Ostettu Ratti ja polkimet (vaihdekeppi?) JKL

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Haussa ratti ja polkimet, mielellään vaihdekepin kanssa. Esim Logitech G27 olisi passeli.
Auto on korjausta vailla, niin mielellään mahdollisesta kuljetuksesta plussaa.

Saa tarjota standin kanssa jos hinta on kohdallaan.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Moroo

Jos Logitech G25 kelpaa niin täältä löytyis siisti ja vähän käytetty yksilö. Eihän noissa suuria eroja ole Logitech G25 on vaan vähemmän nappeja ku G27. Sit G27 on vähän hiljasempi ratti.

Eli mukaan tulis itse ratti, polkimet, vaihdekkeppi ja virtajohto sekä usb-kaapeli. Hinnaksi ajattelin 90€ joka sisältää toimituskulut. Koska nyt on Postin lakko niin Matkahuollon kautta toimitan jos vaa passaa? Laitteleha mulle viestii et kiinnostaako tää G25 niin oon kyl valmis kaupat tekee :)

G25.jpg G255.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Moroo

Jos Logitech G25 kelpaa niin täältä löytyis siisti ja vähän käytetty yksilö. Eihän noissa suuria eroja ole Logitech G25 on vaan vähemmän nappeja ku G27. Sit G27 on vähän hiljasempi ratti.

Eli mukaan tulis itse ratti, polkimet, vaihdekkeppi ja virtajohto sekä usb-kaapeli. Hinnaksi ajattelin 90€ joka sisältää toimituskulut. Koska nyt on Postin lakko niin Matkahuollon kautta toimitan jos vaa passaa? Laitteleha mulle viestii et kiinnostaako tää G25 niin oon kyl valmis kaupat tekee :)

Meni kokonaan ohi, pahoittelut. Tosiaan ei ihan g25 kiinnosta, täytyy melkein olla g27/g29 tai thrustmasterin vastaava.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 309
Viestejä
4 197 535
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom