Robotti-imurit

Ei kai? Eihän siitä imurin omasta säiliöstä olisi mitään hyötyä noin.
Oma käsitys on että telakassa se tuuttaa moppeihin pesuaineet samalla kun pesee ne, ja sitten telakasta poistuessaan 0,8dl tankillaan kostuttaa moppeja puhtaalla vedellä.
Mopit pestään X-neliön välein telakassa jolloin sinne tuutataan aina uudet pesuaineet.

Pesuaineissa kannattaa sitten oikeasti pitää järki kourassa, random sitruunan hajuinen pesuaine voi sisältää reippaasti sitruunahappoa mikä paskoo pidemmän päälle tiivisteet/letkut ja sitten onkin vedet lattialla eikä tankissa.

Viimeksi muokattu:
Ota näistä selvää, mutta näin olen ymmärtänyt että vain moppeja pestään sillä pesuaineella, mikä on omassa lokerossa ja itse sitten lattiat vain vedellä.

Ota näistä selvää, mutta näin olen ymmärtänyt että vain moppeja pestään sillä pesuaineella, mikä on omassa lokerossa ja itse sitten lattiat vain vedellä.
Eiköhän tuossa ole ongelma käännös kukkaset. Kyllähän sinä ihan käsipelillä mopatessakin peset mopin sankossa pesuaineella kyllästetyllä vedellä aina X-neliön välein kun huomaat että moppi on töhnässä.

Kannattaa huomioida että se 0,8dl tankki robotissa on niin pieni että se ei nyt paljoa laimenna moppiin imeytettyä pesuainetta.

Ei kai? Eihän siitä imurin omasta säiliöstä olisi mitään hyötyä noin.
Kyllä se näin taitaa olla, eli imuri käyttää pesuainetta vain moppien puhdistamiseen, ei lisää sitä pesuveden sekaan. Sama L20 Ultra. Taitaa X50 Ultra olla ensimmäisiä Dreamen imureita jotka sekoittavat pesuaineen myös pesuveteen.
Ite lisään pesuaineen suoraan puhtaan veden sekaan (L20 Ultra) ja hyvin on toiminut

Eiköhän tuossa ole ongelma käännös kukkaset. Kyllähän sinä ihan käsipelillä mopatessakin peset mopin sankossa pesuaineella kyllästetyllä vedellä aina X-neliön välein kun huomaat että moppi on töhnässä.

Kannattaa huomioida että se 0,8dl tankki robotissa on niin pieni että se ei nyt paljoa laimenna moppiin imeytettyä pesuainetta.
Niin meinasin sillä ”lokerolla” siis sitä pesuainetta siellä telakassa. Mutta kuten joku tuossa mainitsi, niin X50 käyttää pesuainetta myös lattian moppaukseen.
Kyllä se näin taitaa olla, eli imuri käyttää pesuainetta vain moppien puhdistamiseen, ei lisää sitä pesuveden sekaan. Sama L20 Ultra. Taitaa X50 Ultra olla ensimmäisiä Dreamen imureita jotka sekoittavat pesuaineen myös pesuveteen.
Ite lisään pesuaineen suoraan puhtaan veden sekaan (L20 Ultra) ja hyvin on toiminut
Mitäs pesuainetta olet sinne kaatanut ja kuinka paljon öbaut?

Jos todella näin, niin moppien pesu pitää sitten maksimoida jakamalla huoneet pieniin osiin. Perseestä, sanoisin. Tietty sikäli parempi että jäämiä ei jää koneen sisään pesuaineesta seisonnassa.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 489
Jäsenet
78 587
Uusin jäsen
Samux

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom