Kohta tulee taas 90 kpl / 28.11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän ennustin tuolla aiemmin (eilen) jo, että muuttuu kohta 30.11. ja erän koko pienenee. Olisi perin ikävää voittaa sitten tässä "lotossa"...Kohta tulee taas 90 kpl / 28.11
Keskiviikkona oli nopealla matiikalla ainakin 400 jonossaOnko kukaan kysellyt Jimmsistä, paljonko noita 5900X on tilattu? Lähipäivinä pitäisi kuitenkin tulla melko iso kasa. Että, oisko saumaa saada noista eristä.
kai tommosten kasojen järjestelmään tuonti jo kestää aikasa, ottaa huomioo että mustaperjantai vielä puuskuttaa päälle, toivottavasti nyt tänään edes näkyisi varataanko tuote tilaukselle, ensi viikkoon menee kuinka pitkälle ei vielä tiedäKohta tulee taas 90 kpl / 28.11
Hei, Vielä 7.11 jälkeen yksi ehti, mutta tämä tilaus oli viimeinen joka ei ehtinyt. Pahoittelut. Seuraavan erän pitäisi tulla 15.12.Matti ei ollut ihan tilanteen tasalla ja sanoi puhelimessa että vielä noin klo 9:10 olisi ollut tämän päivän erässä 5950x vapaana. Onko tietoa milloin saapuu seuraava erä?
No jopas, jokohan niistä riittäisi Pirkkalaankin noudettavaksi.Nyt on tullut suurehko erä 5900x-prosessoreita VK:n varastoon. Oma on nyt noudettavissa.
Just tärähti verkkiksestä ilmotus että 5900X on noudettavissa, tilasin tyyliin 5s sisään kun ilmestyi myytäväksi.
Ootte molemmat vissiin noutamassa stadin myymälästä? Oma Raisiosta noudettava ei ole saapunut vielä noudettavaksi ja käsittääkseni tuossa menee päivä pari ennen kuin prossu on siirtynyt varastosta näihin periferiamyymälöihin.Täällä tuli kans Verkkokaupasta 16.05 tilauksella 5900X noudettavaksi.
Itsellä 16:04 tilaus eikä ole vielä tulossaTäällä tuli kans Verkkokaupasta 16.05 tilauksella 5900X noudettavaksi.
Jos on sattumoisin tehnyt tilaukseen muutoksia tuon alkuperäisen tilausajan jälkeen niin tipahtaa aina jonon hännille. Itselle kävi näin...16:01:38 5900X-tilaus, eikä vielä ole tuotetta varattuna.
Pirun Fra Cry kun menin lisäämäänJos on sattumoisin tehnyt tilaukseen muutoksia tuon alkuperäisen tilausajan jälkeen niin tipahtaa aina jonon hännille. Itselle kävi näin...
jälleen .. anteeksi huonoista suomalaisista taidoistani. oppikirja + google kieli.
Soitin Jimmille uteliaisuudesta ja minulle kerrottiin, että tilaukseni klo 16.06 todennäköisesti lähetetään vasta 3.12. Ei tunnu tarpeeksi tänään ¯\_(ツ)_/¯
Mielenkiintoista, koska mulla tilaus sisällä 16:04 eikä ole paljoa näkynyt vielä itellä noita 5900X verkkokaupasta.. mitäs perkelettä..?Täällä tuli kans Verkkokaupasta 16.05 tilauksella 5900X noudettavaksi.
Joo jos tekee lisäyksen aspan kautta, jos taas menee itse sivuilta muokkaamaan niin silloin tipahtaa.Pyysin Verkkokauppaa lisäämään sen ja kysyin vielä että meneekö jonon hännille sen takia, sanoivat että ei mene
Ja sulla on varmaa tietoa tästä?Joo jos tekee lisäyksen aspan kautta, jos taas menee itse sivuilta muokkaamaan niin silloin tipahtaa.
Toi lukee esim. PS5 faq -osastolla. Eli jos itse muuttaa niin tippuu perälle, jos taas asiakaspalvelu muuttaa niin sijoitus säilyy.Ja sulla on varmaa tietoa tästä?
Tuli todettua tuo eilen kun meinasin muokata toista tilausta, mulla oli varattuna tuotteet ja kun menin muokkaamaan niin näytti että yhtään tuotetta ei ole enää vapaana. Laitoin sitten verkkokaupan aspalle viestiä tästä ja tekivät muutokset puolestani.Ja sulla on varmaa tietoa tästä?
Eipä hyvältä näytä meikäläisen kohdalla. Menee varmaan sitten ensi viikolle.Unohda koko juttu ...? 16.06 on hyvä
Jahas ja sitten pitääkin seurata omaanikin. Ennakko tieto oli, että saisi vasta 3.12 erästä, mutta silloin oli 26.11 erä vain 100 Kpl:tta, joten kaiken päättelyn perusteella joko tänään tai maanantain erästä napsahtaa omakin varatuksi, mutta nyt sit saakin jännätä että kummasta Eihän tuo tosin eroa toimistuksessa kuin päivällä, mutta jännätäänpä jännäämisen vuoksiNoniin, Jimms merkannut 5950X statuksen tilaukselle "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä".
Varattu tilaukselle!Tarkennuksena tuohon aikaleimaan: Minäkin tarkastelin sähköpostin Date-kenttää, eli lähettäjän (Jimmsin) merkitsemää päiväystä ja kellonaikaa. Viesti valui perille noin 1,5 minuutissa, ja käyttämäni mobiilisähköpostiohjelma (Outlook) näyttääkin ehkä siitä syystä kellonajan 16.05. Käytin paremmin varusteltua sähköpostiohjelmaa (Mozilla Thunderbird) nähdäkseni lähettäjän aikaleiman, 16:03:42.
16.06 ja varattu tilaukselle.Eipä näytä taaskaan Jimm's tulevan mitään. 5900X tilaus 16:08.
klo 7.11 tullut tilauksesi oli toinen eli se ehti ja sen jälkeen tulleet ei ehtineet.
Jahas ja sitten pitääkin seurata omaanikin. Ennakko tieto oli, että saisi vasta 3.12 erästä, mutta silloin oli 26.11 erä vain 100 Kpl:tta, joten kaiken päättelyn perusteella joko tänään tai maanantain erästä napsahtaa omakin varatuksi, mutta nyt sit saakin jännätä että kummasta Eihän tuo tosin eroa toimistuksessa kuin päivällä, mutta jännätäänpä jännäämisen vuoksi
Ole onnellinen, että on 16:08. Minulle vahvistus tuli 16:19 kun Jimmsin kauppa jäätyi täysin kriittisellä hetkellä ja maksun jälkeen paluuta kauppaan odoteltiin ikuisuus. Toisin sanoen jos ensi vuonna tulee, niin hyvin meniEipä näytä taaskaan Jimm's tulevan mitään. 5900X tilaus 16:08.
Received: from *** (EHLO ***) by *** with SMTPs; Thu, 5 Nov 2020 14:11:17 +0000
From: "Jimm's Asiakaspalvelu" ***
To: ***
Date: 5 Nov 2020 16:09:37 +0200
Subject: Jimm's PC-Store - tilausvahvistus
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 05 Nov 2020 14:11:12.3356
Itsellä myös sama aika tilaustenhallinnassa, mutta tilausvahvistus jäi saamatta. Tiedä sitten milloin oikeasti veloitettu ja missä kohtaa jonoa.16.06 ja varattu tilaukselle.
Itse katoin samaa. Onko tämä optio ollut tuolla aikaisemmin ?Ja täälläkin jimmyllä 5950x varattu tilaukselle, hoplaa!
*edit*
Ja pitää kymppi maksaa siitä että ~kuukausi sitten tehty tilaus lähtisi ripeästi matkaan? On ne velikultia