Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ATS:ää olen itse ajanut, näin jälkiviisaana suositan tuota Pacific Northwest bundlea alkuun.Nyt taas tarjouksessa Steamissä 12. huhtikuuta asti. On lisäosiakin sekä bundleja. Kirjoitin pelitarjouksiin linkkeineen. Olen tähän mennessä kokeillut noiden demoja, joten pitää nyt harkita.
ETS2:een tietysti pitäisi ottaa lisäksi ainakin Beyond the Baltic Sea, mutta jos hankkii myös ATS:n, niin ehkä siihenkin jotain.
Kiitos vinkistä, Going East tuli mukaan! ATS:ään tuli Enchanted Bundle, jossa New Mexico ja Heavy Cargo -erikoiskuljetuksia. Kunhan taas on vastaavat tarjoukset, niiin sitten harkintaan laajempi Pacific Northwest -paketti.ATS:ää olen itse ajanut, näin jälkiviisaana suositan tuota Pacific Northwest bundlea alkuun.
ETS2:n otin kanssa nyt niin voi kokeilla ajamista euroopassa. Siihen otin peruspelin, Beyond the Baltic Sean ja väliin Going East jotta pääsisi ajamaan karttojen välillä. Taitaa tuossa kuitenkin olla Helsingistä ja Liepajasta lauttayhteys Travemundeen joten se ole sinänsä pakollinen, oli vain sen verran halpa (2,99€) . Ajamaan en ole vielä ehtinyt.
Ne saa käyttöön asetuksista navikaattorin äänet.Mistä saa muuten navigaattorin äänet käyttöön?
Joo, näin oli ja hyvin kuuluu minulla.Google suomikin oli
Alotinpa tämänkin huikeuden ETS2:n parissa. Kun palkkaa uusia kuljettajia talliin, niin onko järkevintä kouluttaa pitkän matkan kehitystä vai miten olette hoitaneet? Ilmeisesti heidän autolla ei kauheasti ole väliä, ettei tarvitse ostaa kalleinta heille? Onko tallin paikalla kauheasti väliä?
Mites mä saan tilastot tuonne world of trucks sivuille päivittymään. Se kuitenki ottaa rekisterikilven sieltä hienosti peliin mutta tilastot ei tule pelistä sivulle. Pieni asia, mutta olisi kiva tarkastella. Kiitoksia avuista
Joo, näin kanssa muistelisin. World of trucks External contracts ajot ja 90km/h saa ajaa?kouluttaa pitkän matkan kehitystä
Teleportit sun muut ei toimi World of trucks:ssa. Ole varovainen ajaessasi, ettet kaada rekkaa.Jees, kiitoksia!
NPC kuskien autoilla ei ole *mitään* väliä, eli halvinta roskaa alle vain tai omaa vanhaa autoa jos haluaa pitää tallessa.Alotinpa tämänkin huikeuden ETS2:n parissa. Kun palkkaa uusia kuljettajia talliin, niin onko järkevintä kouluttaa pitkän matkan kehitystä vai miten olette hoitaneet? Ilmeisesti heidän autolla ei kauheasti ole väliä, ettei tarvitse ostaa kalleinta heille? Onko tallin paikalla kauheasti väliä?
Joskus saa ympäri kun välissä tiputtaa sopivasti peräkärryn. Itse tein vastaavan mokan paitsi että matkalla oli tietulli josta olin mennyt läpi. Sen portteja ei saanut auki eikä vastaantulijoiden kaistalle päässyt niin ainoa vaihtoehto oli käynnistää peli uusiksi.ETS2. Liikenteessä tapahtuu, kun en uskonut liittymässä ollutta tiesulkua. Helikopteri blokkasi moottoritien kokonaan ja olisi ollut useiden kymmenien kilometrien matka peruuttaa eikä siinä ollut tilaa ajaa läpi. Peruutin kerran aiemmin takaisin, mutta silloin liittymä oli lähellä. Tietokonekuskit olivat tajunneet olla tulematta, joten olisi kuitenkin ollut hyvin tilaa peruutella.
Muistin lukeneeni, että jos poistuu pelistä ja palaa, niin tilanne muuttuu. Muuttui, oli kuorma-auto, jonka kuorma oli purkautunut vasemmalle puolelle. Näytti, että siitä mahtuu oikeasta reunasta, mutta auto jäi jumiin toisen kuorma-auton ja kaiteen väliin. Uudestaan pois pelistä ja takaisin. Jumissa vieläkin, vieressä ei ollut enää toista autoa, mutta oli joku näkymätön este. Vielä kerran pois ja takaisin, niin helikopteri palasi ja olin sen ja kaiteen välissä...
Lopulta vauriot engine 7 %, transmission 4 %, chassis 14 %, cabin 11 % ja wheels (normaali kuluma) 2%, joka kaikki maksoi yllättävän vähän tilanteeseen nähden 7028 €. Lisäksi hinauskulut (reilu tonni) korjaamoon. Ei tarvinnut maksaa nosturista vaikka sitä oli varmaankin tarvittu.
Sitten ajamaan kuorma perille jännittäen, että saakohan palkkiota ollenkaan, kun perävaunussa 8% ja kuormassa 2% vaurioita (eli aika vähän). Lopulta damage penalty oli vain kolme tonnia ja 151 XP ja jäin silti voitolle vielä lähes 20 tonnia.
Tarinan opetus: Seuraavan kerran pitää siis etsiä muu reitti, jos poliisi on sulkenut liittymän (vaikka tosi harvoin tie on kokonaan poikki). Helikopterin kanssa ei näköjään kannata leikkiä. Tai voi myös vaihtaa asetuksista kiertotien tarpeen pois päältä.
Morjesta pöytää. Latasin promods 2.55 ja näytti tulevan uudet kaupungit ja muuta. Mutta laivan kanssa, kun menee niin sitten heittää tuommoisen errorin. Mitenkäs tästä?