Tuo erillinen ketju on hyvä idea, mutta en pane pahakseni, vaikka viestejä tulisi tähänkin ketjuun. Vaikka kuva koko kokoelmastasi on aina kiva, olisi kiva kuvien kera nähdä ja kuulla, millaisia lisäyksiä kokoelmaan aina tulee.
Muistan bonganneeni sivustosi ehkä Murosta tai jopa Peliplaneetasta tässä viimeisen 20 vuoden aikana useammankin kerran. Oletko koskaan kertonut, mitä kaikkia pelisarjoja keräilet? Olisi kiva kuulla syitä, miksi joku peli tai pelisarja päätyy kokoelmaasi, tai vastaavasti, jos olet päättänyt joskus lopettaa jonkin pelisarjan keräilyn. Vähän tarinaa ja taustaa kuvien lisäksi, joko tänne tai sivustollesi.