Sähköautojen ostaminen, tarjoukset, kamppanjat, leasing, osarit jne.

Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Keskustelua sähköautojen hinnoista, tarjouksista, osamaksu- ja leasingsopimuksista, maahantuojien kamppiksista jne.

Ajatuksena on, että ketju palvelisi niitä, jotka ovat ostamassa sähköautoa ja haluavat löytää parhaan hinnan tai vertailla niitä. Näin tulevaa autoaan etsivät voisivat löytää parempia muille jo mahdollisesti toteutuneita diilejä, tarjouksia jne ilman tarvetta etsiä muista ketjuista, joissa em. asiat hajallaan siellä täällä.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433

Nissan Leaf 40 kWh Visia vain 25 213 €
Nissan Leaf 40 kWh Visia täyssähköautojen hankintatuella* alk. vain 25 213 €. Hinta ennen alennusta 31 270 € (sis.toimituskulut 600 €). Hyödynnä myös rahoitustarjous 0,49 % + kulut 249 €/kk**

Nissan Leaf E+ Acenta 62 kwh alk. 33 106 €
Nissan LEAF Acenta 62 kwh e+ täyssähköautojen hankintatuella*** 34 090 €. Hinta ennen alennusta 39 370 € (sis.toimituskulut 600 €). Hyödynnä myös rahoitustarjous 0,49 % + kulut 299 €/kk****

****edit. Poistettu varustelistaukset*****
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Tuossa 24 kWh Leafin tarjouksessa on kyllä puolensa.

**Kertaluoton rahoitusesimerkki: Nissan LEAF 40 kWh, hinta 25 213,00 € (sis. toim. kulut 600 €), käsiraha 2 500,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 249,00 €, luoton määrä yht. 22 903,00 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 9 136,10 €. Kuukausierä sisältää koron 0,49 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 9,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1 123,10 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 23 836,10 €, todellinen luottohinta 26 336,10 € ja todellinen vuosikorko 1,41 %.

Oletan sopumusajan lopussa auton arvon olevan suurin piirtein tuon viimeisen erän verran, jolloin tuo kuukausittainen maksu ei olisi kauhean kallis :hmm: Uuden auton saisi alle ja kohtuullisin kustannuksin kuitenkin.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Tukijäsen
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
2 563
Onko siis ajatus vain listata tarjouksia vai vertailla niitä ja keskustella niistä? Nimimerkillä olin juuri tulossa ihmettelemään tuota 30ke autoa joissa mainostetaan varusteita jotka ovat about vakiona kaikkein halvimmissakin peruskipoissa ja mietin että mitä ns "normaalisti" varusteltu maksaa. Aka onko vain kauppaan vetävä tarjous josta hinnan on tarkoitus pompata.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 764
Onko siis ajatus vain listata tarjouksia vai vertailla niitä ja keskustella niistä? Nimimerkillä olin juuri tulossa ihmettelemään tuota 30ke autoa joissa mainostetaan varusteita jotka ovat about vakiona kaikkein halvimmissakin peruskipoissa ja mietin että mitä ns "normaalisti" varusteltu maksaa. Aka onko vain kauppaan vetävä tarjous josta hinnan on tarkoitus pompata.
30k€ auto on tosiaan aivan hinnat alkaen varusteltu. Ainut ero taisi olla, että sähköautossa on auto ilmastointi vakiona.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Onko siis ajatus vain listata tarjouksia vai vertailla niitä ja keskustella niistä? Nimimerkillä olin juuri tulossa ihmettelemään tuota 30ke autoa joissa mainostetaan varusteita jotka ovat about vakiona kaikkein halvimmissakin peruskipoissa ja mietin että mitä ns "normaalisti" varusteltu maksaa. Aka onko vain kauppaan vetävä tarjous josta hinnan on tarkoitus pompata.
Tarkoituksena on keskustella rakentavasti ja asiallisesti juurikin tarjouksista jne. Tarjouksia voi vertailla tietenkin mm. varusteiden osalta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tavallinen viikari

Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
653
Olit näköjään käynyt muokkaassa omaa postaustasi. Kyllä minullakin pisti silmään että ettäperusmallin osalta oli lueteltu aivan järkeviä varusteita, kuten akun lämmitysjärjestelmä, älykkäät ajovalot jne. Siten oli samankaltainen mainos lähetulkoon kymppintonnin kalliimasta mallista, jonka varusteiksi mainitaan nahkaienen ohjauspyörä ja sumuvalot. Siinä mielessä huomio noihin sumuvaloihin oli aivan oikein.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Olit näköjään käynyt muokkaassa omaa postaustasi. Kyllä minullakin pisti silmään että ettäperusmallin osalta oli lueteltu aivan järkeviä varusteita, kuten akun lämmitysjärjestelmä, älykkäät ajovalot jne. Siten oli samankaltainen mainos lähetulkoon kymppintonnin kalliimasta mallista, jonka varusteiksi mainitaan nahkaienen ohjauspyörä ja sumuvalot. Siinä mielessä huomio noihin sumuvaloihin oli aivan oikein.
Joo kävin poistamassa niitä varusteita, kun huomio keskustelussa kiinnittyi vääriin asioihin. Leikkasin ja liimasin vain tekstit suoraan Nissanin sivulta, eikä varusteluettelo ollut tyhjentävä. Kieltämättä vähän outoja varusteita nostettu tarjouksessa esiin, kun autossa on paljon muitakin varusteita mm:

Nissan Charge -sovellus (iOS ja Android) sekä latausavain
Älykkäät ajovalot
Automaattinen ajovalojen vaihtojärjestelmä
Mäkilähtöavustin
Aktiivinen kuolleen kulman varoitusjärjestelmä
Ennakoiva peräänajovaroitin
Älykäs kaistavahti
Liikennemerkkien tunnistus
Risteävän liikenteen varoitusjärjestelmä (CTA)
e-Pedal-poljin (mahdollistaa ajamisen yhdellä polkimella)
Sadetunnistimella varustetut pyyhkijät
Saattovalotoiminto
Älykäs vakionopeudensäädin
Mittariston 7" teräväpiirto TFT-värinäyttö
Nahkainen lämmitetty monitoimiohjauspyörä
Akun lämmitysjärjestelmä
Älyavainjärjestelmä moottorin käynnistyspainikkeella
Lämmitettävät takaistuimet
Jne.

Nimimerkillä olin juuri tulossa ihmettelemään tuota 30ke autoa joissa mainostetaan varusteita jotka ovat about vakiona kaikkein halvimmissakin peruskipoissa ja mietin että mitä ns "normaalisti" varusteltu maksaa.
Niin onko @Pyrres niin, että nuo em. varusteet löytyvät löytyvät jo vakiona kaikkein halvimmistakin kipoista? :oops:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 764
Niin onko @Pyrres niin, että nuo em. varusteet löytyvät löytyvät jo vakiona kaikkein halvimmistakin kipoista? :oops:
Ainakin tuon Opel Mokka-e auton hinta on 29 900€, eli 30k€. Nissa Leaf sitten aika huomattavasti halvempi alkaen hinnaltaan.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Tukijäsen
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
2 563
Joo kävin poistamassa niitä varusteita, kun huomio keskustelussa kiinnittyi vääriin asioihin. Leikkasin ja liimasin vain tekstit suoraan Nissanin sivulta, eikä varusteluettelo ollut tyhjentävä. Kieltämättä vähän outoja varusteita nostettu tarjouksessa esiin, kun autossa on paljon muitakin varusteita mm:

Nissan Charge -sovellus (iOS ja Android) sekä latausavain
Älykkäät ajovalot
Automaattinen ajovalojen vaihtojärjestelmä
Mäkilähtöavustin
Aktiivinen kuolleen kulman varoitusjärjestelmä
Ennakoiva peräänajovaroitin
Älykäs kaistavahti
Liikennemerkkien tunnistus
Risteävän liikenteen varoitusjärjestelmä (CTA)
e-Pedal-poljin (mahdollistaa ajamisen yhdellä polkimella)
Sadetunnistimella varustetut pyyhkijät
Saattovalotoiminto
Älykäs vakionopeudensäädin
Mittariston 7" teräväpiirto TFT-värinäyttö
Nahkainen lämmitetty monitoimiohjauspyörä
Akun lämmitysjärjestelmä
Älyavainjärjestelmä moottorin käynnistyspainikkeella
Lämmitettävät takaistuimet
Jne.



Niin onko @Pyrres niin, että nuo em. varusteet löytyvät löytyvät jo vakiona kaikkein halvimmistakin kipoista? :oops:
No otetaan ihan malli minkä tunnen varsin hyvin eli Fiesta. On tuossa muuttunut tietyt varusteet ja joitakin mielestäni tullut, joitakin lähtenyt (chip shortagen myötä oletettavasti).

Fiesta Trend perusmalli ilman lisävarusteita:

■ 15" teräsvanteet ■ LED-ajovalot (lähivalot päiväajovaloilla), ajovaloautomatiikka ■ Lämmitettävät sivupeilit ja korinväriset kotelot ■ Korinvärinen pieni takaspoileri ■ Korinväriset ovien ja takaluukun kahvat ■ Korkiton Ford Easy Fuel -tankkausjärjestelmä Tärkeimmät sisävarusteet ■ Kauko-ohjattava keskuslukitus ■ Ohjauspyörän säätö (ylös/alas, eteen/taakse) ■ Manuaalinen ilmastointi ■ Suomenkielinen SYNC-tietoviihdejärjestelmä, 8" värikosketusnäyttö, kuusi kaiutinta, kaksi USB-porttia, Bluetooth ® ■ Sähkötoimiset etusivuikkunat ■ Neljään suuntaan manuaalisesti säädettävä kuljettajan istuin ■ Lattiamatot edessä ■ Ford MyKey-ohjelmoitava avain ■ Rengaspaineen valvontajärjestelmä (TPMS) ■ Ajotietokone ■ Kattava turvavarustelu (etukamera, kaistavahtijärjestelmä, nopeudenrajoitin, takaturvavyömuistutus, turvaverhot, mäkilähtöapu, ajovakaudenhallintajärjestelmä (ESP))

EDIT: Jokin tuossa listassa mättää. Joko ovat chip shortagen takia tehneet jäätäviä muutoksia tai tuosta puuttuu juuri listaamiasi varusteita mitä tuttu myyjä sanoi MK8 Fiestan alkupäässä olevan vakiona ihan hinnat alkaen malleissa.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Ainakin tuon Opel Mokka-e auton hinta on 29 900€, eli 30k€. Nissa Leaf sitten aika huomattavasti halvempi alkaen hinnaltaan.
:thumbsup:
Taisin ymmärtää väärin tuon Pyrreksen viestin. Ymmärsin, että hän tarkoitti tuota Nissan e+ 62kWh autoa, josta on tuo laittamani pidempi varustelistaus. Ja tuossa 40 kWh:n Leafissa ei ole noin paljon varusteita. Jos varusteita haluaa tarkemmin ihmetellä, niin ne löytyvät Nissanin sivuilta.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
No otetaan ihan malli minkä tunnen varsin hyvin eli Fiesta. On tuossa muuttunut tietyt varusteet ja joitakin mielestäni tullut, joitakin lähtenyt (chip shortagen myötä oletettavasti).

Fiesta Trend perusmalli ilman lisävarusteita:

■ 15" teräsvanteet ■ LED-ajovalot (lähivalot päiväajovaloilla), ajovaloautomatiikka ■ Lämmitettävät sivupeilit ja korinväriset kotelot ■ Korinvärinen pieni takaspoileri ■ Korinväriset ovien ja takaluukun kahvat ■ Korkiton Ford Easy Fuel -tankkausjärjestelmä Tärkeimmät sisävarusteet ■ Kauko-ohjattava keskuslukitus ■ Ohjauspyörän säätö (ylös/alas, eteen/taakse) ■ Manuaalinen ilmastointi ■ Suomenkielinen SYNC-tietoviihdejärjestelmä, 8" värikosketusnäyttö, kuusi kaiutinta, kaksi USB-porttia, Bluetooth ® ■ Sähkötoimiset etusivuikkunat ■ Neljään suuntaan manuaalisesti säädettävä kuljettajan istuin ■ Lattiamatot edessä ■ Ford MyKey-ohjelmoitava avain ■ Rengaspaineen valvontajärjestelmä (TPMS) ■ Ajotietokone ■ Kattava turvavarustelu (etukamera, kaistavahtijärjestelmä, nopeudenrajoitin, takaturvavyömuistutus, turvaverhot, mäkilähtöapu, ajovakaudenhallintajärjestelmä (ESP))
Joo taisit puhua tuosta Opelista, niin siitä en osaa sanoa juuri mitään, kun ei ole tuttu auto. Ymmärsin väärin ja kirjoittelin tuosta Leaf 62kWh.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Mihinköhän hintaan tuota id3:sta on saanut edullisimmillaan? Nyt näyttää ajamattomat olevan alkaen reipas 33k€.
 

P.T

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
773
Mihinköhän hintaan tuota id3:sta on saanut edullisimmillaan? Nyt näyttää ajamattomat olevan alkaen reipas 33k€.
Tuskin Suomessa on juuri tuota halvemmalla saanut. Ellen muista väärin niin tuon halvimman 45kWh mallin tuotanto meni tauolle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 764
Tuskin Suomessa on juuri tuota halvemmalla saanut. Ellen muista väärin niin tuon halvimman 45kWh mallin tuotanto meni tauolle.
Voi hyvinkin olla. Nopeaan toimitukseen saa silti id.3 autoja 3kpl 45kWh akulla. Noiden jälkeen ei taida saada. Keskikokoisella 58kWh akulla olevia on kyllä paljon varastossa, mutta ovat samalla aika kalliita.

Saa nähdä tuleeko vielä marras/joulukuussa jotain id.3 tarjouksia. Volkkarihan ei taida olla tehnyt mitään virallisia alennuskampanjoita, vaan on pitänyt pyytää tarjous itse.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
60
Voi hyvinkin olla. Nopeaan toimitukseen saa silti id.3 autoja 3kpl 45kWh akulla. Noiden jälkeen ei taida saada. Keskikokoisella 58kWh akulla olevia on kyllä paljon varastossa, mutta ovat samalla aika kalliita.

Saa nähdä tuleeko vielä marras/joulukuussa jotain id.3 tarjouksia. Volkkarihan ei taida olla tehnyt mitään virallisia alennuskampanjoita, vaan on pitänyt pyytää tarjous itse.
Kysyin tuossa viimeviikolla ID3 nopean toimituksen autosta tarjousta ja yllättävän huonon tarjouksen sain. Ilman vaihtoautoa 1000e alennus ja päälle 4% rahoitus (todellinen vuosikorko). Talvireenkaat vanteineen (18"), melkein 2200e, kovin kallista on (näin köyhälle).
Pitää myös jäädä odottelemaan uusia kampanjoja, sillä melko varmasti noi varastoautot haluttais myydä pois, ovat olleet todella pitkään jo saatavilla. Hintaero nelkkuun on niin pieni, että ei mene kaupaksi
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
60
Onko kukaan kysellyt viimeaikoina toimitusaikoja noille takavetoisille "perhemalleille", jotka osuisivat hankintatuen alle. EV6:sta kyselin itse ja sille oli arvio 6kk.
Muita kandidaatteja siis ID4, Enyaq ja Ioniq5. Pienellä varauksella myös Model 3 Sr+
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 764
Onko kukaan kysellyt viimeaikoina toimitusaikoja noille takavetoisille "perhemalleille", jotka osuisivat hankintatuen alle. EV6:sta kyselin itse ja sille oli arvio 6kk.
Muita kandidaatteja siis ID4, Enyaq ja Ioniq5. Pienellä varauksella myös Model 3 Sr+
Nettisivuilta Teslan kohdalta arvio. Eli aika nopeastikin voisi sen saada.
Arvioitu toimituspäivä: Marraskuu
 
Liittynyt
23.01.2020
Viestejä
137
Pitää myös jäädä odottelemaan uusia kampanjoja, sillä melko varmasti noi varastoautot haluttais myydä pois, ovat olleet todella pitkään jo saatavilla. Hintaero nelkkuun on niin pieni, että ei mene kaupaksi
Varastoautojen saldo näemmä pienentynyt hurjasti loppukesästä. Tähän päälle VW:n toimitusvaikeudet, niin en odottelisi isoja tarjouksia.

Edit: Pyydetty hinta ID.3:sta on minunkin mielestä liikaa, mutta kun muissa autoissa toimitusajat on mitä on, niin menee nuokin kaupaksi näemmä.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Perinteisesti loppuvuodesta on ollut joitakin tarjouksia sähköautoista. Saas nähdä mikä on tämän vuoden tilanne.

Muistaako joku onko black fridayn aikoihin ollut mitään oikeita/kunnon tarjouksia sähkäreistä?
 

miu

Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
94
Onko ihmisillä kokemusta noista Autoverkkokaupan ”uusi vuodeksi” diileistä? Sieltä saisi suhteellisen pieneen rahaan sähköisen ioniqin tai konan käyttöön vuodeksi, tai pidemmäksikin aikaa mutta ensimmäisen vuoden se hinta on järkevä.
Lähinnä pohdin tällaista matalan kynnyksen starttia sähköautoilun maailmaan.

Lähinnä mikä arveluttaa on se että kun kyseessä pohjimmiltaan taitaa olla koko rahaan tehtävä auton osamaksusoppari, jossa liike suostuu vuoden kuluttua ostamaan auton takaisin ennalta sovitulla hinnalla jolla sitten loppuvelka kuitataan pois, niin meneekö asia todella näin, vai tarvitseeko tapella?
 
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
1 972
Ei tarvii tapella. Ajat palauttaessa harjakoneen läpi ja myyjä katsoo että ei ole isoja lommoja. Siinä se.

Meillä kävi joku källi verojen kanssa mutta sieltä tuli hyvitys liikkeen puolesta perästä.
 
Liittynyt
21.02.2021
Viestejä
151
Onko kukaan kysellyt viimeaikoina toimitusaikoja noille takavetoisille "perhemalleille", jotka osuisivat hankintatuen alle. EV6:sta kyselin itse ja sille oli arvio 6kk.
Muita kandidaatteja siis ID4, Enyaq ja Ioniq5. Pienellä varauksella myös Model 3 Sr+
Enyaq 10kk, Ioniq5 6-10kk. Tosin Hyundai lupaili yksittäisiä autoja nopeammin, jos tuotantolinjalla oleva väri kelpaa. Perhemalli lienee kyseenalainen Ioniq5 kohdalla, kun kontti on niin matala.
 
Liittynyt
10.07.2021
Viestejä
35
Enyaq 10kk, Ioniq5 6-10kk. Tosin Hyundai lupaili yksittäisiä autoja nopeammin, jos tuotantolinjalla oleva väri kelpaa. Perhemalli lienee kyseenalainen Ioniq5 kohdalla, kun kontti on niin matala.
Ioniq 5 sai vielä karvalakkimallina tämän vuoden puolella luovutukseen ja hinta alle hankintatuen vaatiman. Premium varustetasolla olevia oli paremmin saatavilla nopeaan toimitukseen. Luovutus sovittu luonnollisesti vuodenvaihteen yli niin saa vuotta uudemman auton.

Todellinen vuosikorko 1% ja maksuaika 72kk eli kuukausieräksi vaihtoauton kanssa 300e/kk luokkaa. Neuvottelemalla sain koukun kaupanpäälle ja talvirenkaat 1800e alkuperäisillä vanteilla.

Varusteet on aika asialliset ihan vakionakin niin en nähnyt järkeä maksaa +7000€ seuraavasta varustetasosta (5000€ kalliimpi ja menettää hankintatuen -2000€).

Perhekäyttöön tulossa, kun takapenkille mahtui hienosti 2 turvakaukaloa ja luukkuun vaunut pakattuna +rompetta.
 
Liittynyt
21.02.2021
Viestejä
151
Karvalakki Ioniq5 kyselin kanssa ja tällä myyjällä oli pari väriä nopeampaan toimitukseen, mutta muut olivat sen 6-10kk. Menee hankintuen alle, kun ei ota värin lisäksi mitään muuta.

Ioniq5 oli mukavampi kuin Enyaq, mutta aika nihkeä oli tavaratila, kun vaunukoppakaan ei sinne korkeuden puolesta kunnolla mahdu. Takapenkillä on taas tilaa mahtavasti.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
94
Komponenttipula, autokauppa käy ja hankintatuet jne., joten en pidättelisi hengitystä black friday -tarjousten osalta. Toki jotain maassa olevia ei-niin-haluttavia malleja voi tulla poistoon, mutta väittäisin vähissä olevan tällaiset autot.

Usealla merkillä sopimuksissa määritellään komponenttipula force majeure -tilanteeksi ja toimitusaikaa ei kovin tarkkaa luvata.
 
Liittynyt
10.07.2021
Viestejä
35
Komponenttipula, autokauppa käy ja hankintatuet jne., joten en pidättelisi hengitystä black friday -tarjousten osalta. Toki jotain maassa olevia ei-niin-haluttavia malleja voi tulla poistoon, mutta väittäisin vähissä olevan tällaiset autot.

Usealla merkillä sopimuksissa määritellään komponenttipula force majeure -tilanteeksi ja toimitusaikaa ei kovin tarkkaa luvata.
Samaa mieltä. Ainakin juuri noihin Ioniq 5 ollut kuulemma todella kovaa kysyntää ja tosiaan muutamia värivaihtoja hävisi nopean toimituksen valikoimista ihan sen parin viikon kaupan vääntöni aikana, tossa viime viikolla.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
24
Kyselin tarjousta Enyaqiin. Hyvin saa alennuksia, mutta toimitusaika on törkyiset n. 9kk, tarkkaa aikaa ei pystynyt lupaamaan.
 
Liittynyt
21.02.2021
Viestejä
151
Enyaq isommalla akulla takavetoisena sai tosiaan hyvin alennuksia ja tuon saa menemään ihan ok varusteilla hankintatuen alle.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
360
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
1 569
Tiukassa on autokauppojen katteet:
"Uuden etuvetoisen Polestar 2 Long range Single Motor -mallin hinnat alkavat 50 100 eurosta. Moni varmasti ihmettelee hinnoittelun jäämistä juuri valtion sähköautohankintatuen ulkopuolelle. Maahantuojan mukaan sitä kyllä yritettiin, mutta syystä tai toisesta sellainen ei onnistunut."
Ei ole todellista, jos jäi satasesta kiinni niin joku on oikeasti mokannut pahasti.
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
553
Nyt on asiallista hintaa tarjolla myös hyvin varusteltuun N-connecta Leafiin. Tämä on selkeästi paremmilla varusteilla, kuin ketjua aloituksen aikaan linkkaamani tarjous. Nyt hinnat lähtee noin 25k€. Hinnassa on alennusta 9,5k€ :D

Alkaa olla jo ihan ok(!) mutta tuohon päälle pakolliset talvirenkaat, mattosarja ja monilla rahoituksen kulut niin mennee yli 30k silti. Toki käteisellä ostavilla ei mene.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
433
Alkaa olla jo ihan ok(!) mutta tuohon päälle pakolliset talvirenkaat, mattosarja ja monilla rahoituksen kulut niin mennee yli 30k silti. Toki käteisellä ostavilla ei mene.
No ei välttämättä ;)

Autoliikkeestä saa talvirenkaat, mutta niissä on kovat katteet. Edullisemmin ja omavalintaiset renkaat ja vanteet ovat omaan makuun parempi vaihtoehto. Mattosarja 100€. Ja rahoitus tuohon päälle, niin jäädään vielä paljon alle 30k€.

Kannattaa huomioida, että 2-3 vuotta vanhat Leafit ovat vain 2-3k€ edullisempia. Niillä on kuitenkin rullattu 40 000 - 80 000km.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
183
Autokeskus tarjoaa 0,49 % + kulut rahoitusta Leafiin ja täyskaskon 49 eur/kk koko rahoituksen ajaksi. Rengaspaketin (ja mattosarjan?) varmaan saa ihan fiksuun hintaan kyllä hankittua samalla eli ei kyllä pitäisi mennä yli 30k. Jos itse olisin nyt alle 30k hatchbackin hankintaa tekemässä niin aika houkutteleva tarjous kyllä kun varusteet aika hyvät tuossa (peruutuskamera + adaptiivinen vakkari) mitä ei ole monissa muissa paljon kalliimmissa ehdokkaissa vakiona.
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
553
Autokeskus tarjoaa 0,49 % + kulut rahoitusta Leafiin ja täyskaskon 49 eur/kk koko rahoituksen ajaksi. Rengaspaketin (ja mattosarjan?) varmaan saa ihan fiksuun hintaan kyllä hankittua samalla eli ei kyllä pitäisi mennä yli 30k. Jos itse olisin nyt alle 30k hatchbackin hankintaa tekemässä niin aika houkutteleva tarjous kyllä kun varusteet aika hyvät tuossa (peruutuskamera + adaptiivinen vakkari) mitä ei ole monissa muissa paljon kalliimmissa ehdokkaissa vakiona.
Ei ole vaan 1,99% ja 250e + 12e/kk rahoitus tuohon tarjoukseen. Soitin ja kysyin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
148 677
Viestejä
2 823 625
Jäsenet
54 027
Uusin jäsen
ransuS

Hinta.fi

Ylös Bottom