Ostettu RTX3070,750W modulaarinen virtalähde

Liittynyt
05.02.2023
Viestejä
5
Hakusessa olisi Nvidia RTX3070, merkillä tai mallilla ei väliä, takuuta pitäisi olla jäljellä ja kuitti löytyä, hinta max 450-480e. Tarvitsisin myös 750-850W modulaarisen virtalähteen, Corsair, MSI tai joku vastaava mutta kohtuu hintainen, 70-85e hintahaarukassa. Jos joltain löytyisi myös AM4 kantaan ne muoviset coolerin kiinnikkeet, joita ei tullut mukana käytettyä emolevyä ostaessani, niin ei tarvitsisi odotella kuukautta Kiinasta tilatessa. Back plate löytyy, pelkästään ne kiinnikkeet puuttuvat. Voin ostaa kaiken pakettina tai erikseen. Toimitus postin tai matkahuollon kautta Ylitornioon, maksu tilisiirtona tai mobilepay.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Asus TUF RTX 3070 OC (ostettu jimms kevät 2021, kuitti löytyy). Samaan pakettiin Corsair RMx 750W Poweri, takuut myös voimassa (jimms) sekä vielä noi AM4 muovitkin ruuveineen. Kaikki 520eur posteineen.

Näyttis ja Poweri molemmat tulleet minulle käytettynä, mutta laatikot ja kuitit löytyy. Molemmat parasta aikaa käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2023
Viestejä
5
Eiköhän me tuolla kauppoihin päästä. Haluatko postilla vai noudatko jostain kemin ja ylitornion väliltä?
Postilla, ei ole tällä hetkellä aikaa lähteä hakemaan

Edit:Jos mahdollista, perun sittenkin kaupat tuosta virtalähteestä sinulta, kun on mahdollista saada kaikki tarvitsemani osat yhdella kaupalla ja yhdellä postimaksulla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2023
Viestejä
5
Asus TUF RTX 3070 OC (ostettu jimms kevät 2021, kuitti löytyy). Samaan pakettiin Corsair RMx 750W Poweri, takuut myös voimassa (jimms) sekä vielä noi AM4 muovitkin ruuveineen. Kaikki 520eur posteineen.

Näyttis ja Poweri molemmat tulleet minulle käytettynä, mutta laatikot ja kuitit löytyy. Molemmat parasta aikaa käytössä.
Paljonko haluat näyttiksestä ja niistä muoveista? Ostaisin vaikka Koko paketin mielummin, mutten ole varma onko minun ostettava virtalähde tuolta ensimmäiseltä tarjoajalta Kun kerkesin siitä jotain tarjota Vai voinko itse päättää mitä ostan?

Edit:laita mulle yv niin sovitaan maksusta ja Annan osoitteet my. Koska itsellä ei ole vielä yv mahdollisuutta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
70
Postilla, ei ole tällä hetkellä aikaa lähteä hakemaan

Edit:Jos mahdollista, perun sittenkin kaupat tuosta virtalähteestä sinulta, kun on mahdollista saada kaikki tarvitsemani osat yhdella kaupalla ja yhdellä postimaksulla
Juu ei hätää, ota vaan yhdestä paikkaa kaikki :)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Paljonko haluat näyttiksestä ja niistä muoveista? Ostaisin vaikka Koko paketin mielummin, mutten ole varma onko minun ostettava virtalähde tuolta ensimmäiseltä tarjoajalta Kun kerkesin siitä jotain tarjota Vai voinko itse päättää mitä ostan?

Edit:laita mulle yv niin sovitaan maksusta ja Annan osoitteet my. Koska itsellä ei ole vielä yv mahdollisuutta
Ei näköjään pysty laittamaan YV:tä edes sullepäin kun niin uusi tunnus. Jatketaanko vaikka spostilla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2023
Viestejä
5
Asus TUF RTX 3070 OC (ostettu jimms kevät 2021, kuitti löytyy). Samaan pakettiin Corsair RMx 750W Poweri, takuut myös voimassa (jimms) sekä vielä noi AM4 muovitkin ruuveineen. Kaikki 520eur posteineen.

Näyttis ja Poweri molemmat tulleet minulle käytettynä, mutta laatikot ja kuitit löytyy. Molemmat parasta aikaa käytössä.
Laitoin spostia
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 528
Viestejä
4 218 289
Jäsenet
71 063
Uusin jäsen
standby78

Hinta.fi

Ylös Bottom