• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka RePower 10 € hyvitys elektroniikasta (ehjä/rikki) tuleviin ostoksiin, Power

Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
503
Ilmeisesti riippuu ihan Powerista ja myyjästä. Kaveri kävi kokeilemassa onnea toisessa Powerissa sieltä olisi pitänyt ostaa juuri joku noista ennenkuin saa 50€. Oli kyllä tyytyväinen että sai romusta edes sen 10€ jonka saa joka tapauksessa.
Vein rikkinäisen ison kodinkoneen ja ainakin tältä myyjältä ois pitäny ostaa samanlainen tilalle että ois saanu sen 50e. Sain kympin ja sen voi käyttää myöhemmin, lisäksi toivottavasti voitan sen kultaharkon.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
126
Jotta saisi tuon 50€ hyvityksen, niin pitääkö kierrätettävän tuotteen olla ehjä?
Ts. voinko viedä vanhan toimimattoman puhelimen ja saada 50€ alennuksen uudesta puhelimesta?
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 195
Jotta saisi tuon 50€ hyvityksen, niin pitääkö kierrätettävän tuotteen olla ehjä?
Ts. voinko viedä vanhan toimimattoman puhelimen ja saada 50€ alennuksen uudesta puhelimesta?
Tuota ei oikein sanota 50€ tapauksessa. 10€ tapauksessa sanotaan selvästi että ei tarvi toimia. Todennäköisesti riippuu myyjästä kuten vähän kaikki tuossa 50€ tarjouksessa.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 195
Siltä varalta että joku haluaa yrittää vängätä asiasta Powerin kanssa eniin tässä eiliseltä kuva siitä kun Power chat vahistaa että 50€ televisiosta voi käyttää myös muuhun tuotteeseen. Nappasin kuvan ennenkuin lähdin kauppaan muttei minun tarvinnut sitä edes näyttää.

chatti.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
247
Jotta saisi tuon 50€ hyvityksen, niin pitääkö kierrätettävän tuotteen olla ehjä?
Ts. voinko viedä vanhan toimimattoman puhelimen ja saada 50€ alennuksen uudesta puhelimesta?
Kampanjan ideana on SER kierrätys, ei ehjän vaihto uuteen. Kyllä, voit viedä rikkinäisen puhelimen. Rekisteröinti ensin power.fi ja myymälässä sitten katsovat tarkemman mallin jos ei löytynyt listoilta nettisivulla, eikä edes yritetä käynnistää jos et halua enempää rahaa kuin tuon 50€.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
126
Pitääkö ostettava tuote löytyä ko. myymälän varastosta? Paikallisessa liikkeessä todella heikosti saatavuutta.
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
247
Pitääkö ostettava tuote löytyä ko. myymälän varastosta? Paikallisessa liikkeessä todella heikosti saatavuutta.
Ei. Esim. Motorolia ei ole varastossa missään ja hyvin onnistunut kaikilla, kunhan on tilattavissa kuten nettisivullakin.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Nakkasin vanhan älypuhelimen tonne ja nappasin ton Moto e22 tarjouksen. Kahdelle motolle jäi hintaa 69€. Saa muksut uudet puhelimet. :'D
Tää oli hyvä tipsi. Mulla jäi 2 x E22 setille 59€ hintaa, kun käytti sen 10€ powerplussaa tms. samalla pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
126
Ok, kiitos! Nyt pitäis sitten miettiä mikä olisi pojalle korvaava puhelin POCO X3 PRO:lle 150-250 hintaluokassa. Harmillisesti Oneplus Nord CE 3 Lite ei ole saatavilla edes keskusvarastolta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
599
Ok, kiitos! Nyt pitäis sitten miettiä mikä olisi pojalle korvaava puhelin POCO X3 PRO:lle 150-250 hintaluokassa. Harmillisesti Oneplus Nord CE 3 Lite ei ole saatavilla edes keskusvarastolta.
Jos budjetti venyy hiukan, niin Samsung A34 on 269 €.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
126
Mietiskelin tuota Motorola Moto G54, vaikuttais speksien puolesta oikein mainiolta 200e hintaan.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 282
Tää oli hyvä tipsi. Mulla jäi 2 x E22 setille 59€ hintaa, kun käytti sen 10€ powerplussaa tms. samalla pois.
Joo, tänne tuli sama setti ja samalla hinnalla. 59 euroa ei ole paha hinta kahdesta puhelimesta. Tosin toimitus on vasta joskus marraskuussa, mutta eipä näillä ole kiire.

Nuo toimivat varmasti hyvinä varaluurina vaikka retkeillessä tai muissa aktiviteeteissä joissa ei halua hajottaa ykköspuhelinta.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
126
Ei. Esim. Motorolia ei ole varastossa missään ja hyvin onnistunut kaikilla, kunhan on tilattavissa kuten nettisivullakin.
Paikallisessa liikkeessä ei onnistunut tilata, eli valikoima supistui hyvin pieneksi. Samsung A34 ja Motorola G73 väliltä mietin ja päädyin sitten tuohon A34.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
Pitikö käyttää puhelimen viedessä puhelimeen se 50€?
Minulla ei tarvinnut mutta sanoin että haluan heti käyttää. Kait tuokin voi olla liike kohtaisia juttuja mutta en näe miksi ei voisi vaan laittaa power tilille 50€
 
Liittynyt
27.07.2020
Viestejä
137
Pari Motorolaa tuli tilattua. Näihinhän voi laittaa vaikka Octoprintin pyörimään. Hintaa jäi vähemmän kuin Raspberry Pi:lle ja kamerakin on valmiiksi sisäänrakennettu. Kiitos vinkkaajalle! :)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Minulla ei tarvinnut mutta sanoin että haluan heti käyttää. Kait tuokin voi olla liike kohtaisia juttuja mutta en näe miksi ei voisi vaan laittaa power tilille 50€
Tuli pudotettua reititin ja kympin sai, serri puhelinta ei ollu mukana. Vielä olis tunnin liike auki jos puhelimesta antaas vielä sen 50e :)
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Vein rikkinäisen Huawei P7 puhelimen ja sain -60 € alennuksen 2x Moto E22 119 € diiliin.
 

Quadratic

Supreme Gentleman
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
248
Vein ikivanhan halpis-Huawein ja sain 20€ hyvityksen, 10€ laskurin mukaan + toinen 10€ tuosta kampanjasta. Tuntuu riippuvan myyjästä ja liikkeestä mitä hyvittävät.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
395
Rikkinäinen Samsungin puhelin tuli vietyä ja siitä sai 10€ + 50€ alennukset, kun ostin Apple TV:n
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Minulla ei tarvinnut mutta sanoin että haluan heti käyttää. Kait tuokin voi olla liike kohtaisia juttuja mutta en näe miksi ei voisi vaan laittaa power tilille 50€
Kai se pitää heti käyttää se 50€.

"10 € kierrätyshyvitys maksetaan MyPower-bonuksena, jonka voit käyttää tuleviin ostoksiin Power-myymälöissä. 50 € extrahyvityksen saa uutta tuotetta ostaessa, ja se vähennetään kassalla uuden tuotteen loppuhinnasta. Kampanjan 10 € ja 50 € hyvitykset 1 / asiakas."
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 023
Mikkelin Powerissa ei saanut tulostimesta 50€ vaihdossa uuteen, tarkasti rajattu ne tuotekategoriat mitkä kelpasi. Lisäksi muutenkin oli tarkkaa että jos haluat 50€ hyvityksen vaikka uuteen puhelimeen niin oltava puhelin myös minkä tuo, ja vielä älypuhelin, ei näppäinmalli.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
3
Tämä oli hyvä vinkki, kiitos. viety tv ja liesituuletin. kotiutettu 2x e22 motoa yht. 59e. aika pitkään naputteli koneelle mutta sieltä se homma hoituu. Toki varasto saldoa ei ole ja menee hetki ennen kuin saapuu mutta eipä tuolla hätää.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Vein ikivanhan halpis-Huawein ja sain 20€ hyvityksen, 10€ laskurin mukaan + toinen 10€ tuosta kampanjasta. Tuntuu riippuvan myyjästä ja liikkeestä mitä hyvittävät.
Siinä ei ehkä myyjä ollut kärryillä. Kampanja on käsittääkseni mallia "hyvitys vähintään 10€", ei +10€ laitteen hyvitysarvoon.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 566
Vihdoin puhelin viety, toinen myyjä vaati älypuhelimen mutta 50e olis saanu käyttää mihin vain. Toinen myyjä anto klassikkopuhelimesta 50e mutta piti käyttää puhelin ostoon. Vaihtelua kummasti.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 765
Yhdestä tuotteesta sai 50€ muttei sitä 10€. Olisi pitänyt ottaa toinen tuote että olisi saanut tuon 10 + 50. Oli kuulemma konsernin tasolla ollut kränää siitä miten tuota pitäisi tulkita ja että näin oli päätetty. Osa ilmeisesti saanut samalla tuotteella 10+50 hyvityksen.

Noh pari motoa tulossa sitten joskus.
 
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
17
Siltä varalta että joku haluaa yrittää vängätä asiasta Powerin kanssa eniin tässä eiliseltä kuva siitä kun Power chat vahistaa että 50€ televisiosta voi käyttää myös muuhun tuotteeseen. Nappasin kuvan ennenkuin lähdin kauppaan muttei minun tarvinnut sitä edes näyttää.

Tampereella ei auttanut edes kuvakaappauksen näyttäminen. Jännä kun näiden vaihtokampanjoiden toteutus on hankalaa oli kyseessä gigantti tai power.
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
140
Minulle myös tulossa 2x E22 jälkitoimituksena, vaihdossa meni ikivanha Nokia C7. Sain vain 50€ hyvityksen, ilmeisesti tulkitsivat Raisiossa, että yhdestä laitteesta saa vain yhden alennuksen. Toinen laite oli myös mukana autossa, mutta kun ei ollut aikaa, en jaksanut alkaa pelailemaan.

Itse otin nuo mielessä OctoPrint tai päätteiksi Home Assistanttiin. Kiitos ideasta, sillä olen jo jonkin aikaa katsellut kalliimpia vaihtoehtoja. :)
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
709
Tampereella ei auttanut edes kuvakaappauksen näyttäminen. Jännä kun näiden vaihtokampanjoiden toteutus on hankalaa oli kyseessä gigantti tai power.
Sama homma oli Espoon suunnalla, eli turha reissu tuli tehtyä.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 687
Minä tuota kysyin varta vasten myös, ja asiansa tietävän oloinen myyjä sanoi, että ainoastaan hyvitys 50 e paikan päällä ostetusta tuotteesta, TAI 10 e hyvitys tilille. Vaihdossa vein vanhan ZTE Axon 7 -luurin, joka buuttaili itsekseen itseään.
Mulla yksi myyjä oli samalla kannalla, eri myyjä oli eri mieltä. Epäselvästi informoitu
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 978
Kaupassa täytyi tehdä itse Powerin sivulla palautus (tämä olisi tietenkin kannattanut huomata ennakkoon), myyjä lähetti tekstiviestillä sellaisen linkin ettei tarvinnut erikseen kirjautua. Tästä kymppi tilille. Sitten tekemään Moto-kauppoja, myyjä vähensi sen 50 € hinnasta ja kysyi käytetäänkö myös kymppi nyt.

Eli ilmeisen sekavaa ohjeistusta pääkonttorilta. Ellei osa liikkeistä ole franchise-pohjaisia jolloin kauppias tulkitsisi ehdot helposti minimin mukaan. Gigantilla ainakin on käsittääkseni ketjun ja yrittäjien myymälöitä.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Jos Moto E22:t tilasi, niin siitähän näyttäisi kertyvän vielä ihan hyvät myPOWER bonukset (+ 4,76 €), jotka voi sitten myöhemmin käyttää. Nice.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
55
Kaupassa täytyi tehdä itse Powerin sivulla palautus (tämä olisi tietenkin kannattanut huomata ennakkoon), myyjä lähetti tekstiviestillä sellaisen linkin ettei tarvinnut erikseen kirjautua. Tästä kymppi tilille. Sitten tekemään Moto-kauppoja, myyjä vähensi sen 50 € hinnasta ja kysyi käytetäänkö myös kymppi nyt.

Eli ilmeisen sekavaa ohjeistusta pääkonttorilta. Ellei osa liikkeistä ole franchise-pohjaisia jolloin kauppias tulkitsisi ehdot helposti minimin mukaan. Gigantilla ainakin on käsittääkseni ketjun ja yrittäjien myymälöitä.
Ainakaan itse en Tampereella joutunut tekemään itse palautusta vaan myyjä hoiti kaiken. Puhelinnumeron kysyi ja nimen vahvisti ja otti laitteen ja näpytteli hetken, jonka jälkeen rahat tuli mypower tilille.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
494
Taas oli hyötyä Techbbs:n lukemisesta, vein rikkinäisen puhelimen ja sain sillä 10 eur alennusta ostamastani tuotteesta.

Olis mennyt ilman tätä sivustoa ihan ohi, ei osunut Powerin mainoksissa tai sähköpostikirjeessä tämä silmään.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Onko Motorola E22sen tilaajille ruvennut jo puhelimia putoileen noudettavaksi? Täällä (JKL) edelleen odotellaan..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 559
Onko Motorola E22sen tilaajille ruvennut jo puhelimia putoileen noudettavaksi? Täällä (JKL) edelleen odotellaan..
Edelleen odotellaan. En muista puhuiko myyjä että mahdollisesti 6.11. olisi tulossa lisää ja saattoi olla vielä, että kyse oli keskusvarastoon saapumisesta, mutta eipä tässä kiire kun kerta pukin konttiin meinasi nuo laittaa.
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
140
Ei ole kuulunut puhelimista mitään vielä. Itse kuulin ostohetkellä päiväksi 30.10. mutta taitaa vielä mennä hetki ennen kuin puhelimet saapuvat varastoon. Katsotaan saadaanko ennen kuin mallin valmistus loppuu kokonaan. :)
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Joo, netissä tais silloin lukea että "Saapuu varastoon 30.10" tai vastaavaa..
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
288
Täällä menee vielä muutama viikko. Kysäisin asiakaspalvelusta ja he välittivät tiedustelun JKL:n Poweriin, josta vastattiin: "Tarkistimme tilannetta, ja valitettavasti tuotten toimitus on viivästynyt, ja uusi arvioitu toimituspäivä on 27.11."
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
323
Tuliko puhelimista jonkinlainen ilmoitus? sain vain 6.11 viestin että kiitos ostoksesta.
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
140
Tuliko puhelimista jonkinlainen ilmoitus? sain vain 6.11 viestin että kiitos ostoksesta.
Sain saman viestin ja jäin ihmettelemään samaa. Tilauksesta tuli kuitenkin ihan hakuilmoitus tekstiviestinä. Raision liikkestä oli siis minun kohdallani kyse; sinne tuli ilmeisesti erä ihan myytäväksi asti, sillä puhelinmalli on vieläkin varastossa ja heti noudettavissa. Herää kysymys, että tilaako jokainen myymälä itse omat tuotteensa keskusvarastolta tms...?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 282
Täällä menee vielä muutama viikko. Kysäisin asiakaspalvelusta ja he välittivät tiedustelun JKL:n Poweriin, josta vastattiin: "Tarkistimme tilannetta, ja valitettavasti tuotten toimitus on viivästynyt, ja uusi arvioitu toimituspäivä on 27.11."
Olin itsekin yhteidessä Jyväskylän Poweriin ja sain saman vastauksen. Olisi tietenkin mukavaa jos liike olisi proakttiviesti yhteydessä jos ja kun toimitusaikataulu muuttuu.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
254
Tällainen tuli tänään itselle.

Edit. Pari muokkausta, koska etua ei välttämättä tarjottu kaikille muille:

Hei,
Tilauksenne toimitus on valitettavasti myöhästynyt.

Johtuen odottamattoman suuresta kysynnästä Motorolan E22-mallia kohtaan emme valitettavasti ole saaneet toimitettua kaikkia myymiämme laitteita. Kampanjan tehokkuus yllätti sekä meidät että maahantuojan, josta johtuen saamme laitteet toimitettua teille tämän hetken arvion mukaan viikoilla 49-50.

Pahoittelemme viivästyksiä ja tarjoamme hyvitykseksi molempiin puhelimiin asennettuina suojakalvot (SBS Fast Skin Iron Shell, arvo 39,90e/kpl)."

Voimme myös perua kaupan mikäli ette pysty odottamaan laitteiden saapumista. Mikäli haluatte perua kaupan, otattehan yhteyttä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 353
Viestejä
4 281 001
Jäsenet
71 656
Uusin jäsen
Rokirambo

Hinta.fi

Ylös Bottom