Myydään ROG Zephyrus G14 GA401 Ryzen 7 4800HS, RTX2060, 16GB - Näyttisvika - 200€ - Espoo

Tuote: ROG Zephyrus G14 GA401
Hinta: 200 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Näyttisvikainen, Radeon Grafiikka toimii.
RTX2060 pätkii ja tekee kummallisuuksia satunnaisesti.
Ulkoisella näytöllä toimii moitteettomasti (HDMI)
Näppäimistö FIN.

Akun kunto 85%

Toimitetaan ilman boot levyä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay / Käteinen

Viimeksi muokattu:
Akku pitäs olla ihan ok kunnossa, pitää kattoo miten sen tiedon saisi luettua.
Heitän siihen jonkun OSn jossa näyttö niin yritän saada kuvan sulle.
ainakin windowsil pystyy tarkistaa cmd komennolla powercfg /batteryreport mut Linuxissa sen pitäisi kertoa asetuksissa itellä Steam Deck raportoi akun kuntoa suoraan siitä akku kuvakkeesta tehtäväpalkilla

Olin täällä ensimmäisenä niin arvostaisin jos olisin prioriteetti oisin itekki kiinnostunut tosta HP noudolla pystyn heti tulemaan noutamaan jos saisi vain päivityksen tosta akun kunnosta

Nyt vähän hankala paikka.
Kun ei ole SSD levyä millä saa OSn sisään, ja akun kuntotiedon saaminen tuottaa hankaluutta.
Yritin Ubuntu Boot-USB:llä ja se ei ainakaan kertonut mitään tietoja.
Mulle ihan sama kummalle myyn, ja jos ollaan tarkkoja niin kissamies kyseli ekana, mutta omanajuissi tarjosi ekana.
Kumpi pahastuu enemmän :D

Kun ei ole SSD levyä millä saa OSn sisään, ja akun kuntotiedon saaminen tuottaa hankaluutta.
Mulle ihan sama kummalle myyn, ja jos ollaan tarkkoja niin kissamies kyseli ekana, mutta omanajuissi tarjosi ekana.
noh ei se akku asia niin paljon haittaa voisin mahdollisesti tulla hakemaan tänä illalla laitan yv

Juu ei mitään, menee kissamiehelle. :D

Juu ei mitään, menee kissamiehelle. :D
Olin kanssa tulossa tarjoamaan, mutta ihan pakko kommentoida😂😂 Mun mielestä tää on ihan selkee, että toinen on valmis kyselemättä tarjoamaan hp ja toinen ei, niin ekalle menee. Kuitenkin tilanne olisi tod.näk päätynyt ilman toista kilpailevaa tarjousta siihen, että tarjotaan alle hp, kun puuttuu ssd tai Os tai näyttövika onkin oletettua pahempi jne.

Olin kanssa tulossa tarjoamaan, mutta ihan pakko kommentoida😂😂 Mun mielestä tää on ihan selkee, että toinen on valmis kyselemättä tarjoamaan hp ja toinen ei, niin ekalle menee. Kuitenkin tilanne olisi tod.näk päätynyt ilman toista kilpailevaa tarjousta siihen, että tarjotaan alle hp, kun puuttuu ssd tai Os tai näyttövika onkin oletettua pahempi jne.
Kyselen vain perus tietoa kannettavasta niin pystyn tilata uudet osat etukäteen että saisin ne osat mahdollisimman pian kun itellä tällä hetkellä monta eri laitetta odottaa osia 👍

Noh onnenpäivä omenajuissille kannettavassa onkin Ryzen 7 4800HS eikä Ryzen 9 ja näyttö toimii moitteettomasti ongelmana on että näytönohjain on viallinen 🤕

Noh onnenpäivä omenajuissille kannettavassa onkin Ryzen 7 4800HS eikä Ryzen 9 ja näyttö toimii moitteettomasti ongelmana on että näytönohjain on viallinen 🤕
Ulkoisella näytöllä pelannut ilman ongelmia, oma näyttö vilkuttaa. Miten näyttisongelman diagnostisoit?
Pahoittelen prossumallin virheellistä tietoa.

Eikö tuo siis toimi ulkoisella näytöllä normaalisti? 😅
Sain tänään toimimaan ulkoisella näytöllä jostain syystä kannettavan HDMI on liitetty prossun igpu ja piti käyttää usb-c dp onneksi omassa näytössä löytyy tommonen mutta mitä ite oon nyt tässä tutkinut jotain on selvästi vikana näyttiksen kanssa

Mulla artifaktoinut sillein että käyttöjärjestelmän UI elementit sekoilee samanlailla miten vialliset näytönohjaimet sekoilee ja toinen juttu jonka huomasin että kannettavan vbiossi ja power delivery on sökönä näyttis on jumissa 612mv jännitteen syötössä myös näyttiksen muistit on jumissa 202mhz oon yrittänyt asentaa eri vbiossei eri nvflash versioil myös mutta muutokset eivät mene läpi

Katoin läpi emolevyn myös ja en ainakin huomannut että mitään oisi kärähtänyt mulla on vielä video missä Windowsin UI sekoaa ja myös ulkoinen näyttökin mutta tää sivusto ei anna mun liittää .mp4 tiedostoja

Kaikki softat tunnistaa ton Rtx 2060 mut kukaan ei halua pyörittää sitä paitsi jos on liitettynä ulkoiseen näyttöön eli todennäköisesti joku silta on vialla joka yhdistää ton näyttiksen kannettavan näyttön

Tässä on kaikki mitä oon tällä hetkellä havainnut

IMG20251001130641.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
289 045
Jäsenet
79 588
Uusin jäsen
Kairon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom