Retro: MechForce (Amiga 1989)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
Jonnet ei muista mutta nyt olisi aika kerätä kasaan mahdollisimman hyvä versio tästä jalokivestä.

Mulla on kasassa nyt pääpelistä 3.80 versio ja Factorystä 3.60. Näissä on se vika että eivät tue ClanTechiä ja sallivat sääntöjen rikkomisen esimerkiksi panssarin määrässä. Näissä on vain TechLevel 1 eli orggis Inner Sphere kamat.

Googlesta ei ole näytä olevan apua. Sillä ei uusinta versiota löydy.

Pyynnöstä toimitan HDF:n jossa em. kokoonpano pelistä helposti winuae bootattavana. Mutta nyt olisi hakusessa tuoreempaa binääriä. Kyllähän ne tuota 740KB DD floppyiltä löytyisi mutta ikää niillä jo 25v joten toivo lienee menetetty.


 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 705
Itsellä on tuosta pelistä vielä vanhempi versio ja se on DD disketillä jossain jemmassa, sori ei paljon auta mutta seuraan kyllä tätä ketjua. Legendaarinen peli kyllä tätä on tullu nuoruudessa pelattua paljon. Muistan kun joskus nuorempana tuli ostettua battletechin pöytäpelin joku sääntökirja jossa oli mechejä niin sai siitä käsin itse tekemällä lisättyä mechejä tuohon peliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
Nonnih!

Se oli "piilotettu" tuonne Sarnan fileeseen:

mechforce_beta_incl_winuae.zip

tuosta laittaa uudemmalla WinUAElla ajoon tuon harddisk hakemiston niin käynnistyy workbenchiin uusimmalla Mech Force versiolla jota itse henk.koht. olen koskaan käyttänyt.

Siivoan tuosta hdf fileen puhelinkäyttöä varten ja jaan tänne jahka valmis :kippis:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 013
Viestejä
4 243 050
Jäsenet
71 288
Uusin jäsen
Joonasi1996

Hinta.fi

Ylös Bottom