Raudanhimo

D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Veljet. Olen sortunut.

Nyt kun ei oo mitään mihin haluaisi varsinaista tietokonerautaa vaihtaa (oikeastaan vasta ensi vuonna on) niin pakkohan se oli joku projekti kehitellä. Vähän aikaa ollu suunnitteluasteella kotelon ulkopuolinen seinälle kiinnitettävä vesijäähysetti ja nyt se on sitten tilattu. MO-RA3 420, 8 x ML 140 tuulettimia, letkua, tuuletinjohtoja ja muuta sälää taas jollain 450 eurolla.

Tuntuu vähän likaiselta. Pitää sanoa emännälle että saan ton vanhojen osien myynnistä (en saa).
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Itse olen tässä viimeisen 30min miettinyt miten perustelisin saman vaimolle :D
Itse pääsin salaa ostamaan nykyisen näyttiksen viime vuoden lopussa. Näyttö ei enään onnistunut ostamaan salaa ku on näkyvä osa.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Itse pääsin salaa ostamaan nykyisen näyttiksen viime vuoden lopussa. Näyttö ei enään onnistunut ostamaan salaa ku on näkyvä osa.
:rofl: Suomesta kai onnistuu kun voi itse hakea sopivalla hetkellä postista ja sujauttaa vaan koneeseen, mutta neuvokaa miten onnistun vastaanottamaan 1080Ti:n (johon tulen ratkeamaan ihan pian :vihellys:) jos UPS:n kuriiri tuo kotiovelle kun emäntä lomalla kotona...

Ehkä pitää malttaa 3 viikkoa :nb:

Edit: ei oo vielä ainakaan maininnu tarkistaneensa mun ostosten hintoja kun paketit kumminkin nähnyt... :p sitä pelolla odotellessa
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
On kyl nii lähellä itelläki ratkeaminen, QHD+gtx1080 tekis nii kovasti mieli, tulis tarpeeseen, himoon ja haluun. Vaan nyt on onneks viikonloppu ja ihan turha tilata ku ei se liikahda kuitenkaa mihinkää, joten turvassa ainaki sunnuntai-iltaan asti.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
On kyl nii lähellä itelläki ratkeaminen, QHD+gtx1080 tekis nii kovasti mieli, tulis tarpeeseen, himoon ja haluun. Vaan nyt on onneks viikonloppu ja ihan turha tilata ku ei se liikahda kuitenkaa mihinkää, joten turvassa ainaki sunnuntai-iltaan asti.
Tuore QHD 165Hz suorastaan huutaa lisää paukkuja!
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
Tuttu tunne. Kerroin muutama tunti sitten puolisolle myyneeni vanhan Zotac GTX 1080 Amp extremen pois ja ostaneeni Aorus GTX 1080 TI Xtremen tilalle. Kysyi hintaa ja kun kerroin sen niin totesi vain hiljaa "Just, mikä siinä edellisessä oli vikana?". :D

No, minä en valita hänen lähes kuukausittaisesta satojen euron ammattikirjallisuuden ostelusta ja hän ei minun turhista ATK-päivityksistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
GTX1080 himot kovenee kovenemistaan :btooth:
Mitään peliä ei vieläkään oo, mihin GTX980 ei riittäis 1080p 144hz, mut se nyt ei tietenkään oo mikään syy olla ostamatta parempaa kapistusta. :shy:

Hieman vaan mietityttää edelleen tuo ~620€ suomihinta mitä joutuu noista pulittamaan. :(
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
179
Suunnitellu uuden Ryzen kokoonpanon pykäämistä johon ei tulis vanhasta koneesta kuin gtx 1080 ja pari kovoa. Ajattelin ekaa kertaa custom loopin laittaa ja kovaputkesta tietenkin. Rupee siinäkin jo ihan kohtalainen hintalappu tulemaan, mutta nyt iski ihan helvetinmoinen Threadripper-kuume :drool: vaikka tietää ettei siinä oo mitään järkeä omalla käytöllä vielä vuosiin ja tois varmaan vähintään 700+ euroa lisähintaa :jd: tuohon amp extremeen vaan ei saa kunnon GPU blokkia et sit joutuis pian päivittämään näyttiksenkin jos haluais looppiin mukaan :nb:
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
En oo varma onks tä nyt kuinka kummonen, mut pistetään nyt silti

Tuote:
Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti AORUS
Hinta: 779€ (Ei posteja ?)
Kauppa: Proshop.fi
Voimassa: Viikonlopun 2.-4.6 2017
Linkki: Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti AORUS

Mainittakoon että Extreme-versio on myös alennuksessa 799€
Tämä ei nyt yhtään helpottanut raudanhimoja :rage:

ja onhan toi Wildlands literally unplayable 1070:llä
 
Viimeksi muokattu:

Tyamias

käy kossulla
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
19
Oli pari kuukautta rauhallisempi olo, mutta nyt alkanu nopsemmat Samsung B-die -muistit kuumottamaan, koska Ryzen on niin riippuvainen nopeasta muistista. Lisäksi AMD:n Threadripperin ennakkotiedot ovat nostaneet kuumetta. Saapa nähdä miten vaikeaksi tilanne menee, kun Threadripperiä saa kaupoista. Ton muistijutun pystyn vielä jotenkin kestämään. Ainakin toivon/uskon.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
179
Oli pari kuukautta rauhallisempi olo, mutta nyt alkanu nopsemmat Samsung B-die -muistit kuumottamaan, koska Ryzen on niin riippuvainen nopeasta muistista. Lisäksi AMD:n Threadripperin ennakkotiedot ovat nostaneet kuumetta. Saapa nähdä miten vaikeaksi tilanne menee, kun Threadripperiä saa kaupoista. Ton muistijutun pystyn vielä jotenkin kestämään. Ainakin toivon/uskon.
Siinähän se vasta onkin et jos päätyy Threadripperiä laittamaan niin mitä muistin kanssa tekee. Luonnollisesti nopea muisti tekee hyvää siinäkin ja jotenkin vois kuvitella et saattais kans tykätä jos vähintään 2 kanavaa iskee täyteen. Jos kerta 8 slottia on niin tietenkin se kiinnostais iskeä täyteen. Pitäis katella minkä hintasena sais jotain 4x4gb kittejä nopeaa B-die muistia.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Ah, Samsung, AMD ja Jimmy lievittivät kaikki päivityshimoa kun LC27HG70 ja Vega tulevat saataville vasta syksystä. Sillonki voi olla nii kiireistä aikaa ettei niitä kannata etes laittaa =P
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Onneksi mulla ei tätä himoa ole koskaan ollut. Tuli viikko sitten vähän ex tempore tilattua bundle(emolevy+muistit+suoritin). Fiilikset ovat kohtuullisen hyvät mutta en koe menettäneeni mitään tärkeää käyttäessäni 2500K-kokoonpanoa vuosikaudet.

Puhelimiin oli jonkinlainen "himo" aikaisemmin ja joka vuosi tuli hankittua uusin lippulaiva. Mulla oli 10 vuotiaana suhteessa kehittyneempi puhelin kuin nykyään... Olen oikeastaan tosi tyytyväinen että olen päässyt eroon viimeisistäkin kulutushimoista. Nykyään saan suuremman tyydytyksen hyvin menneistä osakesijoituksista tai säästötilin kasvattamisesta. Sain kesän lentolippujen varaamisesta suuremmat kiksit kuin oikeastaan minkään elektroniikan tai muun kulutustuotteen hankinnasta ikinä.

Voi olla että Optanen hankin tulevaisuudessa mutta vain koska pidän sitä oikeasti hyödyllisenä laajennuksena.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Huoh, on tullut luettua liikaa AMD uutisia ja nyt tekisi mieli laittaa Ryzeniä hyvin kulkevan i5-6600k:n sijaan. Koneessa ei tällä hetkellä näyttistäkään kiinni ja m.2 aseman piti olla seuraava päivitys. Tällä hetkellä peluussa Pillars Of Eternity integroidulla, joten yhtään mitään tarvetta vaihdolle ei ole. Yritän estää itseäni miettimällä asennuksen ja ajureiden kanssa kiroilua.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
34
Huoh, on tullut luettua liikaa AMD uutisia ja nyt tekisi mieli laittaa Ryzeniä hyvin kulkevan i5-6600k:n sijaan. Koneessa ei tällä hetkellä näyttistäkään kiinni ja m.2 aseman piti olla seuraava päivitys. Tällä hetkellä peluussa Pillars Of Eternity integroidulla, joten yhtään mitään tarvetta vaihdolle ei ole. Yritän estää itseäni miettimällä asennuksen ja ajureiden kanssa kiroilua.
Eihän näillä nykyisillä Ryzeneilla ole integroitua grafiikkaa lainkaan? Ei se auta muu kuin ostaa näyttiskin samaan syssyyn. :D

Itse ratkesin ja nappasin R5 1600X vaikkei vielä emoa tai muisteja edes ole, pitää odottaa ensi kuuhun ennen kuin niitä pääsis ostamaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Tuli hommattua EVGAn GTX1070 FTW, vaikka vanha GTX980 olisi riittänyt. Huono jäähdytys siinä on mutta en tiiä oliko se silti tarpeeks hyvä syy koko korttia panna uusiks.
Varsinaisesti rautaan tää ei liity mutta tuli ostettua kans Vortexin POK3R kun alehintaan sai, ja tietty siihen wrist rest. :D

Ei sit taas tällä hetkellä houkuttele muutakun uusi virtalähde ja sleevatut johdot, mut ne ei oo niin must have. Ainakaan vielä. :rolleyes:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Ei prskeles, tuli sorruttua. GTX 1080 lähti tilaukseen vaikka nykyiselle näytölle ei iha älyttömästi sille olis tarvetta. Sen verra kuitenki poltellut viime aikoina päivittelyt, et melkeen olisi saattanut sit lähtä joku +1000€ ultrawide, että ehkä voi ajatella tän olevan säästöä.

0 days since last purchase.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Ei prskeles, tuli sorruttua. GTX 1080 lähti tilaukseen vaikka nykyiselle näytölle ei iha älyttömästi sille olis tarvetta. Sen verra kuitenki poltellut viime aikoina päivittelyt, et melkeen olisi saattanut sit lähtä joku +1000€ ultrawide, että ehkä voi ajatella tän olevan säästöä.

0 days since last purchase.
Säästöähän toi on. Sitten kun olisit ostanu sen tonnin ultrawide 1440p/120hz kökötyksen niin ei olis enää GTX 1080 riittäny vaan olisit joutunu melkein toisen touhutonnin laittamaan näyttikseenkin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Säästöähän toi on. Sitten kun olisit ostanu sen tonnin ultrawide 1440p/120hz kökötyksen niin ei olis enää GTX 1080 riittäny vaan olisit joutunu melkein toisen touhutonnin laittamaan näyttikseenkin.
No sitä mietin, että jos sen ultrawiden olis laittanut nii väkisin olis joutunut sit näyttiksen kuitenki hankkii ja vähintään tätä luokkaa. Et alotetaa niistä halvemmista ja jos tää nyt vähän hidastais himoa nii ehkä jonku ultrawiden hinta vaikka tippuiski seuraavan 2-3kk aikana.

Eipähän taas tarvi miettiä, et kehtaako ostaa peliä jos siitä joutuu asetuksia karsimaan älyttömästi. Pannaan reunat pyöriäksi vielä ku voidaan!

Meneeköhä avokille läpi, että tää oli säästöä!
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
746
Rakkaat raudan ystävät,
minä i7 2600:n 50 eurolla, HD6970:n 25 eurolla ja MSI:n Z68 lankun 30€:llä

Tämä paha?

MVH,
Hammu
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
183
Kaikki mindfactory AM4 asus emo + ryzen combot PC Bundles
Voimassa: 30.6 asti tai nii paljo ku tavaraa riittää
Ei tämmösiä voi nyt postailla. Suunnittelin vasta elokuun palkasta päivitystä, kun kuukauden päästä pitää ostaa op5... Saa nähdä lähteekö rytsölä tilaukseen kohta ja vanhat rojut myyntiin, että rahat riittää syömiseen. :vihellys:
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
746
Hyvät kaupathan tuota oot tehny. :tup:
Kiitoksia. Pahasti näyttää siltä että näistä joutuu kasaamaan koko koneen vaikka on jo yksi ihan hyvä eikä käyttöä toiselle :D "säästöstä" tulikin iso menoerä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 315
Kiitoksia. Pahasti näyttää siltä että näistä joutuu kasaamaan koko koneen vaikka on jo yksi ihan hyvä eikä käyttöä toiselle :D "säästöstä" tulikin iso menoerä.
Kyllä se tietokoneitten kanssa tuppaa aina olemaan näin (enemmän vähemmän persnettosta toimintaa). :rofl:
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
746
Kyllä se tietokoneitten kanssa tuppaa aina olemaan näin (enemmän vähemmän persnettosta toimintaa). :rofl:
Joo, on tullu huomattua :D Onneksi opiskelijabudjetti rajottaa näiden romujen haalimista edes vähäsen. :vihellys:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 022
Olen ihan tyytyväinen nykyiseen koteloon ja virtalähde on laadukas. Kuitenkin alkoi tehdä mieli vähän pienempää ikkunallista koteloa, jonka sisälle voisi lyödä ledit ja koneen saisi pöydälle. Samalla voisi vaihtaa modulaarisen virtalähteen, niin johdot saisi siistimmin... :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Huoh, on tullut luettua liikaa AMD uutisia ja nyt tekisi mieli laittaa Ryzeniä hyvin kulkevan i5-6600k:n sijaan. Koneessa ei tällä hetkellä näyttistäkään kiinni ja m.2 aseman piti olla seuraava päivitys. Tällä hetkellä peluussa Pillars Of Eternity integroidulla, joten yhtään mitään tarvetta vaihdolle ei ole. Yritän estää itseäni miettimällä asennuksen ja ajureiden kanssa kiroilua.
Ei helvetti, tuli sitten myytyä skylake-osat. Ryzeni lähtee tässä parin päivän kyttäyksen jälkeen ostoon Saksasta, jos ei muualta löydy "halvalla".
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
171
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Näyttö hakusessa 1080p 60Hz tilalle ja GTX1080 kaveriksi. Sanokaa nyt joku että tuo on aivan paska ja että Samsungin uudet VA-paneeliset G-sync näytöt ovat kohta tulossa. :D Tekisi mieli sortua jo.
@drax En noista uusista Sampan näytöistä tiedä mutta suosittelen itse tätä: 23,8" (60,47cm) Dell S2417DG schwarz 2560x1440 1xDisplayPort / 1xHDMI Postikulujen kanssa 400e, 1440p, 144hz, G-Sync, 24". 1080:lle oikein hyvä. :D Itellä tuo ja olen ollut todella tyytyväinen.
Elä nyt mitää tommosta postimerkki TN-paneelia sille tarjoa. Samsungin uudet VA-paneeliset G-sync näytöt ovat kohta tulossa.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
@perato Ei se koko vaan.. no ei, makuasioita noi näyttöjen koot on. Jotkut tykkää pienemmistä. :D Kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan toi Dell on aika hyvä. Onko noista Samsungeista vielä revikkaa pihalla? Usein näiden näyttöjen kanssa on käynyt niin että jotain mallia on hypetetty ja sitten niissä on ollut jotain ongelmia (tosin missä pelinäytössä ei olisi). En sano että ne tulisi huonoja olemaan mutta olisi kiva nähdä revikoita ennenkuin niitä suosittelee venaamaan. Ite olen ollut tähän Delliin sen verta tyytyväinen että spämmin näitä suosituksia ihan varauksetta nykyhinnoilla.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
@perato Ei se koko vaan.. no ei, makuasioita noi näyttöjen koot on. Jotkut tykkää pienemmistä. :D Kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan toi Dell on aika hyvä. Onko noista Samsungeista vielä revikkaa pihalla? Usein näiden näyttöjen kanssa on käynyt niin että jotain mallia on hypetetty ja sitten niissä on ollut jotain ongelmia (tosin missä pelinäytössä ei olisi). En sano että ne tulisi huonoja olemaan mutta olisi kiva nähdä revikoita ennenkuin niitä suosittelee venaamaan. Ite olen ollut tähän Delliin sen verta tyytyväinen että spämmin näitä suosituksia ihan varauksetta nykyhinnoilla.
Eipä niistä tietenkää revikoita ole kun ei ole ulkonakkaan, mutta jos jottain voi noista CFG näytöistä ja tuosta ultrawidestä päätellä, nii ihan hyviä ovat. Jotain purpleongelmaa ollut, mutta korjasivat vissii uusissa tuotteissa jo sen. Eipä nuo TN paneelit mihkää karkaa sillä välin ku noita oottelee. Tokihan itellä polttelis tuo Dellin 27G16mikälie, mutta jotenki nyt ei vaa hotsittais TN ku tätä on +10 vuotta katellu ja IPS ei oo vaihtoehto.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Eipä niistä tietenkää revikoita ole kun ei ole ulkonakkaan, mutta jos jottain voi noista CFG näytöistä ja tuosta ultrawidestä päätellä, nii ihan hyviä ovat. Jotain purpleongelmaa ollut, mutta korjasivat vissii uusissa tuotteissa jo sen. Eipä nuo TN paneelit mihkää karkaa sillä välin ku noita oottelee. Tokihan itellä polttelis tuo Dellin 27G16mikälie, mutta jotenki nyt ei vaa hotsittais TN ku tätä on +10 vuotta katellu ja IPS ei oo vaihtoehto.
Olen samoilla linjoilla, ei mitään postimerkkinäyttöjä enää armon vuonna 2017 ;).

Mutta uskallan sanoa, vaikken mikään hifisilmä olekkaan, että mulla kun on tässä vierekkäin 27" 1440p 60Hz IPS ja tuo nimenomainen 27" 1440p TN Delli niin en minä kyllä päivittäisessä käytössä nää mitään sen suurempaa eroa etenkin kun katsoo tästä ikäänkuin suoraa. Ts. katselukulmat annan IPS:lle mutta tuntuu että tämä TN tekniikka on tullut valovuosien matkan eteenpäin Vanhoista Hyvistä Ajoista. Latasin jonkun säätöproofilin netistä, se vähän nosti gammaa ja kuva on mitä erinomaisin. Väittäisin että jos haen tuolta parikymmentä satunnaisihmistä katsomaan näitä näyttöjä niin harava osaisi sanoa kumpi on "parempi" IPS.

Tietysti voi olla että olen salaa täysin väri- ja valosokea mutta sehän on tässä tilanteessa sitten vaan oma onni :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Olen samoilla linjoilla, ei mitään postimerkkinäyttöjä enää armon vuonna 2017 ;).

Mutta uskallan sanoa, vaikken mikään hifisilmä olekkaan, että mulla kun on tässä vierekkäin 27" 1440p 60Hz IPS ja tuo nimenomainen 27" 1440p TN Delli niin en minä kyllä päivittäisessä käytössä nää mitään sen suurempaa eroa etenkin kun katsoo tästä ikäänkuin suoraa. Ts. katselukulmat annan IPS:lle mutta tuntuu että tämä TN tekniikka on tullut valovuosien matkan eteenpäin Vanhoista Hyvistä Ajoista. Latasin jonkun säätöproofilin netistä, se vähän nosti gammaa ja kuva on mitä erinomaisin. Väittäisin että jos haen tuolta parikymmentä satunnaisihmistä katsomaan näitä näyttöjä niin harava osaisi sanoa kumpi on "parempi" IPS.

Tietysti voi olla että olen salaa täysin väri- ja valosokea mutta sehän on tässä tilanteessa sitten vaan oma onni :)
Itellä kävi testissä yks IPS näyttö. En kokenut väreissä olevan mitää erikoista. Ehkä jos vierekkäin olis tajunnut laittaa. Tais tosin olla jotenki viallinenki näyttö, että tiedä sit vaikuttiko kokemukseen. Ehkä töissä ipsejä tuijotellessa jotenki käyny mielessä, että onpa jotenki elävät värit vaan en tiä. noissa VA-paneeleissa itteä kuitenki kiinnostaa nuo mustan toistot ja kontrastit eikä niinkää se väritoisto. Nuo Dellithän on saaneet ihan kehuja siitä paneelin laadusta. Eli kyllä sellanen olis mennyt jo ostoslistalle jos ei nyt olis sattunut nuo VA-paneelit tähän samalle vuodelle. Tai itseasiassa olisi mennyt ostoslistalle sillon aiemmin keväällä kun kävi Asus testissä, vaan olivat silloin kovasti hinnoissaan.

En usko, että pettyisin Dellin27 TN-paneeliin, mut jotenki ku näin harvoin päivittää näyttöä, nii ajatus itellä on vähän niin, että laitetaan nyt kerralla kaikki eteenpäin, nii ei tarvi ens vuonna olla kattelemassa muuta. Joskin tämänkin vuoksi Ultrawidet on kiinnostaneet. Olispahan kerralla sit näyttö joka kantais oikeesti 4-5 vuotta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Gigantissa PG278QR 529€. Pitäisi hillitä itseään sen verran, että Samsungin VA-uutuus julkaistaan. Silti houkuttelee eikä helpota tieto siitäkään, ettei kesällä oikein kerkeä käyttämään. :nb:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Gigantissa PG278QR 529€. Pitäisi hillitä itseään sen verran, että Samsungin VA-uutuus julkaistaan. Silti houkuttelee eikä helpota tieto siitäkään, ettei kesällä oikein kerkeä käyttämään. :nb:
Vähän samat himot ja ongelmat. Ehtii kyl kesällä käyttää, mut ei nyt mitenkää nii paljon, että olis oikeesti tarvetta päivittää. Sitä vaan ihmettelee edellee pienessä mielessä, että onko 144hz oikeesti itelle mitenkää oleellinen ku melkee mielummi aina pelaa nupit kaakossa ku lounaassa ja FPS tuolla QHD resolla tuskin nousee iha älyttömyyksiin. Miksi siis odottaa ja maksaa +200 euroa ko. ominaisuudesta =E.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Samaan kastiin mennään, PG278QR kolkuttelee jo ovella... :facepalm:
Powerista saa oikeen Suomen halvimpaan hintaan: 528,90€ !!!!

Itse en oo joutunut Poweriin niinkuin en Giganttiinkaan mitään palauttelemaan, niin olisi kiva kuulla kokemuksia molemmista? Kummassa toimii takuut paremmin? Hinta kun molemmissa on käytännössä sama.
Olin työssäoppimas Powerissa, mutten päässyt kunnolla todistelemaan kuinka hyvin takuuasiat toimii, etenkään muissa kuin puhelimissa.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Samaan kastiin mennään, PG278QR kolkuttelee jo ovella... :facepalm:
Powerista saa oikeen Suomen halvimpaan hintaan: 528,90€ !!!!

Itse en oo joutunut Poweriin niinkuin en Giganttiinkaan mitään palauttelemaan, niin olisi kiva kuulla kokemuksia molemmista? Kummassa toimii takuut paremmin? Hinta kun molemmissa on käytännössä sama.
Olin työssäoppimas Powerissa, mutten päässyt kunnolla todistelemaan kuinka hyvin takuuasiat toimii, etenkään muissa kuin puhelimissa.
Tässä nyt tuorein juttu Powerista mitä löysin ja en nyt tiiä etteikö Gigantti tekis samaa, mutta osta aina mieluummin sieltä! Paljon paremmat palautusehdot!!! Ja luultavasti takuukin...

Kuulema esim. käytettyjä partakoneitakin palauteltu ja olen kysellyt, että voiko AiO-jäähyn palauttaa ilman orkkistahnaa kun siitä kumminkin jää prossun päälle niin sanoivat että onnistuu.

Ei voi todeta, kun että olet hyvinkin oikeassa. Harmillisesti menin itse tätä vielä testaamaan. Tilasin uuden Asus ROG Swift PG348Q 34 Powerista ja näyttöä noutaessa jo katsoin että ompa pakkaus jo hieman elämää nähneen näköinen, otin näytön kuitenkin mukaani kun hieman kiirekin oli noutohetkellä. Kotosalla vasta huomasin, että näyttö on käytetty. Terveiset vaan Kiviniemelle Ouluun, paketissa oli vielä näytön entisen omistajan nimi puhelinumerokin. Eipä siinä, seuraavana päivänä vein näytön takaisin Poweriin ja kysyin uuden näytön perään. Ei heillä kuulemma ole, eikä saa edes tilattua. Sain toki rahat takaisin, mutta turhasta vaivasta ei jäänyt kuin paha maku. Tilasin uuden Gigantista. Uskomatonta että yrittävät myydä asiakaspalautustuotteita uusina.
Pahoitteluni Offtopicista, mutta kannattaa tosiaan välttää Poweria.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Sanokaa nyt ettei tolla 144hz päivitysnopeudella tee yhtikäs mittään ku pelailee yksinpelejä ja namikat kaakossa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Nimenomaan sillä tekee, tärkein ominaisuus IMO
No miten se näkyy jos ruutuja on kuitenki se ~60?

Ite aikanaa testailin parin tunnin ajan ja en nyt pitänyt ihan älyttömän isona hyppäystä 60-> 90hz.

Ihan kukkua höpötätte pthyi:wtf:, 1080@60hz jatkaa gtx 1080 kaverina :vihellys:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 442
Viestejä
4 218 679
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom