Myyty Rtx MSI Ventus 5070Ti

Tuote: RTX 5070 Ti
Hinta:1000
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimms 3/25
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Myydään uusi, avaamattomassa paketissa oleva näytönohjain, mukaan tulee kuitti ja täysi 3 vuoden takuu jimms. Vaihdossa voin ottaa kevyemmän 3060ti/3070 tasoisen kortin, tai jopa kevyen pelikoneen pojalle. Vaihto hinta 1100€.

Toimitustapa
: Nouto, Posti +10€
Maksutapa: Tilisiirto op, Mobilepay

IMG_20250304_141156.jpg

IMG_20250304_141204.jpg

Perun ostositoomukseni tää olikin nopeuskisa ilmeisesti :D
Ethän sinä itse tätä ollut tulossa hakemaan kun jonkun muun puolesta huutelet, jolla ei tunnuksia täällä, en tiedä onko se sallittua yp voisi ottaa kantaa? Lisäksi kaverisi lupaa hakea tälle iltaa ja peruu sen...

Ethän sinä itse tätä ollut tulossa hakemaan kun jonkun muun puolesta huutelet, jolla ei tunnuksia täällä, en tiedä onko se sallittua yp voisi ottaa kantaa? Lisäksi kaverisi lupaa hakea tälle iltaa ja peruu sen...
Tämän perusteella ei nyt ota varmaksi selvää mistä on kyse, mutta käyttäjätunnuksen omistaja vastaa tunnuksellaan foorumilla tehdyistä tarjouksista, oli tavaran lopullinen määränpää sitten kaveri, lapsi tai pikkuserkku.

Kauppapaikan sääntöjen mukaan minulla on silti sitoomus ostaa tuote tänne tekemäni tarjouksen perusteella jonka takia sen nyt peruin. Haki tuotteen kuka tahansa, vastaan silti jokaisesta jättämästäni tarjouksesta henkilökohtaisesti.

Tämän perusteella ei nyt ota varmaksi selvää mistä on kyse, mutta käyttäjätunnuksen omistaja vastaa tunnuksellaan foorumilla tehdyistä tarjouksista, oli tavaran lopullinen määränpää sitten kaveri, lapsi tai pikkuserkku.
Näimpä juuri. Tässä tapauksessa myyjä ilmoitti, että myydään nopeimmalle hakijalle, kun haku tänään ei onnistunut. Hakuhan olisi ollut mahdollinen esim. huomenna tai ylihuomenna. Ilmoituksessa nyt ei lukenut ehtona että haku on toteutettava juuri tämän illan aikana. Olin itse ainakin siinä uskossa että tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle.

Edit: Sori OT, selvensin kun asiaa ihmeteltiin.

Kauppapaikan sääntöjen mukaan minulla on silti sitoomus ostaa tuote tänne tekemäni tarjouksen perusteella jonka takia sen nyt peruin. Haki tuotteen kuka tahansa, vastaan silti jokaisesta jättämästäni tarjouksesta henkilökohtaisesti.

Näimpä juuri. Tässä tapauksessa myyjä ilmoitti, että myydään nopeimmalle hakijalle, kun haku tänään ei onnistunut. Hakuhan olisi ollut mahdollinen esim. huomenna tai ylihuomenna. Ilmoituksessa nyt ei lukenut ehtona että haku on toteutettava juuri tämän illan aikana. Olin itse ainakin siinä uskossa että tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle.

Kaverisi perui sovitun haun ja sinä olit käynyt tänne perumassa. En ole kuin huomisesta sanonut ettei se käy koska 16h työpäivä huomenna. Ylihuomisesta en ole puhunut mitään. Maksu tavasta alkoi säätö eikö voisi käteisellä ei löydy osuuspankkia ja mobilepay veloittaa suuresta summasta ja haetaan vielä yks kaveri ja se maksaa op tilitä. Että semmoista sekoilua jota tänne et kertonut.

Olin itse ainakin siinä uskossa että tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle.

Näinhän se menee.
Kaverisi perui sovitun haun ja sinä olit käynyt tänne perumassa. En ole kuin huomisesta sanonut ettei se käy koska 16h työpäivä huomenna. Ylihuomisesta en ole puhunut mitään. Maksu tavasta alkoi säätö eikö voisi käteisellä ei löydy osuuspankkia ja mobilepay veloittaa suuresta summasta ja haetaan vielä yks kaveri ja se maksaa op tilitä. Että semmoista sekoilua jota tänne et kertonut.
Tämä muuttaa tietysti taas tilannetta.

Tämä oli nyt tässä ja myyty onnistuneesti ilman säätöjä. Kiitos.

Minä olin siis kyseinen henkilö joka oli tämän varsinaisen ostajan kanssa yhdessä tulossa hakemaan korttia ja maksamassa OP tililtä tuosta mainitsemastasi syystä, jotta rahat näkyy sinulla heti eikä mene turhaa mobilepay maksuja. Varsinaisella maksajalla oli eri pankki. Tässä ei ole kenestäkään kolmannesta henkilöstä ollut kysymys eikä minusta pitäisi olla mitään monimutkaista siinä että itse maksan tuotteesta, josta olen tarjouksen tehnyt.

Ilmoitit siis samassa viestissä, että kortti menee nyt nopimmalle ostajalle (=ei ensimmäiselle HP:n tarjonneelle?) ja olet huomenna töissä niin et ehdi kauppoja tekemään. Ei oikeen kuulosta siltä, että olisit sitä silloin enää meille myymässä.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 763
Jäsenet
76 671
Uusin jäsen
kabbuz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom