Rbot.fi - projekti kuollut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ootko laittanut ehdotuksia noille? Tuntuu olevan ihan vastaanottavaisia ylläpitäjiä.

Kyllä, tätäkin ketjua lurkkaava HIGH.FI:n edustaja lähetti minulle aiemmin yv:n, jossa hän totesi HIGH.FI:n tarjoavan RSS-syötteet kullekin uutiskategorialle. Vastasin, että HIGH.FI:n politiikka-osiossa on aivan liian vähän lähteitä: uutiskategoriassa on nyt vain kaksi varsinaista lähdettä — Demokraatti ja Maaseudun Tulevaisuus sekä lisäksi muutama hassu uutinen Kansan Uutisista ja Yleltä. Se ei valitettavasti riitä minulle.

Onko nyt vedetty töpseli lopullisesti?
This site can’t be reached
The webpage at might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.

ERR_CONNECTION_ABORTED

-edit- Nyt toimii.

Viimeksi muokattu:
Onko tämän järkän lähdeluetteloon jotain vaikutusmahdollisuutta olemassa? Saisikohan noi annat ja kotiliedet pois lähteistä, kun näyttävät tasasin väliajoin ulostavan sen sata vanhaa uutista ohi skrollattavaksi. Ilmeisesti siellä generoidaan upeasti koko fiidi uusiksi tuoreella aikaleimalla tms.

Onko tämän järkän lähdeluetteloon jotain vaikutusmahdollisuutta olemassa? Saisikohan noi annat ja kotiliedet pois lähteistä, kun näyttävät tasasin väliajoin ulostavan sen sata vanhaa uutista ohi skrollattavaksi. Ilmeisesti siellä generoidaan upeasti koko fiidi uusiksi tuoreella aikaleimalla tms.

Tätä on kyselty täällä jo vaikka kuinka monta kertaa, kun juuri nuo Anna ja Kotiliesi about romuttaa koko palvelun käytettävyyden yksinään. Mutta eipä ole mitään edistystä tapahtunut tämän suhteen.

Kansi kiinni. Kaikki omaiset ovat nähneet.
Hyvin sanottu. En ole ikuisuuteen enää viitsinyt tuota roskaa käyttää. Ajatus ja idea ok mutta jos ketään ei oikeasti kiinnosta niin miksi ei reilusti kiinni? Naurettavaa jättää roikkumaan satunnaisesti toimivaa kuraa satunnaisesti toimivalla palvelimella.

Hyvin sanottu. En ole ikuisuuteen enää viitsinyt tuota roskaa käyttää. Ajatus ja idea ok mutta jos ketään ei oikeasti kiinnosta niin miksi ei reilusti kiinni? Naurettavaa jättää roikkumaan satunnaisesti toimivaa kuraa satunnaisesti toimivalla palvelimella.
Mulla oli / on vieläkin WAMPP serverin kautta oma vastaava olemassa, mutta Seiskan päätoimittaja uhkasi oikeustoimilla ja laitoin oven kiinni.

Tuolla omat nettisivuprojektit ketjussa oli ihan siisti aloitus, mutta kuka voi kilpailla Ampparelle, jota itse olen käyttänyt vuosia ja ei enää jaksa kuin käyttää jo valmista.

Mulla oli / on vieläkin WAMPP serverin kautta oma vastaava olemassa, mutta Seiskan päätoimittaja uhkasi oikeustoimilla ja laitoin oven kiinni.

Tuolla omat nettisivuprojektit ketjussa oli ihan siisti aloitus, mutta kuka voi kilpailla Ampparelle, jota itse olen käyttänyt vuosia ja ei enää jaksa kuin käyttää jo valmista.
Linkki osoittaa viimeiseen postaukseen mutta katsoin aloituksen ja muistan tuon kyllä koska aika tarkkaan on tullut seurattua aihetta. Itsellä kun myös ollut vuosien varrella aika montaa viritystä. Mutta nimimerkkiin ei yhdistynyt suoraan, tosin tulipa sekin korjattua nyt.

Oikeustoimia en muista mutten toisaalta edes keksi perusteita paitsi kovin lavealla lain tulkinnalla. Ja ampparit joo... Kyllä voi kilpailla, omasta mielestäni lähes jokainen muu on parempi. Ilman reilua määrää buranaa en siis amppareihin pysty.

Toimivalle ja luotettavalle olisi kyllä tilausta. Ihan normaali katsanto iltapaskoihin tuottaa 90% somea ja ties mitä paskaa. Kun saisikin loput suodatettuna...

Amppareissa toimii hyvin suodatus ja sori tosiaan linkki meni varmaan vikalle sivulle, koska ketju on minulla seurannassa.

Aina kun alkaa joku euroviisuhässäkkä tai linnanjuhlat tai muu muka kiinnostava paska mistä uutisoidaan koko ajan, on tärkeää saada suodatettua ne mitkä ei kiinnosta pois kun kuitenkin tulee aika hiton paljon luettua uutisia ja alkaa otsasuoni pullistumaan.

Varmaan R-botissakin, mutta kehitystyö on jäänyt jälkeen ja kehittäjät pitää aikamoista radiohiljaisuutta.

Amppareissa toimii hyvin suodatus ja sori tosiaan linkki meni varmaan vikalle sivulle, koska ketju on minulla seurannassa.

Aina kun alkaa joku euroviisuhässäkkä tai linnanjuhlat tai muu muka kiinnostava paska mistä uutisoidaan koko ajan, on tärkeää saada suodatettua ne mitkä ei kiinnosta pois kun kuitenkin tulee aika hiton paljon luettua uutisia ja alkaa otsasuoni pullistumaan.

Varmaan R-botissakin, mutta kehitystyö on jäänyt jälkeen ja kehittäjät pitää aikamoista radiohiljaisuutta.
En jostain syystä koskaan ole päässyt sinuiksi amppareiden kanssa joten jokainen vastaan tuleva tarjokas katsotaan kyllä läpi ja kokeillaan.

Ja euroviisut nyt kiinnostavat itseä mutta tämä kaikki bb ja tuhat muuta realitykuraa ei todellakaan. Niitä tunkee aivan mistä tahansa ja niitä on aivan liikaa.

R-bot joo... No kuten edellä, kiinni kun ei ketään kiinnosta. Yksikään hylätty projekti ei ansaitse jäädä roikkumaan. Oikein kiva "googlettaa" ja saada 9/10 kuollutta saittia. Asiajutut toki eri, kuranttia infoa ei kannata tappaa.

Päivittäin käyttänyt rbotin englanninkielistä teknologia osioita. Nyt sivu ei lataudu

Rbot.fi lanseerattiin joskus 2017 alkuvuodesta fanfaarien ja rumpujen pärinän säestyksellä ja onkai palveluun jokunen työtuntikin uhrattu.

Vaan ei ehtineet fanfaarit kunnolla edes hiljentyä kun palvelussa alkoi esiintyä takkuamista ja tökkimistä. Harmi. Ketjun kommenttien mukaan ainakin sen pari vuotta on kuolon kellot jo soineet, jokohan kohta irrotetaan letkut ja hiljennytään hetkeksi? @Sampsa ?

Rbot.fi lanseerattiin joskus 2017 alkuvuodesta fanfaarien ja rumpujen pärinän säestyksellä ja onkai palveluun jokunen työtuntikin uhrattu.

Vaan ei ehtineet fanfaarit kunnolla edes hiljentyä kun palvelussa alkoi esiintyä takkuamista ja tökkimistä. Harmi. Ketjun kommenttien mukaan ainakin sen pari vuotta on kuolon kellot jo soineet, jokohan kohta irrotetaan letkut ja hiljennytään hetkeksi? @Sampsa ?
Eiköhän ne ole jo aikaa sitten irrotettu, kuten on jo taidettu täälläkin todeta. Semmosia ne startup-projektit on, tosin tässä nyt välttämättä päästy sillekään asteelle, valitettavasti.

Eiköhän ne ole jo aikaa sitten irrotettu, kuten on jo taidettu täälläkin todeta. Semmosia ne startup-projektit on, tosin tässä nyt välttämättä päästy sillekään asteelle, valitettavasti.
Alright, tämähän on sitten tällä selvä. Iltapäivällä vielä sivu aukesi piiiitkän latauksen jälkeen nilkuttaen, nyt ei enää sitäkään. Vaan mitäpä tuota enää tekohengittämään, valot pois ja korkki kiinni. Ja ketju lukkoon.

rbot.fi toimii taas kuukausien toimimattoman jakson jälkeen. Kiitos, kenelle kiitos tästä kuuluu.

En tiedä, mitä rbot.fi:ssä tehdään toisin kuin muissa palveluissa, mutta tunne oli kuin kotiin paluu pidemmän ulkomaan matkan jälkeen. Palvelu tuntui hyvältä.

rbot.fi toimii taas kuukausien toimimattoman jakson jälkeen. Kiitos, kenelle kiitos tästä kuuluu.

En tiedä, mitä rbot.fi:ssä tehdään toisin kuin muissa palveluissa, mutta tunne oli kuin kotiin paluu pidemmän ulkomaan matkan jälkeen. Palvelu tuntui hyvältä.

Tämä. Oli suuren juhlan tuntua alkuviikosta kun rbot sattui toimimaan, kun sitä pitkästä aikaa kokeilin. Todella hyvät valikot ja laaja lähdemäärä. Ei kärsi paskoja kilpailijoita käyttää enää kun joskus rbotia maistanut. Oli siellä muitakin lukijoita kun jossain uutisessa laskin 12 tykkäystä, eli ihmiset kaikessa hiljaisuudessa tuota koettaa latailla ja toivoo parasta :) Harmi että nyt taas down.

Mulla toimii nytkin. Käytän sitä dev.rbot.fi osoitetta.
Tämä. Oli suuren juhlan tuntua alkuviikosta kun rbot sattui toimimaan, kun sitä pitkästä aikaa kokeilin. Todella hyvät valikot ja laaja lähdemäärä. Ei kärsi paskoja kilpailijoita käyttää enää kun joskus rbotia maistanut. Oli siellä muitakin lukijoita kun jossain uutisessa laskin 12 tykkäystä, eli ihmiset kaikessa hiljaisuudessa tuota koettaa latailla ja toivoo parasta :) Harmi että nyt taas down.

Ampparit on ollut eilisesta lähtien nurin (ei nouda uusia uutisia). Olisiko mitään mahdollisuutta saada Rbottia tulille edes väliaikaisesti? Vai onko Rbot kuollut ja kuopattu lopullisesti?

Varoituksen sana rbot.fi osoitteesta. Osoite ohjaa nykyään teknisiatemppuja.com sivulle joka vaikuttaa epämääräiseltä mainossivulta ilman oikeita yhteystietoja.

Pitäisköhän tän ketjun otsikosta muokata Beta pois ja lisätä, että projekti on kuopattu?

Sääli sinänsä, sillä tämä rbot-projekti oli tosi hyvä ja parempi kuin ampparit mutta ei lyönyt itseänsä lävitse yleiseen tietoisuuteen. Hinta.fi taas on todella hyvä vaikka välillä löytyy ihmeellisiä syötteitä, jossa mukamas esim. VR-lasien hinnoissa tarjottiin 25-50 euroa ja oli täysin eri tuotteista kysymys.

Meinaatko koskaan kertoa tai avata yhtään enempää miksi näin? Missä mentiin pieleen, mikä aiheutti projektin kuolemisen? Miksi tavallisesti niin hyvin kansan kanssa kommunikoiva Sampsa lopettaa kaiken kommunikoinnin asian suhteen kun projekti epäonnistuu? Sinulta on tätä asiaa kuitenkin kysytty useaan otteeseen, monessa eri ketjussa, ja mitään vastausta ei koskaan tule.

Oliko tässä jotain hämärämpääkin taustalla, vai miksi koet että heti kun projekti on epäonnistunut niin kukaan ei edes ansaitse tietää mitä tapahtui? Ennen sitä apu kuitenkin kelpasi, halusit kaikkien kokeilevan ja käyttävän tätä palvelua, itsekin olin vannoutunut käyttäjä - ja sitten kun jotain tapahtuu niin koitetaan kaikessa hiljaisuudessa mitään selittelemättä kuopata koko keissi?

Ei kovin luottamusta herättävää toimintaa.

Oma arvaukseni oli etta aktiivi henkilöllä loi arki vastaan ja tajusi ottaneen liian suuren työmäärän muiden töidensä oheen. Itse olisin ehka ratkaissut asian julkaisemalla palvelun lahdekoodin githubissa ja antanut yhteison parantaa tuotetta. Aktiivi henkilo olisi sitten lahinna pysynyt laivan kapteenina paattaessaan mitka korjaukset otetaan sisaan.

Meinaatko koskaan kertoa tai avata yhtään enempää miksi näin? Missä mentiin pieleen, mikä aiheutti projektin kuolemisen? Miksi tavallisesti niin hyvin kansan kanssa kommunikoiva Sampsa lopettaa kaiken kommunikoinnin asian suhteen kun projekti epäonnistuu? Sinulta on tätä asiaa kuitenkin kysytty useaan otteeseen, monessa eri ketjussa, ja mitään vastausta ei koskaan tule.

Oliko tässä jotain hämärämpääkin taustalla, vai miksi koet että heti kun projekti on epäonnistunut niin kukaan ei edes ansaitse tietää mitä tapahtui?

Ei minulla tähän oikein ole yksiselitteistä vastausta, enkä ole myöskään halunnut heittää ketään bussin alle, kun varmasti itsekin olisin voinut asioita tehdä toisin. Betan julkaisun jälkeen suosio ei mitenkään räjähdysmäisesti kasvanut, joka olisi motivoinut panostamaan tähän harrasteprojektiin eritysesti resursseja. Projektin koodaus ja tekninen toteutus oli täysin @copter vastuulla, sillä saralla eteneminen vauhdikkaan alun jälkeen hiipui melko dramaattisesti, samoin kommunikointi projektin tiimoilta ja lopulta startup-hengessä tämä projekti kuoli ilman sen suurempaa dramatiikkaa.

Samaan aikaan itsellä ensisijainen fokus on ollut tämän io-techin kehittämisessä ja kasvattamisessa, joten en jäänyt märehtimään Rbotin kehitystä. Sama homma oletettavasti copterilla, aloitti niihin aikoihin aktiivisesti noiden PUBG-pelien juontamisen. Tämän parempaa vastausta en osaa antaa.

Ei minulla tähän oikein ole yksiselitteistä vastausta, enkä ole myöskään halunnut heittää ketään bussin alle, kun varmasti itsekin olisin voinut asioita tehdä toisin. Betan julkaisun jälkeen suosio ei mitenkään räjähdysmäisesti kasvanut, joka olisi motivoinut panostamaan tähän harrasteprojektiin eritysesti resursseja. Projektin koodaus ja tekninen toteutus oli täysin @copter vastuulla, sillä saralla eteneminen vauhdikkaan alun jälkeen hiipui melko dramaattisesti, samoin kommunikointi projektin tiimoilta ja lopulta startup-hengessä tämä projekti kuoli ilman sen suurempaa dramatiikkaa.

Samaan aikaan itsellä ensisijainen fokus on ollut tämän io-techin kehittämisessä ja kasvattamisessa, joten en jäänyt märehtimään Rbotin kehitystä. Sama homma oletettavasti copterilla, aloitti niihin aikoihin aktiivisesti noiden PUBG-pelien juontamisen. Tämän parempaa vastausta en osaa antaa.

Suuri kiitos vastauksesta kuitenkin, asia on minua tosiaan mietityttänyt siitä saakka kun itse ryhdyin palvelun käyttäjäksi ja näin sen kuoleman. Oletinkin jotain tälläistä "perustuubaa" olevan taustalla, mielenkiinto/ajankäyttö/kannattavuus ei vain lopulta kantanut sitten. Asiasta on vain tehnyt mielenkiintoisemman se, että olet "vältellyt" kysymyksiä asian suhteen. En tiedä oletko tehnyt sen tarkoituksella, mutta itse myös io-techin erittäin aktiivisena käyttäjänä olen kyllä nähnyt useammassakin ketjussa sinulle osoitettuja kysymyksiä asiasta. Ja koska olet ne sivuuttanut, on mielenkiinto herännyt entisestään siihen että mitä taustalla mahtaa olla.

Tämä vastaus kuitenkin selventää ja toivottavasti opettaa myös sinulle, että me käyttäjät arvostamme päivityksiä tilanteesta vaikka ne olisivat negatiivisia. Mitään muuta en ole ikinä toivonutkaan, kuin kuulla mitä tapahtui ja miksi näin. Sellaisen salailu tai aiheen välttely vaikuttaa aina vähän epäilyttävämmältä - vaikka toki ymmärrän että tässäkin tilanteessa kyse ei ole ollut vain sinusta ja olet ehkä juuri siksi vastaamista vältellyt.

Kiitos kuitenkin tästä, nyt voin vihdoin hyvillä mielin poistaa rbot.fi kirjanmerkin ja tiedän mitä tapahtui. Kaikkea hyvää jatkoon valitsemillasi poluilla!

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom