Huomena vast pääsee pelikoneelle testaan. Onkohan tossa veturin muutos mukana vai onko pelkästään traileri?
Ootko käyttänyt itte tota modia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomena vast pääsee pelikoneelle testaan. Onkohan tossa veturin muutos mukana vai onko pelkästään traileri?
Tossa oli pelkkä traileri ja ei toiminu kunnolla mulla olevan veturin kans. Seuraavaks kokeilin lavettia ja flatbed yhdistelmiä nii viturointia oli niissäkin. Flatbed yhdistelmästä sai hienon mut kuorman sai vaan traileriin, vähän höhlältä tuntuu sekin.
Joo, tommonen ois ihan kiva ja sit tietysti toimivan pitkän tukkiyhdistelmän lisäks sorayhdistelmä täyspitkällä perävaunulla. Laittakaa ihmeessä linkkejä jos jollain tiedossa / käytössä noita.Ei oikein tunnu tukkivehkeitä löytyvän. Ite olen yrittänyt etsiä säiliöautoa, tai edes traileria. Ja siis ei sellasta pyöreää säiliötä, vaan näitä uudemman tyyppisiä tasakylkisiä:
Nyt vaan näyttää että noiden kans ei toimi SIA Unlock modi millä sais täysperälle kuormia pohjoismaiden ulkopuolella.
Puljasin pari päivää FlatBed ja sorayhdistelmä modien kans ja jossain välissä rupes toi Sia unlockikin taas toimimaan. Yllättävän paljon tuolla eri modisivuilla on sisällöltään vajaita modeja jotka aiheuttaa turhaa vääntämistä. Sora trailerin dolly modikin oli toisessa lataussivustossa kooltaan puolet pienempi kun toisella sivustolla mistä ladattu sitten toimikin. Vajaa modi kyllä latautu ja toimi muuten mutta itte pääasia eli dolly puuttu.Kokeilitko nostaa tän toimimattoman modin valikossa ylimmäiseks?
Jos sulla on Steam versio niin pelin properties valikoista tiedostojen eheytys vois auttaa vaikka tuntuu kyllä aika erikoiselta oireelta.Mun on jostain syystä QuickJob:ssa todella monen auton kanssa ongelmia, enkä ymmärrä miksi.
Kaikki sinällään siis toimii, peli ei kaadu tms. Mutta jo esikatselussa näkyy, että autosta puuttuu osia.
Mersun MP3:ssa ja Fh12 Volvossa puuttuu etupuskuri ja maski. Äsken huomasin et jossain Daffissa puuttuu koko ohjaamo sisältäpäin. Ulkoa näyttä normaalilta.
Kun näitä samoja autoja käy kaupassa tutkimassa ja kaikki näkyy täysin normaalisti. Ja Polar Sisu on tehty täysin tuon mersun päälle ja toimii ongelmitta myös quickjobeissa.
Volvossa olen yrittänyt käyttää modeja, mutta peli kaatuu aina. Olen kolmea eri tekijän versiota yrittänyt. Nyt Volvo on vakio. Mersussa mulla on modi, daf on vakio eikä ole koskaan yritetty siihen edes modia.
Pelin logi kertoo aina kyseisen autojen osien kohdalla erroria.
Aika jännä kyllä, koska tosiaan jos ostan itselleni saman auton, niin ongelmaa ei ole. Ja vaikka mitä osia sieltä klikkailee, kaikki toimii.
On tosiaan erikoinen. Tänään koitin poistella kaikkia modeja ja toisaalta koitella eri versioita modeista jne. Ei mitään vaikutusta. Näytti jopa pojan tallennuksella olevan sama, vaikka sillä on pelkkä promods ja jazzycatin AI traffic modit käytössä.
Se tuossa tuli huomattua, että liittyy jokaisella oirelevalla mallilla vain tiettyyn hytin malliin. Outoa vain kun pelkkä quickjob bugaa.
Ensimmäisenä: UUSI puhdas profiili alle, ei yhtäkään modia. Jos tekee silläkin niin sitten vika on pelin filuissa ja Steamista file integrity checkkiä kehiin.
Jos tuolla toimii niin lisätään modeja tähän UUTEEN profiiliin yksi kerrallaan AINA VÄLISSÄ kokeillen, kunnes ongelma tulee takaisin -> Rikkova modi löydetty.
Negatiivisena puolena tässä on se että se ei välttämättä korjaa sitä olemassa olevaa nuppia vaikka sen modin poistaakin, voi joutua myymään nupin ja ostamaan uuden.
Mitään muutoksia minkä jälkeen alkoi?Nyt tulikin mielenkiintoinen ongelma.
ETS2 kaatuu ilman yhtäkään modia jo latausruudussa. Kaatuu myös, vaikka latasin pelin uudestaan ja aloitin uuden profiilin. Ei väliä, onko DX9 tai DX11. Loki ei näytä yhtään virhettä tai erroria.
Onko muilla tullut vastaavaa eteen?
Uusi näyttis ja sen myötä Windows uusiksi jo jokin aika sitten. ATS pyörii juuri tässä aivan normaalisti 15 eri modin kanssa ja en käsitä, miksei ETS2. Latauspalkki pääsee puoleen väliin, kunnes jumittuu.Mitään muutoksia minkä jälkeen alkoi?
Uusi näyttis ja sen myötä Windows uusiksi jo jokin aika sitten. ATS pyörii juuri tässä aivan normaalisti 15 eri modin kanssa ja en käsitä, miksei ETS2. Latauspalkki pääsee puoleen väliin, kunnes jumittuu.
Kiitoksia! Sehän olikin helppo ratkaisu ongelmaan. Hämäsi tuo ilmoitus, että Euro Truck Simulator 2 lakkasi vastaamasta. Joku puoli minuuttia tuo jauhoi jumissa, kunnes avautui. Eipä ole tuollaista ennen tullut vastaanVenaa hetken latausruudussa, peli generoi kartan uudestaan, siinä voi kestää hetken.
Joko päivitys, päivitetyt modit, tai näyttiksen uudet ajurit teki jotain, mutta peli on aivan älyttömästi kevyempi. Mulla nousi 100fps 1440 resolla. Siis sieltä 60-80 lukemista 160-180fps:ään.
Nostin reson 4k:hon ja pidin skaalauksen 400% ja silti 70-80fps jopa kaupungeissa. Aivan mieletön ero suorituskyvyssä.
Tuli samalla laajennettua taas karttaa ja nyt löytyy jo egyptiä, israelia, libanonia jne.
Turkki ja Romania on edelleen erillisenä modina, koska promods ei tue tuota lisäosaa, vaikka se mulla siellä alla on.
Nyt pääsee myös etelä Venäjältä ajamaan suoraan turkkiin mustan meren itäpuolelta.
Download Caravan ATS scs Tossa on joku?1.36 yhteensopivia.
Unohtui mainita, että ETS2 versiota etsin.Download Caravan ATS scs Tossa on joku?
Kyl tuo on ets2,mutta eipä mullakaan oikein pelannut?ETS2 versiota etsin
ATS luki ainakin.Kyl tuo on ets2,mutta eipä mullakaan oikein pelannut?
ATS luki ainakin.
Ei toimi, kaatuilee yhtälailla. Koitin ladata tuon steamista, että käsipelillä.joo näin,jospa tämä toimisi: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1534545700&insideModal=0&requirelogin=1
Mulla toimii hyvin. Jos sinulla jokin modi ei sovi yhteen tuon kanssa?Ei toimi
Se voi sit olla. Noi karavaanipeilit kaataa jo siellä tuunaus osiossa.Mulla toimii hyvin. Jos sinulla jokin modi ei sovi yhteen tuon kanssa?
Mulla toimii hyvin. Jos sinulla jokin modi ei sovi yhteen tuon kanssa?
00:05:55.248 : [Vehicle accessory]: 'default.skoda.superb.c_mirror' /def/vehicle/truck/skoda.superb/accessory/c_mirror/default.sii
00:05:55.256 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/mirror/skoda_superb/mirror_caravan.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:05:55.270 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/mirror/skoda_superb/mirror_caravan_interior.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:05:56.824 : <ERROR> [dx11] Failed to create texture (/vehicle/truck/upgrade/mirror/skoda_superb/caravan_mirror.tobj) (0x80070057)
Joo,siltä tuo näyttäs. Kokeile tuota Steam Workshop :: Daewoo Tico 3.0DX11:sta?
Tässä suomi tubettajan ensi fiiliksiä:Tämäkin on joku rekkapeli
Tässä suomi tubettajan ensi fiiliksiä:
Tämä on vielä beta asteella, mutta tästä voi tulla vielä kova kilpailija ets2 esim.Tässä suomi tubettajan ensi fiiliksiä
Joko päivitys, päivitetyt modit, tai näyttiksen uudet ajurit teki jotain, mutta peli on aivan älyttömästi kevyempi. Mulla nousi 100fps 1440 resolla. Siis sieltä 60-80 lukemista 160-180fps:ään.
Nostin reson 4k:hon ja pidin skaalauksen 400% ja silti 70-80fps jopa kaupungeissa. Aivan mieletön ero suorituskyvyssä.
Ilmestyi loppukesästä konsoleille ja on muuten kamalin peli hetkeen. Kun ottaa muitakin genreitä huomioon. Tuo on oikeasti todella huono ja täysin arcade. Pelkkine ongelmineen.Truck Driver
Dx11 mulla on kokoajan ollut käytössä ennen päivitystä jo, kun ei peli lähde muilla tavoin edes päälle.Kuten joku jo sanoikin niin kyllä DX11 päivityksen (v1.36, ilmestyi joulukuun alussa 2019) pitikin parantaa suorituskykyä ja ruudunpäivitystä selkeesti verrattuna ikivanhaan dx9:een.
Dx11 mulla on kokoajan ollut käytössä ennen päivitystä jo, kun ei peli lähde muilla tavoin edes päälle.
Sitä en tiennyt. Tarkoitin sitä, että kun steamista pelin käynnistää, se kysyy (edelleen) tapaa käynnistää peli. Mukana on opengl, käynnistä peli, dx11 jne. Ja ilman dx11 valintaa en ole kertaakaan peliä (ETS, enkä ATS) saanut käyntiin edes päälle. Ja osa modeista on tuon vuoksi aiheuttanut ongelmia jo ennen päivityksiä.Puhutaankohan nyt eri asiasta? Siis ETS2 ja ATS -pelit päivittyivät DX11:een vasta nyt joulukuussa eli pelin engine/koodi itsessään oli tähän asti dx9 pohjalle tehty.
Katso pelien game.log tiedostot, Windowsin tapahtumienvalvonta ja luotettavuushistoria.Mikähän näihin nyt tuli. Ats ja ets2 kumpikin tilttaa alussa talliin. Kuva häviää ja alkaa tuuletin huutaa täysiä. Auta kun kone käynnistää ja sama homma uudestaan. Ei toimi. Ilman vr koittanut.