Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, betassa ei toimi mikään äänimodi. Esim suominavi. Toivottavasti joku jaksaa vääntää TomTom modin uusiksi.Nyt kyllä kieltämättä jännittää, menee nimittäin aika moni juttu uusiksi, varsinkin äänipuolella. Toivottavasti modaajat jaksaa hypätä tämänkin junan kyytiin.
Liikenne käyttäytyy selvästi paremmin. Äänet tietty aivan vedetty uusiksi, ikkunat saat auki. Auto/kärryä ostaessa pääset siellä tallissa kävelemään, ei tarvi siis vain kääntää kameraa.Tulikohan siinä 1.37.ssa mitään isompia parannuksia?
Juu tämä käy tosiaan aina kun peli on "uusi" eli kun se lataa ensimmäisen kerran jotain vaikka vain jotain moodia ekaa kertaa niin siinä kestää normaalia pidempään. Tai sun kohdalla kokonaan uusi kone ja eka lataus kerta.Kiitoksia! Sehän olikin helppo ratkaisu ongelmaan. Hämäsi tuo ilmoitus, että Euro Truck Simulator 2 lakkasi vastaamasta. Joku puoli minuuttia tuo jauhoi jumissa, kunnes avautui. Eipä ole tuollaista ennen tullut vastaan
Erityisesti Local Radio on aivan parasta, kun soi aina sen maan radio missä olet. On meinaan oikeasti fiilis ihan eri luokkaa ajaa vaikka Tallinnassa vironkielisen, tai Pariisissa Ranskalaisen radion parissa.tuo radio on kyllä ihan loistava ominaisuus tässä. Mukavaa, kun ratin nappuloista saa vaihdettua kanavaa ja löytyy jopa rulla, josta saa erikseen pyöritettyä pelkän radion äänenvoimakkuutta.
Tuohan vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää kyllä kokeillaErityisesti Local Radio on aivan parasta, kun soi aina sen maan radio missä olet. On meinaan oikeasti fiilis ihan eri luokkaa ajaa vaikka Tallinnassa vironkielisen, tai Pariisissa Ranskalaisen radion parissa.
GitHub - Koenvh1/ets2-local-radio: Radio from wherever you are in ETS2/ATS
Radio from wherever you are in ETS2/ATS. Contribute to Koenvh1/ets2-local-radio development by creating an account on GitHub.github.com
Todellakin kannattaa.Tuohan vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää kyllä kokeilla
Promods + Rusmap kartat.Ostin tuossa ratin+polkimet etätöiden viihdykkeeksi ja erilaiset autopelit alkoi yhtäkkiä kiinnostamaan kovasti.
Onko ETS 2 nyt vallitseva peli rekkasimujen osalta? Lisäreitä näyttää siihen olevan n. miljoona, onko niistä oikeasti mitään iloa/hyötyä vai pärjääkö modeilla?
Ja mitkä modit olisivat "must have" että tunnelma olisi parhaimmillaan tämän (vanhahkon) pelin parissa?
Itse kyllä sanoisin, että kartra lisäosat on ”pakko” olla kaikki, koska Promods on se tärkein modi ja koko ydin tohon touhuun. Se kun tekee Euroopasta Euroopan näköisen ja lisää esim Suomeen enemmän teitä ja kaupunkeja.Ostin tuossa ratin+polkimet etätöiden viihdykkeeksi ja erilaiset autopelit alkoi yhtäkkiä kiinnostamaan kovasti.
Onko ETS 2 nyt vallitseva peli rekkasimujen osalta? Lisäreitä näyttää siihen olevan n. miljoona, onko niistä oikeasti mitään iloa/hyötyä vai pärjääkö modeilla?
Ja mitkä modit olisivat "must have" että tunnelma olisi parhaimmillaan tämän (vanhahkon) pelin parissa?
Onko niin että SCH ja JZC modeja ei ole Steamin Workshopissa vaan näitä pitää Googletella? Tuleeko noissa monesti haitakkeita kylkiäisenä?Itse kyllä sanoisin, että kartra lisäosat on ”pakko” olla kaikki, koska Promods on se tärkein modi ja koko ydin tohon touhuun. Se kun tekee Euroopasta Euroopan näköisen ja lisää esim Suomeen enemmän teitä ja kaupunkeja.
Mut ei noita mitään kannata ostaa Steamista. Muualta saa muutamalla eurolla noita ja syöttää koodin vain steamiin.
Sen lisäksi kun promods on, niin company addon schumin tekemänä, niin saa oikeat firmat rakennuksineen maailmaan.
Näiden lisäksi se isoin fiiliksen tuoja on Jazzycatin paketit, joilla saat oikean elämän firmoja kuorma-autoihin joita AI ajelee, oikeat henkilöautomerkit, linja-autot, prätkät jne.
Noilla jo pääsee tosi pitkälle. Sen jälkeen voi sit alkaa laajentaa karttaa Venäjälle, turkkiin yms, lisäämään yksittäisten maiden modeja, kuten uudelleen rakennettu puola. Voit latailla haluamasi autoja, kärryjä, skinejä jne. Mutta kyllä siellä pohjalla mun mielestä täytyy olla promods ja jazzycat ja schumin modit.
Joo ne täytyy erikseen latailla ja siirtää modikansioon.Onko niin että SCH ja JZC modeja ei ole Steamin Workshopissa vaan näitä pitää Googletella? Tuleeko noissa monesti haitakkeita kylkiäisenä?
Esim karttojen osalta kannattaa suosia Wombat Truckerin videoita. Niissä valmiit linkit ja videolla näkee modien järjestyksen:saa nähdä kuinka kauhea säätö on modien kanssa kun ei ole tullut vähään aikaan pelattua että mikä toimii ja mikä ei.
Kiitti vinkistä, pitääkin käydä tuolla SCS:än foorumilla lukemassa uusimmat kuulumiset että toimiiko esim. Promods uusimman päivityksen kanssa.
Niin tai siis toimii, mutta ei hyödynnä sitä.Ei toimi. Kohta on tulossa uusi PM versio tosin.
Nyt kyllä kieltämättä jännittää, menee nimittäin aika moni juttu uusiksi, varsinkin äänipuolella. Toivottavasti modaajat jaksaa hypätä tämänkin junan kyytiin.
Olipas siinä hommaa. Tein nimittäin oman navigaattorin ku ärsyttää se suomi navin ”erkanemiskaista”, joka mulle on liittymä ja ”kiertoliittymä”, joka on mulle liikenneympyrä.Jep, betassa ei toimi mikään äänimodi. Esim suominavi. Toivottavasti joku jaksaa vääntää TomTom modin uusiksi.
Varmaan miljoona kertaa kysytty, mutta mitä rattipakettia porukka suosittelee rekka tms. simuihin?
Onko jotain nokkelaa viritystä, että voisi TVn kautte pelata, eli saisi ratin ja polkimet sohvan eteen?
Promods oli ennen käytössä, mutta steam workshopin myötä luovuin siitä, kun modit eivät tuntuneet sitä oikein tukevan. Harmi ettei suomi ole edustettuna itse pelissä ilman sitä.
2015 pelasin viimeks, paljon on tullut sen jälkeen päivityksiä ja mitkään modit eivät toimineet tai olleet päivitetty jotka tuolloin olivat vielä MUST.
Missä pidät ratin kiinni? Jokin itse tehty pöytärakennelma? Useimmiten on vaikeaa juurikin saada ratti sopivasti kiinni johonkin, että sitä voisi käyttää custom kokoonpanossa.Minulla on olohuoneessa HTPC koottu Cooltek Jonsbo G3 koteloon. Sisällä ihan RTX 2080 kortti, joten täysiverinen PC. Siitä vetää piuhat telkkariin.
Rattina on Logitechin G27. Jos intoa riittää, siihen voisi modata isomman ratin kiinni. ETS2 pelaan kuitenkin Samsung Odysseyn silmikon enkä tv:n ruudulta.
Suomen eteläosa löytyy karttalisäristä Beyond the Baltic Sea. ProModsilla saa sitten lisää ajettavaa myös Suomeen. ProMods Vaati toki peruspeliin kaikki karttalisärit.Promods oli ennen käytössä, mutta steam workshopin myötä luovuin siitä, kun modit eivät tuntuneet sitä oikein tukevan. Harmi ettei suomi ole edustettuna itse pelissä ilman sitä.
2015 pelasin viimeks, paljon on tullut sen jälkeen päivityksiä ja mitkään modit eivät toimineet tai olleet päivitetty jotka tuolloin olivat vielä MUST.
Missä pidät ratin kiinni? Jokin itse tehty pöytärakennelma? Useimmiten on vaikeaa juurikin saada ratti sopivasti kiinni johonkin, että sitä voisi käyttää custom kokoonpanossa.
[edit] mulla on tollanen ihan perus puinen jakkara, kenties siihen voisi saada ratin sopivalle korkeudelle. Tosin en tiedä kestääkö se kuinka vääntämistä ilman että heiluu...
Workshopin moditarjonta on aivan onnetonta kautta linjan, mutta mitkä tärkeät modit ei tue promodsia?Promods oli ennen käytössä, mutta steam workshopin myötä luovuin siitä, kun modit eivät tuntuneet sitä oikein tukevan. Harmi ettei suomi ole edustettuna itse pelissä ilman sitä.
Missä pidät ratin kiinni? Jokin itse tehty pöytärakennelma? Useimmiten on vaikeaa juurikin saada ratti sopivasti kiinni johonkin, että sitä voisi käyttää custom kokoonpanossa.
Saako muuten nuo firmat muutettua jotenkin? Latasin workshopista jotain modeja, mutta silti Ikea on Ika ja Atria on Ateria.
Harmi ettei vanhat savet toimineet, kun teitä olisi ollut ajettuna todella paljon. Promods ei ole vielä päivittynyt, joten en sitä asentanut. Ehkä se muuttaa tilanteen vanhan päivityksen kohdalla, kun suomi oli kokonaan tutkittua aluetta monen muun ohella.
Lopetin pelaamisen aikoinaa, kun jokainen päivitys hajotti modit ja aiheutti kaatuilua. Nyt latasi vanhan saven ilman kaatumista uusilla modeilla, mutta ei siinä ollut tallella kuin firma ja alle 2% teitä.
[edit] mulla on tollanen ihan perus puinen jakkara, kenties siihen voisi saada ratin sopivalle korkeudelle. Tosin en tiedä kestääkö se kuinka vääntämistä ilman että heiluu...
Noitakin näytti olevan vastaavia jotka tukee promodsia. Itse niitä kans miettinyt, mutta monet niistä ei välttämättä tykänneet valmiista savesta ja uutta en jaksa alottaa.^Hyviä ratkaisuja nykyään tarjolla. Empä aatellutkaan, että tommosia olisi.
Kyllä kun tota katselee, niin ProModsi on ehdottomasti pakollinen.
Real Economy Mod ei ainakaan sitä tosin tue. En tiedä onko tuolla modilla niin merkitystä, mutta se kuulosti kivalta aatokselta.
Kumpikin on selvästi parempi kuin tuo.Päivitetty ProMods jo nyt ulkona.
Siihen ei mennytkään kauaa.
Käyttääkö joku muuten tota ProMods Trailer & Company Packia? Eikös Jazzilla tai Schumilla ollut ihan vastaava kuin tuo trailer ja company, onko se parempi?
Ei oo ainakaan mulla hajonnut.Ok, pitää odottaa et Schumi päivittyy.
Mä jätän tuon middle eastin asentamatta, koska en käytä rusmappiakaan. Ajettavaa varmaan riittää ilman niitäkin. Tosin, jos ne laittaa myöhemmin, niin hajoaako save?
Onko tuo myös modi järjestys? Tuo venäjän puoli tuntuu olevan tosi suosittu ja onhan maisema siellä kaunista, niin pitää se varmaan ladata myös.Edit: tämä combo toimii:
promods 2.46 ilman middle eastia, rusmap 2.1, southern region 8.0beta, ROEX 2.6, YKSRSK 2.2DLC, Road To Aral, Great Steppe, Læso, Paris Rebuild 2.5, North Makedonia
Ei, Järjestys on tämän videon mukainen:Onko tuo myös modi järjestys?
Onko tuo myös modi järjestys? Tuo venäjän puoli tuntuu olevan tosi suosittu ja onhan maisema siellä kaunista, niin pitää se varmaan ladata myös.