Raportoi jos sivusto/foorumi hidastelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
About 10s sivunlataus, hieman turhan rauhallista hätäselle ihmiselle.

Noin puoli tuntia sitten:

M8L36CK.jpg

Nyt hidastelee taas vähän pahemmin kuin aiemmin tänään.

"An unexpected database error occurred. Please try again later."
Hidastelee todella paljon ja välillä lykkää tuollaista virhettä näyttäen vain valkoisen sivun.

Unexpected database erroria puskee, pistin @burner viestiä josko homma selviäisi ja toiminta nopeutuisi.

Tänään tökkinyt kiinteällä ja mobiililla jatkuvasti. Tulee sellaisia kivoja 20 sekunnin sivulatauksia..

Tahmaa juu jatkuvasti tänään. Jokainen sivulataus useampia sekunteja, välillä jopa toistakymmentä.

Tahmaa juu jatkuvasti tänään. Jokainen sivulataus useampia sekunteja, välillä jopa toistakymmentä.
Jeps, tuskaisen tahmaista on meno. 5-20s kestää jokaisen klikin jälkeen että mitään tapahtuu.

Hetken toimi äskön ihan sujuvasti, mutta taas alkoi tahmaamaan.

Onkohan database jo turvonnut liian suureksi XenForon käsiteltäväksi, vai vieläkö palvelinestohyökkäykset vaivaavat?

Ei tässä viitsi uutta kannatusjäsenyyttä ostaa, ennen kuin nämä lapsukset on saatu korjattua.

Olenko mä ainoa jolla ei ole tökkiny missään vaiheessa, tässä näiden päivien/viikkojen gatessa. Ja yhteys tai laitteet ei ole mitään high end. Tänään tosin ehdin paltalle vasta nyt.

Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?

Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?

Sama vika ilmaantui itselle. Ja edelleen taitaa vähän tahmailla välillä?

Pyritään selvittämään, mistä hidastelut johtuu esim. asennetut addonit, joihin tuo ilmoituksien määrä selaimessa lukeutuu. Eli tutkitaan ja korjataan.

Minulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.

Pyritään selvittämään, mistä hidastelut johtuu esim. asennetut addonit, joihin tuo ilmoituksien määrä selaimessa lukeutuu. Eli tutkitaan ja korjataan.

Minulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.

Minusta tässä Sampsa ja käyttäjät puhuu eri ongelmasta. Samosa siitä että numero ei päivity otsikkoon ja käyttäjät siitä että Ilmoitukset napin ajax toiminto on tapettu. Aiemmin jos joku kommentoi seurattuun ketjuun [Ilmoitukset] muuttui muotoon [Ilmoitukset 1] muotoon itsestään. Nyt vasta F5 tai toiselle sivulle mentäessä.

Minusta tässä Sampsa ja käyttäjät puhuu eri ongelmasta. Samosa siitä että numero ei päivity otsikkoon ja käyttäjät siitä että Ilmoitukset napin ajax toiminto on tapettu. Aiemmin jos joku kommentoi seurattuun ketjuun [Ilmoitukset] muuttui muotoon [Ilmoitukset 1] muotoon itsestään. Nyt vasta F5 tai toiselle sivulle mentäessä.
Miksi minulla tuli ilmoitukset ihan normaalisti? :eek:

Ei mullakaan päivity ilmoitukset muuten kuin päivittämällä koko sivu tai siirtymällä foorumin sisällä toiselle sivulle.

Sama meininki kuin muilla, ilmoitukset junnaa. Muuten foorumi toimii normaalisti.

Sama tilanne. Hetkellistä hidastelua.

Jostain syystä tällä hetkellä threadien avaus tuottaa kyseisen errorin. Tulee esimerkiksi uutisien kommentteja kun yrittää lukea ja tämän ketjun aiemmalta sivulta tälle siirtyminen tuotti saman virheen. Sivun taaksepäin siirtyminen ja uudelleen yritys päästää eteenpäin.
Q1QJ1wa.png

Ja jos jotakin lohduttaa,niin ei ole tämä io-tech.fi ainoa joka perseilee.
Mutta tämä on pientä ja asiat täällä korjataan nopeasti.:geek::cigar2:

Afterdawn on tehnyt sitä jo kuukauden ajan samalla tavoin,tekee edelleenkin.:grumpy:

Afterdawn.PNG

Viimeksi muokattu:
Mulla ei toimi kirjautuminen facebookin kautta. Ei ole toiminut nyt muutamaan päivään. Onneksi tämän koneen tässä selaimessa on aktiivinen istunto päällä, sillä olen rekisteröitynyt facebookin kautta, eikä mulle ole foorumille omaa salasanaa.
loginbugaa.PNG

Koodi:
09.01.2018 21:10:32
An unexpected database error occurred. Please try again later.

Minulla ei ole ollenkaan hidasta :think:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom