Rautaa ulkomailta

Ei tarvitse täyttää complaint form lappua, riittää se vikaselostekenttä minkä täytit jo. Tosiaan joo viimeinen lappu vaan paketin ulkopuolelle ja muut sisään.
En ole ollenkaan varma tuosta vaihdosta toiseen merkkiin, ainakin oletuksena se tuotteen vaihto taitaa tarkoittaa sitä, että sinulle lähetetään uusi samanlainen. Kannattaa varmaan laittaa tuonne mindfactoryn rma-sähköpostiin viesti ja kysyä miten tuo vaihto sujuu.
Kiitos avusta. Laitoin MF viestiä onko mahdollista vaihtaa tuotetta toiseen mutta vastaukseksi tuli että palautuksissa ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen vaan pitää refundaa ja sitten tilata uusi ihan erikseen. Kiitos kuitenkin avusta.
 
Notebook.de, toistaiseksi ei voi kyllä kehuja antaa.

1.5 tilaus (1080Ti), varastossa (liike kiinni)
2.5 tuote loppu, käsitellään
3.5 varastossa, lähetetään pian
4.5 varastossa, lähetetään pian
5.5 varastossa, lähetetään pian
6.5 varastossa, tilauksesi poimitaan ja kuljetetaan pian
7.5 varastossa, tilauksesi poimitaan ja kuljetetaan pian
8.5 varastossa, tilauksesi poimitaan ja kuljetetaan pian

En tiedä yhtään minkäkokoisesta liikkeestä on kyse, laitoin kyselyn tiistaina johon vastattiin torstaina, kiirettä tuntuu olevan.

Edit. 8.5

Peruutin tilauksen sähköpostitse, tuotetta on ollut yhtä päivää lukuunottamatta koko ajan varastossa mutta siltikään paketti ei vain liikahda.

Peruin muutama tunti sitten tilauksen, sähköpostiin eivät kuitanneet mitään, eikä peruutuksesta tullut minkäänlaista viestiä, nyt toivotaan että palauttaisivat rahat mahdollisimman pian, paypalin kautta maksoin VISA:lla.

En suosittele ..
 
Viimeksi muokattu:
Sanokaas että onko normaalia että Mindfactoryssa tulee tilauksen vahvistusvaiheessa englanninkielinen viesti siitä että jos haluaa tuotteet ilman alvia firman piikkiin niin pitää toimittaa tarvittavat dokumentit aspaan mahdollisimman pian? Tarkoitus ei siis ole tilata yritykselle. Tulikohan kämmättyä jossain vaiheessa tilausta. o_O
 
Sanokaas että onko normaalia että Mindfactoryssa tulee tilauksen vahvistusvaiheessa englanninkielinen viesti siitä että jos haluaa tuotteet ilman alvia firman piikkiin niin pitää toimittaa tarvittavat dokumentit aspaan mahdollisimman pian? Tarkoitus ei siis ole tilata yritykselle. Tulikohan kämmättyä jossain vaiheessa tilausta. o_O

Mullekin jotain tuollaista ovat muistaakseni joskus lähettäneet tilauksen jälkeen. Taitaa olla automaattinen viesti kaikille tilanneille. Eli jos et reagoi mitenkään niin lätkäsevät alvit normaalisti.
 
Kuinkahan nopeaa mahtaa olla Mindfactoryssä sähköposteihin vastaaminen?

Viime yönä laitoin OP:lta tilisiirtoa menemään ja tänään on näköjään päässyt Ryzenit loppumaan ja seuraavan satsin arvio vasta 22.5. Amazonista lähtisi näköjään samaan hintaan, joten mieluusti tilaisin prosessorin sittenkin sieltä ennen kuin pääsee loputkin komponentit loppumaan Ryzeniä odotellessa. Ovathan nuo arviot kyllä heittäneet muistakin tuotteista, mutta vain päivällä parilla.

Eivät varmaan ennen rahojen tilillä näkymistä lähde tilausta muokkaamaan? Hyvällä tuurillahan tilisiirto on valmis huomenna tai ylihuomenna ja voisin laittaa viestiä tilausvahvistuksen jälkeen ja pyytää yhden tuotteen peruutusta.

Vai onko tässä nyt pakko vain odotella puolisen kuukautta ja sormet ristissä toivoa, että kaikkia tuotteita tulee olemaan varastossa kuun lopussa?
 
Kuinkahan nopeaa mahtaa olla Mindfactoryssä sähköposteihin vastaaminen?

Viime yönä laitoin OP:lta tilisiirtoa menemään ja tänään on näköjään päässyt Ryzenit loppumaan ja seuraavan satsin arvio vasta 22.5. Amazonista lähtisi näköjään samaan hintaan, joten mieluusti tilaisin prosessorin sittenkin sieltä ennen kuin pääsee loputkin komponentit loppumaan Ryzeniä odotellessa. Ovathan nuo arviot kyllä heittäneet muistakin tuotteista, mutta vain päivällä parilla.

Eivät varmaan ennen rahojen tilillä näkymistä lähde tilausta muokkaamaan? Hyvällä tuurillahan tilisiirto on valmis huomenna tai ylihuomenna ja voisin laittaa viestiä tilausvahvistuksen jälkeen ja pyytää yhden tuotteen peruutusta.

Vai onko tässä nyt pakko vain odotella puolisen kuukautta ja sormet ristissä toivoa, että kaikkia tuotteita tulee olemaan varastossa kuun lopussa?
Mulla meni tilisiirtoon yksi arkipäivä eli illalla laitoin ja ylihuomenna oli perillä Saksassa. Sähköpostiin vastasivat nopeasti ja tuotteen vaihto sujui hyvin.

Edit: tuo tuotteiden loppuminen kyllä suututti itseäkin. Aina yksi loppuu kun toista odotti.
 
Mulla meni tilisiirtoon yksi arkipäivä eli illalla laitoin ja ylihuomenna oli perillä Saksassa. Sähköpostiin vastasivat nopeasti ja tuotteen vaihto sujui hyvin.

Edit: tuo tuotteiden loppuminen kyllä suututti itseäkin. Aina yksi loppuu kun toista odotti.

Pitääpä siis olla yhteyksissä jahka rahat pääsee perille. Nyt vain sitten pitää enää toivoa, että tilauksen muutos on tarpeeksi nopea jotta muita tuotteita riittää minulle asti :vihellys:

Saisivat kyllä vähän tarkemmin ilmoittaa tuotteiden määrän kuin nollasta viiteen tai >5. Uuden erän saapumisellekaan ei tainnut ennakkoon näkyä päivämäärää. Viikonloppuna ja sitä ennen näytti vielä kaikille tuotteille, että hyvin on varastossa, mutta aamuyöstä lähti tuotteet vähenemään.

Saattaa olla, että tällaisten epävarmuuksien ja epäkäytännöllisyyksien vuoksi vastaisuudessa ykköskauppana toimii Amazon. Varsinkin, kun tarjoavat nykyään ilmaista postitusta yli 39€ tuotteille.

Edit: Juuri tuli sähköpostia, että rahat ovat saapuneet tilille ja käytetty tilaukseeni. Ryzeniäkin on uusimman arvion mukaan jo perjantaina liikkeessä, joten paremmalta näyttää. Ensi viikolla pääsen toivottavasti jo kasaamaan uutta konetta :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Epäonnisen kauppa yrityksen jälkeen tilasin uuden näytönohjaimen täältä.

www.plexcom.de

Voin todellakin jo tässä vaiheessa suositella.

Vastasivat kyselyyni alle puolessa tunnissa ja pakettikin oli lähtenyt matkaan tunnin kuluttua tilauksestani.

Postikulut 17€ + 17€ paypalia siirtoa varten.

Edit. paketti tuli perjantaina eli kolmessa päivässä !
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan tilannut www.hardwarecamp24.de ? Olis näytönohjainta ihan hyvään hintaan tuolla.

Tai mitenkäs tuo saksan amazon.de? Käyttääkö ne mitä kuriireita?

Paikoista joissa käyttävät UPS ei jaksa tilata. Koska UPS ei osaa soittaa ovikelloa täälläpäin.
 
@wadeboss Täysin tuntematon pulju tuo hardwarecamp. Saksan Amazonilla yleensä DHL tuo paketin Suomeen jossa Posti ottaa kopin, tämä siis normaalilla toimituksella. Pikatoimitukset hoitaa DHL Express ja ne tulee yleensä parin kolmen arkipäivän sisällä kotiovelle. Amazonillahan on myös aivan loistava asiakaspalvelu niin suosittelen kyllä sitä noiden no-name puljujen sijaan.
 

Pikainen analyysi sivuston tietoturvasta. :facepalm: https on vissiin liian uus juttu... No joo, eipä tuolta nyt varmaan maksutietoja pääse näkemään, mutta eipä tämä ole mielestäni ihan tämän päivän standardin mukaista. Ymmärrän jos on nettikaupan sivut http:llä, mutta kyllä käyttäjätietosivut pitäisi jotenkin olla suojattu.
(Tuo login tieto siis näkyy kaikille laitteille, jotka tuota TCP-pakettia välittää.)
 

Liitteet

  • tt.png
    tt.png
    405,1 KB · Luettu: 219
24" näyttöä tilaamassa MF:sta ja samalla lähtis monitoristandi tilaukseen. Mahtaako saada samoilla posteilla/samassa paketissa? kun muuten kannattavampaa ostaa standi vaan Suomesta.
 
Mindfactoryn takuu ainakin toimii. Ei mennyt edes päivää (paketin MF:lle saapumisen jälkeen) kun hoitivat takuukäsittelyn kosahtaneelle GTX 1070:lle.

HUOM! Jos pistätte jotain takuuseen MF:lle niin pyytäkää ihmeessä easy-return lirpake asiakaspalvelusta. Se Mindfactoryn RMA-automaatti ei osaa ottaa huomioon ulkomaanlähetyksiä, jonka takia se ilmaisiin palautusposteihin oikeuttava lirpake täytyy hakea asiakaspalvelusta erikseen.
 
Mindfactoryn takuu ainakin toimii. Ei mennyt edes päivää (paketin MF:lle saapumisen jälkeen) kun hoitivat takuukäsittelyn kosahtaneelle GTX 1070:lle.

HUOM! Jos pistätte jotain takuuseen MF:lle niin pyytäkää ihmeessä easy-return lirpake asiakaspalvelusta. Se Mindfactoryn RMA-automaatti ei osaa ottaa huomioon ulkomaanlähetyksiä, jonka takia se ilmaisiin palautusposteihin oikeuttava lirpake täytyy hakea asiakaspalvelusta erikseen.

Maanantaina oli paketti saapunut MFlle ja kahden tunnin päästä saapumisilmoituksesta jo oli tuli ilmoitus uuden kortin lähettämisestä takaisin. Pakko myöntää, että nyt oli nopeaa.
Noista postikulujen hyvittämisestä, pitääkö siis niitä varten täyttää joku lirpake? Mä vain laitoin RMA-automaatin laput paketin sisään ja tulostin erikseen kuitin lähetyksen maksusta ja liitin niihin maksutiedot hyvitystä varten. Toivotaan, että tilille napsahtaa rahat parin päivän sisällä.
 
Maanantaina oli paketti saapunut MFlle ja kahden tunnin päästä saapumisilmoituksesta jo oli tuli ilmoitus uuden kortin lähettämisestä takaisin. Pakko myöntää, että nyt oli nopeaa.
Noista postikulujen hyvittämisestä, pitääkö siis niitä varten täyttää joku lirpake? Mä vain laitoin RMA-automaatin laput paketin sisään ja tulostin erikseen kuitin lähetyksen maksusta ja liitin niihin maksutiedot hyvitystä varten. Toivotaan, että tilille napsahtaa rahat parin päivän sisällä.
Kuulemma MF:n suositus on että se easy-return/"ilmaiset postit" lirpake täytyy hakea asiakaspalvelusta ulkomaan palautuksissa, todennäköisesti vinkuvat sinullekkin jälkikäteen että ensi kerralla ottaisit asiakaspalveluun yhteyttä ennen kuin postitat mitään.

Eli se easy-return lirpake on MF:n antama pakettiin liimattava esi-maksettu "postimerkki". Jimms:llä taisi olla myös sama toiminta tapa, eli he antavat takuupalautuksia varten pakettiin liimattavan lirpakkeen jossa on kaikki postitukseen tarvittavat asiat esi-täytetty ja maksettu.
Tuo systeemi tulee todennäköisesti yritykselle huomattavasti halvemmaksi kuin että kuluttaja maksaa itse postimaksun ja tinkii ne hyvityksenä takaisin.

Ja se säästää aivan järkyttävän paljon hermoja kun ei tarvitse odotella/arvuutella niitä postimaksujen hyvityksiä jälkikäteen. Taisi mennä alle 10 minuuttia kun MF:n asiakaspalvelu pisti sähköpostiin sen easy-return lappusen, kun vain selitin ettei se RMA-automaatin postitus lappunen riitä suomen postille.
 
Viimeksi muokattu:
Morjes! Pistin tässä jonnekin hyvään tarjousketjuun kyselyjä kun kaksi viikkoa sitten ostin ryzen 5 setin ja mietin nyt palautusta koska i7 bundle houkuttelisi samalla hinnalla.

Pistin kyselyä että haittaako jos en omista original boxia prossulle ja rameille ja kuulemma oli okei. Miten tässä nyt pitäisi lähteä lähettelemään postin kautta. Pakkaamiseen sekä lähettämiseen otan mielellään infoa joltain kokeneemmalta :) En halua että viikon päästä tulee viestiä etteivät hyväksy kun huonosti pakattu tms. Ymmärsin siis että heidän sivuilta saa tulostettua 3 lappua joista 2 laitetaan sisälle ja 1 teipataan boxiin kiinni. Mites rahat tulevatko "Lahjakorttina" vai saako ihan tilille rahat kun itse maksanut tilisiirrolla?

Spoilerissa vielä s-posti viesti. Lyhyesti mutta ytimekkäästi vastattu :D
b24836f04f2a0dca71087e4092e38815.png
 
Morjes! Pistin tässä jonnekin hyvään tarjousketjuun kyselyjä kun kaksi viikkoa sitten ostin ryzen 5 setin ja mietin nyt palautusta koska i7 bundle houkuttelisi samalla hinnalla.

Pistin kyselyä että haittaako jos en omista original boxia prossulle ja rameille ja kuulemma oli okei. Miten tässä nyt pitäisi lähteä lähettelemään postin kautta. Pakkaamiseen sekä lähettämiseen otan mielellään infoa joltain kokeneemmalta :) En halua että viikon päästä tulee viestiä etteivät hyväksy kun huonosti pakattu tms. Ymmärsin siis että heidän sivuilta saa tulostettua 3 lappua joista 2 laitetaan sisälle ja 1 teipataan boxiin kiinni. Mites rahat tulevatko "Lahjakorttina" vai saako ihan tilille rahat kun itse maksanut tilisiirrolla?

Spoilerissa vielä s-posti viesti. Lyhyesti mutta ytimekkäästi vastattu :D
b24836f04f2a0dca71087e4092e38815.png

Edit. Sain heiltä tuon pidemmän version "Easy Return" missä on postin omat tarrat yms tarvittavat tiedot. Onko tuossakin sama homma että 2 ekaa lappua sisälle ja kolmas lätkästään siihen ulkopuolelle. Ja mitä noihin infoihin tulee? En vain halua että jää matkan varrelle joten täältä kysyn kokeneimmilta. Voi pistää yv:nä viestiä mutta tulevaisuutta ajatellen jos jaksaa tännekkin selitellä niin mieluisasti :tup:
d12b18934aeebb42e71dfd218024a31b.png
 
Edit. Sain heiltä tuon pidemmän version "Easy Return" missä on postin omat tarrat yms tarvittavat tiedot. Onko tuossakin sama homma että 2 ekaa lappua sisälle ja kolmas lätkästään siihen ulkopuolelle. Ja mitä noihin infoihin tulee? En vain halua että jää matkan varrelle joten täältä kysyn kokeneimmilta. Voi pistää yv:nä viestiä mutta tulevaisuutta ajatellen jos jaksaa tännekkin selitellä niin mieluisasti :tup:
d12b18934aeebb42e71dfd218024a31b.png
Jos sinulla on RMA-assistant "automaatin" lomake missä on nuo tiedot/yms. jo entuudestaan (1 sivu), niin pistä se sinne laatikkoon mukaan.
Itse heitin roskiin nuo käsin täytettävät paskeet kun siinä automaatin täyttämässä lomakkeessa oli jo kaikki oleellinen.
Jos haluat täyden refundin niin sitten pitää varmaan pistää nuo pankkitiedot (se käsin täytettävä lappunen) mukaan pakettiin ettei tarvitse jälkikäteen niitä lähetellä asiakaspalveluun.
 
Jos sinulla on RMA-assistant "automaatin" lomake missä on nuo tiedot/yms. jo entuudestaan (1 sivu), niin pistä se sinne laatikkoon mukaan.
Itse heitin roskiin nuo käsin täytettävät paskeet kun siinä automaatin täyttämässä lomakkeessa oli jo kaikki oleellinen.
Jos haluat täyden refundin niin sitten pitää varmaan pistää nuo pankkitiedot (se käsin täytettävä lappunen) mukaan pakettiin ettei tarvitse jälkikäteen niitä lähetellä asiakaspalveluun.
Elikkä pistän tavallaan nuo 2 ekaa jotka ovat "automaatilta" tulleet niin pakkauksen sisään. Ja sitten toi mikä tuli viimeisenä liiitteenä, jonka ihminen antoi s-postin kautta niin sen pistän kylkeen. Perjaatteessa noissa "Botin" lapuissa lukee kaikki asiakastiedot yms. mutta ei ole sitten omia pankkitunnuksia. Ei toi saksakaan taitu niin vähän hankalaa :(
 
Mikähän ihme tässä nyt mättää, kun RMA assistantin käyttö tökkii? Tuote on kyllä ruksattu, syy palautukselle valittu, vian kuvaus kirjoitettu ja jatkotoimenpiteen toive valittu, mutta silti valittaa, että kuvaus puuttuu.

Pitääkö tuo virheen kuvaus muuten kääntää saksaksi vai onnistuuko myös englanti?

Edit: Mindfactory siis kyseessä.

Edit2: Ongelma ratkaistu. Virheen kuvauksessa ei ilmeisesti saa olla pistettä ja pilkkua kummempia erikoismerkkejä.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen Mindfactory-tilaus lähdössä pian. Viime hetken vinkkejä/jotain mitä pitää huomioida tai tietää?
 
Mindfactoryn takuu ainakin toimii. Ei mennyt edes päivää (paketin MF:lle saapumisen jälkeen) kun hoitivat takuukäsittelyn kosahtaneelle GTX 1070:lle.

HUOM! Jos pistätte jotain takuuseen MF:lle niin pyytäkää ihmeessä easy-return lirpake asiakaspalvelusta. Se Mindfactoryn RMA-automaatti ei osaa ottaa huomioon ulkomaanlähetyksiä, jonka takia se ilmaisiin palautusposteihin oikeuttava lirpake täytyy hakea asiakaspalvelusta erikseen.

Eivät ainakaan minulle pysty antamaan tuota easy return lappua. Pitää kuulemma lähettää omakustanteisesti ja kopio kuitista mukaan niin hoitavat tilisiirrolla maksun takaisin. Vaikeimman kautta, mutta minkäs teet. :confused2:
 

Liitteet

  • rNDkfUB.png
    rNDkfUB.png
    10,6 KB · Luettu: 78
Eivät ainakaan minulle pysty antamaan tuota easy return lappua. Pitää kuulemma lähettää omakustanteisesti ja kopio kuitista mukaan niin hoitavat tilisiirrolla maksun takaisin. Vaikeimman kautta, mutta minkäs teet. :confused2:
Mulle pisti vaan kun laitoin että "my local post office doesnt accept your rma receipt from website".

Itselle kyllä jöi r5 palautukset ja luotan sen suorituskykyyn ja parannuksiin muistipäivitysten jälkeen (agesa). Pitää ehkä palata näyttiksen kanssa RMA hommiin jos lämmöt nousee liikaa.
 
Jos Mindfactorylla on tuotetta varastossa, tilaat ja maksat paypalilla niin varataanko tuote minulle automaattisesti?
 
Jos Mindfactorylla on tuotetta varastossa, tilaat ja maksat paypalilla niin varataanko tuote minulle automaattisesti?
Mun mielestä eilisen tilauksen kohdalla luki että varattu minulle (Paypalilla maksettu) ja nyt jo lukee "seuraa lähetystä" (mobiilisivu vähän karsittu enkä jaksa enää konetta avata tänään)

Edit: tuota kirjottaessa oli tullut sposti, että siirretty ilmeisesti lähetettäväksi tjsp. Lauantaina :joy::happy::joy: Vähän huono käännös saksan kieliseen viestiin :lol:
 
Viimeksi muokattu:
No nyt tuli laitettua Mindfactorylle tilaus sisään! Toivottavasti sain maksun hoidettua OP:n kautta oikein ja kaikki menee muutenkin ok! :cigar2:
 
Oli mennyt maksu jo läpi ja tuotteet varattu tilaukselle! :hungry: Yllättävän nopeasti kyllä meni tilisiirto perille.

edit; ja nyt on lähetetty, mainiota!
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen aina maksanut suoraan tililtä Mindfacorylle ja kamat ovat olleet ovella noin viikon kuluttua. Hyvin on toiminut ja koulusaksalla on pärjätty.
 
Huomenna vien postiin gtx 1080 kun pitää rajua ääntä ja tuottaa sikana lämpöä. Pistin noi easy return laput tulostukseen niin meneekö nuo 2 ekaa jotka tulostetaan paketin sisälle? Sitten viimeinen (3) lappu teipataan kylkeen ja tosta voi näköjään ottaa itselle toisen puolen lapusta että näkee missä paketti liikkuu. Olenko ymmärtänyt oikein?
 
Jos sinulla on RMA-assistant "automaatin" lomake missä on nuo tiedot/yms. jo entuudestaan (1 sivu), niin pistä se sinne laatikkoon mukaan.
Itse heitin roskiin nuo käsin täytettävät paskeet kun siinä automaatin täyttämässä lomakkeessa oli jo kaikki oleellinen.
Jos haluat täyden refundin niin sitten pitää varmaan pistää nuo pankkitiedot (se käsin täytettävä lappunen) mukaan pakettiin ettei tarvitse jälkikäteen niitä lähetellä asiakaspalveluun.

Kiitos Katille näistä tiedoista. Loppujen lopuksi Jengii varmasti kiinnostaa juuri tämä palautuksien onnistuminen, en usko että ketään evvvk, jos yksittäinen tilaus on jostain X liikkeestä onnistunut, onnistuuhan tilaus kiinastakin. Lisää vaan näitä palautus-kokemuksia, jos on. Te, joilla palautusasia kesken, jos jaksatte myöhemmin laittaa viestiä miten meni, niin noppa arvostaa.
 
onkos mindfactoryllä normikäytäntö ku tilhautettiin kaiffarille vajaalla tonnilla osia ja 1060 paketin sinetti oli vähän huonosti kiinni ja kiinnitin huomiota myös antistaattisen pussin sinettiin myös joka oli rikki???

saatiinko me nyt sitten joku palautettu tuote?
 
Miten kauan teillä @Tiihokatti esim kesti tuo postitus saksaan. Tänään näytti aamulla lähtevän suomesta niin milloin voisi odottaa että olisi perillä?
 
Miksiköhän ei anna mindfactory tilata Paypalilla? Tulee vaan teksti "Zahlung via PayPal-Express ist leider nicht möglich, oder wurde auf Kundenwunsch abgebrochen. Bitte wählen sie eine andere Zahlungsweise". Uskaltaako tolla tilisiirrolla tilata?
 
Miksiköhän ei anna mindfactory tilata Paypalilla? Tulee vaan teksti "Zahlung via PayPal-Express ist leider nicht möglich, oder wurde auf Kundenwunsch abgebrochen. Bitte wählen sie eine andere Zahlungsweise". Uskaltaako tolla tilisiirrolla tilata?
Itse ja muutama kaveri ainakin tilannut. Itsellä meni se 3 päivää tilisiirrossa. Vähän jönnitti kun ei toisena päivänä ollut menny mutta hyvin tuli ja oikeet osat.
 
Itse ja muutama kaveri ainakin tilannut. Itsellä meni se 3 päivää tilisiirrossa. Vähän jönnitti kun ei toisena päivänä ollut menny mutta hyvin tuli ja oikeet osat.
Mitäs tohon laitetaan saajan osoitteeksi? Ja onko joku noista viitenumero vai lyönkö vaan viestikenttään noi verkwendugsweckit?
 
Mitäs tohon laitetaan saajan osoitteeksi? Ja onko joku noista viitenumero vai lyönkö vaan viestikenttään noi verkwendugsweckit?

Ite laitoin näin:

Saajan nimi
Mindfactory AG
Saajan osoite
Preußenstraße 14C
26388 Wilhelmshaven
Saksa

Viesti kenttään Shopid numero ja Vorgangsnummer numero. Eli ShopID XXXXXXX Vorgangsnummer XXXXXXXX

Ja OP:n tilisiirrolla maksoin, ma maksoin ja tiistaina tuli viestiä, että rahat näkyivät heidän tilillä ja paketti lähti matkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ite laitoin näin:

Saajan nimi
Mindfactory AG
Saajan osoite
Preußenstraße 14C
26388 Wilhelmshaven
Saksa

Viesti kenttään Shopid numero ja Vorgangsnummer numero. Eli ShopID XXXXXXX Vorgangsnummer XXXXXXXX

Ja OP:n tilisiirrolla maksoin, ma maksoin ja tiistaina tuli viestiä, että rahat näkyivät heidän tilillä ja paketti lähti matkaan.
Mitäs tohon laitetaan saajan osoitteeksi? Ja onko joku noista viitenumero vai lyönkö vaan viestikenttään noi verkwendugsweckit?
Juuri näin samalla tavalla
 
Tuossa tuli vertailtua näyttisten hintoja ja olisi kiinnostusta tietää, että paljonko tulee postimaksuja Alternate:sta ? Laitoin omat tiedot yms, mutta en maksutietoja ja painoin tilaa nappia. Sähköpostiin tuli saksaksi viesti, jossa oli veroton hinta, mutta ei tietoa mistään posteista ym... Onko kortti tilattu nyt siis minulle vai mitä oikein mahtoi tapahtua ?

Siinä sanottiin että hetken päästä tulee viesti missä rahtitiedot ja verotiedot... Ei ole näkynyt 1h jälkeen. :bored:
 
Pitää laittaa tänne näitä kokemuksia niin muutkin osaavat sen perusteella sitten tilata.

Itsellä oli Palitin GTX 1080 joka piti kovaa meteliä ja lämmöt huiteli pelatessa 82 asteessa. Pistin sitten viestiä mindfactorylle ja pyysin sitä easy return lappua. Noin parissa tunnissa tuli lappu s-postiin. Mindfactoryn nettisivuilta RMA kohdasta tulostin kaikki laput omalle näyttikselle vikaselosteen kera. Siitä s-postin lapusta oikeastaan otin vaan mikä liimattiin postissa paketin päälle ja omat pankkitiedot. Eli paketti sisälsi näyttiksen yhden easy return, kaikki netistä tulostettavat laput vikaselostuksineen englanniksi ja paketin päälle easy return lirpake.

Postitin sen olisiko torstai päivällä ja perjantaina paketti oli lähtenyt kohti saksaa terminaalista. Tiistain aamuna paketti oli perillä 8.30 ja MF oli hakenut paketin 10.30. Klo 15 tuli viesti tehdystä RMA:sta ja kysyttiin vielä IBAN-koodia ja BIC-koodia. Tänään sitten aamulla oli rahat tullut näyttiksestä.

Suosittelen mindfactoryä kyllä jokaiselle. Helppoa ja nopeeta toimintaa. Plussana vielä todella halpaa.
 
VIROLAINEN KNAITEK!!! Kyseistä puljua välttäkää kuin ruttoa. Serkkupojan kanssa tilattiin 2x 1080ti aorus xtreme näytönohjainta. 1 kummallekkin. Minulla tuli sitten taloudellisia ongelmia ja päätin palauttaa omani. Kaupan sivustolla oli epämääräisiä(eu:n sääntöjen vastaisia) "omia" sääntöjä joita on nyt sittemmin paikkailtu kun olen euroopan kuluttajakeskuksen välityksellä firman kanssa keskustellu. Asianajaja siis totesi niiden olevan virheellisiä, sentään tämä asia korjaantui(toivottavasti kukaan ei silti erehdy). Pitkän ajan vääntämisen kanssa saatiin sovittua että saan täysimääräisenä palautuksen. Nyt kun firma sai tuotteensa vetoaa se että tuotteen hinta on laskenut 130€ koska posti on laittanut pakettiin postitustarran. Näytönohjain oli siis muuten aivan täysin käyttämätön ja virheetön. Taistelu jatkuu...
 
Mää ostamassa Virosta näytönohjainta :rofl:

(Tuli aikoinaan isäukolle ex-tuttavan kautta Auto hankittua, paljastui kahdesta eri vuosimallin autosta yhteen hitsatuksi ja samalla puoliksi Italiasta -05 tai -06 varastetuksi.)

E: niin ja ettei nyt ihan bannatuksi offtopicista tule niin yli 4 tonnia Mondfactoryyn ja kaikki tulleet vimpan päälle niinkuin luvattuna ja Suomeen asti excl. Posti nopeasti. Tällä hetkellä tulossa hieman prosessorijäähdytystä NeXxXos UT60:n ja Supremacy Evon muodossa.
 
itsellä ei ole ollut ongelmia mindfactoryn kanssa myöskään, voin suositella. Tästä siksi haluankin muita varoittaa.
 
Siis onko tää oikeesti totta, että mindfactpry ei varaa tuotteita ostajalle ku ostaa kerralla paljon? Varmaa kuukauden ollu jo tilauksessa tuotteita, eikä oo kuulunu muutaku yks sposti että myöhästyy. Ilmeisesti johtuu tuosta RX580, hinnatkin näköjään pilvissä nykyisin.. Aluksi nimittäin näytti sitä olevan ja välillä virtalähde loppu. Sit näytti olevan virtalähde varastossa mutta RX580 loppu. Huoh.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 705
Viestejä
4 563 149
Jäsenet
75 011
Uusin jäsen
Pro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom