Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joillain on joo ongelmia. Itsellä noissa tehtävissä aina mutella, koska kuullut jo niin monta kertaa ne dialogit.Audio crackling :: Red Dead Redemption 2 General Discussions
Näköjään yleinen ongelma. Noita samankaltaisia ketjuja on tuolla vaikka kuinka monta.
Aika tutun kuulloista, tosin konsolia en omista. Heti kun kuulin tästä pelistä niin olin varma, että heti julkkarissa tätä pelaan, mutta niinhän siinä kävi, että aika pitkäksi venähti GTX 1060:n päivitys ja nyt vasta pääsin pelaamaan tätä.Mä ostin PS4 konsoolille aikanaan pelin, jäi 3. episodiin kesken tahmailun takia. Peli oli niin hieno että ajattelin jatkaa pcllä kunhan ilmestyy, no ilmestyihän se mutta kun omistaa gtx 970 näytönohjaimen niin ei kannattanut ostaa peliä koska sama tahmailu jatkuisi tai joutuisi graffat pudottamaan aika alas. Näytönohjainta olen uusinut puolivuotta mutta ei siitäkään tule mitään kun näytönohjaimia ei kannata ostaa mitä kaupasta saa ja niitä mitä kannattaisi ostaa ei kaupoista saa![]()
Pelasin tuon GTX 960 läpi. Heh.Aika tutun kuulloista, tosin konsolia en omista. Heti kun kuulin tästä pelistä niin olin varma, että heti julkkarissa tätä pelaan, mutta niinhän siinä kävi, että aika pitkäksi venähti GTX 1060:n päivitys ja nyt vasta pääsin pelaamaan tätä.
Ite tuli pelattua tuo läpi 1440p resolla 1070 ja oli kyllä ihan siinä rajoilla pelattavuuden suhteen. Oon nyt samassa veneessä ja odottelen uutta näytönohjainta, on kyllä pakko sitten uudestaan pelata tuo läpi.Mä ostin PS4 konsoolille aikanaan pelin, jäi 3. episodiin kesken tahmailun takia. Peli oli niin hieno että ajattelin jatkaa pcllä kunhan ilmestyy, no ilmestyihän se mutta kun omistaa gtx 970 näytönohjaimen niin ei kannattanut ostaa peliä koska sama tahmailu jatkuisi tai joutuisi graffat pudottamaan aika alas. Näytönohjainta olen uusinut puolivuotta mutta ei siitäkään tule mitään kun näytönohjaimia ei kannata ostaa mitä kaupasta saa ja niitä mitä kannattaisi ostaa ei kaupoista saa![]()
Se on kyllä aika kokemus. Itse yritin pelata kokonaan läpi yksinpeliä, mutta meni kiinnostus siinä Rhodes kohdalla.Ite tuli pelattua tuo läpi 1440p resolla 1070 ja oli kyllä ihan siinä rajoilla pelattavuuden suhteen. Oon nyt samassa veneessä ja odottelen uutta näytönohjainta, on kyllä pakko sitten uudestaan pelata tuo läpi.
Näköjään omalla kohdalla sample raten laittaminen 24bit 48khz ja buffer size 128ms:n helpottaa asioita kummasti. Audio ihan selkeästi parempi kun kokeilin uudestaan niitä pahimpia paikkoja. Missä oli ennen rätinää oli nyt täysin puhdas audio. Siellä täällä näyttäisi olevan vielä pikkuista rätinää joten täysin 100% fixi tuo ei valitettavasti ole..220h takana ja ei rätinöitä integroidulta äänikortilta HDMIn kautta AV-järjestelmään jaettuna. Kokeilin nyt kuitenkin Sennheiser GSP670 luureilla ja niiden kanssa rätinää tulee vaihtelevasti. Lantency asetuksen muuttelu audio asetuksissa selvästi vaikuttaa rätinään, muttei saa sitä pois kokonaan. Jotenki tämä liittyy latensseihin ja mahdollisesti sample rateihin tai DA muunnokseen, minkä nuo langattomatkin väistämättä erikseen tekevät. Jotkut ovat saaneet helpotusta laitteen sample ratea vaihtamalla, mutta GSP670 ei tuota mahdollista.
Äänimaailma ja soundtrack / score on tässä paras koskaan, että harmi juttu nämä tekniset mokat.
Miten outlaw paketin talvirotsin saa käyttöön? Katalogia kun selaa niin kaikissa vaatteissa on hinnat eikä ”owned”.
En tiedä 4K:sta mutta tämän perusteella voinee arvioida jotain varsinkin jos vertaa muihin tuloksiin. Mulla on 5600X + 3070 nyt käytössä ja testasin nopsaa eilen benchmarkissa 1440p luvut 1070 vs 3070 kun käytetään niitä Hardware Unboxedin asetuksia.Mahtaakohan RTX 3070 pyörittää tätä mitenkään järkevästi 4K-resoluutiolla?
No tulipa ostettua tämä tekele. Sen verran jo kaduttaa, että melkein pyysin rahat takaisin Steamilta. Voisin kuitenkin yrittää vielä uudestaan, jos joku osaa auttaa tämän kanssa. Aina kun yritän käynnistää peliä 4K-telkkarilla, niin Rockstarin logon jälkeen tulee vain musta ruutu. Kuvan saa kyllä telkkariinkin, jos käynnistän pelin ensin FullHD-näytöllä ja siirrän sen sitten telkkariin. Tuosta on kuitenkin sen verran vaivaa, että en ala sitä tekemään jokaisen käynnistyksen yhteydessä. Lisäksi pelistä tuntuu puuttuvan tuki peliohjaimille. Käsittämätön juttu, kun peli on alunperin konsoleille tehty. Mahtaako Xbox-ohjain kuitenkin pelata riittävän hyvin tämän kanssa, siis jos nämä pelin käynnistämiseen liittyvät ongelmat saa jotenkin ratkaistua?
Kyllä tässä taitaa ihan tuki olla peliohjaimille mitä tuli sitä kokeiltua, vaikutti olevan samat napit Xbox ohjaimella kun konsolilla.
Myöskään itsellä ei oo ongelmia 4k telkkarin kanssa ollut, voisiko olla jokin asetus väärin koneella et koittaa käynnistää pelin väärällä resolla tai ei tuetulla hz määrällä?
No tulipa ostettua tämä tekele. Sen verran jo kaduttaa, että melkein pyysin rahat takaisin Steamilta. Voisin kuitenkin yrittää vielä uudestaan, jos joku osaa auttaa tämän kanssa. Aina kun yritän käynnistää peliä 4K-telkkarilla, niin Rockstarin logon jälkeen tulee vain musta ruutu. Kuvan saa kyllä telkkariinkin, jos käynnistän pelin ensin FullHD-näytöllä ja siirrän sen sitten telkkariin. Tuosta on kuitenkin sen verran vaivaa, että en ala sitä tekemään jokaisen käynnistyksen yhteydessä. Lisäksi pelistä tuntuu puuttuvan tuki peliohjaimille. Käsittämätön juttu, kun peli on alunperin konsoleille tehty. Mahtaako Xbox-ohjain kuitenkin pelata riittävän hyvin tämän kanssa, siis jos nämä pelin käynnistämiseen liittyvät ongelmat saa jotenkin ratkaistua?
Xbox ohjaimella lähes 300 tuntia tätä peliä takana, ei mitään ongelmia. Hiiri ja näppis jääneet täysin käyttämättä.
Jostain syystä uusin pätsi "hajotti" äänenvoimakkuuden työpöydän puolelta eli voimakkuus tipahtaa lähelle nollaa Volume Mixeristä. Ei auta kuin jokaisella RDR2 käynnistyskerralla alt-tabittaa työpöydälle ja nostaa volat RDR2 osilta takaisin ylös.Miksi ketussa tässä pelissä on niin hiljainen äänentaso?! Eipä siinä muuten mittään, mutta sitten kun on nostanut kajarien volumen tuplaan normaalista ja unohtaa sen sinne...sitten joku random Facebook-video räjäyttää vaikut korvista myöhemmin![]()
Jostain syystä uusin pätsi "hajotti" äänenvoimakkuuden työpöydän puolelta eli voimakkuus tipahtaa lähelle nollaa Volume Mixeristä. Ei auta kuin jokaisella RDR2 käynnistyskerralla alt-tabittaa työpöydälle ja nostaa volat RDR2 osilta takaisin ylös.
Kaipa tuo oma GTX 1660:kin jaksaisi sen 200fps asetuksia säätämällä, mutta se ei kerro mitään optimoinnin laadusta tai edes pelin raskaudesta.
Optimoinnin laadusta kertoo kuitenkin se, että vaikka tämä 1660 on monta kertaa tehokkaampi kuin PS4:n GPU, ei kovin kummoista visuaalista eroa noiden välille saa millään säätämiselläkään. Konsolille ne optimoinnit oli toteutettu ihan mielettömän hyvin.
Oli pakko hakee uus pleikka 5:sen ohjain ihan vaan tätä peliä varten, kun tuli tänään ostettua steamista. Mahtava pelata sohvalta, ohjain kätösissä PC:llä Oled-telkkarilla!
Näppis + hiiri lienee yksi suurimpia syitä pelata PC:llä.Pelailetteko PC:llä ohjaimella vai näppis,hiiri combolla? Onko jotain tiettyjä asetuksia mitä suosittelisitte asettamaan jotta tähtäily olis mielekkäämpää. AutoAimillä peli tuntuu ohjaimella kyllä aivan liian helpolta.
Näppis + hiiri lienee yksi suurimpia syitä pelata PC:llä.
Eilen opin, että Red Dead Onlinessa saa +20XP jokaisesta taposta, kun käyttää free aimia. Free aim pitää käydä laittamassa päälle ohjaimen asetuksista, vaikka ei edes omistaisi koko vekotinta ja pelaisi vain näppiksellä ja hiirellä.
Paljonkohan mulla olis enemmän XP:a jos olisin tiennyt tämän 49 leveliä sitten...
Samanlaista pojan koneessa jossa 2600k ja rx 580, koitin nyt ottaa kellotukset pois prossulta. Vähä kyllä epäilen ettei auta. Pitää kyllä perehtyä enemmän tuohon ku poika jo kironnut koneensa alimpaan helvettiin.Mistähän mahtaa johtua tälläinen ilmoitus? Peli pyörii joko 20 minuuttia, tai sitten kaksi tuntia, mutta jossain vaiheessa peli jäätyy ja kaatuu työpöydälle. Olen koittanut DX12 ja Vulkan, kummallakin kaattuu. Olen myös DDU:lla safemodessa poistanut ajurit ja asentanut uusimmat puhtaalta pöydältä. Kellotuksia koneella ei ole. Xeon E3-1230V3, 16GB DDR3 1600Mhz, RTX 2070 Super löytyy koneesta. Ei googlella ainakaan löytänyt mitään varsinaista vastausta ongelmaan, joten koitetaan vielä, jos jollain täällä olisi kokemusta tai antaa suuntaa mistä lähtisi vikaa etsimään.
E: Steamin kautta olen myös tarkistanut tiedostojen eheyden.
Mistähän mahtaa johtua tälläinen ilmoitus? Peli pyörii joko 20 minuuttia, tai sitten kaksi tuntia, mutta jossain vaiheessa peli jäätyy ja kaatuu työpöydälle. Olen koittanut DX12 ja Vulkan, kummallakin kaattuu. Olen myös DDU:lla safemodessa poistanut ajurit ja asentanut uusimmat puhtaalta pöydältä. Kellotuksia koneella ei ole. Xeon E3-1230V3, 16GB DDR3 1600Mhz, RTX 2070 Super löytyy koneesta. Ei googlella ainakaan löytänyt mitään varsinaista vastausta ongelmaan, joten koitetaan vielä, jos jollain täällä olisi kokemusta tai antaa suuntaa mistä lähtisi vikaa etsimään.
E: Steamin kautta olen myös tarkistanut tiedostojen eheyden.
En ole vielä itse löytänyt ratkaisua tähän, vaikka aika montaa eri kikkaa olen koittanut, mitä netistä löytänyt.Samanlaista pojan koneessa jossa 2600k ja rx 580, koitin nyt ottaa kellotukset pois prossulta. Vähä kyllä epäilen ettei auta. Pitää kyllä perehtyä enemmän tuohon ku poika jo kironnut koneensa alimpaan helvettiin.![]()
Aivan prikulleen samat kokemukset täälläkin. Tosin kerran, ehkä jopa kaksi kertaa on kaatunut myös toisen kerran tuon ensimmäisen kastumisen jälkeen. 98% kuitenkin niin, että kun se kerran kaatuu, noin 20-60min kohdalla, useimmin juuri tuossa 30min kohdalla, niin sen jälkeen voi "huoletta" pelailla.Tää nyt vaan välillä kaatuu. Itse olen huomannut semmoista, että kun käynnistää pelun uudelleen kaatumisen jälkeen, se toimii Yleensä peli kaatuu itsrllä noin 30 min sisään, mutta uudelleen käynnistyksen jälkeen pysyy yleensä päällä niin kauan kun pelaa.
Tossa muistaakseni voisi kokeilla DX12 vs Vulkan mutta voi kyllä hyvin olla jotain taikauskoa jolla ei oikeata merkitystä siihen ongelmaan (kuten osa niistä Cyberpunkin performance jutuista)Korjataanpas tuota pojan koneessa olevaa ongelmaa, peli ei siis kaadu kesken pelaamisen vaan käynnistyksessä olevaan loading screeniin, välillä siis peli latautuu heti kohtaan jossa valitaan pelaatko onlinee vai story modea, kun taas välillä tilalle tulee musta ruutu ja harmaan latauspalkki alareunaan, palkki menee puoleen väliin ja jämähtää siihen. Alt tabia painamalla peli sitten kaatuu hetken päästä ja tapahtumien valvonta sanoo että rdr2.exen yhteys lakkasi windowsin kanssa tai jotain. Mikä homma?
Koko kone on minulla ainakin täysin vakiokelloilla kaikkien komponenttien osalta.Onko muisteja kelloteltu teillä joilla kaatuilee? Vaikka muistitestit meniskin läpi niin kellotetut muistit voi alkaa kaatuilemaan pelatessa kun näytönohjain nostaa kotelon ilman lämpötilaa.
En ole ainakaan huomannut keskusmuistin loppumista, kun osd on päällä kokoajan. Vai onko tuo virtuaalimuisti eri asia? 16GB löytyy muistia koneesta.@aild ja @Kahvilalli
Minulla oli RDR2 sekä Horizon Zero Dawnin launcheissa molemmilla vähän samanlaista ongelmaa. Peli kippaa jossain vaiheessa ja valittaa muistista. Myös task managerilla näki, että muisti syöty. HZD ei itse asiassa edes käynnistynyt. Pakotin virtuaalimuistin kooksi 16GB ja tuon jälkeen HZD alkoi toimia. Epäilen että RDR2 launchissa tuo olisi myös auttanut kaatuiluun, koska se tuntui kaatuvan juurikin johonkin muistin puutteeseen. Ei välttämättä auta teille, mutta eipä tuo mitään maksa testatakaan.
Onko muisteja kelloteltu teillä joilla kaatuilee? Vaikka muistitestit meniskin läpi niin kellotetut muistit voi alkaa kaatuilemaan pelatessa kun näytönohjain nostaa kotelon ilman lämpötilaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.