Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prkl, oma paketti vielä jossain UPS:n kynsissä. Piti tulla nyt perjantaina mutta venyykin maanantaille...
Posti toi tekemistä viikonlopulle. 7900 XTX referenssiin sopiva.
"Counterassy14" sanoi:This is 3200MHz in SpeedWay @1100mV locked by only the max clock setting (was to scared to go higher ).
Just the gpu pulls peak almost 800W (reported by my PSU).
Paraniko vai huononiko lämmöt pystyyn laittamisesta? Harkitsen itse laittaisko, tää olis niin pirun nätti pystyssä ja näyttää, että jäähyn suunnittelussa se on otettu jollain tavalla huomioon.Nyt kun laittelin tuon pystyyn niin kylki kiinni Cyberpunkissa 80 asteen tuntumassa ja suht hiljaiset (äänen suhteen) kierrokset näyttiksen tuulettimissa.
Parani. Jos prosulla on ilmajäähy niin noiden väli voi olla aika napakka.Paraniko vai huononiko lämmöt pystyyn laittamisesta? Harkitsen itse laittaisko, tää olis niin pirun nätti pystyssä ja näyttää, että jäähyn suunnittelussa se on otettu jollain tavalla huomioon.
Joo, pitää mittailla aika tarkkaan. Kotelokin on aika kapea niin saattaa tulla liian lähelle lasia kun on niin tuhti kortti.Parani. Jos prosulla on ilmajäähy niin noiden väli voi olla aika napakka.
Vastaan itselleni: elikkäs kortti meni takaisin AMD:lle, ja sieltä on tulossa uusi tilalle.Huolestuneena olen seurannut oman refu- mallin lämpöjen nousua. Uutena hotspot oli pelailun jälkeen max 87c ja siitä hiljalleen kasvanut. Tänään tarkastin ja nyt hotspotti käynyt 95 asteessa.
Pitäisiköhän tuota yrittää takuuseen, mielellään rahat takaisin ja AIB tilalle. Kyllähän se periaatteessa vielä speksien sisällä toimii, mutta ei nyt voi täysin viattomasta puhua kun lämmöt vaan jatkaa nousemistaan.
Juu. Minä tuon postasin. Tuo kortti jostain syystä antaa kuormaa 420W vaikka limit pitäis olla 400W. Ja vielä matala asic XT kortiksi, niin kulkee hyvin.7900XT:llä ihan kireät pinnat, ei oma ajo, mutta täältä iotekistä spotattu. 32417pts sijaan 31775pts.
Result not found
www.3dmark.com
En lähtenyt vielä asentamaan uusia ajureita. Eilen tuli pelattua Metro Exodusta ja Cyberpunkkia illalla ja kaikki toimii, niin taidan odotella hetken uusien ajurien suhteen että ovatko kunnossa. Nyt siis ajureina käytössä toiseksi uusimmat.Olipas mielekiintosta, eile kaatu horizon ku pelailin ja äske yritin asennella uusia ajureita niin löi vaa blue screeniä asennuksen aikana Piti vetää DDU ja uus ajuripaketti sisää et alko toimii... Oliko muilla samaa?
En lähtenyt vielä asentamaan uusia ajureita. Eilen tuli pelattua Metro Exodusta ja Cyberpunkkia illalla ja kaikki toimii, niin taidan odotella hetken uusien ajurien suhteen että ovatko kunnossa. Nyt siis ajureina käytössä toiseksi uusimmat.
itellä pyörii kans jos pidän ajureista asetukset vakiona, koska tuulettimet pyörii aivan liian hiljaa.Lienee viallinen 7900xtx Red devil, kun Junction temp pyörii tunnin pelaamisen jälkeen 99-102C.
Korkeimmillaan käyty 106-107C. Miten takuuasiat hoitunut näissä?
Kiitos vinkistä. Muutin tuon käyrän, niin että flektit pyörii kovaa, niin pysyy Junction temp +85C. Ääntähän kopasta lähtee ja ei varmaan noin kovaa tarvis pyöriä, mutta kun pelailee kuulokkeet päässä, niin eipä ole väliä.itellä pyörii kans jos pidän ajureista asetukset vakiona, koska tuulettimet pyörii aivan liian hiljaa.
Tässä juuri kamppaillu 7900xtx ongelman kanssa jossa on 3 näyttöä kiinni. Ajurit kaatuili, pelit pyöri huonosti ja kaatuili. Tajuttiin että ongelma ei loppupeleissä ollu kortissa, vaan riser kaapelissa joka on 4.0. Kaikki ongelmat hävis kun biossista määriteltiin pcie gen 4 auton sijan.Ihme ongelma alkanu tulee. Aina kun käynnistän toisen näytön niin lyö blue screenit, jos on virrat päällä molemmissa startissa niin ei ongelmaa. Kellää ollu samaa?
Tässä juuri kamppaillu 7900xtx ongelman kanssa jossa on 3 näyttöä kiinni. Ajurit kaatuili, pelit pyöri huonosti ja kaatuili. Tajuttiin että ongelma ei loppupeleissä ollu kortissa, vaan riser kaapelissa joka on 4.0. Kaikki ongelmat hävis kun biossista määriteltiin pcie gen 4 auton sijan.
Joo ei näytä oikei diggailevan siitä että käytin päänäytössä freesyncciä... Noh parempi näin, melkee jo säikähin et isoki ongelma..
Eikai siinä mitään ihmeellistä ole.Onko kellään kokemusta tuosta Gigabyten 7900XTX Gaming OC mallista? Ei löydy oikein mitään arvostelua yms netistä.
itellä pyörii kans jos pidän ajureista asetukset vakiona, koska tuulettimet pyörii aivan liian hiljaa.
Mulla kans vakioasetuksilla käy vähän yli +90c hot spotti. On tuuletinkäyrät huonot.
Kyl se mulla ihan hyvin tukee, ärsyttävä vaan oli laittaa paikalleen.Mikä olis hyvä gpu support? Tämä 7900 xtx Nitron on aika surkea.
Onko nuo refumallin 7900 XTX:t miten kuumia? Tuo Proshopin Gigabyte vähän kiinnostaisi mutta takuu/palautusrumba jos hotspot vetää yli 85C ei kiinnosta.
Jooh tuopa juuri, sopisi budjettiin ja verhojen väriin mutta revikoita ei kyllä löydy oikein mistään tai sitten olen vain sokea.GIGABYTE Radeon RX 7900 XTX GAMING OC - 24GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet jos tarkoitit tätä niin tämä ei ole refumalli
Miksi yli 85C on ongelma?Onko nuo refumallin 7900 XTX:t miten kuumia? Tuo Proshopin Gigabyte vähän kiinnostaisi mutta takuu/palautusrumba jos hotspot vetää yli 85C ei kiinnosta.
Miksi yli 85C on ongelma?
Vai onko 7000 sarjan kortit jotenkin erilaisia kuin muut?
Mutta niistähän ei näe hotspottia ollenkaan?Eikai se ongelma ole jos vielä 100C on "turvallinen". Tottunut vain näihin vanhoihin NVIDIA:n kortteihin joka ei yli 75C nyky setupissa mene oikeastaan koskaan
Niin joo, totta. Yleensä olettanut että hotspot on sen 10C antureita korkeampi ~Mutta niistähän ei näe hotspottia ollenkaan?
Kannattas laittaa isompaa jos 7900xtx tulee.Mahtaakohan Fractal Design Ion+ 660W Platinum powerissa riittää jerkku 7900xt/7900xtx kortille? Vai joutuuko tässä vielä uutta poweriakin hommaamaan?
Riippunee muusta kokoonpanosta. Itse ajelin kahta RX 6800 XT (tbp 300w) korttia mgpu:na 5600X:n kaverina ja timespy meni vakiona läpi ion+ 860 powerilla. +15% ylipowerilla molemmat, niin sitten kaatui. 7900 XTX tbp on 355w, joten jos prossuna jotain vastaavaa niin ainakin vakiona luulisi riittävän.Mahtaakohan Fractal Design Ion+ 660W Platinum powerissa riittää jerkku 7900xt/7900xtx kortille? Vai joutuuko tässä vielä uutta poweriakin hommaamaan?
Kuulostaa lähinnä rahan haaskaukselta, paitsi jos prossuna joku hillitön kiuas, tai virtalähde jotain vanhaa 80+ white serriä.Kannattas laittaa isompaa jos 7900xtx tulee.
Itelläki 750w ja isompaan olen päivittämässä
Prossuna tällä hetkellä 5600g. Oli tossa jo aiemmin kiinni setissä 4070ti ja koko setti hörppäs mittarin mukaan n.440w seinästäRiippunee muusta kokoonpanosta. Itse ajelin kahta RX 6800 XT (tbp 300w) korttia mgpu:na 5600X:n kaverina ja timespy meni vakiona läpi ion+ 860 powerilla. +15% ylipowerilla molemmat, niin sitten kaatui. 7900 XTX tbp on 355w, joten jos prossuna jotain vastaavaa niin ainakin vakiona luulisi riittävän.
Kuulostaa lähinnä rahan haaskaukselta, paitsi jos prossuna joku hillitön kiuas, tai virtalähde jotain vanhaa 80+ white serriä.
Riippunee muusta kokoonpanosta. Itse ajelin kahta RX 6800 XT (tbp 300w) korttia mgpu:na 5600X:n kaverina ja timespy meni vakiona läpi ion+ 860 powerilla. +15% ylipowerilla molemmat, niin sitten kaatui. 7900 XTX tbp on 355w, joten jos prossuna jotain vastaavaa niin ainakin vakiona luulisi riittävän.
Kuulostaa lähinnä rahan haaskaukselta, paitsi jos prossuna joku hillitön kiuas, tai virtalähde jotain vanhaa 80+ white serriä.
Tietääkseni kysyjällä oli 660w poweri..Ryzen 1600 + 7900xtx + Focus 550w jatksoi ainakin kokeilumielessä pyörittää ilman kaatuiluja, kun lämpöjä testasin kakkoskoneella ennen vesileikkejä pääkoneen kanssa.
Siihen nähden ihmettelen jos 750w poweri ei riittäisi.