Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kyllä myöntää että tähän mennessä Latvala ajanut todella hyvin. En kyllä jaksa uskoa että huomenna olisi paljoa saumaa tänakille, mutta kunhan nyt ei vaan rupeaisi hulluttelemaan ni hyvä sijotus tulossa jokatapauksessa. Mieluummin se podium sijotus kun keskeytys.
Oho Latvala johtaa kun edestä ajetaan ulos. Eikös tämän pitänny mennä niin että Latvala keskeyttää paineen alla
, io-techin "asiantuntioiden" mukaan?
Hyvin näyttää voitosta ajavan toistaiseksi. Tuntuu että isompi riemu täällä on jos Latvala keskeyttää kuin jos voittaa. Ihme sakkia
Minusta oli juuri hyvin tehty yleisö EK Ei saa olla liian helppoaYlen sivulla oli video tuosta Neuvillen osumasta. Kyllä voi olla surkea tuuri mutta myös radan rakenne on aika typerä. Ensin ajetaan talla pohjassa metsässä ja sitten hieman liian aikaisin leikkaus mutkaan ja siinä olevaan betoniin ja siinä se kisa olikin. Pitäs kyllä tuollainen yleisöerikoiskoe olla vähän armollisempi.
Aijai, toivotaan että Jarin paketti pysyy kasassa 20 sekunnin turvin. Ei kannata ainakaan liiaksi nostaa, kun sitten menee rytmi ja penkka kutsuu.
Olin aika varma että JM himmailee tuon powerstagen ja nappaa vaan voiton kotiin mutta vei vielä powerstagenkin.Mahtavaa ajoa! Vipalle pätkälle vielä pohjat vaikka Ogier ja Neuville vielä säästi renkaitaan sille pätkälle!
Kun tätä videota kattelee, ni pihapiiri on kuin normaali maatila, mutta tuolla halleissa on huippuluokan hi-tech tehtaan tuotantotilaa ja koneita. Kyllä ammattitaito on todella korkealla tuolla tilalla.
Vastaavasti kaikkialle muualle on pitempi matka (joskin kuten videostakävi ilmi, niin rekat menee myös suoraan kisapaikasta seuraavaan) ja testaus on jatkossa rajoitetumpaa. Tuo Kölnin kompleksi on joka tapauksessa jo olemassa, ja tuskin se on ainakaan F1:n lopettamisen jälkeen on ollut varsinaisesti ylibookattu. Vaikea nyt nähdä varsinaista etua siihen että autoa tehdään useassa eri paikassa vrt. jos se voitaisiin tehdä lähes täysin yhdessä paikassa. Ehkä Mäkisellä oli vaan ehto saada päämaja tuonne ja Toyotalla eivät voineet kuin myöntyä siihen.Mäkisen tiimin rakentelukokemus varmasti ratkaisi ja se, että heillä on monenmoisia testialustavaihtoehtoja täällä Suomessa. Kunnon talvi, kunnon soratiet ja monenmoisia asvalttialustoja, missä pääsee testaamaan. Ja ehkä sekin, että tuommoisen ''maatilatehtaan'' pyöritys on todennäköisesti edullisempaa kuin ison tehdaskompleksin.
En ole negatiivinen, mutta ihmettelen tuota. Muistan että ennen kuin joku Autosport tms. teki skuupin Puuppolasta niin oli vain huhu/uutinen Mäkisestä tallipäälikkönä.Eipä se positiivisuus kauaa kestäny.
Anttila luki alkuaikoina nuotit paljon tasaisemmalla puheella. Ihan tarkoituksella joutui muuttamaaan nuottien lukua nykyiseen rytmitettyyn kiekuvaan tyyliin, jolla korostetaan tärkeimpiä nuotteja.Yksi asia kuiteskin Latvalan ajossa on itseä mietityttäny, nimittäin hänen kartanlukijansa. Oletteko koskaan kiinnittäneet huomiota siihen, millätavalla se kartturi niitä nuotteja lukee ? Sillä on hyvin kiihkeä ja agressiivinen lukutapa, mikä saattaa myös henkisesti psyykata Latvalaa yrittämään liikaa. Yleensä suomalaiset kartturit ovat olleen aikaslailla napakoita, mutta silti jouheita puhetyyliltäänsä. Moni ei varmaan kiinnitä huomiota tähän yksityiskohtaan, mutta kartturin merkitys kuljettajan henkisessä puolessa on yllättävän suuri.
Tiimit valitsee yhden maan Euroopasta jossa saa testata vapaasti. Käytännössä se on sama kuin tiimin päämaja, tai ainakin lähellä sitä. Suomi on varmasti Saksaa parempi paikka testata soralla ja lumella, joita on 9,5/13 kisaa kaudesta. Ne 42 muualla ajettavaa päivää voi sitten käyttää asvaltin ja karkeamman kivikon ajamiseen. Kai sinne Puuppolaan voi myös vetää jonkun kivan asvalttilenkin.Vastaavasti kaikkialle muualle on pitempi matka (joskin kuten videostakävi ilmi, niin rekat menee myös suoraan kisapaikasta seuraavaan) ja testaus on jatkossa rajoitetumpaa. Tuo Kölnin kompleksi on joka tapauksessa jo olemassa, ja tuskin se on ainakaan F1:n lopettamisen jälkeen on ollut varsinaisesti ylibookattu. Vaikea nyt nähdä varsinaista etua siihen että autoa tehdään useassa eri paikassa vrt. jos se voitaisiin tehdä lähes täysin yhdessä paikassa. Ehkä Mäkisellä oli vaan ehto saada päämaja tuonne ja Toyotalla eivät voineet kuin myöntyä siihen.
Oli miten oli niin oikea ratkaisu ilmeisesti tehtiin, oli syy mikä tahansaVastaavasti kaikkialle muualle on pitempi matka (joskin kuten videostakävi ilmi, niin rekat menee myös suoraan kisapaikasta seuraavaan) ja testaus on jatkossa rajoitetumpaa. Tuo Kölnin kompleksi on joka tapauksessa jo olemassa, ja tuskin se on ainakaan F1:n lopettamisen jälkeen on ollut varsinaisesti ylibookattu. Vaikea nyt nähdä varsinaista etua siihen että autoa tehdään useassa eri paikassa vrt. jos se voitaisiin tehdä lähes täysin yhdessä paikassa. Ehkä Mäkisellä oli vaan ehto saada päämaja tuonne ja Toyotalla eivät voineet kuin myöntyä siihen.
Täysin rajoittamattomasti ja koskeeko tämä kaikkia vai vain uusia valmistajia? Jos vain uusia niin sittenhän tuossa olisi selkeä etu.Tiimit valitsee yhden maan Euroopasta jossa saa testata vapaasti.