Raportti: Microsoft helpottaa Windows 11:n uudelleenasennusta Moment 5 -päivityksessä

Liittynyt
21.07.2023
Viestejä
124
Windows on oman historiansa ja taaksepäin yhteensopivuutensa kanssa jumissa.
Juurikin näin. Windows on "se käyttis" joka on aina pyörittänyt kaikkea antiikista softaa niin kotona kuin teollisuudessakin ja tämän yhteensopivuuden rikkominen voisi olla kuollinisku Windowsin markkinaylivoimalle, jos se ajaisi ihmiset sinne Chromebook ja mäkki osastolle ja teollisuuden Linuxiin.

Jos minun itse pitäisi luopua omasta laajasta Win32 appi kokoelmastani, jos Mikkis yhtäkkiä pudottaisi yhteensopivuuden, eli pitäisi siirtyä kaikessa johonkin uuteen, niin eiköhän se viimein Kubuntu tulisi tilalle ja bye bye Windows siinä tilanteessa.

Tuollainen Win S mode on oikein hyvä tumpeloille, joka haluaa vain katsoa youtubea, nettipankkia ja sähköpostia. Ei voi vahingossa sotkea konettaan kun jokin webbisivu pomppaa esiin ja pyytää asentamaan virussoftan, flasplayerin ym...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Eiköhän sitä ole kehitetty aika tavalla paremmaksi, vaikka uudelleen asennustakin on helpotettu. Ulkomuistista viimeksi asensin Windowsin puhtaalta pöydältä uusiksi joskus Windows 7:aan lopulliseen versioon siirtyessä, siitä menty 8, 8.1, 10 ja nyt 11 päivitysasennuksilla eikä missään kohtaa ole tullut mieleenkään asentaa käyttistä uudelleen.
En jaksanu kaikki viestejä lukea, mutta harvoin sitä on tosiaan windows 7 jälkeen ainakaan kuullut, että kukaan olisi windowsin takia sitä uudelleen asentamassa vaan sen kaiken turhan paskan takia mitä itse on sinne koneelle asennellut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 646
Viestejä
4 207 187
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom