Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on nyt 2vk:n sisään tökkiny rasittavan paljon.
Jeps, tuskaisen tahmaista on meno. 5-20s kestää jokaisen klikin jälkeen että mitään tapahtuu.Tahmaa juu jatkuvasti tänään. Jokainen sivulataus useampia sekunteja, välillä jopa toistakymmentä.
Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?
Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?
Sama vika ilmaantui itselle. Ja edelleen taitaa vähän tahmailla välillä?
Mihin on chat kadonnut?
Poistettu väliaikaisesti käytöstä siksi aikaa, että foorumin viat saadaan selville. Näin viimetiedon mukaan.Mihin on chat kadonnut?
Raportoi jos foorumi hidasteleeMinulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.
Pyritään selvittämään, mistä hidastelut johtuu esim. asennetut addonit, joihin tuo ilmoituksien määrä selaimessa lukeutuu. Eli tutkitaan ja korjataan.
Minulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.
Miksi minulla tuli ilmoitukset ihan normaalisti?Minusta tässä Sampsa ja käyttäjät puhuu eri ongelmasta. Samosa siitä että numero ei päivity otsikkoon ja käyttäjät siitä että Ilmoitukset napin ajax toiminto on tapettu. Aiemmin jos joku kommentoi seurattuun ketjuun [Ilmoitukset] muuttui muotoon [Ilmoitukset 1] muotoon itsestään. Nyt vasta F5 tai toiselle sivulle mentäessä.
Miksi minulla tuli ilmoitukset ihan normaalisti?
Jees, meinasin tulla samaa kirjoittamaan, mutta sitten taas hetkellisesti toimi ihan ok niin se unohtui.Hidastelee tällähetkellä, 10 sekuntia kestää välillä, ennenku sivu latautuu.
Tahmailee taas kivasti