Mulla on chapter 3 mennessä rahaa 7 tonnia. Oon tosin ettiny kultaharkkoja... silti tulee noista tehtävistäkin myöhemmin ihan hyvin. Tee joku pikkurötös ja antaudu sheriffille niin pääset linnaan ja bounty nollautuu. Lahjoita eka kaikki rahat leiriin, ne menee muuten sheriffille.
Onko joku onnistunut myymään tuon Legendary Moose peltin trapperille? Itsellä kävi niin että trapperi ei suostu ostamaan sitä vaikka kannan sen sille suoraan tiskille. Sanoo kyllä jotain että "What do we have here" tyyppistä jorinaa, mutta ei osta sitä. Testannut nyt parilla eri trapperilla samalla lopputuloksella. Googlen mukaan en taida olla ainoa jolla on tullut vastaava bugi vastaan.
EDIT. Sarvet näkyy hevosen inventoryssä mutta ei peltti. Fence ei kuitenkaan suostu tekemään tuota trinkettiä noilla sarvilla.
Onko joku onnistunut myymään tuon Legendary Moose peltin trapperille? Itsellä kävi niin että trapperi ei suostu ostamaan sitä vaikka kannan sen sille suoraan tiskille. Sanoo kyllä jotain että "What do we have here" tyyppistä jorinaa, mutta ei osta sitä. Testannut nyt parilla eri trapperilla samalla lopputuloksella. Googlen mukaan en taida olla ainoa jolla on tullut vastaava bugi vastaan.
EDIT. Sarvet näkyy hevosen inventoryssä mutta ei peltti. Fence ei kuitenkaan suostu tekemään tuota trinkettiä noilla sarvilla.
Droppasin sen kyllä yhdessä vaiheessa kun tuli vastaan Stranger tehtävä missä herra piti viedä hevosen kyydissä kotiin. Peltti oli kylläkin siellä mihin sen jätin kun tehtävä oli tehty. Pitää testata illemmalla uudestaan.
Vähän hassua kuunnella bounty huntereista valittamista, itse muistan nähneeni ehkä kerran tai pari bounty huntereita koko pelin aikana ja nyt muutamaa tehtävää vaille peli läpi
ei siis millään pahalla kenellekään, jostain syystä mun perääni ei niitä ole juurikaan lähtenyt.
Ei auttanut. Siellä se näkyy kartassa kultaisena vaikka lopetin pelin ja tulin takaisin. Mielenkiintoinen bugi tosiaankin. Kävin hakemassa sen uudestaan ja alla olevissa kuvissa se siis näkyy hevosen selässä, sarvineen kaikkineen. Mutta kun horse inventorya katsoo, siellä ei näy kun sarvet ja toinen deer pelt. Ja fence ei anna noilla sarvilla tehdä mitään..
Kertokaa ny miten toi onkiminen onnistuu, eli miten tuolla vasemmalla sauvalla pitäisi hämmentää. Aiemmin sai vaikka mitä kalaa, mutta kun kävi se leiriläisen kanssa kalassa pääsee kaikki mahdollinen karkuun.
Kertokaa ny miten toi onkiminen onnistuu, eli miten tuolla vasemmalla sauvalla pitäisi hämmentää. Aiemmin sai vaikka mitä kalaa, mutta kun kävi se leiriläisen kanssa kalassa pääsee kaikki mahdollinen karkuun.
Kun se kala alkaa ämpyilemään, vedä vasemmalla tatilla johonkin suuntaan ja pidä siinä. Kun ämpyily loppuu, ala veivaamaan taas oikeaa tattia rivakasti.
Kertokaa ny miten toi onkiminen onnistuu, eli miten tuolla vasemmalla sauvalla pitäisi hämmentää. Aiemmin sai vaikka mitä kalaa, mutta kun kävi se leiriläisen kanssa kalassa pääsee kaikki mahdollinen karkuun.
Vasemmalla tatilla aina väsytät kalaa vetämällä vastasuuntaan mitä kala menee. Sitte ku kala väsyy niin vedät vasenta tattia alaspäin samalla kun kelaat, ja aina kun vapa laskee, vedät uudestaan vasemman alas jolloinka vetää kalaa rantaanpäin.
Ei auttanut. Siellä se näkyy kartassa kultaisena vaikka lopetin pelin ja tulin takaisin. Mielenkiintoinen bugi tosiaankin. Kävin hakemassa sen uudestaan ja alla olevissa kuvissa se siis näkyy hevosen selässä, sarvineen kaikkineen. Mutta kun horse inventorya katsoo, siellä ei näy kun sarvet ja toinen deer pelt. Ja fence ei anna noilla sarvilla tehdä mitään..
Läpi tuli pelattua. Täytyy sanoa, että tykkäsin kyllä kokonaisuudesta. Pelaaminen ei ole mielestäni tässä pelissä se pääjuttu, vaan tunnelma, tarina ja visuaalisuus varastaa shown. Aluksi epäilin, että löytyyköhän kärsivällisyyttä pelata peliä läpi ja lopahtaako kiinnostus pian, sillä kokemusta oli RDR1:stä, jonka peluun lopetin alle puoleenväliin. Tuolloin ei ollut kärsivällisyyttä, mutta nyt onneksi oli.
Pelinähän tuo oli todella helppo. Hyvin harvoissa tehtävissä tuli kuolema tai epäonnistuminen ja peli neuvoo koko ajan mitä pitää tehdä. Bounty huntereiden kanssakaan ei koskaan ollut ongelmaa. Jos olisi haastavampi, niin varmaan arvostaisin peliä vielä enemmän. Mutta ehdottamasti suosittelen niille, joilla ei ole kiire juosta pelejä läpi ja osaa arvostaa toteutusta, upeita maisemia, hyvää tarinaa ja äänimaailmaa.
Jep. Online on yllättävän raakile, enemmän kuin GTAO julkaisussa. Ite myin pelin pois ja ostan sitten joskus PC-version. Eiköhän silloin ole onlinessa jo heistejä ja muutakin sisältöä tullut.
Ei onnistu. Droppasin tuon laiturilta ja se hävisi. Trapperilla ei ole, eli buginen on tuo hirvi. Tapoin myöhemmin Legendaarisen suden ja silloin kaikki toimi niinkuin piti. Katsotaan jos seuraavassa pätchissä tuo toimisi.
Peli pelattu kokonaan, spoilerissa aika pitkät mietteet siitä.
Tarina läpi epilogeja myöten.
Pelihän on sanoinkuvaamaton, eli sen kummemmin en lähde sitä kehumaan. Kaikki muu paitsi alempana olevat haukut ovat just perfect.
Itse olen tällainen heikkohermoinen sohvaperuna, eli kaipaan enemmän harmitonta viihdettä ja mieleenpainuvia tarinoita, kuin sen kummempia haasteita. Rockstarin pelithän ovat luonteestaan ja ikäsuosituksestaan huolimatta naurettavan helppoja, ellei niitä asetuksia muuttamalla itse vaikeuta poistamalla avustimia.
Tarinavetoiset, vapaan maailman pelit joissa saa itse päättää suuren osan tekemisistään, ovat muutenkin aina olleet lähellä sydäntä. Pelien ja elokuvien suhteen makuni on muutenkin ns. realistinen, eli pidän siitä että tapahtumat olisivat edes suurimmilta osin voineet tapahtua oikeasti. Eli scifi, yliluonnollisuudet ja pelien puolella monien sotapelien kaltaiset juonettomat putkijuoksut eivät innosta.
Mutta jotain pitää aina moittiakin, ja itseä "happy endingeistä" pitävänä ihmisenä häiritsee RDR:ien aikajärjestys. Olisi masentavan tarinan jälkeen mukavampaa pelailla haaveensa toteuttaneella Johnilla tietämättä miehen ja perheensä tulevista kohtaloista! Vienyt lisäksi läpi tarinan osan jännityksestä, kun on tiennyt ettei esimerkiksi Dutch tai John kuole tarinan aikana. Tosin hyvällä mielikuvituksella tämäkin on korjattavissa, voihan asian ajatella niin että RDR1 on vaikkapa vaihtoehtoinen loppu, ja että lopputekstien lopussa agenttien tiirailu ja nyökyttely tarkoittaisikin sitä, että päättivät antaa käännöksen tehneen Johnin elää perheineen rauhassa vanhoista rikoksista huolimatta.
Jospa pelin mahdollinen kolmososa sijoittuisi aikaan ykkösen jälkeen. Tosin luulen että jos Rockstar vielä länkkärin tekaisee, se ei välttämättä enää liity RDR ykkösen ja kakkosen tapahtumiin.
Tämä kuitenkin vain pieni miinus, eikä käytännössä liity mitenkään itse peliin. Olisi vain mukavampaa saada itse päättää miten Johnilla menee jatkossa.
Tähän voisi lisätä pienenä moitteena juuri valinnanvaran vähyyden tehtävissä ja free roamissa. Onhan niitä, mutta helposti olisi voinut tehdä enemmänkin.
Tarinassa ei mielestäni ollut mitään vikaa. Saarelle loikkaaminenkin toimi putkijuoksusta huolimatta, koska Chapteria ei ollut venytetty kovin pitkäksi. Toki tuolla vaivannäöllä mitä saaren koodaamiseen on nähty olisi ollut kannattavampaa tehdä paikasta lisä myös vapaaseen maailmaan. Onhan GTA:ssakin rajaton vesialue, joten en ymmärrä miksei sitä ole hyväksikäytetty RDR:eissä. On hölmöä, että veneitäkin saa hommattua, muttei niillä käytännössä mitään tee.
Olen melko vähän tehnyt tarinan ulkopuolisia asioita. Lähinnä tutkinut paikkoja ja yrittänyt löytää avoimia rakennuksia. Raha kun kiinnostaa aina, oli se sitten pelissä tai omassa lompakossa... Tarinan jälkeen oli mukava yllätys kun saldo pomppasi 20000$:n, yleensä tehtävissä nuo isotkin potit ovat olleet aika maltillisia.
Joo, otan ehkä pelit vähän turhan vakavasti. Mutta se hyväksyttäköön, kun kulutan aikani yleensä aivan muuten, kuin pelailemalla. Olen hyvä esimerkki niistä monista ihmisistä, joita ei yleensä kiinnosta tietokoneella istuminen tai pelaaminen, mutta jotka rakastuvat aina uudelleen Rockstarin upeisiin tuotoksiin. Olen yrittänyt pelata muitakin pelejä, mutta ne eivät vaan iske. L.A Noiresta pidin, ja ehdin sitä kehua ainoana ei-Rockstar-pelinä, joka on juoneltaan ja pelattavuudeltaan mielenkiintoinen, kunnes huomasin pelin jo pelattuani R*-logon kannessa. Prkl!
Increasing the cash and gold payments across a number of different activities including Free Roam Missions, Free Roam Events, replays of A Land of Opportunities Missions, Showdown Series modes and more.
Reducing the prices of most weapons in the Wheeler, Rawson & Co Catalogue and Gunsmiths. For players that have already purchased weapons at the previous prices, we will automatically deposit the difference to player balances starting today - please look for an alert message the next time you log in to the Red Dead Online Beta to notify you of this change, refunds may take up until December 10th to reach all players.
Balancing the values of select pelts, skins and fish as well as horse reviver and pamphlets.
Ja Rockstar antaa kiitoksena kaikille online betaa pelanneille $250 ja 15 kultaharkkoa. Tarjous loppuu 7.12. klo.10:00 Suomen aikaa.
Muutamia omia huomioita pelistä ja asioita, joihin kukaan ei ole ottanut kantaan.
1) Ensinnäkin Arthur saa heti pelin alussa tuberkuloosin kuulemma Straussin tehtävästä (Thomas Downes??). Kyseistä tehtävää ei siten kannata tehdä tai jos tekee sen niin tekee saven ennen ko. tehtävän tekemistä.
Tuberkuloosi oli kuolettava noihin aikoihin, eikä pelistä siten löydy parannusta siihen. Tauti alkaa myös vaikuttamaan kesken pelin pelaajan statseihin - ja/tai pelattavuuteen (ja mm. Emerald Ranchin Fencen saa myös auki vaikka et tekisi ko. Straussin tehtävää).
Revin täysin pelihousut, kun tajusin asian Chapter 6 aikana
2) Pelin ohjauksesta. Oletusasetuksilla en kyennyt edes kunnolla ohjaamaan hevosta saati Arthuria: puut tulivat tutuiksi ja osuminen aseilla oli yhtä tuskaa. En tiedä kenelle oletukset ovat, mutta normaali pelaajallehan ne eivät ole edes sinnepäin.
Itse pelasin pelin tämän threadin sivun 27 asetuksilla (More responsive Aiming & improved controls). Kannattaa pitää mielessä, että pelaajalla on lähes loputon määrä niitä Dead Eye Toniceja. Oikeastaan ainoa paikka missä niistä tuntui olevan pula oli pelin Chapter 5 aikana. Dead Eyn käyttö ei yleensä edes vaikuta missioiden Gold-statuksiin - vain health-itemit vaikuttavat.
3) Sain Chapter 3 aikoihin Missouri Fox Trotterin, joka on yksi pelin parhaista hevosista. En tajunnut pelin alussa, että Lake Isabellan ympärillä pyörii valkoinen Arabian? hevonen, joka kannattaa pyydystää - tai heti, kun peli aukeaa pelaajalle, 2 chapter aikana. Itse menin "vahingossa" ampumaan sen, kun hevonen tuli vastaan
Missouri Fox Trotterista sen verran, että ko. hevonen spawnaa Saint Denisissä erään talon/tallin pihaan, kun vain menet sinne jollakin n. 100 dollarin hevosella odottelemaan - tai juokset 100 metriä "tallilta" pohjoiseen ja takaisin niin aina on uusia hevosia. Fox Trotterin jälkeen voit mennä ostamaan mustan? Arabian hevosen Saint Denisin talleilta tai muutaman tehtävän jälkeen - ko. hevonen maksaa muistaakseni 950 dollaria.
4) Yksi asia mikä minua ärsytti - en tiedä olenko yksin - on checklistin vaatimukset (gold vaatimukset), kun peli ei kerro checklistiä kesken tehtävän tai ennen tehtäviä ja osa checklistien itemeistä on semmoisia, että ne tuntuvat täysin keksityiltä tai kun seuraat juonta niin checklist kusee esim. ajan takia. Bronzet tehtävistä ärsyttivät ainakin itseä, kun on näennäisesti pelannut "hyvin".
Se pitää vielä sanoa, että en kertaakaan käyttänyt checkpointteja - aina vaan alusta, jos tehtävät kusivat. Rockstarin vanhoissa GTA;ssa kuoleminen tarkoitti, että tehtävän sai aloittaa alusta - niin sen pitäisi vieläkin olla. Ihan liikaa helpotettu tuommoisella, että saa jatkaa, jos kuolee kesken tehtävän.
Ps. kannattaa joskus kokeilla pään aukomista kaikille leirissä (Antagonize). Koomista keskustelua saa aikaan - varsinkin, jos laittaa jotain "hyvää" päälle, esim. Legendary Bear Head Hat tai Nevada Hatin (löytyy erään vesiputouksen alta junaradan vierestä pohjoisesta).
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Artturi kuolee jokatapauksessa, joten en nyt ymmärrä mikä pointti?eikö se muka sairastu laisinkaan jos jätät tuon tekemättä? Mites sitten myöhemmin tulevat tehtävät jossa lääkärissä käydään jne? Ja vaikka ei olisi sairautta, jokatapauksessa kuolee lopussa, ni miksi aloittaa peli uusiksi?
Ja on aikaa tai ei, niin ehdottomasti spoilereihin, ei kaikki ole peliä pelanneet.
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Yrittämällä juuri yritin - sitä tehtävää ei voi suorittaa mitenkään muuten, joten kyllä tämä tapahtumaketju kovin kiinteästi on juonessa mukana, halusit sitä tai et. Mutta kyllähän se asia tulee selville siinä tapahtuessa viimeistään, jos aiemmin sattui Valentinessa missaamaan.
Mielestäni kyseessä on asia, joka pitäisi kertoa jotenkin tehtävän kuvauksessa (joku epämääräinen varoitus - ei pelaaja voi tietää asiasta mitään, jos peli ei kerro). Lähes puhdasta vittuilua, jos ei edes varoiteta mitenkään. Ja muutenkin nyt on mennyt jo tarpeeksi kauan aikaa, että ei ole hirmuinen spoileri.
Olin pelaillut yli ~100h, kun jouduin aloittamaan pelin alusta tuon takia.
Ootko sä oikeesti näin tyhmä vai esitätkö vaan? Kyseessähän on pakollinen tehtävä, ei vapaaehtoinen. Ei myöskään oo vapaaehtoinen siltä osin että miten sen suoritat, eli mainitsemat asiat tapahtuu jokatapauksessa. Ja en lähtis väittämään että alle 2kk on "tarpeeksi" kauan aikaa pelin julkasusta, varsinkin kun pelkän pääjuonenkin pelaaminen vie sen 60h. Tiiän montakin ihmistä kellä on vielä pääjuonikin vaiheessa, pääasiassa muiden kiireiden takia, mut ei kai siinä, onhan siitä pelin julkasusta vissiin kulunu tarpeeks aikaa että ihan vapaasti voi kirjotella vikan chapterin spoilereita
Eilen pääsin läpi, päivälleen neljä viikkoa joka päivä putkeen tuli pelattua.
Aika heittämällä paras pelaamani peli. Ja pelattavaa on edelleen moneksi illaksi.
Ootko sä oikeesti näin tyhmä vai esitätkö vaan? Kyseessähän on pakollinen tehtävä, ei vapaaehtoinen. /QUOTE]
Katselin pelin jälkeen erästä videota, jossa kiven kovaan väitettiin, että ko. Chapter 2 Straussin tehtävän voi ohittaa. Useimmat Straussin tehtävistä voi ohittaa. Pelasin tänään alusta uudestaan Chapter 2 siihen asti, että mitään muuta ei näy pakollisena kuin ko. Straussin tehtävä. My bad.
Tää on kyl jotain järkyttävää kuraa.
Toisten jatkuvasta ampumisesta et edes hyödy mitenkään järkevästi. Ei voi loottia tms.
Pelissä ei ole kyllä mitään mielekästä tekemistä edes possen kanssa, joten en tälläisenään keksi kyllä mitään syytä miksi tuota jaksaisi pelata..
Tiiän montakin ihmistä kellä on vielä pääjuonikin vaiheessa, pääasiassa muiden kiireiden takia, mut ei kai siinä, onhan siitä pelin julkasusta vissiin kulunu tarpeeks aikaa että ihan vapaasti voi kirjotella vikan chapterin spoilereita
Itse vasta jossain chapter 2:ssa kun ulkomaan reissaus ja työt vie kaiken ajan eli pitäkää vaan ne spoilereissa. Itsekin tuon ehdin ennen tägejä lukemaan ja kyllä mieleni pahoitin
Yksi asia mikä minua ärsytti - en tiedä olenko yksin - on checklistin vaatimukset (gold vaatimukset), kun peli ei kerro checklistiä kesken tehtävän tai ennen tehtäviä ja osa checklistien itemeistä on semmoisia, että ne tuntuvat täysin keksityiltä tai kun seuraat juonta niin checklist kusee esim. ajan takia. Bronzet tehtävistä ärsyttivät ainakin itseä, kun on näennäisesti pelannut "hyvin".
Se pitää vielä sanoa, että en kertaakaan käyttänyt checkpointteja - aina vaan alusta, jos tehtävät kusivat. Rockstarin vanhoissa GTA;ssa kuoleminen tarkoitti, että tehtävän sai aloittaa alusta - niin sen pitäisi vieläkin olla. Ihan liikaa helpotettu tuommoisella, että saa jatkaa, jos kuolee kesken tehtävän.
Checklistit ärsyttivät minuakin. Iso osa niistä on tosiaan aikaperseilyä ja jos nyt satut vahingossa aloittamaan tehtävän esim. ennen kuin syöt aamulla, tms ja nappaat pihvin siinä matkalla niin välittömästi yksi ruksi pois kun käytit parannusta...
Jo jossain chapter 2:ssa päätin että ihan sama mitä niistä tulee - ne on tarkoitettu ilmeisesti vain ja ainoastaan uudelleenpelaamista varten.
Mutta mitä noihin checkpointteihin tulee, niin ihan hyvä että ne ovat olemassa. Yhdessäkin tehtävässä kusin sen pari kertaa kun oli A) epäselvää mitä piti ampua että tehtävä jatkuu ja B) vartija 5 metrin päässä oli OK tappaa hiljaisesti, mutta 10 metrin päässä olevan kaverin (jonka tappoa ketää ei huomannut, kuten sen toisenkaan) ei taas saanut, koska "juoni". Tässä tuli aloitettua siis homma pariin otteeseen checkpointeista (ja samassa tehtävässä olisi pitänyt ampua kaikkia tyyppejä päähän - eli kultamitali meni jo siihen kun hiivin ja pistin pari lihakirveellä sileäksi ).
Murfrood paskiaiset väijytti mut ja ampui mun pelin parhaan hevosen ja minut ja sitten kun heräsin niin mun hevonen on vieläkin kuollut ja vitun peli on tallentanut automaattisesti.
Murfrood paskiaiset väijytti mut ja ampui mun pelin parhaan hevosen ja minut ja sitten kun heräsin niin mun hevonen on vieläkin kuollut ja vitun peli on tallentanut automaattisesti.
Jos tässä pelissä ei tallenna manuaalisesti about 10 min välein, niin ei ole vielä oikein ymmärtänyt sitä automaattitallennuksen perusideaa...
Joka on siis käytännössä toimia vain ja ainoastaan "lopeta peli ja jatka ensi kerralla" - muuten se vetää ihan miten vain, missä vain - täysin stetson menetelmällä. Esim. joku hatun päähän pistäminen saattaa triggeröidä autosaven kun taas parin tonnin varastaminen, 10 parasta nahkaa hevosen selässä, jne ei...
Internetissähän nimenomaan suositellaan onnellisen lopun saamiseksi että Micah jätetään vankilaan mätänemään ja Thomas Downesilta ei koskaan mennä niitä rahoja hakkaamaan. En muista aukeaako campin päivitys vasta tämän tehtävän jälkeen, että siinä mielessä sekin on pakko tehdä. Jos sitä haluaa niin miettiä, Arthur ei edes esitä tuberkuloosin merkkejä ennen viidettä chapteria. Periaatteessahan voit pelata neljänteen chapteriin ja jättää siihen. Kaikki toista kertaa pelaavat tietävät tartunnan jo tapahtuneen mutta jos se ei vaikuta gameplayhyn sitä ei ole olemassa.
Olen kyllä toisella läpipeluulla nauttinut pelistä melkein vielä enemmän. Tai tästä kaikesta sivutekemisestä. Ekalla kerralla juoni oli niin koukuttava itselle ja halusin välttää spoilereita niin se oli lähinnä sellanen kahden viikon läpijuoksu. Toisella kerralla olen lähinnä metsästänyt ja eräjormaillut.
Onks muilla käyny niin päivitysten jälkeen, että välillä taistelun tuoksinnassa kun yrität vetää aseen esiin ei tapahdu mitään, sitten taas valikon kautta - valitse ase ja ammutaan vasta sitten.. Vaikka ase oli jo valittuna hetki sitten. Ehkä tää kaveri vaan tykkää kädestään liikaa..
Ei noin sentäs, mut pistää vituttamaan, vaikka sen kymmenen kertaa asesepällä valkannu, mitkä aseet selässä, niin jummijammi aina arpoo mitkä tussarit selässä toiminnan alkaessa, jos mitkään
Ei noin sentäs, mut pistää vituttamaan, vaikka sen kymmenen kertaa asesepällä valkannu, mitkä aseet selässä, niin jummijammi aina arpoo mitkä tussarit selässä toiminnan alkaessa, jos mitkään
Nää pistää kyllä vihaksi, millon se tunkee ne hepan inventoryyn ja vaikka olisit juuri valinnut sadannen kerran ne aseet mitä haluat käyttää niin kun taistelu alkaa/cutscenen jälkeen jne. niin voi olla että inventoryssa on ihan mitä sattuu jos mitään.
Chapter 4 alkoi tuossa tovi sitten ja todennäköisesti nyt menen tehtävä kerrallaan vain loppuun asti sillä olen lähes koko kartan jo kolunnut, keräillyt aarteet yms. Harmi sillä mielestäni tuo uusien paikkojen tutkiminen oli paljon mielekkäämpää kuin nämä covershooter ja takaa-ajo tehtävät. Muistuupa mieleeni eräs mökki johon astelin sisään puolinukuksissa pelatessani ja säikähdin aikaslailla vitusti.
Mä ryöstin kärryt itelleni ja vein ne sinne tallille, tuli ilmoitus "oma heppa kuollut". Ei mitään tietoa mihin? Yritti vissiin raiskata piikkisian, voisin kuvitella..Onneksi oli satasen polle muuten olis potuttanut, autosaven otin pois, nyt peli tallentaa mun manuaalisesti tehtyjen tallennusten päälle silloin kun henki lähtee, joten teen 2. tallennusta jokaisen tallennuksen yhteydessä. Ompas persoonallinen peli, tekis mieli sanoa paska mut ei se ihan sitäkään ole.
Hevonen ja junat on paha yhdistelmä. Yhdessä tehtävässä olin liikkuvassa junassa ja jostain syystä heppa juoksi koko ajan perässä. Tuli cut scene ja päädyin johonkin hevon perseeseen. Lähin Etsimään hevosta kun oli niin kaukana ettei vislaus toiminut. Kun pääsin perille, niin siinä se makas kiskoilla kuolleena.
Lisäksi Saint Dennisiin junalla meno + hevonen on kanssa tuhoon tuomittu. Hevonen teleporttaa kisokojen oikeelle puolelle ja se on pirun ahdas väli Pitää nopeesti juosta sinne ja hypätä selkään ennen kuin se jää nylkyttämään johonkin laatikon ja junan väliin ja kuolee. Lisäksi ärsyttää kun hevonen on "väärällä" puolella kiskoja. Joko odotat pari minsaa, että se juna kerkeää lähtemään tai sitten hyppäät nopeesti hevosen selkään ja juokset keulan puolelta "kaupungin puolelle" ennen kuin juna lähtee liikkeelle. Tässä kyllä yleensä lahtaat vahingossa pari tyyppiä ja soppa on taas valmis.
Yllämainittuun liittyen kävi kerran hauskasti. Juuri mainitulla tavalla tapoin / vahingoitin jotain tyyppiä ja tottakai heti yläkulmaan pamahti "investigating". No se katosi nopeasti ja ajattelin että reitti selvä. Jostain syystä butcher oli kiivaantunut ja koitti vetää mua turpaan. No lähin menemään, koska en jaksanut maksella bounteja. Noin viiden minuutin päästä menin asekaupoille ja se jumalauta tuli sinnekkin (matkaa on muutama kortteli). Jälleen lähdin menemään. Loppujen lopuksi varmaan 10min päästä aattelin mennä maittavalle illalliselle hotelliin ja otin myös huoneen yläkerrasta. Kun pääsin sinne ylös niin kas kummaa, sama läski ilmesty sinne ja rupes hakkaamaan. Aattelin sitten päästää sen päiviltä kun ei häiriköinti lopu. Tein sen suljetussa huoneessa ja silti kytät perään. Että semmosta tällä kertaa
Just laskeuduin brave new world ja tuli mieleen, että kai tässä pääsee vielä taakse päin ja pikku tehtäviä mitä jäänyt välistä pääsee jossain kohtaa naputtaa?
Just laskeuduin brave new world ja tuli mieleen, että kai tässä pääsee vielä taakse päin ja pikku tehtäviä mitä jäänyt välistä pääsee jossain kohtaa naputtaa?
Just laskeuduin brave new world ja tuli mieleen, että kai tässä pääsee vielä taakse päin ja pikku tehtäviä mitä jäänyt välistä pääsee jossain kohtaa naputtaa?
Joitain sivutehtäviä jää tekemättä jos ei niitä ole vielä ehtinyt tehdä. Muistelisin että ainakin straussin valkoiset pitää tehdä ennen kun lähtee. Samoin osa niistä pikku kohtaamisista häviää, esim semmoinen nunna Saint denisissä.