Myyty Retrokoneita keräilijälle/harrastajalle

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Myytävä tuote: Retrokoneita
Hinta: 500/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Vuosien varrella hamstrattuja koneita. Kaupan yhteydessä otan kiintolevyt pois. Muuten laitteet kuten kuvassa. Tuossa on monenlaista konetta, kuten 486, AMD K6/2, Pentium 233, tai 266, yksi Alphastation, ja yhdessä koneista öpaut uusi emolevy ja AMD Athlon 64 6400+ prosessori jne jne. Ruksilla merkittyä konetta ei ole enää saatavilla. Myös yksi Compaqin ML350 palvelin, joka ei näy kuvassa.

En ala tutkimaan sen enempää. Ovat vähän tiellä tällähetkellä, ja olis aika löytää tuolle läjälle uusi omistaja.

edit. Lisätty kuva kahdesta Compaqista (P2-350), joista kauppaa erikseen.

edit. Iso konekasa myyty 13.8.2023. Vielä on Compaqit ja Proliant ML350 palvelin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Pori
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.07.2023
Viestejä
14
Olisin kiinnostunut 486:sta. Kai myyt yksittäin? Monta niitä on ja millä prosessoreilla? Ja jos voit laittaa vähän tarkennusta ja valokuvaa siitä/niistä vaikka YV tai sähköpostilla, kiitos! Nouto onnistuu.
pikes1(at)gmail.com
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
En mieluusti myy yksittäin. Olen nyt vähän kiireinen, enkä ehdi alkaa kaivaa kaikkea, tahi ottaa kuvia, mutta koitan kattoa koska ehtis. Irtoprossujakin on laatikollinen. Siellä olis myös P4 suorittimia läjä. Jotaki harvinaisempiakin saattaa olla. Irtoprossuja myös AMD Phenom II, ja FX -sarjan isompia pitäs olla kans.

Oikee mieluusti myisin iiihan kaikki vanhat jutut kerralla pois, vaikka jonkinlaisena mustana joulusäkkinä, jossa roikkuu joku mukava hinta. :)

Tuommone 486 saattais olla tuossa läjässä ylärivissä toinen vasemmalta.

Olis tallessa vielä myös Voodoo kakkosia ja Sound blaster AWE 64 tyyppisiä kortteja. Ehkä myös AWE 32.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
316
Ylärivin toinen vasemmalta -kotelo kiinnostaa. Laita yv, sulle niitä ei jostain syystä voi lähettää.
 
Liittynyt
26.07.2023
Viestejä
14
En mieluusti myy yksittäin. Olen nyt vähän kiireinen, enkä ehdi alkaa kaivaa kaikkea, tahi ottaa kuvia, mutta koitan kattoa koska ehtis. Irtoprossujakin on laatikollinen. Siellä olis myös P4 suorittimia läjä. Jotaki harvinaisempiakin saattaa olla. Irtoprossuja myös AMD Phenom II, ja FX -sarjan isompia pitäs olla kans.

Oikee mieluusti myisin iiihan kaikki vanhat jutut kerralla pois, vaikka jonkinlaisena mustana joulusäkkinä, jossa roikkuu joku mukava hinta. :)

Tuommone 486 saattais olla tuossa läjässä ylärivissä toinen vasemmalta.

Olis tallessa vielä myös Voodoo kakkosia ja Sound blaster AWE 64 tyyppisiä kortteja. Ehkä myös AWE 32.
Pistä sähköposti tai YV niin päästään keskustelemaan hinnasta ja yhteystiedot. Kiits!

pikes1(at)gmail.com
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
575
Jos jostain syystä päädyt myymään Voodoo 2:n erikseen niin kiinnostaisi ;)
 
Liittynyt
28.04.2018
Viestejä
105
Jos Pikesin kanssa ette pääse kauppoihin, ota yhteyttä. Koko kasa kiinnostaa, noutomahdollisuus perjantaina
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 377
Laitatko YVnä listaa äänikorteista, tartteis retrokoneeseen semmoista.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
210
Olisin kiinnostunut amd k6-2 paketista, saisko lisätietoja? Myös pelkkä socket 7 emo kiinnostais (pitää tukea 500mhz k6-2) postitse pitäis toimittaa...
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Kiitos mielenkiinnosta joka näyttää olevan valtaisa. Itellä toi konekasa tällähetkellä senverran hankalassa paikassa, että voin sen tarvittaessa kaivaa siirtoa varten, mutta tuota ei oikein eriksene pääse nyt näkemään. On vuosien saatossa kertyny paljon kaikenlaista ja osa vanhoista korteista on vielä ns. muuttoloodien uumenissa. Tiedän kyllä öpaut missä mitäkin on, mutta kova homma kaivella noit, niin ihan vähäisen kiinnostuksen takia en hommaan ala.

Nämä Voodoo kakkoset ja Sound blasterit on kiinni Compaq Desktop koneissa. Noi koneet alkaa olla keräilykamaa itsellekkin, eli voisin myydä sitten koko koneen kerralla. Aivan halpoja noi ei kyllä ole.

En ala ottamaan koteloita tai osia erikseen.

Voitais keskustella Pikesin ja Shuttlen kanssa miten asia etenee.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Laitatko YVnä listaa äänikorteista, tartteis retrokoneeseen semmoista.
On enimmäkseen noissa koneissa kiinni. Senverran ahdas tilanne, että myyn noi isot ensin tieltä pois ja alan kattelemaan sitten loodista mitä kaikkea korttia vielä löytyy. Pari muuttolaatikollista pitäs olla kaikenlaista retrokamaa sitten vielä.
 
Liittynyt
28.04.2018
Viestejä
105
Voitais keskustella Pikesin ja Shuttlen kanssa miten asia etenee.
Huomenna ois vapaapäivä jolloin olisi mahdollisuus riemastuttaa vaimoa.
Mulla ei ole tarvetta kuin muutamille pisteosille (pari konetta) ja pistäisin loput omakustannehintaan eteenpäin käyttöön.
Eli esimerkiksi, jos kasa on ilmainen niin lähettelen sitten juttuja postikuluilla eteenpäin. Tämä lähinnä kertoakseni omista periaatteista, en etsi näitä rahankiilto silmissä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Lisäsin kuvan noist Compaqin "aarrearkuist", joita on kaksi. Niissä sisällä Voodoo kakkoset ja muistaakseni Sound blaster Awe 64 goldit. Muistaakseni P2 350 koneita kumpikin. Myös yks ML350 palvelinkone on.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Huomenna ois vapaapäivä jolloin olisi mahdollisuus riemastuttaa vaimoa.
Mulla ei ole tarvetta kuin muutamille pisteosille (pari konetta) ja pistäisin loput omakustannehintaan eteenpäin käyttöön.
Eli esimerkiksi, jos kasa on ilmainen niin lähettelen sitten juttuja postikuluilla eteenpäin. Tämä lähinnä kertoakseni omista periaatteista, en etsi näitä rahankiilto silmissä.
Vuosien ajan olen noit itseasias keräillyt, ja kaikki ihan rahalla ostanu, niin ei noi ihan ilmaisia ole.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Olisin kiinnostunut amd k6-2 paketista, saisko lisätietoja? Myös pelkkä socket 7 emo kiinnostais (pitää tukea 500mhz k6-2) postitse pitäis toimittaa...
Olis yks kotelossa. En tiedä onko yhteensopiva, enkä ala nyt toimittamaan. Just nyt en ehdi edes tutkimaan asiaa sen syvemmin. On senverran ahdas tilanne, etten itseasiassa saa tehtyä edes testitilannetta. Noit koneita kuitenkin oon testannu jo aikaisemmin, ja ne on siitä alkaen ollu kasassa, joten ei ne ihan pimeitä ole.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
575
Tottakai. Noi ei ole aivan halpoja keräilykortteja enää. Onko jonkinlainen tarjous mielessä?
Ebay-hintoja en ole näistä valmis maksamaan, ei ole niin vakavaa tämä oma retroilu. Mutta satasen voisin tarjota tuollaisesta Compaq-koneesta missä on Voodoo 2 sisällä. Tarvittaessa nouto onnistuu.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Ebay-hintoja en ole näistä valmis maksamaan, ei ole niin vakavaa tämä oma retroilu. Mutta satasen voisin tarjota tuollaisesta Compaq-koneesta missä on Voodoo 2 sisällä. Tarvittaessa nouto onnistuu.
Selvä. Katsotaan miten kaupanteko etenee. Kirjaan tarjouksen ylös!
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Jos nää nyt menee sittenkin yksittäin ja sulla löytyykin aikaa käydä niitä läpi, niin tarjoan klooni-486:sta 50€ (toki vaatii sen että toimii ja on vähintään DX2 -prosessorilla)
Selvä! Ennn usko että on DX2, vaikka toimisikin. Josai mulla myös yks Nixdorffin masina, johon niinikään oon ympänny Sound blaster AWE 32, jne. Tosin sekään ei ole DX2.
 
Liittynyt
26.07.2023
Viestejä
14
Selvä! Ennn usko että on DX2, vaikka toimisikin. Josai mulla myös yks Nixdorffin masina, johon niinikään oon ympänny Sound blaster AWE 32, jne. Tosin sekään ei ole DX2.
Yess, kerro kun tiedät! :thumbsup:

Tosipelaajat tuuppasi aina niihin DX4 Overdrive tai Evergreen 5x86 :lol:
 

jop

Liittynyt
08.09.2019
Viestejä
30
Jos yksittäin lähtee ja lähetys onnistuu niin Alpha workstation kiinnostaa
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Lähiseutulaisil voisin todeta, että voisin myös vaihtaa johonki. Pointti on tosin se, että tarttis olla jotaki vähemmän tilaaviepää! :D
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
210
Olis yks kotelossa. En tiedä onko yhteensopiva, enkä ala nyt toimittamaan. Just nyt en ehdi edes tutkimaan asiaa sen syvemmin. On senverran ahdas tilanne, etten itseasiassa saa tehtyä edes testitilannetta. Noit koneita kuitenkin oon testannu jo aikaisemmin, ja ne on siitä alkaen ollu kasassa, joten ei ne ihan pimeitä ole.
Ilmottele jos tilanne muuttuu ja ehdit katsoa lisätietoja emolevystä. Laita hinta posteineen vaikka yv sit.
(amd k6-2 paketti)
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Lisään myyntiin yhen Compaq Proliant ML350 palvelinkoneen. Melko siisti, aika raskas mööpeli. Tuosta voi heittää tarjouksia erikseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 230
Viestejä
4 211 939
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom