Red Dead Redemption 2

Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
En jaksanut painaa VPN nappia niin ostin juuri Voidusta tämän. Alennuskoodilla RDR2 hintaa tuli standardille 47,99e, avaimen sai heti ja esilataus käynnissä tällä hetkellä. Mielestäni oikein passeli hinta. Enpäs ollut ennen tuosta kaupasta kuullutkaan, mutta ainakin IsThereAnyDeal listaa tuon, joten ihan official pitäisi olla.
Koodilla PCGAMER saa vielä hieman pois, loppuhinta 44.99€. Koodi toimii myös Ultimate versioon jonka hinnaksi jää 67.49€.
 
Viimeksi muokattu:

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 292
Koodilla PCGAMER saa vielä hieman pois, loppuhinta 44.99€. Koodi toimii myös Ultimate versioon jonka hinnaksi jää 67.49€.
Ite ostin tuolta enkä avainta saanu ikinä. Kyseli avaimen perää nii palauttivat rahat paypali kautta
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
489
Kiinnostaa ihan saatanasti, mutta epäilyttää nuo kontrollit ja niiden monimutkaisuus, kun katsonut youtubepätkiä niistä mokista.

Ja tekis mieli pelata ohjaimella. Onkohan tuo 1st person kuinka paljon tarkempi ohjata?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
112
Ite ostin tuolta enkä avainta saanu ikinä. Kyseli avaimen perää nii palauttivat rahat paypali kautta
Itse ostin 45e tuolta PCGAMER alennuskoodilla ja avain lävähti ruutuun heti oston jälkeen. Huomastihan että sanoivat toimittavansa koodin vasta 4.11? Suosittelut täältä siis Voidulle. Aktivoitui ongelmitta Rockstar Launcheriin.

EDIT: Sitten pitäisi raivailla kovotilaa 109gb :D pitikö tuo ruveta asentelemaan kaapissa lojunut lisä-ssd...
 

Sande_

white male
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
316
Ukrainan vpn:lla ostettu ja hyvin lähti lataamaan peliä. Käytin kans tuota CyberGhostin 1-päivän trial versiota.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
Kiinnostaa ihan saatanasti, mutta epäilyttää nuo kontrollit ja niiden monimutkaisuus, kun katsonut youtubepätkiä niistä mokista.

Ja tekis mieli pelata ohjaimella. Onkohan tuo 1st person kuinka paljon tarkempi ohjata?
Ei kyllä itsellä ollut mitään ongelmaa kontrollien oppimisen kanssa. Pari kertaa ampui vahinkolaukaukset jonka jälkeen homman oppi. Itsellä jäi peli kesken juuri sen takia kun ei ohjaimella jaksanut tähtäillä, mutta onneksi pian pääsee pelaamaan sitä parasta versioo pelistä :D
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
489
Ei kyllä itsellä ollut mitään ongelmaa kontrollien oppimisen kanssa. Pari kertaa ampui vahinkolaukaukset jonka jälkeen homman oppi. Itsellä jäi peli kesken juuri sen takia kun ei ohjaimella jaksanut tähtäillä, mutta onneksi pian pääsee pelaamaan sitä parasta versioo pelistä :D
Siis minä pelasin Witcherinkin läpi helpoimmalla vaikeusasteella enkä edes lopussakaan tajunnut öljyistä sun muista hevon vittua suoraan sanoen :D Kai mä olen vaan tyhmä näissä peleissä nykyään, vanhuus ei tule yksin jne.

Osaan mä ohjainta käyttää mutta huomasin että tuossa oli ärsyttävyyksiä ainakin striimien ja videoiden perusteella. 1st person kyllä pelastaa varmaan sitä paljon kun teki Gta V:stäkin ihan eri pelin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
Siis minä pelasin Witcherinkin läpi helpoimmalla vaikeusasteella enkä edes lopussakaan tajunnut öljyistä sun muista hevon vittua suoraan sanoen :D Kai mä olen vaan tyhmä näissä peleissä nykyään, vanhuus ei tule yksin jne.

Osaan mä ohjainta käyttää mutta huomasin että tuossa oli ärsyttävyyksiä ainakin striimien ja videoiden perusteella. 1st person kyllä pelastaa varmaan sitä paljon kun teki Gta V:stäkin ihan eri pelin.
Jos on Witcherin pelannut läpin niin kyllä tämä on paljon helpommin omaksuttava peli :tup:
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
681
138GB taisi ilmoitettu koko olla Rockstarin launcherissa esi peli datan latauksen yhteydessä , tosin en tarkistanut kovolta paljonko se latasi tässä vaiheessa. Suht pitkään se kuitenkin latasi, ei tainnut koko lataus kaistaa käyttää.

Jäi tekemättä jokunen missioni kulta mitaleilla hiukan kömpelön tähtäyksen takia konsolilla, gta v kohdalla jaksoin vielä tehdä. Hiiren kanssa pääsee sen verta helpommalla, että voi mennä mitalli metsästykseksi tämän version läpi pelaaminen. Saa nähdä jaksaako onlineen panostaa, ei konsolin esikois versio onlinesta vielä ole kerinnyt innoittamaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Jaahas, tulihan tämäkin sitten ostettua. Vähän arveluttaa oliko viksu ratkasu omalla kohdalla kun, nuo lehmipojat ei niin kiinnosta. :) Mietin sitten kuitenkin jos löis Ennio Morricone taustalle huutamaan niin, ehkä sitä pääsis niihin esiteini aikoihin takaisin. Rockstarilla kait ei ole disputea ;)

Ei kait siin mitään, yhtään GTA:n tarinaa läpi pelannut ja nyt sit tällänen ostos.
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Ai että. Mukava odottaa julkaisua, kun on maksanut täyden hinnan parhaasta versiosta ja ei ole mitään merkitystä, julkaistaanko peli klo 12:00, klo 01:00 vai joskus muulloin. :cigar2: No joo...

Toivon, että ainakin story olisi pelattavissa heti ilman suuria murheita.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Olis periaattees liki koko yö pelattavana mutta eipä ole missään mitää vahvistettua ajankohtaa millo peli julkaistaan. Huomenna taas ei kerkeä kovin myöhään kun herätys keskiviikkona 4:30 :dead:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Ai että. Mukava odottaa julkaisua, kun on maksanut täyden hinnan parhaasta versiosta ja ei ole mitään merkitystä, julkaistaanko peli klo 12:00, klo 01:00 vai joskus muulloin. :cigar2: No joo...

Toivon, että ainakin story olisi pelattavissa heti ilman suuria murheita.
No jos julkaisu gmt pm 01:00 niin? lasket siihen vielä +2 niin pääset suomeen ;)
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Ai että. Mukava odottaa julkaisua, kun on maksanut täyden hinnan parhaasta versiosta
Oletan että kyseessä sitten tuo Special edition? Ultimate editionissahan maksat enemmän rahaa pelkästään siitä, että sulla on vähemmän syytä pelata peliä (vähemmän saavutettavaa). Eräänlainen mindfuck, mitä ei lähes kukaan tunnu edes tajuavan. :D
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Ymmärsin hyvin, että Ultimatella saa jotan XP boostia onlinen puolelle ja jotain höpöhöpö skinejä. Kyse ei ole siitä, ettei tajua mitä ostaa. Kommenttini oli lähinnä vastine "ostin hintaan 35e VPN avulla" jne... Vitsi vitsi. Sori, yritin keventää tunnelmaa onnistumatta siinä :beye:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
32e irtos VPN:llä ihan fine edelleen Rockstar Games Launcherista, Ukrainan VPN.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Kiinnostaisi kuulla lisää tästä special vs ultimate t. Special 33.09 €
Ultimate editionissahan siis saat lähinnä avustuksia tuohon Onlineen.. muutaman aseen "ilmaiseksi" etukäteen, mitkä unlockaa sulle sitten muuten ajan kanssa, hevosen heti alkuun ja XP boostin että levelit aukeaa nopeammin. Eli siis asioita, jotka tekevät pelistä helpomman, nopeuttavat siitä etenemistä eli käytännössä sulla on sitten vähemmän saavutettavaa, ja vähemmän syytä pelata peliä.
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
451
Itse kun missasin GTA V onlinehahmon siirron PC:lle, niin jäi sitten pelaamatta PC:llä koko online -puoli, en jaksanut aloittaa alusta kun oli +130 levuinen ukko PS4 puolella.
Nyt otin suoraan ultimaten, olen käsityksessä että RDR online on alkuun aika pahaa grindaamista - itseäni ei haittaa yhtään että alkuun tulee vähän lisää kamaa ja muistaakseni xp boostia 25 levulle asti. Eipähän jää kesken jos tuntuu alkuun liian hitaalta.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Itse kun missasin GTA V onlinehahmon siirron PC:lle, niin jäi sitten pelaamatta PC:llä koko online -puoli, en jaksanut aloittaa alusta kun oli +130 levuinen ukko PS4 puolella.
Nyt otin suoraan ultimaten, olen käsityksessä että RDR online on alkuun aika pahaa grindaamista - itseäni ei haittaa yhtään että alkuun tulee vähän lisää kamaa ja muistaakseni xp boostia 25 levulle asti. Eipähän jää kesken jos tuntuu alkuun liian hitaalta.
Kyllä sielä onlinessa joku häkkeri antaa rahaa kuten tuossa Gta5 onlinessakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Onko tohon vpn kikkailuun jotain ohjeita?
Täytyykö vpn olla sitten aina päällä, kun käynnistää pelin?
1. Lataa Proton VPN, tee tili yms, Free Trial, valitse sieltä Secure Core päälle ja Ukrainan VPN ja pistä se päälle.
2. Käynnistä Rockstar Games Launcher (Asenna ensin jos ei ole)
3. Kaivele sieltä RDR2 Pre-order ja osta se. Hinta oli 899 hryvniaa = n. 32e.

Checkout prosessissa mun piti ainakin kertaalleen nollata käyttäjätiedot (Forget this account tms.) ennen kuin toimi, en tiedä miksi, olisko sinne jäänyt johkin välimuistiin jotain vanhoja tietoja. Ja Paypal ei aiempien kommenttien perusteella toimi, itse käytin OP:n Debittiä.

Ei pitäisi olla mitään syytä käyttää VPN kun pelin käynnistää. Tuolla se näkyy hienosti pelilistoilla ainakin ilman VPN:ää nyt. Käynnistämistä ei vielä pääse kokeilee.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
1. Lataa Proton VPN, tee tili yms, Free Trial, valitse sieltä Secure Core päälle ja Ukrainan VPN ja pistä se päälle.
2. Käynnistä Rockstar Games Launcher (Asenna ensin jos ei ole)
3. Kaivele sieltä RDR2 Pre-order ja osta se. Hinta oli 899 hryvniaa = n. 32e.

Checkout prosessissa mun piti ainakin kertaalleen nollata käyttäjätiedot (Forget this account tms.) ennen kuin toimi, en tiedä miksi, olisko sinne jäänyt johkin välimuistiin jotain vanhoja tietoja. Ja Paypal ei aiempien kommenttien perusteella toimi, itse käytin OP:n Debittiä.

Ei pitäisi olla mitään syytä käyttää VPN kun pelin käynnistää. Tuolla se näkyy hienosti pelilistoilla ainakin ilman VPN:ää nyt. Käynnistämistä ei vielä pääse kokeilee.
Piruuttani kokeilin tuota myös niin kyllähän se näköjään NordVpn toimii hienosti, 33e special editionille muodostui hintaa.
Tuossa säästi VPN koko vuosimaksun verran euroja :tup:
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Piruuttani kokeilin tuota myös niin kyllähän se näköjään NordVpn toimii hienosti, 33e special editionille muodostui hintaa.
Tuossa säästi VPN koko vuosimaksun verran euroja :tup:
Joo oli helppo keissi vaikken aiemmin mitään VPN-softaa oo käyttäny. Cyberghostin trial hoiti homman näppärästi. Pitää odotella kuinka hyviä tarjouksia noiden VPN-suhteen tulee 11.11/Black Friday/Cybermonday aikoihin. Vois napata käyttöön jos tulee hyvän softan vuosi-tarjouksia.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Joo oli helppo keissi vaikken aiemmin mitään VPN-softaa oo käyttäny. Cyberghostin trial hoiti homman näppärästi. Pitää odotella kuinka hyviä tarjouksia noiden VPN-suhteen tulee 11.11/Black Friday/Cybermonday aikoihin. Vois napata käyttöön jos tulee hyvän softan vuosi-tarjouksia.
Siellä on nytkin Halloween-ale menossa ja hinta on varsin edullinen (33€/vuosi). Yleensä tarjoukset koskevat pidempiä aikoja, jolloin joutuu maksamaan enemmän kerralla, vaikka kuukausihinta on samoissa.

Mutta täytynee tosiaan itsekin hyödyntää VPN:ää tämän RDR2:n kanssa, kun kerran hyvin vaikuttaa toimivan :)
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Siellä on nytkin Halloween-ale menossa ja hinta on varsin edullinen (33€/vuosi). Yleensä tarjoukset koskevat pidempiä aikoja, jolloin joutuu maksamaan enemmän kerralla, vaikka kuukausihinta on samoissa.

Mutta täytynee tosiaan itsekin hyödyntää VPN:ää tämän RDR2:n kanssa, kun kerran hyvin vaikuttaa toimivan :)
Joo tuon itseasiassa bongasinkin vaan odottelen ehkä vielä jotain mehevämpää :) Pitää myös perehtyä tarkemmin mikä noista VPN-palveluista ois se omiin tarpeisiin paras (suuntaan siis VPN-ketjuun).

Hyvin ja helposti pelasi tuo VPN-kikka. Kunhan ei tule mitään ylläreitä kun käynnistää peliä. Onhan tuo kuitenkin ihan EU-versio kai...
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
288
Nyt protonvpn päällä. Muodostin yhteyden Ukraina ja tuli teksti että switzerland ----> ukraine.
Onko tämä nyt oikein että näyttää myös tuon Sveitsin?
Sitten rlaucherissa annanko maksu kohdassa olla maan Ukraina ja syötänkö postinumeroon jonkin ukrainalaisen postinumeron?

Tosiaan maksu kohtaan laitoin ihan Suomen ja hyvin lähti tulemaan.

Nyt vain sormet syyhyten sitten odotellaan.:drool:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
451
Ilmoittakaa mitä se launcher tekee. Jos vaikka tarvitsee käydä kesken työpäivän kotona klikkaamassa jotain nappia. Haluan että on pelattavissa ASAP kun työpäivä päättyy :rofl:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
128
Launcherin päivitys poisti työpöydältä RDR2 pikakuvakkeen, joka aikaisemmin ei osoittanut mihinkään. Muuta en huomannut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
32
Täällä sama juttu. PS4:llä tuli läpi hakattua ja tarkoitus oli joskus tulevaisuudessa ostaa alennuksesta, mutta kerta n. 30€ sai tuolla kikalla, niin miksei. Huomenna alkaakin sopivasti pidennetty vapaa. :kippis:
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
Sieltähän tipahti vielä uusi Nvidian ajuri, niin alkaakin olla kaikki valmiina pelejä varten :tup:

Saas nähdä kuinka "vanha" RTX 2070 jaksaa vääntää tätä 4k-resolla...vanha 1080p näyttökin on tallella, niin saattaa olla mielekkäämpää ottaa se väliaikaisesti käyttöön ja laittaa kaikki karkit pelissä täysille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 439
Viestejä
4 199 523
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom