Radeon RX 9070 XT & 9070 Osto- ja tilausseuranta -ketju (Navi 48)

MSRP kortteja ei hirveästi näkynyt. 900e kortteja olis saanu mutta mitään järkeä tuommoisessa kun 759€ on 7900XT ja 960€ saa jo 7900 XTX:n. Pro shop löi vielä botti checkin tasan 16:00, niin ettei mitään mahdollisuuksia.

Onhan noita 800€ kortteja vaikka kuinka paljon, esim Proshopilla yms mitä saatavilla samantien ja saa ostoskoriin.

Itse koitin tuota Powercolorin Reaperia kun koteloon ei mene kun 2 slotti, maksua vaille valmis kunnes heitti takasin ostoskoriin ja kertoi ettei ole enää saatavilla.

Harminlista, mutta en tästä amd kortista rupea maksamaan yli 800e kun voi heittää pienen tukun rahaa päälle niin saa jo 5070Ti (jos joskus saa):rolleyes:

1741270027778.png

16.01 meni tilaus sisään Nitrosta, noita oli jotain 20 kpl varastossa.
Mulla oli tuo kortti tavoitteena ja onnistuin tuolta saamaan. Lukeeko sulla myös, että on heti lähetettävissä?

Tilasit oikeasti perusmallin kalliimmalla kuin mitä XT versio maksoi vai kävikö vahinko?
Toi AMD:n nimeämiskäytäntö voi nyt kostautua vahingossa joillekin kuluttajille, kun suomalaiset jälleenmyyjät pyytävät joistain perus-9070-malleista samaa hintaa kuin 9070XT-malleista 😅

Näitähän piti olla valtavasti. Miten voi loppua sekunneissa?

Tulppaanimania menossa. Ihmiset on aika kyllästyneitä Nvidiaan, joten heti kun näkyy valoa tunnelin toisessa päässä, niin luottokortit kyllä vinkuu.

Itse sain Proshopista VoimaVärin 9070 XT Reaperin. Pari kertaa meni maksuvaihe mönkään, mutta sinnikkyydellä sain läpi lopulta.

Jimssillä sain ostoskoriin ja jatkoin tilausta niin nyt sanoo että Tuote ei ole vielä myynnissä, poista tuote ostoskoristasi jatkaaksesi ostosta.....

Otin varman päälle ja maksoin suosiolla verkkiksen riistohinnan Pulse XT:stä. Liekö ketään siellä kun oli niin sujuva ostotapahtuma. :D

Mulla on verkkiksen ostoskorissa ylimääräinen 666,90€ ASUS Prime Radeon RX 9070 OC.

Vapautan tuon myyntiin 16:19:00 jos nuo varaukset toimivat noin.

No kävipä outo tuuri. Ensimmäistä kertaa tämmösessä mukana, yhtäkkiä klo 16:11 Proshoppiin ilmesty uudestaan 720e kortti, ja sain sen siitä napattua.

Jaa a ei ollu paljo mahkuja XT-korttiin mutta sain non XT ostoskoriin, pääsin kassalle ja maksoin mutta jumahti verify-tilanteessa sivu ja en nyt tiiä että menikö tilaus läpi vai ei. Rahat ainaki lähti tililtä, tämä jimmsissä. En nyt sit tiää tärppäskö vai ei

Hellhoundi irtos tännekin Reaper sekoilujen jälkeen. Joutui lisää maksamaan mut lienee silti tuo reilu 800e parempi kuin mitä hinnat jatkossa.

Kyllähän tämä vähän pistää masentamaan kun tavaraa näin vähän tulee markkinoille msrp hinnoilla. Samanlaista kilpailua joka näytönohjaimen ja konsolin kanssa.

Luu jäi käteen näissä kisoissa. Kopterissa Reaper ja Datatronicissa Prime koriin asti mutta maksamaan ei ikinä päästy. Kaikki sivut nurin ja muista korteista en nähnyt edes ostonappia. Mitään yli 800e ei noista kiinnosta maksaa niin kalliimpia en katsellut edes. Nykyinen 7800 XT onneks riittää toistaiseksi ihan hyvin niin eipä mikään pakko-ostos ollut omalla kohdalla. Onnea voittaneille!

Jimssillä sain ostoskoriin ja jatkoin tilausta niin nyt sanoo että Tuote ei ole vielä myynnissä, poista tuote ostoskoristasi jatkaaksesi ostosta.....
Ihan sama täällä.. valmistauduin jo naputtaa luottokorttitietoja mutta sivu kyykkäs ja tuote hävis ostoskorista.
Hieno homma.

Mutta säästypä 800e jatketaan 5700XT:llä.

Lähden tonne kattelee aurinkoa terassille ja avaan kaljan.

PowerColor Radeon RX 9070 XT Hellhound lähti ProShopista tilaukseen, saas nähä kauan menee että saapuu- Ainenkin tilausvahvari saapui s-postiin.. :lol:

Mulla oli tuo kortti tavoitteena ja onnistuin tuolta saamaan. Lukeeko sulla myös, että on heti lähetettävissä?
Lukee toimitettavissa & odottaa käsittelyä. Mutta kyllä se tulee jos on varattu tilaukselle, niitä oli siellä muutamia hyllyssä kumminkin :thumbsup:

Verkkiksen ostoskoreista vapautui 16 Prime OC:Ta ja sieltä sain napattua

E: eli aika iso erä oli MSRP kortteja jos 16 ei vienyt tilausta maaliin?

Ihan sama täällä.. valmistauduin jo naputtaa luottokorttitietoja mutta sivu kyykkäs ja tuote hävis ostoskorista.
Hieno homma.

Itellä kans 5700 XT päivittymäs. Ehkä se on nöyrryttävä ja ostettava 7800 XT. Säästyy vähän rahaakin.

Hieno homma.

Mulla oli luottokorttinumero vielä ctrl+v takana mutta eipä auttanu kun siihen asti ei koskaan päästy vaikka kahdessa kaupassa oli jo kortti korissa :)

Reaper ja Prime RX 9070 (ei-XT) olivat vielä äsken saatavilla Proshopissa MSRP-hintaan 666 € ja menivät suosiolla ostoskoriin, mutta nyt nekin vaihtuivat ilmoita minulle -tilaan.

Vielä olisi tarjontaa ei-MSRP-hintaisilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 163
Jäsenet
76 569
Uusin jäsen
p_keskitalo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom