Rocket League

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
624
Yleinen threadi kyseiselle multiplatform pelille.

Welcome

Rocket League on Psyonixin kehittämä ja julkaisema scifi-ympäristöön perustuva urheilupeli, jossa pelataan rakettiautoilla pallopelejä.
-Lähde Wikipedia.
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
624
Itse ostin kyseisen pelin Xbox Onelle kuultuani siitä paljon hyvää, pari päivää hakattiin vaimon kanssa botteja vastaan opettelun nimessä ja kulta jäsenyyden puuttumisen vuoksi.

Tänään ostin xbox kultajäsenyyden ja yritin mennä pelaamaan multiplayeria.

Kokeilin kahdella eri ohjaimella ja kahdella eri käyttäjällä (molemmat omistaa pelin ja kultajäsenyyden).

En pysty edes aloittamaan moninpelin etsintää sillä peli ei rekisteröi xbox ohjaimen napin painallusta (se kolmisakarainen nappi) ja peli ei tee mitään.

Yritin katsoa NAT -tyypin ja yritin myös aloittaa itse suljettua moninpeliä mutta ei onnistu.

Apua on pyydetty foorumeilta itse rocketilta, youtubesta sekä fb ryhmistä.

Varmasti on hyvä peli mutta jos en pääse moninpeliin ni jää kyllä sillimäinen jälkimaku.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Kelpo peli, varsinkin kavereiden kesken. Itse pelaan PC:llä (toki X360-ohjaimella), ja muita pelikonsoleita kun ei itsellä ole niin Rakettiliiga paikkaa täydellisesti änärin jättämän sosiaalinen sohvapeli -tyhjiön.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 564
Oikein mukavalle pelille vaikuttaa. Otteluiden lyhyt kesto mahdollistaa vieläpä pelin pelaamisen hyvinkin lyhyissä pätkissä, jos tarvitsee tuhlata pieni määrä aikaa.

Huonona puolena pelissä vaikuttaa olevan tuntuva määrä sekä huonoja häviäjiä että kanssapelaajia kunnioittamattomia pelaajia. Huonoimmat häviäjät lähtevät heti vastustajan tehdessä avausmaalin, vähän vähemmän huonot taas ottelun viimeisellä minuutilla, jos näyttää tappiolta. Lisäksi chatissa mollataan muita pelaajia aika surutta. Kumpikaan ongelma ei tietenkään ole mikään yllätys, mutta vähentäväthän ne aina pelinautintoa jonkin verran.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 063
Viestejä
4 244 389
Jäsenet
71 293
Uusin jäsen
poennred

Hinta.fi

Ylös Bottom