No eipä tunnu kiinnostavanKyllä minua kiinnostaa ja varmaan muitakin käyttäjiä.
Edit. High.fi on hyvä palvelu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä tunnu kiinnostavanKyllä minua kiinnostaa ja varmaan muitakin käyttäjiä.
High.fi kannattaa kokeilla ainakin. Tai no molemmillehan se kannattaa. Itse olen käyttänyt High.fi lähinnä.
Pitääkin kokeilla minkälainen tuo ampparien sovellus oikein on.
OSS prokkista tästä ja @copter vaan hyväksyy 180 pull requestia tunnissa.
Eiköhän tämä ois kaikille paras ratkaisu tässä vaiheessa kun kehitys on käytännössä kuollut. Muistelen tässä menneitä hyviä aikoja vanhan viestini pohjalta:
Komppaan edellä mainittuja ehdotuksia rbotin lähdekoodin julkaisemiseksi ennen kuin koko härdelli haudataan tuhannen sylen syvyyteen - jos ei ole resursseja rbotin kanssa säätää niin ei sille voi mitään, kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ainakin tekkiläiset voisi pyörittää omilla palvelimillaan eikä tarvitsisi turvautua epätekkiläisiin ratkaisuihin.
Tuo Apache 2.2.15 (CentOS) taitaa olla melko jumissa tai jotain, koska pingi kuitenkin kulkee kokoajan. Apachen "ping loss" wgetillä kokeiltuna on 64%
Siitä päätellen että tuo rbot aina selvästi toimii kun sitä on käyty potkimassa ja rupeaa kusemaan ajan kanssa (käytön mukaan) ja siitä että apasse on varsin vakaa web palvelin, sanoisin että apassi on kunnossa kyllä (sehän tuon virhesivun antaakin) mutta se applikaatio jota se apassi tarjoaa meille on tillintallin.
Juu, näin taitaa olla. Siellä vilahtaa (ulkomuistista) joku polku /xxx/yyy/TOMCAT7/... jotakin, olisiko se tuo tomkatti se jumittava komponentti? Olen törmännyt ennenkin tomcatin hidasteluun. Halpa korjaus olisi laittaa restartti huonosti käyttäytyvälle softalle joka yö ... kuten mainitsit.
Sinänsä kyllä ja ei. Juuri syy jumittamiselle ei luultavasti ole itse TOMCAT vaan sen pyörittämä Java applikaatio ja sen koodi.
Karmeelta vaikuttaa ensivaikutelma, tuputtaa ilmotuksia eikä näy previkkaa uutisista, kuten rbotissa.High.fitä tullut käytettyä vuosikausia ja kyllä se tämän fiaskon voittaa 100-0. Ei ole tainnut olla kertaakaan edes nurin, kun tällä paskeella se on enemmän sääntö, kuin poikkeus.
HIGH.FI - Kaikki uutiset, yksi sivusto
Jos ihan vielä vähän viilataan, niin kun tein tuon 50x wget https://rbot.fi/android-icon-192x192.png ja sekin hidasteli tai ei toiminut ollenkaan, niin se voisi viitata ettei vika olisi syvemmällä tomcat/java/yms kerroksissa, vaan apachen paikkeilla? Luulen että se on apache joka tarjoilee nuo pikkuikonit.
Ja laajempana ajatuksena on, että rbotista vastaava henkilö voisi saada joitakin vihjeitä vian korjaamiseen, mikäli nyt olisi sellainen tilanne ettei tiedä ihan tarkkaan missä vika on, mutta kun restarttaa niin sillä saa asian hetkeksi pois näkyvistä.
On aika heikolla huolenpidolla ko sivu.Siis miten on mahdollista että ei ole laitettu sertin uusimista rconin taskiksi? Jos ylläpitoa ei oikeasti kiinnosta rbotin pito niin reilu ilmoitus ja alas ajo niin ei tarvi päivittäin arvuutella toimiiko vai ei..
Hieman offtopicia ja mahdollisesti tyhmä kysymys, mutta miten tuota css-tiedostoa voi muokata ja pysyvästi?Amppeerit on ihan hyvä kun muokkaa vähän omaa css-tiedostoa, jolla poistaa esim. mainokset yms.
Ahaa, Stylish onkin tutun kuuloinen. Mietin vain että onko ilman mitään lisäreitä mahdollista tehdä muokkauksia sivun css:ään mutta ei varmaankaan.@Eli4s itse käytän Firefoxissa Stylish nimistä lisäosaa ja naputtelen sinne tyylitiedostojen koodia.
Olen tehnyt esim. tälle foorumille oman leiskan:
https://userstyles.org/styles/135886/techbbs-xenforo-dark-theme
@Eli4s itse käytän Firefoxissa Stylish nimistä lisäosaa ja naputtelen sinne tyylitiedostojen koodia.
Olen tehnyt esim. tälle foorumille oman leiskan:
https://userstyles.org/styles/135886/techbbs-xenforo-dark-theme
Stylishia ei kannata käyttää, se tallentaa kaiken missä käyt ja lähettää omistajilleen tiedot. Tästä oli jo pitkä tovi sitten paljon juttua netissä. Ilmeisesti Stylus on open-source -versio johon käy samat teemat jne.Ahaa, Stylish onkin tutun kuuloinen. Mietin vain että onko ilman mitään lisäreitä mahdollista tehdä muokkauksia sivun css:ään mutta ei varmaankaan.
Täytyy kokeilla tuota Stylishiä.
Aktiivinen ja tasainen käyttäjäkunta palvelulle muodostui heti julkaisun yhteydessä, mutta sen isompaa kasvua ei lopulta syntynyt ja osittain varmaan sen ja muiden projektien myötä kehitys on jäänyt. Kyseessä ei ollut ensisijainen projekti kenellekään, joten se eteni omalla painollaan kiinnostuksen mukaan. Nyt voitaneen kaiketi todeta, että ihan huipussaan se kiinnostus ei ole hetkeen ollut.
Omalla kohdallani io-tech on koko ajan ollut ensisijainen fokus, mutta mielelläni lähden kokeilemaan uusia juttuja, jos mahdollista. Omalta osaltani rbotista ei ole sen enempää kerrottavaa, toivottavasti palvelusta on kuitenkin ollut hyötyä vaihtoehtoisena uutiskerääjänä ja sillä on tosiaan edelleen pieni mutta aktiivinen käyttäjäkunta.
Projektia ei kuitenkaan ole haudattu @copter voi vaikka päivitellä omia ajatuksiaan.
Heitän ideana, että ko. projektin voisi ehkä laittaa jollekin koululle opiskelijaprojektiksi. Toisinsanoen annatte läjän bugeja ja kehityksen kohteita niin koodarioppilaat voisivat niitä ratkoa. Omasta näkökulmastani olisi erinomainen projekti, jossa pääsisi tekemään tosielämän projektia, joka menee käyttöönkin.Tästä on infottu nyt pariin otteeseen @copter joten toivottavasti homma hoituu vielä kuntoon eikä töpseliä tarvitse vetää irti.
Omalta kohdaltani tilanne ei ole muuttunut sitten viime päivityksen:
Voi hyvin olla henkilökohtaisia syitä tälle korjaamattomuudelle, mutta kai Sampsalla jotkut tunnarit tjsp on millä potkaista vaikka letsencrypt tulille. Kuitenkin IO-tehin yhteistyö/yhteydessä palvelu.copter on kirjoittanut jotain foorumille viimeksi 30.03.2019.
https://bbs.io-tech.fi/search/3274709/
Kommentoinut viimeksi tähän ketjuun 15.03.2010
Beta - Rbot.fi beta (ominaisuuspäivitys 18.1.2018)
copter nähty viimeksi:25.04.2019
Tai vaihtaa sälliä kuka näiden ylläpidosta vastaa jos ei enään kiinnostus riitä.. Parin minuutin homma uudistaa toi manuaalisesti ja heittää rconin huolehdittavaksi...Voi hyvin olla henkilökohtaisia syitä tälle korjaamattomuudelle, mutta kai Sampsalla jotkut tunnarit tjsp on millä potkaista vaikka letsencrypt tulille. Kuitenkin IO-tehin yhteistyö/yhteydessä palvelu.
Tai vaihtaa sälliä kuka näiden ylläpidosta vastaa jos ei enään kiinnostus riitä.. Parin minuutin homma uudistaa toi manuaalisesti ja heittää rconin huolehdittavaksi...
Tuohon Let's Encryptin hallinointiin löytyy nykyään hyvät työkalut (Certbot), että sen uusimisen automatisointi ei ole mikään ongelma.