Myyty Ryzen 3 3100 (Kuopio)

Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
33
Myytävä tuote: Ryzen 3 3100 ja Uusi wraith stealth cooler
Hinta: 75e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): techbbs joulukuu 2020 ja cooleri proshopista uuden prossun mukana 2022 kesäkuu.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): prossu ei, coolerissa takuu
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kuopio
Toimitustapa: nouto tai posti
Maksutapa: tilisiirto tai käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Vieläkös tämä on myytävänä?
Jos on, niin tarjoan 60€ posteineen. Ja en siis tarvitse kuin itse prosessorin. Jollei jäähyn mukana tulisi myös koko orginaali Ryzen 3 3100:n lootakin.
Eli jollei lootaa niin silloin riittää pelkkä prossu.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
33
Vieläkös tämä on myytävänä?
Jos on, niin tarjoan 60€ posteineen. Ja en siis tarvitse kuin itse prosessorin. Jollei jäähyn mukana tulisi myös koko orginaali Ryzen 3 3100:n lootakin.
Eli jollei lootaa niin silloin riittää pelkkä prossu.
70e sis postit on hinta millä lähtee.
65€ posteineen ilman cooleria
70e sis postit lähtee
Onko yhä saatavilla?
Kyllä on vielä myynnissä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 197
Vieläkös tämä on myytävänä?
Jos on, niin tarjoan 60€ posteineen. Ja en siis tarvitse kuin itse prosessorin. Jollei jäähyn mukana tulisi myös koko orginaali Ryzen 3 3100:n lootakin.
Eli jollei lootaa niin silloin riittää pelkkä prossu.
70e sis postit on hinta millä lähtee.
Kyllä on vielä myynnissä :)
Voin maksaa @Zetteri tarjoukseen tuon kympin päälle - ja tukea näin hänen kanavaansa. Eli jos käy kaikille, että 10€ minulta ja 60€ Zetteriltä, niin tehdään näillä kaupat. Minulta vaan tilinsiirtoa suoraan myyjälle, jos @Zetteri vielä tätä tarvitsee ja myyjä suostuu tähän järjestelyyn.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
33
Voin maksaa @Zetteri tarjoukseen tuon kympin päälle - ja tukea näin hänen kanavaansa. Eli jos käy kaikille, että 10€ minulta ja 60€ Zetteriltä, niin tehdään näillä kaupat. Minulta vaan tilinsiirtoa suoraan myyjälle, jos @Zetteri vielä tätä tarvitsee ja myyjä suostuu tähän järjestelyyn.
Kyllä minulle käy näin, mikäli @Zetteri prossua tarvitsee.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Kyllähän minä sen vielä haluaisin. Kun sormet suorastaa syyhyää päästä testaamaan huonoin Zen 2 Ryzeni :)
Varsinkin kun vasta päivitin AM4 testi emoni, eikä nyt sille ole mitään testattavaa :(

@hsalonen paljon kiitoksia sinulle :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 851
Viestejä
4 221 823
Jäsenet
71 129
Uusin jäsen
habanero81

Hinta.fi

Ylös Bottom