Kyllähän noita erikoisversioita myydään muissakin kaupoissa, mutta ajattelin nyt listata nuo perusversiot (itse en ainakaan näe lisäbonuksia millään tavalla rahan arvoisena).Epic Storessa näköjään 3 eri versiota
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän noita erikoisversioita myydään muissakin kaupoissa, mutta ajattelin nyt listata nuo perusversiot (itse en ainakaan näe lisäbonuksia millään tavalla rahan arvoisena).Epic Storessa näköjään 3 eri versiota
Special Editionissa yksinpeliin tulee lisää niin se taitaa olla ihan ostamisen arvoinenKyllähän noita erikoisversioita myydään muissakin kaupoissa, mutta ajattelin nyt listata nuo perusversiot (itse en ainakaan näe lisäbonuksia millään tavalla rahan arvoisena).
Jos olen sitä mieltä, että eka RDR on yksi kaikkien aikojen ylihypetetyimpiä pelejä niin pettyyköhän tämänkin kohdalla?
Itse saanut käsityksen, et jos ostat Normal, niin saat Special edition ja jos ostat Special, niin saat Ultimate edition. Jos loogisesti asiaa ajattelee, mutta mistään tuota ei selkeästi näe. Liekkö kukaan tuolta ostanut ja tietää tarkemmin?Tähän lisäyksenä että Rockstar Launcherista ostaessa saa pelin erikoisversion normaalin pelin hinnalla. En vaan ole varma kumman niistä.
Sama homma eessä!Koskas tuota pääsee preloadaamaan? Hädissään täällä tehdään lisää tilaa ssd:lle että tuo mahtuu![]()
Enkä mistään näe muutenkaan että minkä version olen ostanut.
Taitaa tuolla hinnalla jo lähteä oma ennakkotilaus vetämäänRed Dead Redemption 2 - 43,99€ koodilla "ALLYOUCANPLAY"
Red Dead Redemption 2 Pre-order (alustana Rockstar Social Club)
Nyt alkaa olemaan jo ihan siedettävissä hinnoissa.
Lisään tännekin saman viestin, minkä laitoin jo pelitarjouksiin:
Taitaa tuolla hinnalla jo lähteä oma ennakkotilaus vetämään![]()
Ei saa ennakkoon. Ja toimitusajankohdasta ei tietoa, pahimmillaan voi jopa tulla myöhässä kun on "uusi kauppa" kuitekin kyseessä.Joo itselläkin menee tilaukseen! Kiitos vaan. Saako tuon koodin heti? Tai onko toimitusajankohta sillei että ehtii lataamaan ennakkoon?
Ei saa ennakkoon. Ja toimitusajankohdasta ei tietoa, pahimmillaan voi jopa tulla myöhässä kun on "uusi kauppa" kuitekin kyseessä.
Onko tuo 100% luotettava pulju vai näitä tyypillisiä harmaakauppoja joissa on riskinsä?
Maksoin pelistä sen 60€ ja kun menen kauppaan niin molemmissa versioissa lukee "Go to game" eli en voi kumpaakaan enää ostaa tai päivittää parempaan. Enkä mistään näe muutenkaan että minkä version olen ostanut.
Ei taida onnistua ainakaan ilmaiseksi kun silloinhan saisi kalleimman version halvimmalla hintaaRockstar Games Launcherin kautta ostettu 9. päivä, näköjään oli kuitti sähköpostissa ja siinä lukee Special Edition. Mutta luulisi että tuon voisi halutessaan vielä päivittää Ultimate Editioniin, siellä lukee vain tuo "Go to game".
Ei taida onnistua ainakaan ilmaiseksi kun silloinhan saisi kalleimman version halvimmalla hintaa
Kannattaa katsoa kun peli on ulkona jos sitten vasta lisäävät sen mahdollisuudenEn tarkoittanut että ilmaiseksi pitäisikään saada, mutta kun ei saa rahallakaan päivitettyä kalliimpaan.
Steam versio tulee vaatimaan myös Rockstar Launcherin, siitä et pääse eroon millään versiolla.Taidan itse odotella tuota Steamin julkasua. Nyt kun blokittu tuosta pre-orderista 2 pelin optiokin vain yhteen tuon Epic/Humble/Gamestop etc julkaisun myötä. Olisivat pitänee sinne 5.11 asti tuon 2 peliä tarjouksen niin ehkä olisin saattanut harkita jopa Rockstarlauncheria.
Vaatii tietty, mutta imo mieluiten kaikista noista vaihtoehdoista valitsee Steam version.Steam versio tulee vaatimaan myös Rockstar Launcherin, siitä et pääse eroon millään versiolla.
Steam versio tulee vaatimaan myös Rockstar Launcherin, siitä et pääse eroon millään versiolla.
Ihan hyvällä vauhdilla lataa, ei tuo R* softa niin huono ole kuin jotkut antaa uskoa.
katso liitettä 297390
Ihmeen pieni lataus pc:lle. Saman kokoinen kuin pleikalla.![]()
Isommat tekstuurit? En kyllä tiedä miten isoja ne pleikalla on.
Uutta traileria. Onkos tää nyt jotain uutta sisältöä, kun en aiemmin muista mitään trooppisia maisemia nähneeni tässä...
Mexico?
Kyllä niitä tekstuureita saadaan parannettua ilman että koko kasvaa? Jotenkin musta tuntuu että HD-textures tulee perästä mikä kasvattaa kokoa sitten lisää.
Näin siinä varmasti käy mutta ei ole nykyään enää itselle ongelma. Eilen tuli ennakkoladattua peli ja 110 gigaa valui koneelle 40 minuutissa DNA:n 400M kuituliittymällä. On tämä nopea internet hieno asia kun ei tarvitse enää 10/1 megaisella mehupillillä näitä pelejä latailla^Tai sitten heti julkaisun jälkeen pitää ladata joku törkeän kokoinen päivitys ennenkuin pääsee pelaamaan, niinkuin Gta V:n kanssa aikoinaan.
Ainakin minulla on suunnitelma,tarvitaan lisää rahaa. Hosea antoi yhteiseen kassaan vanhat sukat ja minä 2000 taalaa![]()
^Tai sitten heti julkaisun jälkeen pitää ladata joku törkeän kokoinen päivitys ennenkuin pääsee pelaamaan, niinkuin Gta V:n kanssa aikoinaan.
Miten tekstuureja parannetaan ilman että laatu (lue koko) kasvaa?
Näin siinä varmasti käy mutta ei ole nykyään enää itselle ongelma. Eilen tuli ennakkoladattua peli ja 110 gigaa valui koneelle 40 minuutissa DNA:n 400M kuituliittymällä. On tämä nopea internet hieno asia kun ei tarvitse enää 10/1 megaisella mehupillillä näitä pelejä latailla![]()
Onko kukaan tuolta Allyouplay.comista halvalla tilanneista saanut vielä koodia? Just kävin kurkkimassa ja tila "in progress".
Saako kysyä paljonko halvemmalla sait ostettua tuolta kaupasta verrattuna Rockstarin launcheriin?Saas nähä mitä tän kans käy. Edelleen 'in progress' ja itte tuotteet (kolme versioo) kaupassa "This product is not available anymore". Saattaa kärähtää tää homma, oli liian hyvää ollakseen totta?![]()
Saako kysyä paljonko halvemmalla sait ostettua tuolta kaupasta verrattuna Rockstarin launcheriin?
Saas nähä mitä tän kans käy. Edelleen 'in progress' ja itte tuotteet (kolme versioo) kaupassa "This product is not available anymore". Saattaa kärähtää tää homma, oli liian hyvää ollakseen totta?![]()
Tuossa on vähän kokemuksia pelistä: Red Dead Redemption 2 looks gorgeous on PC, but mouse controls make it special | PC Gamer
Netistä jos katselee palautteita niin voi hyvinkin olla, että sitä avainta ei aivan heti saa. Itseäni tämä ei kyllä haittaa, Outer Worlds vielä kesken.
Hieman alle 44e maksoi peli sieltä.
Rockstarilta lähti 32e special edition ukrainan vpn:llä. Mukaan sai vielä yhden ilmaisen pelin aikaisemman kahden sijaan.
Paypal ei ilmeisesti käy vpn:llä maksaessa, luottokortti toimi ok.
Laitoin juuri esilatautumaan ja hyvin tulee vajaa 60MB/sec.
Miten ihmiset jaksaa kikkailla noiden kanssa muutaman kympin tähden?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.