Raportoi jos sivusto/foorumi hidastelee

Rensu

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
743
About 10s sivunlataus, hieman turhan rauhallista hätäselle ihmiselle.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 851
Nyt hidastelee taas vähän pahemmin kuin aiemmin tänään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
"An unexpected database error occurred. Please try again later."
Hidastelee todella paljon ja välillä lykkää tuollaista virhettä näyttäen vain valkoisen sivun.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Unexpected database erroria puskee, pistin @burner viestiä josko homma selviäisi ja toiminta nopeutuisi.
 

Sande_

white male
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
320
Tänään tökkinyt kiinteällä ja mobiililla jatkuvasti. Tulee sellaisia kivoja 20 sekunnin sivulatauksia..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 714
Tahmaa juu jatkuvasti tänään. Jokainen sivulataus useampia sekunteja, välillä jopa toistakymmentä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Tahmaa juu jatkuvasti tänään. Jokainen sivulataus useampia sekunteja, välillä jopa toistakymmentä.
Jeps, tuskaisen tahmaista on meno. 5-20s kestää jokaisen klikin jälkeen että mitään tapahtuu.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Hetken toimi äskön ihan sujuvasti, mutta taas alkoi tahmaamaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
191
Pyöritetäänkö tätä jollain viiden pennin webbihotellilla vai miten voi olla näin surkeaa toimintaa?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Onkohan database jo turvonnut liian suureksi XenForon käsiteltäväksi, vai vieläkö palvelinestohyökkäykset vaivaavat?

Ei tässä viitsi uutta kannatusjäsenyyttä ostaa, ennen kuin nämä lapsukset on saatu korjattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 707
Olenko mä ainoa jolla ei ole tökkiny missään vaiheessa, tässä näiden päivien/viikkojen gatessa. Ja yhteys tai laitteet ei ole mitään high end. Tänään tosin ehdin paltalle vasta nyt.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Katosiko purkkauksen yhteydessä toiminto, joka toi automaagisesti ilmoituksien merkin lukemattomista uusista seuratuista viestiketjuista, ilman sivun päivittämistä käsin?
Sama vika ilmaantui itselle. Ja edelleen taitaa vähän tahmailla välillä?
Pyritään selvittämään, mistä hidastelut johtuu esim. asennetut addonit, joihin tuo ilmoituksien määrä selaimessa lukeutuu. Eli tutkitaan ja korjataan.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Minulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Pyritään selvittämään, mistä hidastelut johtuu esim. asennetut addonit, joihin tuo ilmoituksien määrä selaimessa lukeutuu. Eli tutkitaan ja korjataan.
Minulla ei ole ilmoitus puoli tuntunut toimivan kunnolla. Eli jos on välilehti auki, niin se ei ilmoita, että seuraamallani ketjulla on kommentoitu, paitsi jos päivitän välilehden. Tällein on toiminut tänään kahdella eri koneella.
Minusta tässä Sampsa ja käyttäjät puhuu eri ongelmasta. Samosa siitä että numero ei päivity otsikkoon ja käyttäjät siitä että Ilmoitukset napin ajax toiminto on tapettu. Aiemmin jos joku kommentoi seurattuun ketjuun [Ilmoitukset] muuttui muotoon [Ilmoitukset 1] muotoon itsestään. Nyt vasta F5 tai toiselle sivulle mentäessä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Minusta tässä Sampsa ja käyttäjät puhuu eri ongelmasta. Samosa siitä että numero ei päivity otsikkoon ja käyttäjät siitä että Ilmoitukset napin ajax toiminto on tapettu. Aiemmin jos joku kommentoi seurattuun ketjuun [Ilmoitukset] muuttui muotoon [Ilmoitukset 1] muotoon itsestään. Nyt vasta F5 tai toiselle sivulle mentäessä.
Miksi minulla tuli ilmoitukset ihan normaalisti? :eek:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
Ei mullakaan päivity ilmoitukset muuten kuin päivittämällä koko sivu tai siirtymällä foorumin sisällä toiselle sivulle.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Sama meininki kuin muilla, ilmoitukset junnaa. Muuten foorumi toimii normaalisti.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Sama tilanne. Hetkellistä hidastelua.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
175
Jostain syystä tällä hetkellä threadien avaus tuottaa kyseisen errorin. Tulee esimerkiksi uutisien kommentteja kun yrittää lukea ja tämän ketjun aiemmalta sivulta tälle siirtyminen tuotti saman virheen. Sivun taaksepäin siirtyminen ja uudelleen yritys päästää eteenpäin.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
1 894
Ja jos jotakin lohduttaa,niin ei ole tämä io-tech.fi ainoa joka perseilee.
Mutta tämä on pientä ja asiat täällä korjataan nopeasti.:geek::cigar2:

Afterdawn on tehnyt sitä jo kuukauden ajan samalla tavoin,tekee edelleenkin.:grumpy:

Afterdawn.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 172
Mulla ei toimi kirjautuminen facebookin kautta. Ei ole toiminut nyt muutamaan päivään. Onneksi tämän koneen tässä selaimessa on aktiivinen istunto päällä, sillä olen rekisteröitynyt facebookin kautta, eikä mulle ole foorumille omaa salasanaa.
loginbugaa.PNG
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Koodi:
09.01.2018 21:10:32
An unexpected database error occurred. Please try again later.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Minulla ei ole ollenkaan hidasta :think:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 075
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom