• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Roborock S7 Pro Ultra robotti-imuri 873.66€

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
Tuote: Roborock S7 Pro Ultra
Tarjoushinta: 873.66
Normaalihinta: +1000
Kauppa: geekbuying
Voimassa: flashdeal ?
Linkki: Roborock S7 Pro Ultra Robot Vacuum Cleaner White
Promokoodi: NNN6ZTVGLNP

Kommentti tarjouksesta:
Viimesen päälle varusteltu robotti-imuri keruusäiliöillä ja muilla hilavitkuttimilla. Flash deal hinta 899, josta koodilla vielä pari kybää pois. Ilmainen toimitus
Puolasta, joten ei tullien kanssa ongelmaa

Gifteinä lisäksi mukaan
3PCS Dust Bag
3PCS Antibacterial Vibrarise Mop Cloth
2Pcs Robotic Vacuum Cleaner Filter
Main Brush for Roborock
2Pcs Side Brush for Roborock
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
567
Onko tuosta tullut valkoinenkin versio jossain vaiheessa? Just viime sunnuntaina laitoin S7 MaxV Plus -version Veikon Koneelta 810 euron hinnalla tulemaan (se on sillä alkeellisemmalla tyhjennysasemalla), ja kun näitä Roborockin mallien eroavaisuuksia, en löytänyt mitään viitteitä että MaxV:sta olisi valkoista versiota. Ja käsittääkseni MaxV on ainut joka tukee tuota Ultra -tyhjennysasemaa. Pro-nimisestä versiosta en myöskään huomannut mitään juttua missään.

Onko mulla menny jotain ohi, tai onko tuo Pro jonkin muun alueen mallimerkintä? Kauppaa kun en itse tunne niin ensireaktio olisi luulla vedätykseksi, mutta jos tuo on jokin hyvämaineinen putiikki niin tuskin siitäkään on kyse.
 
Liittynyt
12.05.2022
Viestejä
21
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
721
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
Ei kai noista kumpikaan ole flopannut, jos ei nyt ihan arkipäiväistäkään. Teollisuus ja tietyt yrittäjät käyttää 3D-tulostusta jatkuvasti, ja Quest 2 on tuonut VR:n hyvin lähelle valtavirtaa ja PSVR2 on juuri tulossa. + tietysti PC-VR-lasit.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 153
Lidlin satasen halpis robotti-imurilla ongelma ovat hapsulliset matot joissa hapsut sotkeentuvat pyöriin tai harjoihin. Myös kevyet matot joiden alle harjat pääsevät saattavat saada halpis imurin jumiin.

Selviääkö tällainen huipputason imuri näistä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2022
Viestejä
12
Onko tuosta tullut valkoinenkin versio jossain vaiheessa? Just viime sunnuntaina laitoin S7 MaxV Plus -version Veikon Koneelta 810 euron hinnalla tulemaan (se on sillä alkeellisemmalla tyhjennysasemalla), ja kun näitä Roborockin mallien eroavaisuuksia, en löytänyt mitään viitteitä että MaxV:sta olisi valkoista versiota. Ja käsittääkseni MaxV on ainut joka tukee tuota Ultra -tyhjennysasemaa. Pro-nimisestä versiosta en myöskään huomannut mitään juttua missään.

Onko mulla menny jotain ohi, tai onko tuo Pro jonkin muun alueen mallimerkintä? Kauppaa kun en itse tunne niin ensireaktio olisi luulla vedätykseksi, mutta jos tuo on jokin hyvämaineinen putiikki niin tuskin siitäkään on kyse.
Tuon AP:n linkin taulukon mukaan ero MaxV:n ja Pro:n välillä on se, että MaxV:ssä on tuo kamerapohjainen älykäs esteiden väistely.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
201
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
Kyl toi ainakin lemmikkikodissa on ollut sellainen helpotus arjessa ettei sitä itse tajua monen vuoden omistajuuden jälkeen.

Meillä sai kahden koiran takia imuroida varsi-imurilla pari kertaa viikossa jos omaan silmään halusi siistin kodin. Nyt riittää kun pistää robon pyöriin sillä välin kun käydää kusettaan koirat, 2-3krt viikossa. Tietenkin on jotain paikkoja mihin toi ei pääse, ja jotain mattoja joutuu nosteleen kun tuo Roborock S5 Max vähän vaikeroi niiden kanssa. En tiedä sitten onko uudemmat versiot parempia super ohkasten tai kudottujen mattojen kanssa.

Mut joo, kyl toi on ollu ihan päivittäisessä käytössä 3-4v, aluksi sitä burnasin lähipiirille kuinka kätevä. Mut ei kaikesta tarvi tehä numeroo tai somekampanjaa.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
31
Lidlin satasen halpis robotti-imurilla ongelma ovat hapsulliset matot joissa hapsut sotkeentuvat pyöriin tai harjoihin. Myös kevyet matot joiden alle harjat pääsevät saattavat saada halpis imurin jumiin.

Selviääkö tällainen huipputason imuri näistä?
Ainakin roomban nuo kalliimmat mallit tuntuu "pelaavan", eli eivät jää jumiin noihin.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
567
Tuon AP:n linkin taulukon mukaan ero MaxV:n ja Pro:n välillä on se, että MaxV:ssä on tuo kamerapohjainen älykäs esteiden väistely.
No katsoppas, nyt kun etsi vähän tarkemmin tietoa juuri tällä mallinimellä, niin onhan tuommoinen malli tosiaan. Ja hintakin on kohdallaan, kun tulee tuo ultra-asema mukana.

Melkein tekisi mieli kiinnostua, kun tuo vesitorni olisi luksusta, mutta itselläni on lemmikkitalous. Viime viikolla arpoessani kameran tarpeellisuutta kissa päätti antaa kymmenen pisteen vihjeen mulle oksentamalla paikkaan, josta vain tuurilla satuin sen huomaamaan, mutta mistä roboimuri olisi varmuudella vetänyt päältä. (Ja maxv ultra on taas liian kallis, kun nytkin jo budjetti on tuplattu.)
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
Robotti-imureista puhutaan nykyään huomattavasti enemmän kuin normaaleista imureista, mutta eipä noista kodinkoneista puhuta yleisestikään kovin paljoa.

3D-tulostimet on nykyään aikalailla elinehto kaikessa tuotekehityksessä. Se mihin meni tuotekehityksessä aikaisemmin kuukausia saadaan tehtyä päivissä, kun saat vuorokaudessa tulostettua valmiin prototyypin (parin satkun printterillä!).
Puhumattakaan esimerkiksi vintage-autojen huollosta, siellä etenkin on 3D-tulostamisille käyttöä kun varaosia ei saa muuten yhtikäs mistään.

Ja en minä VR-laseja nyt flopiksi sanoisi kun Quest 2 on myynyt enemmän kuin xbox.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Vähän on kalliita nämä omaan makuun. Edellinen 400€ roborock huutelee erroria 3v käytön jälkeen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Vähän on kalliita nämä omaan makuun. Edellinen 400€ roborock huutelee erroria 3v käytön jälkeen.
Tässä tulee tyhjennystelakka mukana. Pelkkä S7 maksaa jotain 450€ kieppeillä.

Mitä erroria se heittää? Noihin saa muutamalla markalla varaosia, esim. se tutkaa pyörittävä moottori mikä vanhemmista Roborockkeista usein hajoaa maksaa 5€ Aliexpressissä ja vaihtoon tarvitsee ruuvarin ja 10 min aikaa.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Tässä tulee tyhjennystelakka mukana. Pelkkä S7 maksaa jotain 450€ kieppeillä.

Mitä erroria se heittää? Noihin saa muutamalla markalla varaosia, esim. se tutkaa pyörittävä moottori mikä vanhemmista Roborockkeista usein hajoaa maksaa 5€ Aliexpressissä ja vaihtoon tarvitsee ruuvarin ja 10 min aikaa.
Juu se tutka errori, hinnat on vaan sitä tasoa että pitäis pelata ilman ruuvimeissiliä ja alibaba tilauksia joiden toimituksessa kestää kuukausia jonka jälkeen näet toimiiko toimitettu osa.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
787
3D-tulostimet on nykyään aikalailla elinehto kaikessa tuotekehityksessä. Se mihin meni tuotekehityksessä aikaisemmin kuukausia saadaan tehtyä päivissä, kun saat vuorokaudessa tulostettua valmiin prototyypin (parin satkun printterillä!).
Puhumattakaan esimerkiksi vintage-autojen huollosta, siellä etenkin on 3D-tulostamisille käyttöä kun varaosia ei saa muuten yhtikäs mistään.
Offtopikkia: Aika karrikoitu väite. Kyllä muillakin valmistustekniikoilla voi tehdä nopeasti prototyyppejä ja printtaus ei välttämättä edes sovellu korvaavana menetelmänä valmistukseen, laitteen hinnasta riippumatta.
Valmistusmenetelmät ovat kehittyneet muillakin osa-alueilla, kuin vain printtauspuolella ja sarjakoot voivat olla yksittäisiä kappaleita. Maailmalla on erikoistuneita prototyyppipajoja, että osien saanti ei ole ongelma, kun vain geometria on tiedossa. Olen itsekin nähnyt, kun valamalla tehtiin yksittäisiä varaosia.

Kovassa huudossa printtaus oli vielä muutama vuosi takaperin mutta ehkä siinä on löydetty kultainen keskitie. Ne kelle printtaus sopii, käyttää sitä mutta se ei tule korvaamaan kaikkia valmistustapoja.
Luulen että robotti-imureista voi sanoa samaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
2
ei ole, elämäni parhaimpia hankintoja on ollut robotti-imuri.
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
Heikosti puhutaan ja mainostetaan robotti-imureita.
Onko samanlaisia floppeja kuin 3D-tulostus ja VR-lasit ?

Harmittaa kun ei mitään kivaa uutta kehitetä suuresti toista se oli 90-luvulla.
Tuskin tulee teleporttia ja avaruusmatkailuakaan omana elinaikana.
Hieman offtopiccia..

Pakko kommentoida, kun tämä on itselle ollut suuri kummastus, kun en tosissaan ymmärrä miten, ks. laitteista ei ole tullut vastaavaa vakiokalustettu kuin esim tiskikoneista tms. (useammekin ihmiselle olen joutunut "puolustelemaan" ostosta.).

Ostin nykyiseen asuntoon muutettunani (v. 2016) Neaton botvac 70e. Imuri "Nelli" hoiti homansa loistavasti, mitä nyt silloin tällöin jäi jumiin lattialle unohtuneeseen sukkaan tms. Jälki oli omasta mielestä loistavaa (edellisissä ammateissa olen useamman vuoden toiminut esim. laitosiivoojana ja jopa asbestisiivoojana). Toki kulmista joutui silloin tällöin siivoamaan ns. käsipelin, mutta verrattuna siihen etten ole asunnosssani koskaan ns. oikeaan imuriin koskenut ovat asuntoni lattiat pysyneet erittäin siisteinä.

Kun oman neaton akku alkoi käymään heikoksi tänä vuonna, ostin sen isommin vertailematta tarjouksesta ecovacsin n8 pro:n (oletuksella uudempi on parempi). Tästä täytyy myöntää, että vaikka tavallaan siivoaa hyvin ja laite ns. älykkäämpi (piirtää asunnosta pohjakartat yms), niin imuri on jopa liian varovainen... siinä missä vanha imuri puski menemään vaikka lattialle olisi jäänyt vaatekappale tms niin nykyinen kiertää kaukaa tai jopa jättää huoneen imuroimatta.

Koska näin jälkikäteen en täysin ole vakuuttunut uudesta imurista, niin olen aika paljnon noita eri vertailuja selaillut. Roborock S7 pro ultra on kyllä yksi kehutuimmista, silti hinta on kieltämättä aika suolainen (tarjouksessakin) .
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Robottihan keräilee ihan hyvän määrän paskaa siihen säiliöön joka pyöräytyksellä. Omat epäilykset liityvät ylläpitokustannuksiin ja laitteiden kestävyyteen. Näillä hinnoilla girby imurit alkaa tuntua edullisilta.
 
Liittynyt
27.05.2022
Viestejä
19
Vähän on kalliita nämä omaan makuun. Edellinen 400€ roborock huutelee erroria 3v käytön jälkeen.
En osaa luonnollisesti tarkemmin sanoa mikä toi sun vika ollut mut mulla oli vastavanlainen omassani reilu vuos sitten. Youtubesta löyty ratkaisu lopulta, tarvi ostaa vaan 9v pariston ja jostai vanhasta sähkölaitteesta otin johdot käyttöön. Toiminut moitteettomasti sen jälkeen, 3-4 vuotta ollut yhteensä käytössä s4.

Alla linkki vastaavanlaiseen operaatioon.

LDs error fix
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 615
Robottihan keräilee ihan hyvän määrän paskaa siihen säiliöön joka pyöräytyksellä. Omat epäilykset liityvät ylläpitokustannuksiin ja laitteiden kestävyyteen. Näillä hinnoilla girby imurit alkaa tuntua edullisilta.
Siksi Eufy. Alle parin satkun vehe (bf:nä saanu 119€ amazon.de), varaosia saa ja kaiken pystyy vaihtamaan sekunnissa (ku ei oo lidaria/laseria/hienouksia/turhuuksia). Vaikkei nyt kohta 5 vuotta täyttävänä ole kuin akku uusittu tänä vuonna (ebay 39 €) ja just hajos rullan laakeri niin uus rulla tilalle, mikä tuliki samassa paketissa ku amazonin suodattimet,harjat ja rullan kehys jotain 13 €. Joskus tilannu ebaysta halvemmallakin harjoja ja suodattimia kasan.

Vanhemmilla+appivanhemmilla+systerillä tää sama Robovac 11 kun niin hyväksi havaittu. Vanhemmilla meni myös akku 4 vuoden jälkeen. Ja on luja vehe, joskus ihan uutena poika (silloin 6-vee) hyppäs sohvan päältä tasajalkaa tuon päälle hetken mielijohteesta niin ei ollut moksiskaan.

Käytössä joka päivä (joskus monestikin), joten tässä kohta 5-vuotiaana alkaa olla kulukin kohtalainen / kerta eli alkaa lähennellä 10 senttiä / kämpän imurointi kaiken kaikkiaan. Sen sijaan jos 900 € laittas roboon niin tuleehan siinä hintaa / imurointi jos se sen 3 vuotta kestää kaikkine hienouksineen ja kalliisiin on aina varaosatkin kalliimpia.

Toki, ajanhan mä turhaan ihan liian kalliilla autollakin :D
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
567
Siksi Eufy. Alle parin satkun vehe (bf:nä saanu 119€ amazon.de), varaosia saa ja kaiken pystyy vaihtamaan sekunnissa (ku ei oo lidaria/laseria/hienouksia/turhuuksia).
Mä ostin elokuussa 2021 Eufy G30:n. Parin kuukauden jälkeen se alkoi pitää kovaa naksuttavaa ääntä joka kerta kun imuroi. Takuusta sain uuden sivuharjan moottoriyksikön, jonka pääsin itse vaihtamaan (olisivat ne itsekin sen työn tehneet, mutta nopeamman korjaamisen vuoksi vaihdoin itse). Se uusi moottori kesti n. vuoden, alkoi taas naksumaan. Tällä kertaa Eufy sanoi että takuu ummessa, eivät tee mitään, ja virhevastuuseen vedotessa vaativat minua todistamaan vian olleen laitteessa jo alunperin.

Mun suunnitelmana oli vedota siihen, että takuuseen on jo kertaalleen samasta viasta saatu uusi osa. Mutta en mä ehtinyt niin pitkälle, koska sitten koko laitteesta hajosi päärulla. Se ei vain enää lähtenyt pyörimään, sormella kokeilessa pyöri kuitenkin ilman ylimääräistä vastusta. Tällä kertaa olin suoraan Amazoniin yhteydessä, koska vaikka laite oli Eufyltä ostettu Amazonissa, niin siellä myyntisivulla oli ilmainen kahden vuoden tuki Amazonilta laitteelle. He pahoitteli asiaa, sanoivat ettei heillä oo mulle siihen varaosia, mutta hyvittävät koko apparaatin jos lähetän heille sen.

Sen sivuharjan moottorin olisi saanut ostettua erikseen, hintaa posteineen reilut parikymppiä, mutta ei se aivan kauheasti innostanut kun ne rattaat on muovia ja naksuminen johtui siitä että ne kului sen verran että rattaat alkoivat pomppimaan toistensa yli. Joten käytännössä kuluva osa ja vaihtoväli muutama kuukausi. Pääharjan jumin vikaa en ehtinyt selvittämään.

Joten Amazonin ansiosta voi todeta että Eufyn käyttökustannukset olivat todella minimaaliset, 0 e/krt. Muuten tähän mennessä siivouksen hinnaksi olisi tullut jotain 50 senttiä / kerta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 661
Viestejä
4 207 578
Jäsenet
70 930
Uusin jäsen
tomoslono

Hinta.fi

Ylös Bottom