Myyty Rtx 3080 ROG Strix White

Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Myytävä tuote: Asus RTX 3080 Rog Strix
Hinta:650e
Tuote ostettu (mistä ja milloin) :Täältä 2kk sitten, sitä ennen torista ja alun perin jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Ei kuittia, ei takuuta
Muuta huomioitavaa: Siitä varmaan yksi hienoimmista 3080 malleista joka sopii sekä mustaan että valkoseen buildiin aivan loistavasti. Tuli mulle noin 2kk sitten vaihdossa, jolloin sain paperisen kuitin, jonka onnistuin hukkaamaan, jonka takia ei takuuta. Korttii ajettu suurimman osan ajasta silent modella, mutta tottakai on vähä leikitty oc:llakin ja helpost ottaa ja benchis pitää 2000MHz Gpu clock ja 10GHz muisteille, jolloin saa superpositinin 4k balances 15300 pojoo, paremmilla säädöillä varmast saa enemmän. Kortissa myös overkill jäähy niin pysyy viilempänä pelatessa kun mun 5800x3d joka on loopis. Kortti siis pelatessa about 65°C . Myynti syynä suunnitelmat vesileikit jolloin ei tarvi kortin olla noin komee, kerran kun tuo jäähy siit lähee irti. Alkuperäinen laatikko, ja kaikki sen sisältö tottakai löytyy. Paikan päälle kun tulee niin pääsee kortin testaamaan ja varmistamaan toimivaksi, tai jos homma menee posteihin niin voin tottakai kuvata videot ym.


Paikkakunta: Kotka
Toimitustapa: Ensisijaisesti aina nouto niin pääsee paikanpäällä myös näkemää toimivuuden ym, mutta postituskin onnistuu
Maksutapa: MobilePay/ Tilisiirto OP


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Onko varma kans et asus hoitaa takuuasiat ilman kuittia?
Ainaki sen verran mitä oon nettiä selannut, niin kaikkiala lukee ettei kuittia tarvi, kun menee serial numberin mukaan, jossei kuittia löydy. Mutta voisin vielä kysyä iha suoraa asuksen aspasta ja liittää ss tähän. Tollanen löytyy kun laittaa serialin niitten warranty chekkii
 

Liitteet

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
74
Kannattaa varmaan kysästä, itse koitin katella huoltopyyntöä ni siellä lukee: Huomaa, että takuukorjauksesta ilmoittamiseen tarvitaan kopio ostotodistuksesta.
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Kannattaa varmaan kysästä, itse koitin katella huoltopyyntöä ni siellä lukee: Huomaa, että takuukorjauksesta ilmoittamiseen tarvitaan kopio ostotodistuksesta.
Laitoin niille viestiä, ja kopsaan vastauksen tänne. Käytännössähän ne ei voi kuittia vaatia, mut saa nähdä.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Asuksella on jo pidempään ollut tapana hoitaa kaikki näyttisten takuukeissit jälleenmyyjien kautta. Mulla on ihan omakohtaista kokemusta viime vuodelta, kun oma Asus 3080 Strix hajosi ja jälleenmyyjä heittäytyi hankalaksi, niin yritin kovasti saada Asukselle suoraan takuuseen, mutta vaikka kuinka yritin, niin Asuksen vastaus oli joka kerta, että takuu on pakko hoitaa jälleenmyyjän kautta. Juttelin tästä myös kaverin kanssa, joka oli muutama vuosi sitten Asuksen tukipalvelussa hommissa, niin kertoi ihan samaa, että Asus ei hoida näyttisten takuukeissejä suoraan kuluttajien kanssa.

Jos tämä on alunperin ostettu Jimmsiltä, niin kyllähän sieltä asiakastiedoista kuitti löytyy. Tietysti jos kortti on kulkenut jo useammalla omistajalla, niin voi olla hankalaa tavoittaa alkuperäistä omistajaa.

Eli hyvä idea olla Asukseen yhteydessä tästä, koska tuo takuuasia on syytä selvittää.
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Asuksella on jo pidempään ollut tapana hoitaa kaikki näyttisten takuukeissit jälleenmyyjien kautta. Mulla on ihan omakohtaista kokemusta viime vuodelta, kun oma Asus 3080 Strix hajosi ja jälleenmyyjä heittäytyi hankalaksi, niin yritin kovasti saada Asukselle suoraan takuuseen, mutta vaikka kuinka yritin, niin Asuksen vastaus oli joka kerta, että takuu on pakko hoitaa jälleenmyyjän kautta. Juttelin tästä myös kaverin kanssa, joka oli muutama vuosi sitten Asuksen tukipalvelussa hommissa, niin kertoi ihan samaa, että Asus ei hoida näyttisten takuukeissejä suoraan kuluttajien kanssa.

Jos tämä on alunperin ostettu Jimmsiltä, niin kyllähän sieltä asiakastiedoista kuitti löytyy. Tietysti jos kortti on kulkenut jo useammalla omistajalla, niin voi olla hankalaa tavoittaa alkuperäistä omistajaa.

Eli hyvä idea olla Asukseen yhteydessä tästä, koska tuo takuuasia on syytä selvittää.
Hei, tämähän on hyvä tietää, kattoo mitä ne nyt vuel ite vastaa. Ja joo, ite kolmas omistaja, ja nyt koitetaa saada ekaan omistajaan yhteyttä.
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Otetaankin tää pois myynnistä, ku Asuskin totesi ettei ota suoraan näitä, ja kuitittomana tätä tee mieli myydä. Hyvä että Rektori ja Zeratul asiasta huomauttivat.
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Laitetaas takasin myyntii ja nyt tiedossa ettei kuittia saa sekä sen mukaisesti myös hintaa viilattu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 651
Viestejä
4 197 365
Jäsenet
70 762
Uusin jäsen
JaffaTheNeste

Hinta.fi

Ylös Bottom