Myyty Ryzen 5600G (Lahti)

Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
1 504
Myytävä tuote: Ryzen 5600G
Hinta: 165€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä vuodenvaihteessa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): toimintatakuu
Muuta huomioitavaa: hinnassa en tule yhtään vastaan.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lahti
Toimitustapa: nouto / postitus
Maksutapa: käteinen / tilisiirto
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2020
Viestejä
83
Pahoittelut jos tälläinen viestiminen on sääntöjen vastaista ja ymmärrän että tuossa lukee ettet tulee hinnassa yhtään vastaan, mutta eikö tämä palsta ole tarkoitettu lähinnä käytetyn tavaran kauppaamiseen järkevään hintaan? Tietokonekauppa.fi myy tuota prosessoria uutena 189,70eur niin mitä järkee tässä hommassa on? Muualla hinnat lähtee 200 eurosta joka sekään ei ole kuin kympin kalliimpi.

Tämä ei varmaan olisi minun asiani puuttua tähän, mutta kuitenkin tuosta prosessorista ehkäpä kiinnostuneena ja yleisesti palstaa paljon seuraavana harmittaa tälläinen tori.fi meininki, kun omasta mielestä käytetyn tavaran hinta tulisi olla alempi, ehkäpä vielä tuntuvasti, kuin uuden ja itse kuitenkin tavarani täällä juurikin sillä tavoin hinnoittelen.

Ymmärrän että me ei varmaankaan löydetä yhteistä molemmille sopivaa hintaa tuolle tuotteelle tällä lähtöhinnalla, mutta ehkäpä joku muu voisi tuosta kiinnostua jos hinta olisi lähtökohtaisesti edes uutta halvempi.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
1 504
Ihan hyvä pointti - alusta loppuun. En noita hintaseurantoja silmäillyt, vaan vilkaisin mitä itse hiljattain maksoin täältä ostaessani (=reippahasti enemmän kuin pyyntini). Pitänen suorittimen täten itse. Kaikkea hyvää myös sinulle. :0)

EDIT: hinta tiputettu 175 euroon. Sen alle ei livetä. :0)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 154
Viestejä
4 226 944
Jäsenet
71 184
Uusin jäsen
k_ingman87

Hinta.fi

Ylös Bottom