Ainakin Ilmainen Max Payne käynnistyi ongelmitta, eiköhän myös RDR.Eihän tuo vaadi VPN:n käynnistämistä joka käynnistyskerralla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Ilmainen Max Payne käynnistyi ongelmitta, eiköhän myös RDR.Eihän tuo vaadi VPN:n käynnistämistä joka käynnistyskerralla?
En saanut omalla VPN (CyberGhost) Storea näkyviin kun Ukraina valittuna. Mitä VPN itse käytit?Rockstarilta lähti 32e special edition ukrainan vpn:llä. Mukaan sai vielä yhden ilmaisen pelin aikaisemman kahden sijaan.
Paypal ei ilmeisesti käy vpn:llä maksaessa, luottokortti toimi ok.
Laitoin juuri esilatautumaan ja hyvin tulee vajaa 60MB/sec.
Cyberghost trialia käytin itsekin. Firefoxilla näkyi vain valkoinen sivu, edgellä toimi ongelmitta.En saanut omalla VPN (CyberGhost) Storea näkyviin kun Ukraina valittuna. Mitä VPN itse käytit?
Kiitos paljon tästä! Yritin launcherista ostaa. Nyt sain itsekkin ostettua tuon Ukrainan hintaan.Cyberghost trialia käytin itsekin. Firefoxilla näkyi vain valkoinen sivu, edgellä toimi ongelmitta.
Cyberghost trialia käytin itsekin. Firefoxilla näkyi vain valkoinen sivu, edgellä toimi ongelmitta.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot, suomalainen nyt on vain perusluonteeltaan saita joka vaatii paljon mutta ei ole valmis tekemään tai maksamaan mitään asian eteen.Miten ihmiset jaksaa kikkailla noiden kanssa muutaman kympin tähden?
Menot tai tulot. Maksaa samasta tuotteesta 32€ vai 60€?Ei ne suuret tulot vaan pienet menot, suomalainen nyt on vain perusluonteeltaan saita joka vaatii paljon mutta ei ole valmis tekemään tai maksamaan mitään asian eteen.
Ymmärrän sen että jotstain pienestä pelistä ei haluta maksaa täyttä hintaa, mutta Rockstar ja RDR2 on AAA++ peli mistä mielelläni maksan sen 60€ ja tässä tapauksessa enemmän![]()
Menot tai tulot. Maksaa samasta tuotteesta 32€ vai 60€?
Meitä on moneen junaan...![]()
Ei paljon tarvi kikkailla jos yhtä nappia painamalla säästää 40€Miten ihmiset jaksaa kikkailla noiden kanssa muutaman kympin tähden?
Ei paljon tarvi kikkailla jos yhtä nappia painamalla säästää 40€
Mikä siinä nyt on niin jumalauta vaikeaa ymmärtää että joitakin ei kiinnosta lähteä kikkailemaan pelien kanssa joita he ovat odottaneet ties kuinka helvetin kauan, plus siihen sitten vielä kaikki mahdolliset vpn-seikkailut ja miettimiset että onnistuukohan tämä kun voi ihan vaan painaa nappia ja se on sulla omistuksessa.
Koittakaa nyt jumalauta vähän miettiä sitä toistakin osapuolta eikä aina sitä että miten itse tykkää toimia tilanteessa.
Samat sanat..
Koittakaa nyt jumalauta vähän miettiä sitä toistakin osapuolta eikä aina sitä että miten itse tykkää toimia tilanteessa.
Samat sanat.
Tietoa mihin aikaan tämä tiistaina aukeaa?
Aah okei, onko mitään hajua kuinka paljon?109 Gb on koko tällä hetkellä, julkasussa koko nousee hiukan.
omalla kohtaa olisi taas jääny vain peli ostamatta joten nekin vähän rahat olisi niiltä sitten jääny saamattaItekki ostin tämän täyteen hintaan ja ihan rockstar launcherista vielä. Oon niin kauan tätä oottanu PC:lle etten ota pienintäkään riskiä ettei pääsis heti pelaan tai että tulis jotain ylimääräistä säätöä VPN:n kanssa. =D
Ja oon aika varma että tähän tulee niin paljon pelitunteja ettei 60e tunnu missään...
Eiköhän tämä kohta ole sen 35e mitä kävi GTA5:lla myös.
Muutama viesti ylempänä on spekuloitu että 01.00 aukeaisi.Onko tiedossa monen aikaan huomenna RDR2 pc versio on pelattavissa?
Ei. Jokaikinen pelin versio tulee vaatimaan ton Rockstarin launcherin niin eipä se sen kanssa GOGiin tuu pääsemään. IGN yllättäen taas selittää ihan puutaheinää.Saas nähdä tuleeko oikeasti myös GoG:n kuten tässä artikkelissa väitetään:
Red Dead Redemption 2 PC Specs, 4K Screens, and More Revealed
"
It will be available on all major PC launchers including Epic Games Store, GOG, and Rockstar’s own launcher.
"
Otetaan tähän väliin vielä muistutus, että kyseinen kauppa ei ole virallinen avainten/koodien jälleenmyyjä.Red Dead Redemption 2 (RDR2) PC + 25 Gold Bars CD Key, Key - cdkeys.com
Ostin tuolta hintaan 49,49e, sain koodin jo ja esilataus menossa. Tuolta tullut ostettua alennuksesta vuosien aikana useampi peli (lähinnä Steam-koodeja), kertaakaan ei ole ollut ongelmia.
Otetaan tähän väliin vielä muistutus, että kyseinen kauppa ei ole virallinen avainten/koodien jälleenmyyjä.
Veikkaisin et julkasussa tulee jotain pientä ladattavaa vielä, ainakin exetiedosto kun sitä ei vielä kansiossa ole.Tuleekohan jotain patchia vielä ladattavaksi ns. preloadina vai vasta julkaisun jälkeen, onko tietoa?
Koodilla PCGAMER saa vielä hieman pois, loppuhinta 44.99€. Koodi toimii myös Ultimate versioon jonka hinnaksi jää 67.49€.En jaksanut painaa VPN nappia niin ostin juuri Voidusta tämän. Alennuskoodilla RDR2 hintaa tuli standardille 47,99e, avaimen sai heti ja esilataus käynnissä tällä hetkellä. Mielestäni oikein passeli hinta. Enpäs ollut ennen tuosta kaupasta kuullutkaan, mutta ainakin IsThereAnyDeal listaa tuon, joten ihan official pitäisi olla.
Ite ostin tuolta enkä avainta saanu ikinä. Kyseli avaimen perää nii palauttivat rahat paypali kauttaKoodilla PCGAMER saa vielä hieman pois, loppuhinta 44.99€. Koodi toimii myös Ultimate versioon jonka hinnaksi jää 67.49€.
Ite ostin tuolta enkä avainta saanu ikinä. Kyseli avaimen perää nii palauttivat rahat paypali kautta
Ei kyllä itsellä ollut mitään ongelmaa kontrollien oppimisen kanssa. Pari kertaa ampui vahinkolaukaukset jonka jälkeen homman oppi. Itsellä jäi peli kesken juuri sen takia kun ei ohjaimella jaksanut tähtäillä, mutta onneksi pian pääsee pelaamaan sitä parasta versioo pelistäKiinnostaa ihan saatanasti, mutta epäilyttää nuo kontrollit ja niiden monimutkaisuus, kun katsonut youtubepätkiä niistä mokista.
Ja tekis mieli pelata ohjaimella. Onkohan tuo 1st person kuinka paljon tarkempi ohjata?
Jos on Witcherin pelannut läpin niin kyllä tämä on paljon helpommin omaksuttava peliSiis minä pelasin Witcherinkin läpi helpoimmalla vaikeusasteella enkä edes lopussakaan tajunnut öljyistä sun muista hevon vittua suoraan sanoenKai mä olen vaan tyhmä näissä peleissä nykyään, vanhuus ei tule yksin jne.
Osaan mä ohjainta käyttää mutta huomasin että tuossa oli ärsyttävyyksiä ainakin striimien ja videoiden perusteella. 1st person kyllä pelastaa varmaan sitä paljon kun teki Gta V:stäkin ihan eri pelin.
Tämän mukaan unlockaa huomenna klo.15. Tiedäppä näistä sitten..
Red Dead Redemption 2 PC release time WARNING: Rockstar Games launch date alert
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.