Red Dead Redemption 2

Itselle molemmat ps4 pro, ja x, x jäänyt pölyyntymään. Ja multiplattarit tullut hommattua ps. Toki vaikuttaa kun normi one oli ennemmin, ja ps ollut viimeksi ps 2 aikaan. Tuntunut itselle olevan enemmän yksinoikeuksia ps tällähetkellä. 4k telkkari löytyy, ja 1kpl 4k bluuray on x testattu. Onhan tuo x hiljainen, kun proo on pölynimuri. Ja x tietysti saa tuon ea accesin,
 
Kannattaa huomioida että pleikalle on tulossa exclusive contenttia, huhua olisi että ainakin online mode tulee 30 päivää aiemmin "Red Dead Online, will be exclusive to Sony's PS4 for a period of 30 days"
Red Dead Redemption 2's PS4-Exclusive Content Timing Revealed

Sitten jos muutkin loistavat pelit (God of War, HZD, Bloodbourne, Spiderman, Detroit, Persona 5, Uncharted, Last of us, Yakuza) kiinnostaa niin onhan tuo aika no brainer kumpi kannattaa hommata ;)
 
Joss nowayn postaus pitää kutinsa niin itse hommaan Xboxille. :cigar2:
Kannattaa huomioida se että monesti konsolien natiivi 4k tarkoittaa sitä että se upscaletetaan natiiviin 4k resoon että televisio sen voi näyttää. Reso voi olla mitä vain 1080p - 4k väliltä riippuen framesta ja kuinka lähellä mustaa tasaista seinää pelihahmon naama on.
 
Eri pelikonsoleiden väliset kamppailut voidaan jättää siihen paremmin soveltuvaan ketjuun - keskustellaan tässä ketjussa itse pelistä.
 
Offtopic, huomautettu jo aiemmin
Kannattaa huomioida se että monesti konsolien natiivi 4k tarkoittaa sitä että se upscaletetaan natiiviin 4k resoon että televisio sen voi näyttää. Reso voi olla mitä vain 1080p - 4k väliltä riippuen framesta ja kuinka lähellä mustaa tasaista seinää pelihahmon naama on.

Ei todellakaan tarkoita. Natiivi 4K resoluutio on nimenomaan 3840 x 2160 (2160p) staattinen resoluutio ilman ylöskaalausta tai checkerboardin tekniikoita.


"4K" voi taas tarkoittaa dynaamisia resoluutioita tai checkerboard tai esim. ns. 1800p tai esim. 1440p:tä.
 
Offtopic, huomautettu jo aiemmin
Mikä helvetin ps4 vs xbox ketju tämäkin on?

Hieman kärjistetysti voisi tämän foorumin peliosion kiteyttää niin että 90% viesteistä koskee seuraavia aiheita:
- Millä koneella näyttää zoomatussa kuvassa parhaalta
- Kuinka monta pikseliä löytyy?
- Pyöriikö 60fps
- Ei pyöri pc:llä hyvin, paskat ja laiskat devit
- Pyöriikö mun kokoonpanolla?
 
Offtopic, huomautettu jo aiemmin
Ei todellakaan tarkoita. Natiivi 4K resoluutio on nimenomaan 3840 x 2160 (2160p) staattinen resoluutio ilman ylöskaalausta tai checkerboardin tekniikoita.
Niin tai siis tarkotit että sen pitäisi olla, kuten minunkin mielestäni Native4k pitäisi tarkoittaa lukittua 4k renderiä ilman mitään kikkoja pellin alla. Kaikki tapahtuu 4k resossa oikeasti. Nämä termit kun nyt sattuvat olemaan vähän hämärtyneet tehokonsolien myötä kun kompromissejä joudutaan tekemään niin paljon. Witcher3 native 4k on xbox onex. (The game achieves native 4K (3840 by 2160 pixels) on Xbox One X...resolution on Microsoft's console drops down to 1800p (3200 by 1800 pixels) at times, especially in areas like Crookback Bog)

Kunhan vain toppuuttelen tässä ettei taas mennä tuohon samaan halpaan kun joku ei ymmärrä mitä native tarkoittaa twitterissä. Jos pyörii konsolilla native 4k niin hyvä mutta en yllättyisi vaikka native 4k tarkoittaisi tässä tapauksessa esimerkiksi 1921x1081 resoa joka upscaletettu 4k.
 
Niin tai siis tarkotit että sen pitäisi olla, kuten minunkin mielestäni Native4k pitäisi tarkoittaa lukittua 4k renderiä ilman mitään kikkoja pellin alla. Kaikki tapahtuu 4k resossa oikeasti. Nämä termit kun nyt sattuvat olemaan vähän hämärtyneet tehokonsolien myötä kun kompromissejä joudutaan tekemään niin paljon. Witcher3 native 4k on xbox onex. (The game achieves native 4K (3840 by 2160 pixels) on Xbox One X...resolution on Microsoft's console drops down to 1800p (3200 by 1800 pixels) at times, especially in areas like Crookback Bog)

Kunhan vain toppuuttelen tässä ettei taas mennä tuohon samaan halpaan kun joku ei ymmärrä mitä native tarkoittaa twitterissä. Jos pyörii konsolilla native 4k niin hyvä mutta en yllättyisi vaikka native 4k tarkoittaisi tässä tapauksessa esimerkiksi 1921x1081 resoa joka upscaletettu 4k.

Kantsii vaikka jatkaa tuota väittelyä muiden kanssa. Ihan hyvin tiedät mikä on Natiivi 4K niinkuin tuossakin sanottiin. Kyllä yleensä on sanottu aina kun kyse on dynaamisesta skaalauksesta kuten ylläolevassa kohdassa.

Vähemmän offtopikiksi Red Dead 1:en kohdalla:

"The headline news? Red Dead Redemption is now playable on Xbox One X at a true, native 4K. Ahead of the sequel's promised October 2018 release date, the Xbox 360 classic is added to a growing list of back-compat titles running on X hardware, enhanced at the emulator level to provide a full native 4K resolution - while retaining the original's pass of 2x MSAA."


Xbox One X's 4K Red Dead Redemption looks sensational

Mutta kuten sanottua RDR2 ei ole vielä valmis, niin varmaksi ei mitään tiedetä sen kohdalla vielä.
 
Kantsii vaikka jatkaa tuota väittelyä muiden kanssa. Ihan hyvin tiedät mikä on Natiivi 4K niinkuin tuossakin sanottiin. Kyllä yleensä on sanottu aina kun kyse on dynaamisesta skaalauksesta kuten ylläolevassa kohdassa.

Vähemmän offtopikiksi Red Dead 1:en kohdalla:

"The headline news? Red Dead Redemption is now playable on Xbox One X at a true, native 4K. Ahead of the sequel's promised October 2018 release date, the Xbox 360 classic is added to a growing list of back-compat titles running on X hardware, enhanced at the emulator level to provide a full native 4K resolution - while retaining the original's pass of 2x MSAA."


Xbox One X's 4K Red Dead Redemption looks sensational

Mutta kuten sanottua RDR2 ei ole vielä valmis, niin varmaksi ei mitään tiedetä sen kohdalla vielä.

Mikäs idea tässä RDR1:n liittyvässä asian postaamissa nyt oli, kun ketju käsittelee RDR2:sta? Uutinenhan on sitä paitsi jo puoli vuotta vanha.

Oli nyt RDR2 joko 4k tai sen alle, niin 30 fps ruudunpäivitys takaa että kuva puuroutuu totaalisesti liikkeessä. Tästäkin huolimatta tämä tulee hommattua mitä todennäköisemmin Xboxille, kun ei sitä tähän hätään PC:llekään saa.
 
Kannattaa huomioida että pleikalle on tulossa exclusive contenttia, huhua olisi että ainakin online mode tulee 30 päivää aiemmin "Red Dead Online, will be exclusive to Sony's PS4 for a period of 30 days"
Red Dead Redemption 2's PS4-Exclusive Content Timing Revealed

Sitten jos muutkin loistavat pelit (God of War, HZD, Bloodbourne, Spiderman, Detroit, Persona 5, Uncharted, Last of us, Yakuza) kiinnostaa niin onhan tuo aika no brainer kumpi kannattaa hommata ;)
Ymmärsin tuon artikkelin niin, että online-moodin sisällä tullaan julkaisemaan jotakin tiettyä sisältöä, joka tulee 30 päivää etukäteen PS-alustalle. Read Dead Online on varmaankin avoinna yhtä aikaa molemmilla alustoilla.

Kummallakin tehokonsolilla peli tulee näyttämään upealta. Eihän jotkut ihmiset meinanneet uskoa noista trailereista, että pelikuva on otettu PS4 Prosta, joten varmaan se ja sama kummalla tehokonsolilla pelin pelaa, ellei sitten suorituskyvyssä tule olemaan niin suuria eroja, että haittaa jo pelaamista.

Voin olla mielipiteineni väärässä, mutta ei oikein sytytä vielä. Miten tämä eroaa käytännössä RDR1? Enemmän noita varsinaisen yksinpelitarinan ulkoisia juttuja (eläimet ym). Mutta pelillisesti poljetaan paikallaan, eli sitä ”enemmän samaa”. GTA5 oli kolme hahmoa, se oli edes jotain uutta.

Toki Online on uutta mutta tämä heille jotka siitä on kiinnostuneetz.
Vaikeapa tuosta yksinpelitarinasta on vielä mitään sanoa tässä vaiheessa. Ihan mielenkiinnolla odotan saavatko tarinallisesti jotakin erilaista irti tässä länkkäriteemassa. Pelimaailma ja pelimekaniikat kuulostavat ainakin huomattavasti paremmalta kuin Red Dead Redemptionissa. Jos pelimaailma on niin eloisa kuin preview't väittävät, niin se itsessään olisi jo mielestäni suurempi muutos kuin GTA V:n kolme päähahmoa, mutta jokainen arvostaa toki erilaisia asioita peleissä.
 
X tapauksessa ongelmaksi voi muodostua ruudunpäivitys, sillä yleensä pusketaan enemmän pikseleitä, mikä voi näkyä ruudunpäivityksessä.
IGN tyyppi sanoi että Pro versio mitä testasi kyykähteli hieman, mutta saapa nähdä sitten lopullisessa versiossa.

Itellä on sellainen fiilis näistä ennakkopyheistä, että tämä tulee jopa mullistamaan avoimenmaailman pelit.

Uusimmassa pelaajassa on kattava ennakko, pitäsköhän ihan käydä ostamassa lehti kun en tilaa enää, kirjastoista pitäis myös löytyä ilmaisena.

Pelaaja-lehti nappasi Red Dead Redemption II:n jättimäiseen ensitestiin!
 
X tapauksessa ongelmaksi voi muodostua ruudunpäivitys, sillä yleensä pusketaan enemmän pikseleitä, mikä voi näkyä ruudunpäivityksessä.
IGN tyyppi sanoi että Pro versio mitä testasi kyykähteli hieman, mutta saapa nähdä sitten lopullisessa versiossa.

Itellä on sellainen fiilis näistä ennakkopyheistä, että tämä tulee jopa mullistamaan avoimenmaailman pelit.

Uusimmassa pelaajassa on kattava ennakko, pitäsköhän ihan käydä ostamassa lehti kun en tilaa enää, kirjastoista pitäis myös löytyä ilmaisena.

Pelaaja-lehti nappasi Red Dead Redemption II:n jättimäiseen ensitestiin!
X:llä on viime aikoina saanut valita multiplattareissa Grafiikka edelle vai nopeus edellä..Prolla myös Sonyn yksinoikeuksissa..Itse omistan molemmat ja jokainen multiplattari menee ilman miettimistä X:llä(Ero prohon on välillä pieni ja välillä todella iso)..Sitten Prolla Sonyn yksinoikeudet..
 
X:llä on viime aikoina saanut valita multiplattareissa Grafiikka edelle vai nopeus edellä..Prolla myös Sonyn yksinoikeuksissa..Itse omistan molemmat ja jokainen multiplattari menee ilman miettimistä X:llä(Ero prohon on välillä pieni ja välillä todella iso)..Sitten Prolla Sonyn yksinoikeudet..

Mitkä pelit on antanut tämän valinnan, mulla ei tuu mieleen kuin uusin Tomb Raider, tuo valinta on todella harvinaista herkkua.
 
X tapauksessa ongelmaksi voi muodostua ruudunpäivitys, sillä yleensä pusketaan enemmän pikseleitä, mikä voi näkyä ruudunpäivityksessä.

Ihan mielenkiinnosta, että mistäs tälläinen teoria tulee Red Dead Redemption 2 kohdalla? Rockstar kun on varmaan parhaimpia pelitaloja optimoimaan konsoleille ja ruudunpäivitysongelmat ovat aika harvinaisia suuressa mittakaavassa, joka näkyi varsinkin GTA V:ssa tällä genillä ja epäilen suuresti, että hirveästi on ruudunpäivityksessä tulossa ongelmia ainakaan.
 
Ihan mielenkiinnosta, että mistäs tälläinen teoria tulee Red Dead Redemption 2 kohdalla? Rockstar kun on varmaan parhaimpia pelitaloja optimoimaan konsoleille ja ruudunpäivitysongelmat ovat aika harvinaisia suuressa mittakaavassa, joka näkyi varsinkin GTA V:ssa tällä genillä ja epäilen suuresti, että hirveästi on ruudunpäivityksessä tulossa ongelmia ainakaan.

Et ilmeisesti pelannut GTV PS3 tai Xboxsilla, se kyykkäili vielä PS4.
 
Nimenomaan fps ollu aina R peleissä huono kun grafiikasta otetaan kaikki irti. Gta V pyörii siksi hyvin kun Last genin peli saatiin uudella raudalla.
 
Näinhän se on, pitää vaan toivoa että eivät puske liikaa ainakaan Pro konsoleilla, joku 25fps ei paljoa nappaa, kyllä se pitää olla ainakin lähes lukittu 30fps, loistavilla efekteillä, että saadaan tokkimisen tunne minimiin.

Mutta kyllä oma usko on edelleen vahva, odotukset on ihan huikealla tasolla, tämä tulee muuttamaan pelaamista, niin kova usko on.
 
Viimeksi muokattu:
Nimenomaan fps ollu aina R peleissä huono kun grafiikasta otetaan kaikki irti. Gta V pyörii siksi hyvin kun Last genin peli saatiin uudella raudalla.

En väittänyt täydelliseksi esim. GTA V:sta viimegenillä, mutta GTA V ongelma on että sitä on myös pätsäilty niin paljon, että nykytilannettakaan ei tiedä ja osittain päivitykset rikkoivat myös nykygenin versioita välillä.

Viime genillä kuitenkin tuollainen open world peli (gta IV, V ja RDR 1) jaetulla 512megan/256megan näyttismuistilla oli jo aikamoinen ihme, johon myös osittain ehkä unohtui viitata viestissäni.

Toivottavasti nähdään Red Dead 2:en kohdalla hivenen stabiilisempia päivityksiä sit ainakin. Tarkoituksella kyllä onlinen ovat jättäneet myöhemmäksi, se meinaan oli niin rikki RDR1:essä ja varsinkin GTA V:essa kun peli ilmestyi, että huhhuh. Noh, pelaajiakin on ollut kasoittain luonnollisesti tunkemassa servuille silloin.
 
Ei vissiin halaistua sanaa PC:lle saapumisesta? En viitsisi ostaa konsolia parin pelin takia..
 
Ei vissiin halaistua sanaa PC:lle saapumisesta? En viitsisi ostaa konsolia parin pelin takia..

Ei ainakaan ihan vielä:

Rockstar didn’t rule out Red Dead Redemption 2 PC version in new interview

GTA V:stä meni näin, jos siitä haluaa jotain päätellä mahdollista PC-versiota:

Xbox 360 / PS3 versio tuli syyskuussa 2013
Xbox One ja PS4 versio tuli marraskuussa 2014 (vuoden One&PS4 launchin jälkeen) ja PC versio tuosta sitten puolisen vuotta myöhemmin huhtikuussa 2015.
 
Red Dead 2:en Pleikkari-version 30 päivän early-access sisältö on selvinnyt. Tuon jälkeen ne tulevat myös Xboxille:

Sisältö 30 päivän early accessille:

Grizzlies Outlaw Outfit – available day one in Red Dead Redemption 2 Story Mode and at the launch of Red Dead Online

Red Chestnut Arabian Horse – available at the launch of Red Dead Online

Alligator Skin Ranch Cutter Saddle – available at the launch of Red Dead Online

High Roller Double-Action Revolver – available at the launch of Red Dead Online


Red Dead Redemption 2: PS4 Early Access Content Revealed
 
En väittänyt täydelliseksi esim. GTA V:sta viimegenillä, mutta GTA V ongelma on että sitä on myös pätsäilty niin paljon, että nykytilannettakaan ei tiedä ja osittain päivitykset rikkoivat myös nykygenin versioita välillä.

Viime genillä kuitenkin tuollainen open world peli (gta IV, V ja RDR 1) jaetulla 512megan/256megan näyttismuistilla oli jo aikamoinen ihme, johon myös osittain ehkä unohtui viitata viestissäni.

Toivottavasti nähdään Red Dead 2:en kohdalla hivenen stabiilisempia päivityksiä sit ainakin. Tarkoituksella kyllä onlinen ovat jättäneet myöhemmäksi, se meinaan oli niin rikki RDR1:essä ja varsinkin GTA V:essa kun peli ilmestyi, että huhhuh. Noh, pelaajiakin on ollut kasoittain luonnollisesti tunkemassa servuille silloin.
Sepä se, Rockstar yrittää luoda aina suurempaa ja suurempaa. Saattaahan se olla, että RDR2 pyrkii luomaan niin eloisaa avointa maailmaa, että Jaguarit huutavat apua ja joudutaan odottamaan seuraavan sukupolven konsoleita, jotta saadaan tasainen ruudunpäivitys.
 
Sepä se, Rockstar yrittää luoda aina suurempaa ja suurempaa. Saattaahan se olla, että RDR2 pyrkii luomaan niin eloisaa avointa maailmaa, että Jaguarit huutavat apua ja joudutaan odottamaan seuraavan sukupolven konsoleita, jotta saadaan tasainen ruudunpäivitys.
Enemmän kuin haasteellinen tilanne tehdä tuollainen peli prosessorille joka oli jo konsolien julkaisussa 2013 heikko.
 
Sepä se, Rockstar yrittää luoda aina suurempaa ja suurempaa. Saattaahan se olla, että RDR2 pyrkii luomaan niin eloisaa avointa maailmaa, että Jaguarit huutavat apua ja joudutaan odottamaan seuraavan sukupolven konsoleita, jotta saadaan tasainen ruudunpäivitys.

Jos totta puhutaan, kuten Titanfall 1:essä tai Halo5:essa niin tässäkin voisi olla mahdollisuus tuo laskenta osittain hoitaa pilvestä NPC:lle, niin säästettäisiin CPU:ta. RDR / GTA tyyliset olisivat varsin oivia tälläiseen ainakin onlinessä viimeistään.
 
Jos totta puhutaan, kuten Titanfall 1:essä tai Halo5:essa niin tässäkin voisi olla mahdollisuus tuo laskenta osittain hoitaa pilvestä NPC:lle, niin säästettäisiin CPU:ta. RDR / GTA tyyliset olisivat varsin oivia tälläiseen ainakin onlinessä viimeistään.
Jotenkin en usko, että Rockstar tekisi tuollaista tässä vaiheessa.
 
X tapauksessa ongelmaksi voi muodostua ruudunpäivitys, sillä yleensä pusketaan enemmän pikseleitä, mikä voi näkyä ruudunpäivityksessä.
IGN tyyppi sanoi että Pro versio mitä testasi kyykähteli hieman, mutta saapa nähdä sitten lopullisessa versiossa.

Itellä on sellainen fiilis näistä ennakkopyheistä, että tämä tulee jopa mullistamaan avoimenmaailman pelit.

Uusimmassa pelaajassa on kattava ennakko, pitäsköhän ihan käydä ostamassa lehti kun en tilaa enää, kirjastoista pitäis myös löytyä ilmaisena.

Pelaaja-lehti nappasi Red Dead Redemption II:n jättimäiseen ensitestiin!

Tuo Pelaaja-lehden arvio oli vain se Kööpenhaminan nopea parin tunnin testaus. Itse artikkeli oli kyllä ihan laadukas. Gamereactor on ainaki päässy Lontoon testauksessa tekemään vähän laajemman tutustumisen.

Red Dead Redemption 2
 
Muista kuulleeni 7700k:n yhdellä ytimellä ilman HTtä vastaavan kahta ps4 CPUta, joten ihmekö jos kyykkii. Millään konsoli optimonneilla ei voida korjata surkeaa cpu suorituskykyä.
 
Mulle tuli noista karttahommista myös mieleen, että olisi tavallaan hauska jos karttaa avautuisi näkyviin sitä mukaa, mitä on paikoissa käynyt. Samaan tyyliin kuin vaikkapa Minecraftin kartat.
 
Mulle tuli noista karttahommista myös mieleen, että olisi tavallaan hauska jos karttaa avautuisi näkyviin sitä mukaa, mitä on paikoissa käynyt. Samaan tyyliin kuin vaikkapa Minecraftin kartat.

Niinhän se avautui, jo esimerkiksi GTA 5:ssa.
 
Noin 60 tuntia olisi pelillä kestoa. Ovat heittäneet sellaisia tehtäviä / tarinaosuuksia pois, mitkä eivät tuntuneet toimivan toivotulla tavalla. Kuulostaa hyvältä.
Vulture sanoi:
The acting for Red Dead Redemption 2’s story mode is now complete, but as release day approaches, five hours of the 65-hour game are dumped. At one point, protagonist Arthur Morgan had two love interests, but “we decided one of them didn’t work,” says Dan. And whole missions were removed because “they were never going to work technically or be quite slick enough, or they felt superfluous.
https://www.vulture.com/2018/10/the-making-of-rockstar-games-red-dead-redemption-2.html
 
60h ei kyllä mitenkään ole realistinen arvio tarinatehtäville, ainakaan jos aikaisempia Rockstarin pelejä katsoo. Ei edes kaikille tehtäville yhteensä, ehkä jos ottaa mukaan sen ei-niin mielekkään sivutauhkan (keräilemisen yms) niin saa varmaan 60h hujahtamaan.
 
60h ei kyllä mitenkään ole realistinen arvio tarinatehtäville, ainakaan jos aikaisempia Rockstarin pelejä katsoo. Ei edes kaikille tehtäville yhteensä, ehkä jos ottaa mukaan sen ei-niin mielekkään sivutauhkan (keräilemisen yms) niin saa varmaan 60h hujahtamaan.

Artikkelissa mainitaan useasti nämä aiemmat pelit, ja kuinka pieniä ne on verrattuna RDR2:een. Toki 60h pelkästään päätarinaan olisi huikea saavutus, mutta ei noi puheet oikein anna edes lupaa lähteä sitä suoranaisesti epäilemään. Kaikkinensa aivan taatusti 100h peli, olihan Witcherikin, ja tuskin Rockstarilla ollaan sille lähdetty tahalleen "häviämään".
 
Eiköhän tässäkin ole tarpeeksi pelattavaa ja saa tarpeeksi vastinetta rahoillensa. Näitä mainospuheita on turha lukea jonka lisäksi on ihan turhaa olla huolissaan siitä että tämä olisi joku 4:n tunnin putkijuoksu. Jotkut juoksevat tarinan läpi siinä 20 tunnissa, joillain saattaa kestää päälle 100 tuntia. Ja aina löytyy tietysti se yksi pelaaja joka konttaa satojen tuntien jälkeen vieläkin jossain tutoriaalimestassa ja siitä täytyy tulla ihmettelemään foorumeille että kuinka jotkut vääntävät näitä pelejä "kiireellä" läpi. Korostan kuitenkin tähän loppuun, että ei ole olemassa väärää tapaa pelata open world - pelejä.
 
60h ei kyllä mitenkään ole realistinen arvio tarinatehtäville, ainakaan jos aikaisempia Rockstarin pelejä katsoo. Ei edes kaikille tehtäville yhteensä, ehkä jos ottaa mukaan sen ei-niin mielekkään sivutauhkan (keräilemisen yms) niin saa varmaan 60h hujahtamaan.
Tuskin on ainoastaan päätarinan tehtävistä kyse. Mutta jos pelkästään GTA V:ssä pää- ja sivujuttujen suorittaminen vei Howlongtobeatin mukaan 46 tuntia keskimäärin (päätarina 30 tuntia), niin ei tuo 60 tuntia tunnu kovin epärealistiselta.

Ja hyvä juttuhan tuossa on se, että ei ole lähdetty lisäämään ihan jokaista paskaa tehtävää sinne mukaan ihan vain, että on enemmän tekemistä. Toki saamme myöhemmin nähdä, miten hyvin nämä seulasta läpi päässeet tehtävät on toteutettu.
 
Artikkelissa mainitaan useasti nämä aiemmat pelit, ja kuinka pieniä ne on verrattuna RDR2:een. Toki 60h pelkästään päätarinaan olisi huikea saavutus, mutta ei noi puheet oikein anna edes lupaa lähteä sitä suoranaisesti epäilemään. Kaikkinensa aivan taatusti 100h peli, olihan Witcherikin, ja tuskin Rockstarilla ollaan sille lähdetty tahalleen "häviämään".
Joo, koska Witcheriä ja tätä on niin helvetin fiksua lähteä muutenkin vertailemaan toisiinsa, melkeen saman genren pelitkin kyseessä. Enkä mä missään vaiheessa sanonukkaan että tää olis joku kymmenen tunnin putkijuoksu, 30-40h on oma arvio, joka on osittain vähän yläkanttiinkin lyöty. Toki lopullinen aika sitten riippuu ihan täysin siitä, mitä sivutauhkaa siinä sivussa saattaa nyt tehdäkkään, mutta jos tiukasti pelkkää päätarinaa pelailee niin joku 30h varmasti aika osuva veikkaus.

Ei kyllä muistikuvia kauanko GTA V kanssa meni, onhan siitäkin jo yli viisi vuotta. Joku 30h on varmaan aika varma veikkaus, ei ainakaan kauheasti tuon yli muttei varmasti kauheasti allekkaan. 30h on mun mielestä varsin passeli kesto, ja siinäkin on jopa riskinä että homma rupeaa puuduttamaan ellei sitä mielekästä tekemistä oikeasti ole. Jos pojat on tarinatehtäviä venyttäny 60h pituseks, niin siellä on epäilemättä kohtalaisen paljon filleriä ja turhia tehtäviä. Mielelläni oon väärässä ja saadaankin 60h pitkä filleritön paketti, mutta mä osaan nimeltä mainita vaan muutaman pelin joka on onnistunut olemaan todella pitkäkestoinen ja pitämään homman mielenkiintoisena loppuun asti. Kyse siis tarinavetoisista peleistä, yks niistä on toi Witcher 3.
 
Itsellä alkaa nykyyään peli kuin peli kyllästyttämään 50h paikkeilla (junnuna jakso hyvin vääntää rpgtä yli 100h) . Noin 30h kuulostaisi passelilta. Ja mikään roskan keräily näissä open worldeissa ei vois vähempää kiinnostaa. God of War oli loistava semi open world eli ei ollut peruslaiskaa avointa maastoa miljoona kilometriä vaan oli ihan oikeaa kenttäsuunnittelua.

Onko tässä hahmonkehitystä ollenkaan (stats, skills)?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 386
Viestejä
4 506 252
Jäsenet
74 391
Uusin jäsen
Miqz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom