ROG Harpe Ace Aim Lab Edition hiiren outo toiminta

Elikkä ostin tuollaisen otsikon mukaisen hiiren koska Asuksen ostajalle sai kaupanpäälle myös uusimman RE pelin mutta se peleistä mutta ongelmani on sellainen etten ole täysin varma että osaanko selittää tätä oikein mutta yritettään:

Elikkä minulla satunaisesti hiiri lopettaa toimintansa siten että kursori kyllä liikkuu näytöllä mutta oikea tai vasen nappulasta ei tapahdu mitään jos yrittää työpöydällä tai selaimessa klikkaa paitsi jos vien hiiren kursorin tuohon ylhäälle missä on "plussa" josta lisätään uusi välilehti mutta muualla et voi millään klikillä vaikuttaa mihinkään.

Hiiri korjantuu sillä jos painan vanhan hiiren rullasta ja se taas voi toimia satunnaisen ajan verran.

Mulla on tyyliin kaikki langattomia, Xboxin ohjain kuulokkeet mitä käytän pelataessa ja näppäimistö.
Tapathuuko jossain välissä joku päällekkäisyys ja jossain menee hertzit jumiin ja uusi hiire jää klikkaa hiiren rullaa vaikka ei todellisuudessa sitä teekkään, olen yrittänyt korajta tätä että poistin hiiren sovelluksella tuon hiiri rullan klikki toiminnan mutta se teki sen silti.

Takuuseen jos yritän tätä viedä ja ne testaa "toimiihan tämä hiiri minä sinä höpötät" ja hiiri palaa bumerangina takas joten hiiren mekansimissa tuskin on vikaa vaan vika on jossain hiiren ja windowsin välillä?

Arvauksia tai ihan mitä tahansa? Tällä hetkellä kun kirjoitan tätä viestiä niin hiiri toimii..

Edit: Eilen kun tuo teki taas temppunsa niin kokeilin vanhalla hiirellä niin silläkään ei toiminut vasen tai oikea mutta heti kun painoin hiiren rullasta niin kaikki lähti toimimaan mutta vanha hiiri ei ole ikinä aiheuttanut moista ongelmaa.

ja laitettaan vielä oudoksi jutuksi sellainen juttu että kun pelasin RDR2 ja painoin Xboxin L3 niin peli meni Eagle eye tilaan vaikka se vaatisi nimen omaan kombon L3+R3 että pelinkin mukaan joku pitää painiketta R3 pohjassa jossain kun vika on päällä.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 855
Jäsenet
82 230
Uusin jäsen
Synapsikohina

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom