Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tästä ymmärsi niin, että Citroen sen halusi eli rahakkaampi sopimus varmaan kuin mitä Toyota pystyi tarjoaamaan. Nyt ei ainakaan jää Citroenilla kuskeista kiinni.Erikoinen veto, miksi ja miten Lappi meni/pääsi sitikalle ?
Eikös tuo asema ollut Toyotalla muutenkin epävarma, koska tulokset tällä kaudella ovat jääneet kevyiksi? Varmasti hän olisi vielä saanut jatkosopimuksen ensi kaudelle mutta kuten joku toimittajakin kertoi, niin Mäkinen voi suunnitella nuoren Rovanperän nostamista talliin ja silloin joku suomalaisista olisi joutunut väistämään.Erikoinen veto, miksi ja miten Lappi meni/pääsi sitikalle ?
Eiköhän sitä suunnittele kaikki muutkin ja tällä hetkellähän ellei jotain salaista sopimusta ole Rovanperä ei ole vielä minkään muun paitsi Skodan leirissä.Mäkinen voi suunnitella nuoren Rovanperän nostamista talliin ja silloin joku suomalaisista olisi joutunut väistämään.
Rallin MM-sarjaNelosella on ilmeisesti nyt ruudun kaikki ohjelmat ilmaiseksi katsottavissa tämän viikonlopun.
Neljä EK:ta pitäisi siis näkyä sitä kautta livenä.
Latvalan tapauksessa kaide rikkoi. Nyt oli ihan oma vika.Asvaltin reunaanko nuo hajoo vai mikä noita rikkoo?
Mistäs tämmöinen tieto löytyy?Latvalan tapauksessa kaide rikkoi. Nyt oli ihan oma vika.
Ihan itse tosta lähetyksestä observoin.Mistäs tämmöinen tieto löytyy?
Tuo ei vastaa rata-ajoa, ei siinä paljoa tarvi mokata tai löytää paskaa tieltä, hyppyyttää autoa oikoessa jne. Lappi oli varmasti onnekkain, kun auto jäi tielle, vaikka meni aika kauan ihan poikittain. Oli hieman aikasemmin jo aika hurjan näköistä menoa, kun 190km/h mutkaa oikoen, tippui kyllä mutkassa 160-170km/h välille. Ei ole aikaa miettiä!Jari-Maisa näytti taas kykynsä paineen alla.
Ok, ihmettelin vain yhdessäkään uutisessa ei mainittu mitään törmäystä.Ihan itse tosta lähetyksestä observoin.
Missäs sä olit kun se nousi kymmenenneltä sijalta kärkeen? Ai niin, eihän silloin voi mitään kommentoida, vasta kun sattuu joku ajovirhe niin voi tulla sitten haukkumaan.Jari-Maisa näytti taas kykynsä paineen alla.
En ainakaan täällä hehkuttamassa sen nousua muiden epäonnella. Tojota sattui valitsemaan toki oikeat renkaat eilen mutta en nyt muuten nostaisi Latvalan taitoja esille.Missäs sä olit kun se nousi kymmenenneltä sijalta kärkeen? Ai niin, eihän silloin voi mitään kommentoida, vasta kun sattuu joku ajovirhe niin voi tulla sitten haukkumaan.
Tippui sinne myös itse epäonnella, vai eikö vajaata 40s rengasrikkoa lasketa hidastavaksi tekijäksi?En ainakaan täällä hehkuttamassa sen nousua muiden epäonnella. Tojota sattui valitsemaan toki oikeat renkaat eilen mutta en nyt muuten nostaisi Latvalan taitoja esille.
Ei se ole epäonnea, että Latvala tyrii joka helvetin kerta ja rikkoo renkaansa ihan itse. Enkä kutsuisi päin helvettiä tehtyä rengasvalintaakaan epäonneksi, sillä talleilla on osaavat meteorologit ja insinöörit, joiden tehtävä on laskea paras ratkaisu kaikki muuttujat huomioiden.Tippui sinne myös itse epäonnella, vai eikö vajaata 40s rengasrikkoa lasketa hidastavaksi tekijäksi?
Elä jaksa lässyttää jostain muiden epäonnesta, melkein joka rallissa joku kuski hyötyy toisten ulosajoista, rengasrikoista yms.En ainakaan täällä hehkuttamassa sen nousua muiden epäonnella. Tojota sattui valitsemaan toki oikeat renkaat eilen mutta en nyt muuten nostaisi Latvalan taitoja esille.
Ja millähän se Loeb nousi kärkeen. Noh muiden epäonnella ja sattui tänä aamuna valitsemaan ainoana oikeat renkaat.En ainakaan täällä hehkuttamassa sen nousua muiden epäonnella. Tojota sattui valitsemaan toki oikeat renkaat eilen mutta en nyt muuten nostaisi Latvalan taitoja esille.
Kaikki siis rikkoi tarkoituksella renkaansa, myös Neuville viimeisellä pätkällä, kun huonoa säkää ei ole olemassa, ei nyt eikä ikinä. Kukaan ei ole edes mennyt tuonne voittamaan vaan rikkomaan renkaansa, jotta voisi taas selitellä lisää lehdistölle.Ei se ole epäonnea, että Latvala tyrii joka helvetin kerta ja rikkoo renkaansa ihan itse. Enkä kutsuisi päin helvettiä tehtyä rengasvalintaakaan epäonneksi, sillä talleilla on osaavat meteorologit ja insinöörit, joiden tehtävä on laskea paras ratkaisu kaikki muuttujat huomioiden.