- Liittynyt
- 24.02.2017
- Viestejä
- 3 854
Tuolta näkee kuskien rengasvalinnat yms. rengastietoutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mut vissii lähinnä ku ehti tiet sulaa enemmän jäljessä tuleville. Munsteriki iha Rovanperän vauhdissa. Munsterilla oli kyl hieman eri rengassetti myös.No nyt alkoi Kallelta löytymään vauhtia. Samaten Pajarilta. Erot on suht pieniä Monte Carloon, joten kaikki on vielä mahdollista.
Ilmeisesti yleisössä joku pätkän alkupäässä tippunut korkealta.EK5 peruttu. Onko jollain tarkempaa tietoa miksi? Liian hyvä sauma rovanperälle ajaa kärki kiinni ja ohi?
SairastapausEK5 peruttu. Onko jollain tarkempaa tietoa miksi? Liian hyvä sauma rovanperälle ajaa kärki kiinni ja ohi?
EK 5 perumisen syy on varmistunut. Erikoiskokeella ollut katsoja tarvitsi hoitoa sairastapauksen vuoksi.
Syy on siis täysin ymmärrettävä. Kyseessä ei näin ollut yleisön käytös.
Kannattaa muistaa että viime kaudella Ogier ajoi 10/13 kisoista, ei pärjännyt. Skippasi ns lottokisat eli Ruotsin ja Kenian. Puolassa ei päässyt lähtöviivalle.Melkosta sekoilua MTV3 selostajalta pisteistä ja sijoituksista.
Ensin luuli että Kalle voitti Evansin sunnuntaina ja edelleenkään ole korjannut että Kalle voittikin todellisuudessa Ogierin.
Ogier jos ajais koko kauden niin olis taas vahvoilla. Kallelta perussuoritus.
Jokohan se Ruotsin tilanne on selvinnyt sen loton osalta että ajetaanko vaiko eikö ajeta ja missä ajetaan jos ajetaan? Jotain viranomaishässäkkää vissiin ollut jonkin verran.Iha "ok" tulos lopulta Rovanperältä. Kolmen viikon päästä sit kunnon rallia. Oli aikamoista olosuhde- ja rengaslottoa.
Fourmaxilla loistava aloitus Hyundailla!
Tarkennatko vähän mistä kyse? Menny ainaki itseltä ohi.Jokohan se Ruotsin tilanne on selvinnyt sen loton osalta että ajetaanko vaiko eikö ajeta ja missä ajetaan jos ajetaan? Jotain viranomaishässäkkää vissiin ollut jonkin verran.
Lupien kanssa ongelmia, kun ajellaan saamelais alueilla tms. Näin itse muistelin, mutta silloin oli ainakin oletus, että kaikki saadaan ajettua.Tarkennatko vähän mistä kyse? Menny ainaki itseltä ohi.
Neljättä kertaa Uumajan ympäristössä ajettavan Ruotsin MM-rallin ylle on kertynyt tummia pilviä, Ruotsin yleisradioyhtiö SVT kertoo.
MM-kisakalenterin toisena rallina helmikuun puolivälissä ajettava ralli on vaarassa yllättävästä syystä, kun järjestäjät ja poronhoito riitelevät jälleen keskenään.
– Emme tiedä mitään reiteistä ennen kuin lääninhallitus on sanonut mielipiteensä, tapahtuman johtaja Erik Åström sanoo SVT:lle.
Totta. Evans oli tasaisen nopee. Mut kyl me jo Ruotsissa nähdään normaalimpi ralli. Ellei sit siellä oo lumesta puutetta ja arvotaan sielläki, että millä renkaalla mennää. Voi olla rengaskulumat raakaa talvikumeille, jos soraksi muuttuu.Montesta jäi itselle päällimmäisenä mieleen Evansin tasaisen nopea suoritus. Pajarin kohdalla ihan turha painaa vielä paniikkinappia. Monte on todella vaativa kisa, etenkin suomalaisille vaikka Tommi Mäkinen tässä onkin poikkeus neljällä voitolla. Sorakisat rupeaa sitten näyttämään mihin se vauhti alkaa riittämään. Toki pidettävä mielessä että oppivuosi menossa ja jos pystyy silloin tällöin väläyttämään vauhtia, voi kautta pitää onnistuneena.
Joka tapauksessa mielenkiintoinen kausi varmasti tulossa ja tulee kyllä seurattua kisoja livenä tv:stä jahka vain aikataulut antaa myöten.
Artikkelin lopussa oli toivoa herättävä pohdiskelu. Ku Hyundai kerta näin panostaa autoon, nii ehkäpä eivät ole lähdössä pois. En tosin ymmärrä tota hybridin mainintaa.Nyt odotellen kerkeääkö Hyundai saamaan Ruotsiin lähtöviivalle 2025-Specseillä olevan kärrynsä. Yritys on ainakin kova.
Hyundai’s Game-Changer: 2025-Spec i20 N Rally1 Set for Debut in Sweden
@World / Red Bull Content Poolmotorcyclesports.net
The Bigger Picture: WRC’s Future
Hyundai’s decision to leverage development allowances underscores the ongoing evolution of the WRC’s technical landscape. As manufacturers navigate regulatory changes and push the boundaries of hybrid rally technology, the debut of the 2025 i20 N Rally1 signals Hyundai’s intent to remain at the forefront of the sport.
Ekana tulisi mieleen että tekoälylle on annettu pressitiedote.Artikkelin lopussa oli toivoa herättävä pohdiskelu. Ku Hyundai kerta näin panostaa autoon, nii ehkäpä eivät ole lähdössä pois. En tosin ymmärrä tota hybridin mainintaa.
Oma veikkaus on että nyt pistävät isot paukut ja sit johto pois seinästä. Jatkossa joku yksityistalli saa nimellistä tukea. Sama kuvio minkä esim. Citroen ja Ford on tehnyt.Artikkelin lopussa oli toivoa herättävä pohdiskelu. Ku Hyundai kerta näin panostaa autoon, nii ehkäpä eivät ole lähdössä pois. En tosin ymmärrä tota hybridin mainintaa.