Myydään Radeon 9070XT Asus PRIME

Tuote: ASUS Prime 9070xt
Hinta: 620
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 01.2026 Telia
Kuitti löytyy (takuu voimassa): on
Muuta huomioitavaa:
Myydään hyvässä kunnossa 9070xt
Ilman ongelmia
Mukaan kuitti ja takuu

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto, postitus +7€
Maksutapa: mobailpay, käteinen

IMG20260223170857.jpg

IMG20260223170905.jpg

Viimeksi muokattu:
Mikäs juttu?

Mikäs juttu?

Ei sama näytönohjain
Sain tämän näytönohjaimen vaihdossa toiseen näytönohjaimeen. Minulla on kuitti ja viestikeskustelu toisen osapuolen kanssa tämän vahvistamiseksi.

Viimeksi muokattu:
Mikäs juttu?

Minulla on kysymys Sampsalle. Haluan kiinnittää huomion yhteen isoon ongelmaan tällä foorumilla. Täällä on ihmisiä, jotka vainoavat muita, lähettävät törkeitä yksityisviestejä ja jopa uhkailevat pelkästään siksi, että epäilevät jotakuta jostain.

Tämän näytönohjaimen sain vaihdossa toiselta henkilöltä, ja pystyn todistamaan sen kuiteilla ja viestikeskustelulla. Tiesin kuitenkin, että yksi henkilö seuraa minua ja on jo pitkään lähettänyt minulle ikäviä viestejä ja uhkauksia yksityisesti. Siksi julkaisin tämän näytönohjaimen tänne osittain myös siksi, että halusin nähdä, jatkuuko sama käytös.

Ymmärränkö oikein, että tällaisesta toiminnasta ei seuraa mitään rangaistusta? Onko täällä oikeasti sallittua vainota ja uhkailla muita ilman seurauksia? Tämä ei ole normaalia eikä tervettä keskustelukulttuuria.

Ymmärränkö oikein, että tällaisesta toiminnasta ei seuraa mitään rangaistusta? Onko täällä oikeasti sallittua vainota ja uhkailla muita ilman seurauksia? Tämä ei ole normaalia eikä tervettä keskustelukulttuuria.
Minkäköhän perusteella noin ymmärrät? Uhkailu ei tietenkään ole sallittua ja moisesta käytöksestä on toivottavaa raportoida ylläpidolle raportointitoiminnon kautta.

Minkäköhän perusteella noin ymmärrät? Uhkailu ei tietenkään ole sallittua ja moisesta käytöksestä on toivottavaa raportoida ylläpidolle raportointitoiminnon kautta.
Tällä foorumilla on muutamia henkilöitä, jotka käyttäytyvät todella asiattomasti. He seuraavat toisia netissä, lähettävät häiritseviä viestejä ja jopa uhkailevat. Tällainen käytös ei ole normaalia. Nyt tiedän, miten toimin jatkossa.

Onkos tämä OC malli vai ei? Jos kerta kaksi korttia sinulla on, niin onko laittaa molemmista kuvaa vaikka tuon kotelon edustalla...

Voisi kiinnostella tehdä tarjousta mutta sinulla oli aluksi ostopäivä 6/2025 täällä ja Torissa. Nyt täällä 1/2026 ostopaikkana Telia ja Torissa ei mainintaa mistä ostettu?

Onkos tämä OC malli vai ei? Jos kerta kaksi korttia sinulla on, niin onko laittaa molemmista kuvaa vaikka tuon kotelon edustalla...

Voisi kiinnostella tehdä tarjousta mutta sinulla oli aluksi ostopäivä 6/2025 täällä ja Torissa. Nyt täällä 1/2026 ostopaikkana Telia ja Torissa ei mainintaa mistä ostettu?
OC malli
Telia 01.26

Tässä olen ilmoittanut näytönohjaimen ostopäivän vain kerran enkä ole muuttanut sitä missään vaiheessa. Väite, että olisin vaihtanut päivämäärää, ei pidä paikkaansa. Ylläpito voi itse tarkistaa tämän.

Jos oikeasti olet kiinnostunut ostamaan, voit tulla paikan päälle katsomaan korttia ja tarkistaa kaiken itse.

Tarvittaessa voin toimittaa tiedot myös foorumin ylläpidolle. Mutta en lähetä mitään yksityistietoja ihmisille, jotka eivät ole oikeasti ostamassa.

OC malli
Telia 01.26

Tässä olen ilmoittanut näytönohjaimen ostopäivän vain kerran enkä ole muuttanut sitä missään vaiheessa. Väite, että olisin vaihtanut päivämäärää, ei pidä paikkaansa. Ylläpito voi itse tarkistaa tämän.

Jos oikeasti olet kiinnostunut ostamaan, voit tulla paikan päälle katsomaan korttia ja tarkistaa kaiken itse.

Tarvittaessa voin toimittaa tiedot myös foorumin ylläpidolle. Mutta en lähetä mitään yksityistietoja ihmisille, jotka eivät ole oikeasti ostamassa.
Jaa että sellainen ulostulo. En ole enään kiinnostunut.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 056
Jäsenet
81 931
Uusin jäsen
Emkey3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom