- Liittynyt
- 09.01.2021
- Viestejä
- 158
Ei tullut minulle ainakaan, eli voi olla vaan vahingossa mennyt postituslistaan väärä sähköposti?Sinänsä kepillä jään kokeileminen vaatisi että muuttaisivat sopimuksien päättymisajan järjestelmiin 30.9.:ksi tai että ne on toistaiseksi voimassa, koska muutenhan sinne ei saa tehtyä uutta sähkösopimusta toiselta toimittajalta.
Lienee mahdollista että kyseessä on myös "inhimillinen virhe", eli ovat vahingossa lähettäneet tiedotteen kaikille Kokkolan ulkopuolisille asiakkaille. Itse olen muissa yhteyksissä (kun itselle on tullut tiedotteita jotka ei koske minua) kuullut selityksiä että "valitettavasti meidän järjestelmä ei taivu lähettämään vain osalle aasiakkaista bla bla". Asiakaspalvelu: Pilalla