Rasmus-ryhmä

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Nyt kun #ikeagate alkaa olla lopuillaan, on hauska huomata kuinka helposti nuo vihervassarit saa tyytyväiseksi. En tarkalleen tiedä miten, mutta rasmuksessa ollaan nyt sitä mieltä, että ikea poisti mainoksensa mtv:n sivuilta. Piti oikein käydä itse tarkastamassa ja alareunassa iso ikea-mainos. :facepalm: Ei kerrota rasmuslaisille totuutta, kuplassa on hyvä elää :vihellys:

Lyhyesti, mikäli joku ei ole lukenut ikeagatesta:

-Eräs lukija postasi kuvan J-H-A:n blogista (mtv:n sivuilta) ja poltti päreensä, kun keskellä juttua oli ikean mainos.

-Vaativat poistamaan mainokset mtv:n sivuilta

-Ikea sanoi selvittävänsä asiaa

-pöly laskeutui, aloittaja nolasi itsensä ja nyt rasmuksella luullaan, että heidän toimillaan oli jokin vaikutus.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No en mä jaksaisi ilakoida. Huolestuttavan hyvinhän nuo saavat aikaiseksi ja huomiota. Miettikääpä nyt jos joku oikean laidan ryhmä kimpaantuisi jonkun firman maahanmuuttomyönteisessä yhteydessä markkinoinnista ja yrittäisi asialle jotain vastaavaa tehdä. Ns. valtavirran näkemykset ovat niin paljon lähempänä rasmusta kuin keskiverto nuivistelijaa että peli vaikuttaa siltä, että toinen joukkue ei ole edes kentällä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
No en mä jaksaisi ilakoida. Huolestuttavan hyvinhän nuo saavat aikaiseksi ja huomiota. Miettikääpä nyt jos joku oikean laidan ryhmä kimpaantuisi jonkun firman maahanmuuttomyönteisessä yhteydessä markkinoinnista ja yrittäisi asialle jotain vastaavaa tehdä. Ns. valtavirran näkemykset ovat niin paljon lähempänä rasmusta kuin keskiverto nuivistelijaa että peli vaikuttaa siltä, että toinen joukkue ei ole edes kentällä.
Mitäs muuta nuo ovat saaneet aikaiseksi? Mieleen ei tule kuin se yksi tapahtuma jossa masinoitiin onnistuneesti lähdöt seurakunnan työntekijälle kun uhkasi sylkeä matujen puuroon tms.
Olen myös eri mieltä tuosta valtavirran näkemyksestä, julkisuudessa toki firmojen on pidettävä poliittisesti korrektia linjaa matuasioissa, mutta pinnan alla asiat on toisin. Veikkaisin että valtaosa työntekijöistä/ihmisistä on lähempänä kriittistä/nuivaa linjaa nykyään. Omallakin työpaikalla taso on jopa lähempänä rajakkiosastoa pahimmissa(parhaimmissa) kahvihuoneen herjanheitoissa kuin mitään rasmuskuplaa, heitä ei joko ole tai he ovat hiljaa. Ja mikä olisikaan aktiiviselle rasismin vastustajalle suurempi synti kuin hiljentyä silloin...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 218
Omallakin työpaikalla taso on jopa lähempänä rajakkiosastoa pahimmissa(parhaimmissa) kahvihuoneen herjanheitoissa kuin mitään rasmuskuplaa, heitä ei joko ole tai he ovat hiljaa. Ja mikä olisikaan aktiiviselle rasismin vastustajalle suurempi synti kuin hiljentyä silloin...
Niin on meidänkin työpaikalla. :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Rasmuksessa seuraava potkujen masinointi menossa tämän videon tiimoilta:

Viivi Senghore jakoi linkin.
Tämä henkilö ei saa olla missään tekemisissä potilaiden/asiakkaiden kanssa.

Palautetta; sosiaalijaterveys@hel.fi
Ylilääkärit ragnar.ulfvens@hel.fi, hersh.othman@hel.fi
Sosiaali- ja terveystoimen apulaispormestari
sanna.vesikansa@hel.fi

Paukkurauta-Anne kertoo työstään Myllypurossa
Myllypuron terveysasemalla laboratoriohoitajana työskentelevä Anne Fabritius kertoo, miten hän kohtelee maahanmuuttajataustaisia asiakkaitaan.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
No onneks tollaset ammattitaitonsa lahottaneet Paskaraidat pääsee ladon taakse marmattamaan. Tarvinnee pitkän yhteiskunnan kustantaman saikun kun on niin pihalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
241
Tuossa tekstin litterointi.
Postaamasi litterointi ei ole täydellinen. Tuosta litteroinnista on (tarkoituksenmukaisesti?) jätetty pois kohtia, jotka hieman muuttavat tarinaa. Esimerkiksi tuolta videolta jotakuinkin sekunilleen 5min-kohdasta alkava juttu (boldattuna kyseisestä kohdasta uupuva litterointi):

Ai nii, tietsä mitä mulle kävi viime viikolla. Tulee yks perkeleenmoinen imaami tonne.
Sit meillä on A, verinäytteeseen sä jonotat sinne kaks tuntii. Kaks ja puol tuntii jonotat. Sit on B mihkä sä palautat paska- ja kusinäytteet ja sit on C lapset tai päivystys. Eli sä tuut just vastaanotolle. Tiätsä mitä tekee nämä saatanan älämölöt ja kaapupuvut?
-No?
-Nehän on tekstaillu toisilleen, että ottakaa C. Suomalainen jonottaa kaks ja puoli tuntii - kolme tuntii, kaapupuku tulee sisään ja se tulee samoin tein vastaanotolle. Kun C ohittaa kaikki muut jonot.
-Voe helevetti.
-Sit ne on kuule niitä vaan. Sit mä kysyin yhdeltä saatanan kaapupäältä, jolla on se pipo[?] päässä, se on joku näitä vitun imaameja. Anteeks kun mä näin kiroilen.
-Ei mitään
- ...tätä myöten täynnä.
Se oli viime viikon torstaina ni mä kysyin siltä kun se oli ottanu C-lapun et ootsä lapsi vai ootsä päivystys. Jumalauta ku se nous siit tuolist ylö ja alko haukkuu mua...
Ei sillä, kielenkäyttö koko videossa on parhaimmillaankin "värikästä".
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
320
Mikä motiivi sillä oli tuo julkaista? Vai eikö tuo tajunnut mikä paskamyrsky moisesta nousee :confused:
Ei ihme jos kääpä palaa joutuessaan paapomaan mamuja joka päivä duunissaan. Mulla ei hermo meinannut kestää käydä työterveyden verinäytteissä Myyrmäen terveysasemalla aikoinaan ~8-10v sitten , siellä jo silloin oli joka paikka täynnä somaleja ja arabeja, hirveä möykkä odotushuoneessa ja ei mitään käsitystä jonotuksesta, joka toinen jantteri yritti väkisin lääkärien ja hoitajien ovista sisään kun heillä se kaikkein kovin kiire... Voin vaan kuvitella millaista paskaa nykyään noissa on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Joo, olen kans huomannut että noilta muualta tulleilla ei ole minkäälaista käsitystä jonottamisesta tai omasta vuorosta vaan on totuttu siihen että isoin kameli menee ensiksi ja kuka koviten huutaa saa asiansa läpi. Tämä varsinkin silloin jos vastapuoli on nainen.

Lisäksi yleensäkin ihmetyttää pari asiaa äänenkäytössä.

1) Miksi puhelimeen pitää aina puhua kaiutin päällä? Miksei voi puhua niin kuin normaalit ihmiset?

2) Miksi julkisilla paikoilla pitää puhelimesta kuunnella kaiutin päällä sitä omaa musiikkiaan ja vielä volumi täysillä? Voisiko sen oman levyraadin pitää vaikka kotona tai jossain missä ei ole paljon muita ihmisiä? Tai kenties kuulokkeet hommata.

3) Huutamalla puhuminen, varsinkin julkisissa kulkuneuvoissa. Ainakin täällä missä minä asun on varsin normaalia nähdä että kaksi maahanmuuttajaa juttelee toisilleen huutamalla julkisissa kulkuneuvoissa, esim toinen istuu linja autossa takana ja toinen edessä. Kumpikaan ei tee elettäkään siirtyäkseen lähemmäksi toista sillä tilaa olisi vaan päättävät kailottaa toinen toiselle keskustelunsa.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
298
Joo, olen kans huomannut että noilta muualta tulleilla ei ole minkäälaista käsitystä jonottamisesta tai omasta vuorosta vaan on totuttu siihen että isoin kameli menee ensiksi ja kuka koviten huutaa saa asiansa läpi. Tämä varsinkin silloin jos vastapuoli on nainen.

Lisäksi yleensäkin ihmetyttää pari asiaa äänenkäytössä.

1) Miksi puhelimeen pitää aina puhua kaiutin päällä? Miksei voi puhua niin kuin normaalit ihmiset?

2) Miksi julkisilla paikoilla pitää puhelimesta kuunnella kaiutin päällä sitä omaa musiikkiaan ja vielä volumi täysillä? Voisiko sen oman levyraadin pitää vaikka kotona tai jossain missä ei ole paljon muita ihmisiä? Tai kenties kuulokkeet hommata.

3) Huutamalla puhuminen, varsinkin julkisissa kulkuneuvoissa. Ainakin täällä missä minä asun on varsin normaalia nähdä että kaksi maahanmuuttajaa juttelee toisilleen huutamalla julkisissa kulkuneuvoissa, esim toinen istuu linja autossa takana ja toinen edessä. Kumpikaan ei tee elettäkään siirtyäkseen lähemmäksi toista sillä tilaa olisi vaan päättävät kailottaa toinen toiselle keskustelunsa.
Koska yleensä kun ÄO alle kengän numero x2 = toimitaan idioottimaisesti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
Laitetaanpa taas kuulumisia Rasmuksesta. Missään ei toki ole mainittu että asialla olisi äärioikeisto...


Anna Kaija Kalapeippo jakoi linkin.
2 t
Aika hurjaksi mennyt touhu Ruotsissa, jossa natsit yrittivät murhapolttaa 20 nuorta Synagoogaan. Iso joukko henkilöitä heitteli kymmeniä palopommeja ja vain onnenkaupalla mitään ei sattunut, koska tuli ei levinnyt. Ei ole tällä hetkellä helppoa varmastikaan olla juutalainen. Äärioikeisto vain nousee...


Brandbomber kastade mot synagogan i Göteborg
Räddningstjänst och polis kallades till centrala Göteborg på lördagskvällen efter larm om att ett brinnande föremål kastats vid synagogan i centrala Göteborg.
GP.SE





Anna Kaija Kalapeippo
Jos polttomiehet olivat sittenkin muslimeja, niin siinä tapauksessa teko on hyväksyttävä..
Hallitse

TykkääNäytä lisää reaktioita
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
538
No, jos missään niin tuolla on vaikea tietää trollataanko vaiko ei. Kommentointi on välillä niin absurdia tuolta äärilaidalta tuotettuna. Ehkä enemmän kertoo se että ylläpitäjät ei ole ko. tyypin ulostuloihin puuttuneet ja siellä se edelleen jatkaa valitsemallaan linjalla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Anna Kaija Kalapeippo Itekkin olen sitä mieltä, että Trump tästä on vastuussa ja muslimeita ei saa laittaa vastuuseen omista tekemisistään..

Sukunimi herättää epäilyksiä ja profiili on muutenkin aika tyhjä, 500 kaveria lukuunottamatta. Oli tuolla kommenteissa muutkin ihmetelleet asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Anna Kaija Kalapeippo Itekkin olen sitä mieltä, että Trump tästä on vastuussa ja muslimeita ei saa laittaa vastuuseen omista tekemisistään..

Sukunimi herättää epäilyksiä ja profiili on muutenkin aika tyhä, 500 kaveria lukuunottamatta.
Älkää naurattako musliimit ovat tietysti vastuussa omista tekemistään. Ai tämmöinen se RASMUS ryhmä on? Jos on sellaiset mielpiteet hävetkää Rasmus. On sitä ennenkin huomattu että ääriryhmät ovat usein sitä mieltä että "minun asia pyhittää kaiken". Ette saa minun kunniotusta ja tukea.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No, jos missään niin tuolla on vaikea tietää trollataanko vaiko ei. Kommentointi on välillä niin absurdia tuolta äärilaidalta tuotettuna. Ehkä enemmän kertoo se että ylläpitäjät ei ole ko. tyypin ulostuloihin puuttuneet ja siellä se edelleen jatkaa valitsemallaan linjalla.
Tapahtuma on tietysti ikävä ja en minä vihaa juutalaisia. Se sanottu Ruotsin poliisi saa selvittää tuon asian. En myöskään tue teitä Rasmuslaisia sen verran negatiivista olen kuullut valitettavasti asia on näin. Jos olisitte neutraali järjestö mutta olihan siinä sinun komentissa joku komentti jos musliimit tekevät niin ok. Ei musliimi ole yhtään parempi. Rikollinen on aina rikollinen oli sitten musliimi, kristitty, juutalainen tai ateisti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.04.2017
Viestejä
84
Ootko varma, ettet mennyt trolliin?

Näiden rasmuksen ja rhc:n ajatusten aurajokien kanssa ei voi koskaan tietää, onko kyseessä trollaus vai ei. Sen mitä noiden tanttojen ja muutaman siellä pyörivän miesoletetun öyhötystä on tullut huumorimielessä muutaman vuoden seurattua, niin kyllä ne usein ihan tosissaan ovat, vaikka juttujen käsikirjoitus usein jättää Pahkasian hölmöimmätkin vitsit helposti taakseen.

Noista ryhmistähän lentää heti pihalle kuin leppäkeihäs, jos uskaltaa edes hieman joskus kyseenalaistaa pahimpia tuon skenen aivopieruja ja öyhötyksiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kantsii ehkä käydä lukaisee se juttu itse sieltä rasmuksesta kun se kerran avoin ryhmä on. Harvinaisen maltillista tekstiä tuon ryhmän standardiin verrattuna jopa seminuivalla silmällä tarkastellen eikä kukaan ole näköjään skidejään ulos viskaamassa. Pari kommenttia, ettei voisi noin erilaisen maailmankuvan omaavan ihmisen kanssa olla parisuhteessa oli jyrkin anti. Enemmän jutun juurta saisi vaikka tämän foorumin kulttuurin rikastumis-ketkun ylilyönneistä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
The Rasmus voisi pistää Facebookille noottia, että lopettakaahan tällainen immateriaalisia oikeuksia loukkaava ryhmä sassiin! ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 471
Viestejä
4 163 257
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom