Tuli eilenOnko muut saaneet väreeltä sopimusvahvistusta tuosta 1.10 alkavasta sopimuksesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli eilenOnko muut saaneet väreeltä sopimusvahvistusta tuosta 1.10 alkavasta sopimuksesta?
Oli niitä joku saanu. Itse en. Otin ensin sen 7,01 ja sitten eilen 10 maissa tein uuden sopparin 6,34. Hetki sitten chatissa kyselin niiden perään ja sieltä löyty vain 7,01 soppari. Muutti kuitenkin 6,34 ilman mutinoita ja vahvistus tulee kuulemma ens viikolla.Onko muut saaneet väreeltä sopimusvahvistusta tuosta 1.10 alkavasta sopimuksesta?
Tämä näyttäisi olevan edelleen voimassa, puoli vuotta ilman kuukausimaksua: Kumppanialennus: -30% perusmaksuetu - Vattenfall
Chatin kautta pystyi tekemään vielä 6kk sopparin alkaen 13.9. Tein pari minuuttia sitten.No eipä siinä kauaa mennyt, kun korjattiin Paljonkohan ehti tulla ongelmasoppareita. Nopeus kannattaa näissä vahingoissa, puolin ja toisin
Ja näköjään jos on jo Lumme-asiakkuus. Oudosti tilkitty kyllä, jos vain osittain estivät.Chatin kautta pystyi tekemään vielä 6kk sopparin alkaen 13.9. Tein pari minuuttia sitten.
Kyseessä siis tämä Lumme-energian 6.98c/kwh -soppari.
Vähän jos selaat ylöspäin niin linkitin pari tuntia sitten Vattenfallin tarjouksen.
Minulla ei ole ennestään Lumme-asiakkuutta.Ja näköjään jos on jo Lumme-asiakkuus. Oudosti tilkitty kyllä, jos vain osittain estivät.
Chatin kautta pystyi tekemään vielä 6kk sopparin alkaen 13.9. Tein pari minuuttia sitten.
Kyseessä siis tämä Lumme-energian 6.98c/kwh -soppari.
Tein aiemmin netissä tuon sopimuksen, mutta sain sähköpostiin vastauksen, ettei onnistu; ota yhteyttä asiakaspalveluun. Varmaan sitten tämän takia antoivat chatissä tehdä 6kk päähän alkamaan.Minulle eivät ainakaan chatissa myyneet kuin 3kk päähän alkamaan.
Ei onnistu enää. Valitsin aloitukseksi 13.9, mutta se muuttuu salakavalasti 13.6 päivämääräksi kun valitset sen 6kk:n sopimuksen.Lumpeen asiakkaat saa sen edelleen tehtyä alkamaan 13.9, pitää ensin kirjautua heidän järjestelmään ja tehdä sopimus sieltä.
Minulle sanottiin chatissa, että sopimusvahvistus tulee sähköpostiin, kun sopimuksen alkuun on 3kk jäljellä.Lummeelta ei ainakaan tilausvahvaria vielä ehtiny tulemaan eli mahollisuus on vielä, että ne peruu? Näkyy kuitenki omalummessa tuleva sopimus, mutta riittäkö se vahvistukseksi ettei tässä tartte elää pelko persiisä kahta päivää.
Kysy chatissaEi onnistu enää. Valitsin aloitukseksi 13.9, mutta se muuttuu salakavalasti 13.6 päivämääräksi kun valitset sen 6kk:n sopimuksen.
Ei onnistu enää. Valitsin aloitukseksi 13.9, mutta se muuttuu salakavalasti 13.6 päivämääräksi kun valitset sen 6kk:n sopimuksen.
Sama.. juhannukseen mennessä lyön jotain lukkoon... Pari viime vuotta osoittanu että hinnat nousee heinäkuussa.Kesä lähenee ja hinnat halpenee, ja jos tässä ei nyt ihmeitä tapahdu niin halpenee edelleen. Ite en nyt ajatellu vielä hätäillä talven sopparin kanssa.
Itsellä näkyy oma lumme sovelluksessa kerralla kaikki ihan oikein. Voimassa alkaen 13.9.2024. Sähköpostiin ei tullut vielä mitään muuta vahvistusta kuin geneerinen pyyntösi on vastaanotettu.
Joo ei onnistu kirjautuneena ja Lumpeen asiakkaana tekemään kuin 3kk päähän. Täytyy kokeilla huomenna chattia. Mutta itse uskon, että Lumpeelta tulee vielä Pääsiäisenä kampanja tolla hinnalla. Silloin sais kituuteltua alkamaan sopparin lokakuun alkuun.
Joo tuolta onnistui. Mutta en vielä kiinnittänyt. Odotan pari viikkoa vielä. 1.10-30.3. aika optimiaika sopparikaudelle. Pääsiäisenä tulee salettiin sama hinta tarjolle.Sama. Appissa näkyy, mutta nettisivun kautta kirjautuneenakaan ei näy tämä viimeisin.
Teitkö siitä "hallinoi sopimuksia" kohdasta? Eilen vielä onnistui.
Sama hinta ehkä, mutta tuleeko 6kk päähän mahdollisuus aloittaa nytkun huomasivat virheensä.Joo tuolta onnistui. Mutta en vielä kiinnittänyt. Odotan pari viikkoa vielä. 1.10-30.3. aika optimiaika sopparikaudelle. Pääsiäisenä tulee salettiin sama hinta tarjolle.
Joo tuolta onnistui. Mutta en vielä kiinnittänyt. Odotan pari viikkoa vielä. 1.10-30.3. aika optimiaika sopparikaudelle. Pääsiäisenä tulee salettiin sama hinta tarjolle.
No pöh, joko ehtivät muuttaa vai enkö osaa. Ei saa kuin kesäkuusta alkamaan minulla.Joo tuolta onnistui. Mutta en vielä kiinnittänyt. Odotan pari viikkoa vielä. 1.10-30.3. aika optimiaika sopparikaudelle. Pääsiäisenä tulee salettiin sama hinta tarjolle.
Muuttivat jo eilen tuon ettei saa kuin 3kk päähänNo pöh, joko ehtivät muuttaa vai enkö osaa. Ei saa kuin kesäkuusta alkamaan minulla.
Ainakin sähköfutuurit näyttää talvelle isompia lukemia kuin tuossa sopparissa. Joten vaikuttaa puhtaalta virheeltä, ja tuskin tulee samaa tarjousta ilman futuurien laskemista.Mutta itse uskon, että Lumpeelta tulee vielä Pääsiäisenä kampanja tolla hinnalla. Silloin sais kituuteltua alkamaan sopparin lokakuun alkuun.
Kiitos laitoin alkamaan syyskuusta. Onhan tässä vissiin se 14pv katumisaika, mutta eiköhän tuo 7snt ole ihan hyvä sähkölämmitykselle.
Ei tuo onnistu näköjään, ainakaan nettiselaimessa. Siinä laitetaan ekana se päivämäärä sinne 13.9, mut sit kun valitsee seuraavassa vaiheessa sen 6kk sopparin sieltä, se muuttaa sen aloituspäivämääräksi 13.6. eli tuossahan on ansa, jos ei tajua katsoa sitä muutettua päivämäärää.Ainakin sähköfutuurit näyttää talvelle isompia lukemia kuin tuossa sopparissa. Joten vaikuttaa puhtaalta virheeltä, ja tuskin tulee samaa tarjousta ilman futuurien laskemista.
Ei toimi enää Lumpeen asiakkaillakaan "Hallinnoi sopimuksia" välilehdeltäkään. 6kk sopimus valittaessa muuttuu sopimuksen aloitusaika automaattisesti 3kk päähän vaikka sen sai valittua pidemmälle tietoja täyttäessä.
Yritin myös chatista ruinata sopparia voimaan 13.9.2024 alkaen ja vastaus oli vain, että 6kk sopparin saa alkamaan vain 3kk päähän.
Onnea niille jotka ehtivät lukitsemaan tarjouksen!
Ei toimi enää Lumpeen asiakkaillakaan "Hallinnoi sopimuksia" välilehdeltäkään. 6kk sopimus valittaessa muuttuu sopimuksen aloitusaika automaattisesti 3kk päähän vaikka sen sai valittua pidemmälle tietoja täyttäessä.
Yritin myös chatista ruinata sopparia voimaan 13.9.2024 alkaen ja vastaus oli vain, että 6kk sopparin saa alkamaan vain 3kk päähän.
Onnea niille jotka ehtivät lukitsemaan tarjouksen!
ERO 22 euroa vuodessa. Tokihan joka penni tietysti ratkaisee, mutta kuten aiemmin tässä ketjussa todettiin jotkut on melkoisessa psykoosissa sähkön hinnan kanssa samalla kun voivat yhdellä kauppareissulla kuluttaa saman verran enemmän rahaa tekemällä vääriä valintoja.
Kunhan ei nyt ihan tunneittain rämppää sahko.tk:ta niin ei olla vielä sairauden puolella mielestäni.... huomannut itse nyt 8kk pörsseilyn jälkeen, että tulee hieman liikaa seurailtua, vaikkei todellisuudessa lapsiperheessä jaksa enää huomioida hintoja omassa toiminnassa. Pitäisiköhän laittaa itselle joku haaste tämänkin ketjun seuraamisen lopettamiseksi...
Tuli itsekkin nyt napattua 5.4 alkamaan tuo Vattenfallin pörssi. Pienellä kulutuksella enemmän painaa tuo kk hinta itselle. Säästää sillä jo monen päivän sähköt (ellei nyt sitten tule jotain 1€/kwh pörssipäiviä.)Fortumin riiston seurauksena vaihdettu nyt Vattenfallin LIDL tarjoukseen Pörssisähkö 0e/kk á 6kk ja 0,50c marginaali.
Mullekki luvattiin Lumpeelta puhelimessa se 6kk 6,98c/kwh alkavaksi 13.9. ja kesäksi pörssi. Ei näy kuin se pörssi Omalumpeessa. Millähän todennäkösyydellä peruvat/kieltävät sen jos kyselen perään. Jos pari viikkoa oottelis ja sitten kyselis. Mulla on puhelu nauhoitettuna
Joo mullakin näkyy tällä hetkellä oleva 6kk soppari ja 1.4 alkava pörssi... Tuota 13.9 alkavaa ei näy vaikka ihan juuri äsken tuli sopimusvahvistus, ei luulis enää peruvan kun ovat lähettäneet "mustaa valkoisella".Mullekki luvattiin Lumpeelta puhelimessa se 6kk 6,98c/kwh alkavaksi 13.9. ja kesäksi pörssi. Ei näy kuin se pörssi Omalumpeessa. Millähän todennäkösyydellä peruvat/kieltävät sen jos kyselen perään. Jos pari viikkoa oottelis ja sitten kyselis. Mulla on puhelu nauhoitettuna
Joo mullakin näkyy tällä hetkellä oleva 6kk soppari ja 1.4 alkava pörssi... Tuota 13.9 alkavaa ei näy vaikka ihan juuri äsken tuli sopimusvahvistus, ei luulis enää peruvan kun ovat lähettäneet "mustaa valkoisella".
Sähköpostiin virallinen vahvistus tuli pari päivää myöhemmin. Homma paketissa ensi talvea varten.Tänne ei ole tullut muuta sähköpostia kuin "Pyyntösi on vastaanotettu", mutta OmaLumme sovelluksesta löytyy 13.9 alkava 6kk soppari, että eiköhän se tällä ole ok
Keskiviikkona laitoin tilauksen menemään, eli tuon perusteella mahdollisesti tänään voisi tulla myös tännekin vahvistusSähköpostiin virallinen vahvistus tuli pari päivää myöhemmin. Homma paketissa ensi talvea varten.