Myyty Ryzen 5 3600X [Helsinki]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 298
Myytävä tuote: Ryzen 5 3600X
Hinta: 180€ MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 21.10.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/kyllä
Muuta huomioitavaa:

Tämän yhteydessä sai pelikoodeja. Ne on käytetty ja niitä ei saa.

Vapautuu ensi viikolla, kun uusi prosessori tulee Amazonista.

Noutajalle BIOS-päivitys ilmaiseksi, jos käy vaikka kahvilla ulkona sinä aikana ja antaa minun 45min räpeltää yksin. Tietenkin oma emolevy mukaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto (ensi viikosta)
Maksutapa: Mobilepay, Siirto tai käteinen, mutta ei mielellään käteistä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Jos postitat (cooleria en tarvitse) Maksan 170€ tililles heti ;)

Nyt vasta huomasin että vapautuu vasta ensviikolla. Eli jätän tämän tarjouksen jos et pystyisi postittamaan jo tällä viikolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 298
Jos postitat (cooleria en tarvitse) Maksan 170€ tililles heti ;)

Nyt vasta huomasin että vapautuu vasta ensviikolla. Eli jätän tämän tarjouksen jos et pystyisi postittamaan jo tällä viikolla.
Amazonista tulee prosessori tilalle :) Tietenkin, minulla on kaksi konetta, mutta siinä on sekin mahdollisuus, että Amazon peruu tilaukseni tai tulee jotain muuta häiriötä.

Saat viikon päästä tuolla tarjouksella, jos on vielä voimassa ja Amazon on lähettänyt prosessorin, eikä parempaa tarjousta ole tullut. Nyt vähän etukenossa olen myymässä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Amazonista tulee prosessori tilalle :) Tietenkin, minulla on kaksi konetta, mutta siinä on sekin mahdollisuus, että Amazon peruu tilaukseni tai tulee jotain muuta häiriötä.

Saat viikon päästä tuolla tarjouksella, jos on vielä voimassa ja Amazon on lähettänyt prosessorin, eikä parempaa tarjousta ole tullut. Nyt vähän etukenossa olen myymässä.
Katselen tässä kyllä vielä samalla jos löytyisi, mutta ilmoittelen jos löytyy. Tosiaan ostoilmoitus on tuolla ostopuolella myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 298
YV:llä tarjottu enemmän ja noudolla. Itse asiassa, sovitaan, että ensi viikolla saa sillä YV-tarjouksen hinnalla noudettaessa , jos käy täällä lukemassa. Viimeistään perjantaina.

--

Sen YV-tarjouksen kunniaksi nyt noutajalle Wraith Prism mukaan , jos maksaa hintapyynnön:

1593780687576.png


Sitä ei ole vielä tarjottu, mutta lähellä ollaan.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
26
YV:llä tarjottu enemmän ja noudolla. Itse asiassa, sovitaan, että ensi viikolla saa sillä YV-tarjouksen hinnalla noudettaessa , jos käy täällä lukemassa. Viimeistään perjantaina.

--

Sen YV-tarjouksen kunniaksi nyt noutajalle Wraith Prism mukaan , jos maksaa hintapyynnön:



Sitä ei ole vielä tarjottu, mutta lähellä ollaan.
Tartutaan tähän tarjoukseen eli tarjotaan HP, 180e. Jatketaan YV:nä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 995
Viestejä
4 242 442
Jäsenet
71 285
Uusin jäsen
Julius kokkila

Hinta.fi

Ylös Bottom