Myyty Rikkinäinen ASUS Dual GeForce RTX™ 2080 Ti OC edition 11GB GDDR6

Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
9
Myytävä tuote: Rikkinäinen, Asus Dual 2080 ti

Hinta: Tarjousten perusteella/ 150
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä foorumilta / alkuperäinen osto ei tietoa 1.12.2018?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei tieto
Muuta huomioitavaa:


Kortti saattaa välillä toimia normaalisti, mutta yleensä ennemmin tai myöhemmin menee tilaan Power target status 400% and GPU clock 300MHz. Silloinkin toimii, mutta niin kuin 300 MHz voisi olettaa. Myös ainakin yksi Displayporteista on rikki.
Jäähdytys täysin kunnossa.

Teoriassa tuossa on jokin virran syöttöön liittyvä komponentti hajonnut, mikä menee oikosulkuun aina välillä ja sitten saattaa palautua. Sopivalla osaamisella ja työkaluilla saattaisi vaikka korjaantua. (ajureista yms ei ole kiinni sillä minulla on toinen vastaava kortti, mikä toimii moitteetta)

Takuun osalta luovutin koska ei ole alkuperäistä myyjää, Asuksen tuki näiden osalta on Ruotsissa ja vaativat toimimaan alkuperäisen jälleenmyyjän kautta...




Sijainti: Helsinki / Lauttasaari
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Rahatilille paketti postiin


Kuva:
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Menikö jo? voisin tarjota vaikka 170€ + postit jos ei kerennyt jo mennä. Jos kerrot vähän minkälaisessa tilanteessa tuo vika on alkanut ja jos näyttää siltä kuin joku olisai jo sitä räpeltänyt.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Menikö jo? voisin tarjota vaikka 170€ + postit jos ei kerennyt jo mennä. Jos kerrot vähän minkälaisessa tilanteessa tuo vika on alkanut ja jos näyttää siltä kuin joku olisai jo sitä räpeltänyt.
Ylitse HP:n tarjoaminen on muutenkin kielletty tällä foorumilla niin kuin säännöissä lukee. :asif:
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Ylitse HP:n tarjoaminen on muutenkin kielletty tällä foorumilla niin kuin säännöissä lukee. :asif:
jees luin vaan ton korkein tarjous osion. Ja varmaan tarjouskauppakin kielletty jos ei ole maksimihintaa niinkuin tässä postauksessa :thumbsup:
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
jees luin vaan ton korkein tarjous osion. Ja varmaan tarjouskauppakin kielletty jos ei ole maksimihintaa niinkuin tässä postauksessa :thumbsup:
Huutokauppaaminen on kielletty ja tuotteelle on annettava hinta. Tämä ilmoitus oli omasta mielestäni kyllä ihan kunnossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 508
Nyt anteeksi vaan kaikille, olen @Nuking kanssa samaa mieltä, ja ehdin jo aiheesta ottaa moderaattoreihin yhteyttä. Ennenkuin ruudulleni päivittyi hänen vastauksensa.. Olin vähän hätäinen.

--

Mutta kun kortti myydään sille oikealle ostajalle (@Ukkelipukkeli ) niin saa pistää kuvia toiselle alueelle ja voidaan miettiä yhdessä, mikä tuossa on vikana, jos on pinnallista ja näkyvää vauriota.

Tuolta voi saada käsitystä, mitä näissä yleensä on vikana:
..ja sinne voi yrittää jälleenmyydä, jos ei itse saa toimimaan :)
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Huutokauppaaminen on kielletty ja tuotteelle on annettava hinta. Tämä ilmoitus oli omasta mielestäni kyllä ihan kunnossa.
Sitä siis meinasin että tässähän on just se HP ja siihen saakka saa tarjota. Mutta omasta mielestä kumma jos yli hpn ei saa tarjota. Jos se ei jonkun toisen kauppoja peruis niin vois olla OK.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Nyt anteeksi vaan kaikille, olen @Nuking kanssa samaa mieltä, ja ehdin jo aiheesta ottaa moderaattoreihin yhteyttä. Ennenkuin ruudulleni päivittyi hänen vastauksensa.. Olin vähän hätäinen.

--

Mutta kun kortti myydään sille oikealle ostajalle (@Ukkelipukkeli ) niin saa pistää kuvia toiselle alueelle ja voidaan miettiä yhdessä, mikä tuossa on vikana, jos on pinnallista ja näkyvää vauriota.

Tuolta voi saada käsitystä, mitä näissä yleensä on vikana:
..ja sinne voi yrittää jälleenmyydä, jos ei itse saa toimimaan :)
ite oon alkanut välttämään sitä että kerron etukäteen mikä vois olla vikana vaikka se kaikkille muille olisi hyödyksi. Varsinkin jos on myytävä tuote. Tosiaan itekkin mielummin tollaseen korjausfoorumiin postaisin koska kokemusta on että joku mun infoilla sitten korjannut kortin ja ottanut massit iitä sitten.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 552
Menikö jo? voisin tarjota vaikka 170€ + postit jos ei kerennyt jo mennä. Jos kerrot vähän minkälaisessa tilanteessa tuo vika on alkanut ja jos näyttää siltä kuin joku olisai jo sitä räpeltänyt.
Kauppa-alueen sääntöjen mukaan tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, joten hintapyynnön yli tarjoaminen ei ole tarpeellista eikä myöskään sääntöjen puitteissa mahdollista.

 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Kauppa-alueen sääntöjen mukaan tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, joten hintapyynnön yli tarjoaminen ei ole tarpeellista eikä myöskään sääntöjen puitteissa mahdollista.

Onko teillä joku io-tech mafia meneillään kun jo tavallaan pahoittelin kun en muistanut sääntöjä jotka joskus vilkaissut monta vuotta sitten. Kai se riittää jos yksi ihminen muistuttaa :D

Mutta siis oikeasti olen pahoillani virheestäni ja otan opikseni:thumbsup: Ja hyvä vaan että modet tosiaan puuttuu asioihin.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 552
Onko teillä joku io-tech mafia meneillään kun jo tavallaan pahoittelin kun en muistanut sääntöjä jotka joskus vilkaissut monta vuotta sitten. Kai se riittää jos yksi ihminen muistuttaa :D

Mutta siis oikeasti olen pahoillani virheestäni ja otan opikseni:thumbsup: Ja hyvä vaan että modet tosiaan puuttuu asioihin.
Ohjeistin ylläpidon ominaisuudessa, muut ketjuun kirjoittaneet eivät olleet ylläpidon jäseniä, eikä heillä siis ole mitään virallista moderointioikeutta. Toki hyvä, että myös käyttäjät osaavat ohjeistaa, jos joku on menossa pieleen.

Ja ei tässä nyt tosiaan mistään niin vakavasta asiasta ollut kyse jos ei ollut tarkoitus sääntöjä rikkoa, mutta silloin ohjeistetaan ja huomautetaan jos esiintyy tarvetta :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 269
Viestejä
4 280 765
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom