Tuolta voi tilata sähköpösti-ilmoitukset ja tänään tuli klo 12.09.Ajattelin just samaa. Voisko esim joku sposti- ilmoitus olla sopiva kanava..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta voi tilata sähköpösti-ilmoitukset ja tänään tuli klo 12.09.Ajattelin just samaa. Voisko esim joku sposti- ilmoitus olla sopiva kanava..?
No tää ei kerro mulle mitään.Tuolta voi tilata sähköpösti-ilmoitukset ja tänään tuli klo 12.09.
F-Solutions
status.f-solutions.fi
Ei tuolta taida pelkkää iotechhiä saadaTuolta voi tilata sähköpösti-ilmoitukset ja tänään tuli klo 12.09.
F-Solutions
status.f-solutions.fi
No tää ei kerro mulle mitään.
Häiriö verkkosivupalveluissa
Avoin | 11.04.2025 | 12:09 GMT+03:00
Häiriön johdosta osa sivustoista on tavoittamattomissa. Selvitämme ja korjaamme vikaa.
Ei, mutta jos koko hostausalustan PHP on jojossa, ei silloin io-tech:kään toimi.Ei tuolta taida pelkkää iotechhiä saada![]()
Muita ideoita..? @Sampsa :lla mitään ehdotusta..?
Toki.Ei, mutta jos koko hostausalustan PHP on jojossa, ei silloin io-tech:kään toimi.
Ei varmaan olekaan. Siksi yritykset julkaisevat nämä omalla yritystilillään.Ei taida foorumilla olla mitään omaa sometiliä jossa voi seurata bbs:ssää?
Mä en vain käsitä mihin sitä ilmoa edes tarvitaan kun herja on silmien edessä.Toisaalta ei sekään olisi hyvä idea että kaikki päälle 77 000 käyttäjää saisi aina ja automaattisesti sähköpostia kun pienikin ongelma foorumin toiminnassa...
Kyseessä ei ole kovin suurin lafka.Toki.
Mutta saanet samalla kaikista ko lafkan katkoista ilmon. Joka ei taida kiinnostaa edes promillea iotechin käyttäjiä?
Noh, ei se kuitenkaan mielestäni oikein tarkoitusta aja että ottaa kaikki hälyt.Kyseessä ei ole kovin suurin lafka.
Useamman viikon on ollut tuo sähköpostitilaus ja nyt oli eka kerta kun tuli.
Samaa vika selvityksessä kuin perjantaina.,Oli tuossa joku tovi sitten, kun ei sivulle päässyt ollenkaan. Klo 22.50 tjsp
Sanotaan näin, että hieman siihen suuntan vaikuttaisi. Jatketaan selvittelyä.Onkohan tää sitä samaa (väitettyä) palvelunestohyökkäysaaltoa mikä nyt on kuulema menossa? Kellään mitään tietoa?
Sanotaan näin, että hieman siihen suuntan vaikuttaisi. Jatketaan selvittelyä.