Rannekelloja

Liittynyt
22.06.2024
Viestejä
12
Omegan speedmaster ja Rolexin Oyster Perpetual haluttaisi hankkia kokoelmiin vielä joskus. Chrono24:stä olen näitä katsellut, onko muita järkeviä kauppapaikkoja? Etenkin rolleista taitaa olla liikkeellä hyvä määrä replikoita. Ei ehkä huono idea kiikuttaa ostos lindroosille autentikoitavaksi :D
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 921
Omegan speedmaster ja Rolexin Oyster Perpetual haluttaisi hankkia kokoelmiin vielä joskus. Chrono24:stä olen näitä katsellut, onko muita järkeviä kauppapaikkoja? Etenkin rolleista taitaa olla liikkeellä hyvä määrä replikoita. Ei ehkä huono idea kiikuttaa ostos lindroosille autentikoitavaksi :D
Autentikoiko ne noita? Mä oon ymmärtänyt, että AD:eet ei tee tommosta koska riski on suuri.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
152
Autentikoiko ne noita? Mä oon ymmärtänyt, että AD:eet ei tee tommosta koska riski on suuri.
Tämä selviää mailaamalla Lindroosille. Ja siis kyllä he maksua vastaan sen autentisoivat. Mutta Rolexin tunnistaa aidoksi, kun katsoo koneistoa. Vaikka kloonikoneistot ovatkin hyvin lähellä, niin tietyistä pikkueroista kloonin tunnistaa heti. Tuoreemmat Rolexit tunnistaa replikoiksi sarjanumeroista jo avaamattakin niitä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 546
Viestejä
4 394 835
Jäsenet
73 000
Uusin jäsen
jrber

Hinta.fi

Ylös Bottom