Rimworld

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
63
Rimworld; Dwarf Fortressin jalanjäljissä kulkeva strategia-/simulaatiopeli. Erittäin koukuttava, kannattaa tutustua.
RimWorld on Steam

Millaisia kohtaloita teidän siirtokunnat ovat kohdanneet ja mitä mieltä olette pelistä ylipäätään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
362
Hyvää mieltä. Pelitunteja on takana kuutisenkymmentä ja hyvin olen viihtynyt tämän parissa. Ulkoasunsa puolesta ei uskoisi miten syvälle tämä peli menee. Välillä tilanteet menee niin nopeasti huonoon suuntaan ettei voi kuin nauraa - ja se on juuri tämän pelin paras juttu: viihdyttävien tarinoiden kerronta :D

Ja kaiken lisäksi, peli on vasta early access alphassa ja tarjoaa jo nyt erinomaisesti vastinetta rahoille. En malta odottaa että päästään versioon 1.0.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
260
Pelihän on ihan timanttinen. Tai oikeastaan se kun peli rupeaa itse tekemään draamaa.
Esim. Heteropariskunnan isäntää hamuaa masentunut hinttari, hetero ei innostu. Hinttari masentuu ja polttaa pilveä kunnes skitsoaa ja laittaa seinät tuleen. Priceless.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
683
Paras peli pariin vuoteen, kevyesti. Maaliskuussa 2015 tuli hankittua, taisi olla alpha 8 menossa. Tuostahan peli on kehittynyt huimasti, vaikka oli jo silloinkin hyvä. Kohtuullisen bugivapaasti on saanut pelailla, mielstäni tätä kehitetään laadukkaasti. Jokainen pelikerta on erilainen, aina uusi tarina ja kuviot. Syvyyttä on vaikka muihin peleihin jakaa, modejakin löytyy valtavasti. 399 tuntia näyttää Steam, mutta Steamiinhan tämä meni vasta joskus paljon ostoni jälkeen, joten tunteja on enemmän. Hinta/laatu -suhde kohdallaan.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
63
Alpha jäi taakse kun muutama päivä sitten julkaistiin beta18:
Ludeon Studios − RimWorld Beta 18 – A World of Story is released!
Pistin taas pelin pitkästä aikaa tulille tuon uutisen kuultuani, lähdin rakentamaan alkuasukasheimolle linnaketta :joy: Ihan mukavia nuo uudistukset jotka toistaiseksi on tullu vastaan, varastorakennuksen vierelle tippui plasteel meteori, pari heimolaista inspiroitu ja saivat järkyttävät buffit työskentelynopeuteen ja taivaalla paloi revontulet. Taistelulokikertomusjutusta oli ihan viihdyttävä lukea miten susi puri parhaimmalta soturiltani sormia irti.

Mental breakdowneja odotellessa!
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
242
Pistin taas pelin pitkästä aikaa tulille tuon uutisen kuultuani, lähdin rakentamaan alkuasukasheimolle linnaketta :joy: Ihan mukavia nuo uudistukset jotka toistaiseksi on tullu vastaan, varastorakennuksen vierelle tippui plasteel meteori, pari heimolaista inspiroitu ja saivat järkyttävät buffit työskentelynopeuteen ja taivaalla paloi revontulet. Taistelulokikertomusjutusta oli ihan viihdyttävä lukea miten susi puri parhaimmalta soturiltani sormia irti.

Mental breakdowneja odotellessa!
Jeps, parastahan tuossa on kun alkaa hommat menemään pikkuhiljaa persielleen. Yleensä alkaa jostain pikkujutusta joka vaikuttaa johonkin toiseen ja kohta pyromaani pistää taloja liekkeihin, lääkäri vaeltelee manian vallassa ja muut sitten kuolee hyökkääjien käsissä :D
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
99
Huh! Pitäiskin asennella uudestaan. Vanhalla c2d-koneella tuli pelattua yli 100h tätä, mut nyt uudella raudalla en oo testannukaan. Kesän jälkeen varmaan tullu jokunen päivityskin :p
Hyvä peli kyllä!
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
22
Millaisia kohtaloita teidän siirtokunnat ovat kohdanneet ja mitä mieltä olette pelistä ylipäätään?
Pyromaani Alisa aiheutti mielenkiintoisia tilanteita. Modatun Rimworldin osalta zombie-invaasio oli myös hässäkkää aiheuttava.

Hauska pelihän tuo. Voi pelata hiekkalaatikkorakenteluna tai sitten kieli poskessa vivut kaakossa. Toivottavasti tuo modiosasto päivittyy nopsaan B18 versioon, koska zombieland oli ihanan tuskainen.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
63
Tuntuu, että tulehdukset kaataa nyt jengiä koko ajan. Mitä mieltä, mitä mieltä?
Ehdottomasti kyllä. Muutama omasta heimosta kuoli siihen jäniksenpuremien tulehtumiseen ja lääkärikin mielummin nukkui kuin hoiti potilaita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
242
Eilen taas kuoli yksi siirtokunta kun muutama hyvin kevyt riskinotto meni pieleen ja riskit realisoituivat kerralla. Neljä asukasta joista kahdella oli tohtorointitaitoja. Maailmankartalla putosi parin heksan päähän escape pod johon lähetin toisen lääkärin pelastamaan pudonnutta. No kun tämä oli ollut hyvän aikaa matkalla niin oma siirtokunnan tohtori otti kipeää kun siirtokuntaan hyökkäsi kaksi manhunter-chinchillaa, joiden puremasta tuli tohtorille sitten vaikka mitä tautia ja mokoma joutui vuoteenomaksi. Tämähän ei tietenkään voinut itseään hoitaa joten rutto vei miehen hyvinkin nopeasti. Pelastusreissulla ollut tohtori taas saapui kohdeheksaan keskelle manhunter-karibulaumaa. Että silleensä.

Ja uudestaan...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 131
Pirusti alkanut ko. peli kiinnostamaan, eikä tuo 28 euron sijoitus aivan älytön ole kerta tunteja saa kulumaan. Mites vaikea tämä on? Pohjana; Prison Architectiä n. 60h takana.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Pirusti alkanut ko. peli kiinnostamaan, eikä tuo 28 euron sijoitus aivan älytön ole kerta tunteja saa kulumaan. Mites vaikea tämä on? Pohjana; Prison Architectiä n. 60h takana.
Sanotaan, että 10h harjoittelu ja sen jälkeen alkaa nauttia. Itellä taustalla kans prison architect, josta on kyllä hyötyä, mutta ei pakollista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 131
Tulihan tuo ostettua, ja 7 tunnin jälkeen on tämän hetkinen siirtokunta alkanut voimaan joten kuten hyvin, mutta kuten varmasti arvata saattaa, tekemistä sekä vaaroja on paljon edessä.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Kyllä tähän saa vaan aikaa uppoamaan.
Tässä Kolonnia johon uponnut sellainen 25h, joka nyt alkaa pyöriä suht järkevästi:
20171226140635_1.jpg

PS. Tämä on kolmas aloittamani Kolonnia, eka oli ihan pelkkä tutorial jonka lopetin heti kun se päättyi, sitten vielä yksi täysin harjoittelu mesta, ja nyt kolmas sitten pyörii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
496
Onhan tämä melkoinen peli. Paras juonenkäänne toistaiseksi kun eräs jatkuvasti asuintilojen apaattisuudesta ja muusta valittava taiteilijasielu alakuloisuudessaan löysikin yhtäkkiä mieltymyksen ruumiisiin. Tukikohdan lähellä sijaitsee hautausmaa jonne olen viholliset haudannut, niin tyyppi kävi iltahämärissä kaivamassa yhden ruumiin ylös ja kantoi mätänevän ruumiin sisälle tukikohtaan ja suoraan ruokapöydälle. Vähän aikaa se ehti siinä kauhistusta aiheuttaa muissa asukkaissa aterian syömisen lomassa kunnes hoksasin ruumiista ottaa forbid:in pois että joku muu sai kannettua sen sitten takaisin haudan rauhaan :facepalm::lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
82
Pyromaani Alisa aiheutti mielenkiintoisia tilanteita. Modatun Rimworldin osalta zombie-invaasio oli myös hässäkkää aiheuttava.

Hauska pelihän tuo. Voi pelata hiekkalaatikkorakenteluna tai sitten kieli poskessa vivut kaakossa. Toivottavasti tuo modiosasto päivittyy nopsaan B18 versioon, koska zombieland oli ihanan tuskainen.
Tuli ostettua Rimworld, vielä ei ole pelaamaan asti päässyt kun laitteisto ei ole juuri nyt käyttökunnossa mutta videoiden perusteella aivan mahtava peli. Eilen illalla vilkaisin Pyromaani Alisan tarinan ja sai kyllä nauraa katketakseen. Erittäin hyvin selostettu!
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
276
Näytönohjain hajosi joten piti tätä alkaa pelaamaan kun ei juuri muuhun kone nyt pysty. On koukuttava, tosin turhan helppo lämpimällä vyöhykkeellä pelatessa some challenge-vaikeustasolla - viholliset tulee päälle puukot kädessä vaikka itsellä on jo rynnäkkökiväärit.

Koiralle kävi aika pahasti heti pelin alussa. Tuossa se on maannut jo nelisen vuotta:koira.jpg
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
276
Hyvä että AI priorisointi saa hieman huomiota, mutta tuo loukkaantuneiden auttaminen ei riitä. Tällä hetkellä AI on täysin aivoton ja saattaa mm. lähteä mapin toiselle reunalle louhimaan malmia(kuten olen ohjeistanut ja priorisoinut) sitten perille päästyään se lyö kiveä pari kertaa ja lähtee takaisin baseen syömään. Ongelma on myös ettei AI osaa kantaa tavaraa mukanaan baseen samalla kun menee sinne tekemään jotain muuta, aika yleistä on että puut ja vilja jää maahan mätänemään ellei kaikilla ole haul ykkösprioriteettina. Mikromanagerointia on aivan liikaa.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Hyvä että AI priorisointi saa hieman huomiota, mutta tuo loukkaantuneiden auttaminen ei riitä. Tällä hetkellä AI on täysin aivoton ja saattaa mm. lähteä mapin toiselle reunalle louhimaan malmia(kuten olen ohjeistanut ja priorisoinut) sitten perille päästyään se lyö kiveä pari kertaa ja lähtee takaisin baseen syömään. Ongelma on myös ettei AI osaa kantaa tavaraa mukanaan baseen samalla kun menee sinne tekemään jotain muuta, aika yleistä on että puut ja vilja jää maahan mätänemään ellei kaikilla ole haul ykkösprioriteettina. Mikromanagerointia on aivan liikaa.
Nämä ovat juuri niitä ongelmakohteita jota itsekin odotan, että parannetaan. Ilmeisesti Colonny manager -modi tekee osan ainakin noista. Mutta itse en lähde vielä modailemaan vaan odottelen 1.version.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
242
Hyvä että AI priorisointi saa hieman huomiota, mutta tuo loukkaantuneiden auttaminen ei riitä. Tällä hetkellä AI on täysin aivoton ja saattaa mm. lähteä mapin toiselle reunalle louhimaan malmia(kuten olen ohjeistanut ja priorisoinut) sitten perille päästyään se lyö kiveä pari kertaa ja lähtee takaisin baseen syömään. Ongelma on myös ettei AI osaa kantaa tavaraa mukanaan baseen samalla kun menee sinne tekemään jotain muuta, aika yleistä on että puut ja vilja jää maahan mätänemään ellei kaikilla ole haul ykkösprioriteettina. Mikromanagerointia on aivan liikaa.
Jeps, tuohon priorisointiin tarvittaisiin erikseen 'Haul perishables' tai vastaava. Samalla tuo työnteosta vastaava AI saisi myös osata laittaa pawnit ottamaan eväät mukaan jos lähtevät kauemmas.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Samalla tuo työnteosta vastaava AI saisi myös osata laittaa pawnit ottamaan eväät mukaan jos lähtevät kauemmas.
Olen kyllä huomannut, että välillä ne kantaa ateriaa mukana, en kyllä yhtään tiedä millä logiikalla.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
402
Hahmot ottavat aterian mukaansa jos niitä on saatavilla "tarpeeksi", se mikä tuo tarpeeksi on ei ole minullekaan selvinnyt :D
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Hahmot ottavat aterian mukaansa jos niitä on saatavilla "tarpeeksi", se mikä tuo tarpeeksi on ei ole minullekaan selvinnyt :D
Itellä nyt tilanne, että puhutaan 200+ ateriasta kylmiössä, että eiköhän siitä jo liikene aina kaikille mukaan, 12 vässykkää asustelee...
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
42
Minkälaisella modilistalla jengi täällä pelaa Rimworldia?

Tässäpä omani:

HugsLib - Osa modeista tarvitsee tämän toimiakseen
Colony Manager - Pystyy laittaa ordereita, esim. "Kaatakaa lisää puuta kun varastossa on alle 100 blokkia"
Psychology - Pawneilla on pikkusen syvempi pään sisäinen maailma
Hospitality - Vieraita pitää pitää
RBSE - Lisää bionic-osia!
Quality Builder - Voi laittaa esineille minimitason jolle rakentaja pyrkii, jos tulee alle minimitason niin esine puretaan ja rakennetaan uudestaan.
Smooth Stone Walls - Kalliota voi smoothaa, ei tarvitse louhia ensin kiveä pois ja sitten rakentaa tilalle, vaan saa suoraan siloiteltua nättiä
Master of Cooking - Voi keittää safkaa isommissa satseissa, isommissa siirtokunnissa ei tarvii olla kokoaikaa yhden tyypin keittiössä
LT-DoorMat - Ovimatot auttaa taistelussa likaa vastaan!
Trading Spot - Saa itse määrittää mihin karavaanarit tulevat hengailemaan
Refugee Stats - Pikkusen lisää infoa pakolaisista
Stack Merger - Haulaamiseen kuuluu myös se, että jäbät siirtelee samoja kamoja yhteen stäkkiin jos vaan mahtuu
Increased Stack - Isommat stackit, ärsyttää valtaviksi paisuvat varastot
Facial Stuff - Lisää naamoja, partoja ja kaikkee
Efiicient Light - Hehkulamput ledeiksi. 75w -> 25w
Numbers - Antaa alapalkkiin "Numbers"-palikan, josta saa kustomoitua dataa ulos. Näppärää.
While You're up - Tyypit haulaa asioita muiden töiden lomassa
Hand me that brick - Haulerit vie materiaaleja blueprintteihin muun duunin ohessa. Pitäisi olla IMO Vanillassa.
Force Do Job - Jengi tekee asioita käskystä, vaikka ei olisi assinged. Esim. voit haulaa jonkun kaman, vaikka valittu tyyppi ei olis hauler. Jos pawneilla on esim. never do firefighting, ei niitä voi tällä modilla pakottaa.
I Can Fix It! - Jos rakennus tuhoutuu, jää tilalle blueprint tyhjän slotin sijaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
242
Samoja kuin mitä meikäläisellä, tosin ei noin montaa ole asennettuna. Pitää tuo I Can Fix It asentaa itsekkin. Itselläni on vielä Dragons (tjsp) joka lisää lohikärmekset peliin sekä sitten jokin modi jolla sähkönkulutus riippuu eri työpisteiden käyttötilanteesta ei kaikki ei aina vedä nimellisvirtaa verkosta.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
97
Tähän peliin on kyllä saanu hyvin upotettua tunteja. Ehdottomasti hankkimisen arvonen jos yhtään tykkää tän tyyppisistä peleistä. 100+ tuntia jo menny tän parissa ja vieläkin tuntuu että uutuuden viehätystä löytyy. Tosin modeillahan tätä saa aika hyvin muokattua ja uudelleen peluuarvo säilyy aika hyvin.

Omat modit:
HugsLib: aika ehdoton kun useat modit vaati tän, ei kyllä taida perus peliä muuttaa millään lailla? saa korjata jos se kuitenkin muuttaa jotain. Eli modaajille lisää kaikke kivaa sisältävä paketti.
EdB Prepare Carefully: Saa muokattua koko alotuksen skillejä/tavaroita myöten alotus ukoille... aika ehdoton jos haluaa vähän tarkemmin säätää millasta porukkaa sitä alotukseen ottaa ja ei nappaa hakata randomize nappulaa koko päivää että saa ees jonkunlaiset porukan millä on kiva pelata.
Expanded Prosthetic And Organ: no aika selvä mitä täällä on... lisää korjaus paloja siihen alkoholista hajonneeseen maksaan ja vähän muihinki osiin ku tuppaa hajomaan
More Trade Ships: Aika yks selitteinen... eli lisää kauppiaita avaruuden syvistä syövereistä... balance vaan vähän hukassa kun välillä saattaa tulla usempiki trade ship samaan aikaan ja ainaki omaan makuun vähän liian usein... mut se nyt on tuolla kun vanillassa niitä tuli liian harvoin mun mielestä.
Increased Stack: nostaa stack limitin 750... ei tarvii enää puolta karttaa varastoille... ei koske aseita/vaatteita
[sd] advanced powergeneration: Lisää paremmat tutkittavat aurinko/tuuli/geothermal voimalat ja ydinvoimalan.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
63
Jos jotain, toivoisin että tekemiset voisi priorisoida Dwarf Fortressin tapaan. Joskus on hyvin tärkeää saada pitkä pätkä sähkökaapelia rakennettua, mutta rakentajat menevätkin rakentamaan jotain ihan muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
42
Jos jotain, toivoisin että tekemiset voisi priorisoida Dwarf Fortressin tapaan. Joskus on hyvin tärkeää saada pitkä pätkä sähkökaapelia rakennettua, mutta rakentajat menevätkin väsäämään jotain ihan muuta.

Valitset rakentajan ja painat mouse2:sta blueprintin kohdalla ja käsket rakentamaan kriittiset? Kieltämättä tommonen work-priority ois näppärä, saattas löytyä joku modikin moiseen
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
63
Valitset rakentajan ja painat mouse2:sta blueprintin kohdalla ja käsket rakentamaan kriittiset? Kieltämättä tommonen work-priority ois näppärä, saattas löytyä joku modikin moiseen
Näinhän se nykyään toimii, mutta erittäin juminen systeemi jos pitää rakentaa esimerkiksi niitä powerlineja, sillä colonisti tyytyy rakentamaan yhden palan sitä lainia kerrallaan koko pätkän sijaan. Shiftillä pystyy jonottamaan komentoja, mutta liian pitkillä forcebuild jonoilla saa asukkaat sekoamaan.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
520
Nyt kun tuo B19 julkaistiin, niin tässäpä toimiva modilista latausjärjestyksessä. Itse lisäilin vielä perään "more floors" ja "Psychology" modit.

40506422_10212017118598950_450612751627190272_n.jpg
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Nyt kun tuo B19 julkaistiin, niin tässäpä toimiva modilista latausjärjestyksessä. Itse lisäilin vielä perään "more floors" ja "Psychology" modit.

Aikamoinen lista :D
Ite ajatellut odotella 1.0 julkaisua, mutta alkanut jo vähän houkutella. Yhden asutuksen saanut toimimaan ja jäi odottamaan julkaisua.
Julkaisun jälkeen pitää katsella varmaan listaa uudelleen, kun osa tulenee julkaisuun mukaan!?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
520
Joo niinhän se menee, että julkkarin jälkeen sit uudestaan. Voi olla ettei sieltä enää mitään ihan mahdottomia lisäyksiä ole tulossa, hiomista vain. Tän piti olla jo 1.0 ja mun mielestä lähes kaikki luvatut ominaisuudet mukana, mutta pelinkehittäjällä jonkun sortin luopumisen tuskaa ja julkaisikin B19 nyt ja jää sittenkin vielä hinkkaamaan peliä.

Tuon modilistan mä sain siis Facebookin Rimworld ryhmästä, on eka kerta kun kunnolla modeilla pelailen itse. Toimii vallan mainiosti ja on kuin uusi peli, niin paljon lisää kaikkea. :D
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
700
Eilen palasin pelin pariin pitkähkön tauon jälkeen. Peli oli jäänyt kesken, kun pelasin ensimmäistä (tutoriaalista lähtenyttä) peliä ja mukavasti kehittynyttä siirtokuntaa kohtasi massiivinen katastrofi: menetin puolet porukasta tulehduksiin, kun en älynnyt suorittaa amputaatioita, ja kun lopulta tajusin, niin ei ollut oikeita tarvikkeita. Siinä meni usea keskeinen henkilö, jäljelle jääneeseen porukkaan ei jäänyt ketään, joka olisi osannut researchia kunnolla. Peli meni kiinni, ja kiinni se jäi.

Kunnes lopulta eilen sitten ajattelin, että aloitan uuden pelin. Uuden pelin asetuksia valitessa ja ohjeita lukiessa tuli vastaan, että koko peli on suunniteltu siten, että vaikka katastrofin jälkeen jäisi vain yksi hahmo jäljelle, voi peliä jatkaa. Pelissä tehdään tarinaa, ja katastrofit ovat osa mehukasta draamaa. Niinpä sitten päätinkin jatkaa sitä vanhaa talletusta, ja sehän maistui heti. Haastetta tosin on, ilmeisesti jonkun päivityksen jälkeen minulta yhtäkkiä puuttuukin perus Electricity-taito, ja niinpä kentällä on edistynyttä tekniikkaa ilman sähköä, kun en pysty vetämään sähköjohtoa - ja research on äärimmäsien hidasta.

Tämä peli tuntuu pitkään hiotulta timantilta. Pelissä on massiivinen määrä mekanismeja ja kokonaisuus tuntuu toimivalta. Myös grafiikat olivat saaneet päivityksen, mikä lisää pelifiilistä entisestään. Hienoa, että teosta ollaan lopulta viemässä 1.0:aan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
700
Äh, karavaani ei millään lähde liikkeelle, ei edes dev-komennolla. Pakko vissiin sittenkin aloittaa uusi peli. Reilun viikon päästä tulee 1.0, pitänee odottaa sitä.

Olisko jollain heittää joitain essential-modeja? Tuollainen sadan modin lista ei ehkä kuitenkaan kiinnosta o_O
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
97
Äh, karavaani ei millään lähde liikkeelle, ei edes dev-komennolla. Pakko vissiin sittenkin aloittaa uusi peli. Reilun viikon päästä tulee 1.0, pitänee odottaa sitä.

Olisko jollain heittää joitain essential-modeja? Tuollainen sadan modin lista ei ehkä kuitenkaan kiinnosta o_O
Ite tullu pelailtua tälläsellä modisetillä:

HugsLib: Lisäpalikka minkä aika moni muu modi tarvii
EdD Prepare Carefully: Saa säädettyä ukkoja ihan just sellasiks alussa ku haluaa
Expanded Prosthetics and Organ Engineering: Lisää kaiken maailman osia millä voi korjailla ukkoja sitten ku se käsi vaikka lähtee irti.
More Trade Ships: Nimi kertoo jo kaiken
Increased Stack: Ja sama ku yllä
More Vanilla Turrets: Läjä erillaisia turretteja lisää
Advanced powergeneration: Ja tietenki ne turretit vaatii virtaa ni tuolla voimaloita
Numbers: Parempaa/lisää numeroita. Eli vähän helpommin löytää kaikki tarvittavat tiedot.

Muistaakseni noi kaikki oli jo 1.0 ready. Eli pitäis toimia heti kun toi päivitys tulee.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
700
Ite tullu pelailtua tälläsellä modisetillä:

HugsLib: Lisäpalikka minkä aika moni muu modi tarvii
EdD Prepare Carefully: Saa säädettyä ukkoja ihan just sellasiks alussa ku haluaa
Expanded Prosthetics and Organ Engineering: Lisää kaiken maailman osia millä voi korjailla ukkoja sitten ku se käsi vaikka lähtee irti.
More Trade Ships: Nimi kertoo jo kaiken
Increased Stack: Ja sama ku yllä
More Vanilla Turrets: Läjä erillaisia turretteja lisää
Advanced powergeneration: Ja tietenki ne turretit vaatii virtaa ni tuolla voimaloita
Numbers: Parempaa/lisää numeroita. Eli vähän helpommin löytää kaikki tarvittavat tiedot.

Muistaakseni noi kaikki oli jo 1.0 ready. Eli pitäis toimia heti kun toi päivitys tulee.
Kiitos näistä ideoista, pitääpäs miettiä mikä sopisi itselle!
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Kylläpäs tämä peli taas vei mennessään. Aloitin uuden kolonnian 1.0:ssa 10 modin kera.
Kahden viikon tunnit kertonee miten on maistunut: 53h. Olin kipeänä tän viikon, niin Rimmi oli lähes koko ajan päällä :D

Modit:
Colony manager
Medical tab
RimFridge
Work tab
HugsLib
Animal tab
Pick Up and haul
QualityBuilder
Repair workbench
Fishing
While you're up

Kotipesä alkaa olla jo aika suuri, mahtuu juuri ja juuri kuvaan kun zoomi mahd kaukana.
20181101164522_1.jpg
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 131
Tätä on nyt paukutettu muutamana iltana paljon. Tällä hetkellä menossa vuoren sisään rakennettu tukikohta, löysin pirun hyvän vuoristoalueen, jolle sain rakennettua muurit helposti ja sitten vuoren sisään huoneet.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 062
Tätä on kyllä mukava vääntää kun ei jaksa mitään muuta pelata, pikku näpertelyä :)
Tässä nykyisen vuori-heimon tervetuloa komitea:

20181207164429_1.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
140 970
Viestejä
2 694 904
Jäsenet
52 548
Uusin jäsen
Aloittaja

Hinta.fi

Ylös Bottom