Runescape - Game Data Preservation Project

TSS

Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
9
Terve kaikki tietotekniikkaharrastajat ja pelaajat

-Jos joku on täällä foorumilla oleva henkilö on pelannut joskus 2001 - 2012 vuosina runescape nimistä peliä. olisi hyvä jos hän ottaisi yhteyttä, jos hänellä on vanhatietokone olemassa/kiintolevy jossa voisi olla runecapeen liittyviä pelintiedostoja tallessa.

-Meillä runescapewikin yhteisöllä on meneillään Pelitietojen säilytys/palautus projekti.
Tavoitteena on arkistoida ja palauttaa niin niin monta tiedostoa kuin on mahdollista. Koska jagex ei ole itse varmuuskopioinut mitään ennen elokuuta vuotta 2007.


-
Asiasta voi lukea lisää täältä - User:Manpaint55/T:CHD-main
Discord ryhmään jotka huolehtii tiedostojen arkistoinnista ja tiedostojen vastaanottamisesti - Join the RuneScape Archive Discord Server!

Linkki ohjelmaan joka automaattisesti hakee tietokoneelta kaikki runescapeen liittyvät tiedostot / Voit myös etsiä ne manuaalisesti tiedosto sotkuista


Mitä pelin tiedostot sisältävät.

-Kaikki 3D grafiikkaa liittyvät, kartta tiedostot, esineet, kaikki sprite kuvakkeet.
-animaatio tiedostot
-Musiikit vain sillä ehdolla jos olet kuullut sen pelissä itse.
-Client eli itse ohjelma jonka kautta pelattiin peliä ja sen välimuisti tiedostot sisältää tietoja milloin peli on päivittynyt ja mitä sinne on päivitetty ja mitä tiedostoja peli on ladannut palvelimelta milloinkin.

-tiedostot eivät sisällä mitään tietoja hahmoista (koska hahmojen datat tallentuvat palvelimen puolelle eli jagexille).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
777
mulla taitaa joillain vanhoilla win xp kovoilla olla rs clentit ym vuodesta 2002 alkaen mutta kattelen myöhemmin paremmalla ajalla noita
 

TSS

Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
9
mulla taitaa joillain vanhoilla win xp kovoilla olla rs clentit ym vuodesta 2002 alkaen mutta kattelen myöhemmin paremmalla ajalla noita
Kiitos vastauksesta..
Jos teet tiedosto haun ohjelman kanssa kiintolevyiltä niin jokainen asema pitää katsoa erikseen (hakemalla aseman kirjain tunisteen mukaisesti ja jos ohjelma löysi jotain niin se pakkaa ne .dat tiedostoksi (Jokaiselta asemalta tulee erillinen .dat tiedosto jos ohjelma löysi jotain tiedostoihin liittyvää.)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 814
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom