Rabble - elintarvikkeiden cashback

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Rabble hoiti nuo Santa Maria -tarjoukset huonosti. Niiden piti jatkua elokuulle eikä ollut laskuria kuten useimmissa tarjouksissa on. Heinäkuun loppupuolella poistivat 3, 4 ja 5 tuotteen tarjoukset. Selvästi manuaalisesti koska kaikki samaan kellonaikaan. Kysyin minne ne hävisi, lyhyt vastaus että niin suosittuja että loppuivat jo.
se oli odotettavissa kun niissä luki että rajoitettu määrä vaikkei kpl määrää mainittukaan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Näin mielestäni mäkin katselin. Silloin kun nuo Santa Maria tarjous tuli, löysin tasan yhdestä Prismasta vanhalla hinnalla niitä maissilastuja, jotain alle 5e kilo. Ehdin ostaa kerran pari pussia. Nyt hinnat jotain päälle 8e kilo kaikissa kaupoissa.

Kuitenkin tässä pari viikkoa sitten tuli paikallisiin Citymarketteihin nuo tarjoukseen, joka yhdessä tuon Rabblen kanssa, oli aika hyvä tarjous. Noita Rabblen tarjouksiahan oli paljon. 2x2, 2x3, 2x4 ja vielä 2x5. Joskus heinäkuun viimeisellä viikolla ne kaikki oli kuitenkin loppuneet. Nyt tuo eka 2x2 on tullut takaisin, mutta olen ehtinyt sen jo käyttämään.

"yllättäen" juuri nyt on Citymarketeissa valtakunnallinen tarjous noista.

Epäilen että se on valmistaja joka säätelee noita tarjouksia ei Rabble. Liian yllättäen noiden halvimpien hinnat nousi S ja K kaupoissa juuri kun tuo tarjous ylipäätään tuonne Rabbleen tuli. Sinänsä, varsinkin tuon plussa-tarjouksen kanssa noista sai enemmän kuin puolet takaisin, koska se palautus lasketaan alkuperäisestä hinnasta, huomioimatta sitä plussatarjousta.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 892
Rabblen tuotesivulla ei lue mitään rajoitetusta erästä, elleivät ole deletoineet sitä sulkiessaan. Linkatuissa säännöissä on toki maininta että pidätetään oikeus muuttaa kampanjaa ja sääntöjä, kampanjan loppupäivä edelleen 31.8. :D

Samapa tuo, toimivat omien sääntöjensä puitteissa, mutta olisi se laskuri ollut hyvä kun sovelluksessa on sellainen ominaisuus.

Voit olla @leffo oikeassa, täällä oli Prismassa perustortillat 1,19 e tms. heti kampanjan alussa, ei ollut merkitty mitenkään tarjoukseksi. Viikon päästä hinta olikin 1,79 e tms.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 114
Nyt on Risifruteista hyvät cashbackit, osta 3 ja saat 2€ takaisin sekä osta 2 ja saat 1€ takaisin. Molemmat pystyi näköjään käyttämään 3kpl ostoksesta, ja ainakin Tampereella Turtolan Cittarissa oli 2kpl metsämarja-Risifruttia 1,20€ hintaan (norm. 1,15€ kpl) joten kaksi tuollaista ja yhden mahdollisesti vielä muun makuisen ostamalla saa pitää tuotteet ja vielä 65c käteistä kouraan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
84
Tuossa kun on merkitty "Saatavilla näistä ketjuista" niin tarkoittaako, että jos ostaa muualta niin jää cashback saamatta, vai onko tuo vain enempikin: "tuotteet saatavilla ainakin näistä ketjuista"?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Mä en saanut täyttä hyvitystä noista risifruiteista. Ostin kolme niitä keltaista, näistä 2x1 otettiin juuri sen maun hyvitykseen ja yksi pari "osta kaksi" hyvitykseen. Mutta niitä keltaisia olisi pitänyt saada kolmesta hyvitystä.


Tuossa kun on merkitty "Saatavilla näistä ketjuista" niin tarkoittaako, että jos ostaa muualta niin jää cashback saamatta, vai onko tuo vain enempikin: "tuotteet saatavilla ainakin näistä ketjuista"?
Jälkimmäistä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Ai niinkö? Siinä tapauksessa olin aina käsittänyt tuon väärin ja luulin että pitäisi ostaa juuri mainituista ketjuista.
Sitä voisi myös noin ajatella. Mutta siinä on kaksi tekstiä, kummatkin puhuu saatavuudesta. Se jälkimmäinen sanoo että "saatavuus voi vaihdella". Tällöin se varsin selvästi tarkoittaa sen tuotteen saatavuutta, ei tarjouksen saatavuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Sitä voisi myös noin ajatella. Mutta siinä on kaksi tekstiä, kummatkin puhuu saatavuudesta. Se jälkimmäinen sanoo että "saatavuus voi vaihdella". Tällöin se varsin selvästi tarkoittaa sen tuotteen saatavuutta, ei tarjouksen saatavuutta.
Ja tuolla FAQ:ssa tuo näemmä sanotaan aika yksiselitteisesti:
"Osta tuotteet tavalliseen tapaan, mistä tahansa kaupasta, mistä kyseisiä tuotteita saa."

Olin jotenkin aina höpösti olettanut että kauppaketjujenkin pitäisi hyväksyä kampanjat (esim opt-in/out tuoteryhmän perusteella) koska ne ketjujen logot on niin näyttävästi esillä...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Juu tuo melko selvästi perustuu siihen että noiden tuotteiden valmistajat mainostavat tuotteitaan tuota kautta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Mä en saanut täyttä hyvitystä noista risifruiteista. Ostin kolme niitä keltaista, näistä 2x1 otettiin juuri sen maun hyvitykseen ja yksi pari "osta kaksi" hyvitykseen. Mutta niitä keltaisia olisi pitänyt saada kolmesta hyvitystä.




Jälkimmäistä.
Kannattaa laittaa viestiä rabbleen jos hyvitetty väärin. Jos siis jaksaa. Itse laitoin yhdestä kuitista palautetta kun oli useampi euro pielessä niin korjasivat palautteen myötä asian.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
607
100% cashback Pingviini litran päärynäjätskistä. Reilu tuhat jäljellä. Harmi, ettei löydy omista lähikaupoista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 114
Jep, eilen oli Turtolan Cittarissa vain tyhjä hyllypaikka, eikä lähimmissä Prismoissa lainkaan valikoimassa S-kauppasovelluksen mukaan. Taitaa olla kampanja alkanut aika etupeltoon.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Mä kävin muutaman kaupan läpi ja löysin, ja söin pois. Laitoin vähän erikoisesti samalla lämpimiä nakkeja, mielenkiintoisen makuista se jäätelö oli niiden kanssa.

( S-market herkussa ei ollut, yhdessä K-supermarketissa piti olla muttei näkynyt, toisesta k-supermarketista löytyi. )
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
462
Lahden Launeen Citymarketista löytyy ainakin kyseisiä jäätelölootia.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
97
HK Popsi Lihaisa Balkan Nakki ja HK Popsi Kananakki 100% cashback 2 kertaa.
Normaalihinnat 1,99e tai enemmän eli esim jostain pienestä k-marketista, jos löytyy, niin kahella paketilla voi jo suoraan kotiuttaa sen 5 euroa.
Jos ei ennemmin ole käyttänyt Rabblea, niin 1e tervetuliaisbonuksen kanssa voi vähän isommastakin kaupasta ostaa, ja heti kotiuttaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
HK Popsi Lihaisa Balkan Nakki ja HK Popsi Kananakki 100% cashback 2 kertaa.
Normaalihinnat 1,99e tai enemmän eli esim jostain pienestä k-marketista, jos löytyy, niin kahella paketilla voi jo suoraan kotiuttaa sen 5 euroa.
Jos ei ennemmin ole käyttänyt Rabblea, niin 1e tervetuliaisbonuksen kanssa voi vähän isommastakin kaupasta ostaa, ja heti kotiuttaa.
Huomatkaa kuitenkin myös että niiden pitää olla erillisissä ostotapahtumissa, eli nakkipaketit kahdelle eri kuitille. Itse käytin tämän aiemmin naapurin Salessa, jossa ne maksoi tyyliin 2,40 €/kappale.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
En tiedä onko tää itsestäänselvyys muille mutta mulla on ruvennut noi kuitit menemään automaattisesti läpi, kun en ota koko kuitista kuvaa vaan lähinnä siitä erittelyosasta missä on itse ostokset. Tällöin siis saan otettua sen kuvan lähempää.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
39
Rabblea on kyllä tullut käytettyä jonkin verran melkein jopa viikoittain. Alkaa 100€ raja lähestyä kohta. Varsinkin perheellisille niin Liberon vaipoista saa hyvin rahaa. Tällä hetkellä siellä on 33% cashback kolmesta vaippapaketista. Useasti yhdistänyt rabblen cashbackin mammuttimarkkinoihin.

Ostin nytten mammuttimarkkinoilta 2x tarjousbundlea (18€ - 2 vaippapakettia). Rabblelta laittoivat sitten tarkistuksen jälkeen vielä sen cashbackin alkuperäisellä vaippapaketin hinnalla (12,4€). Vaipoille tuli hinnaksi noin 10 senttiä kappale. Prismasta ostettuna vaipat olisi maksanu yli tuplat enemmän.

En tiedä onko tää itsestäänselvyys muille mutta mulla on ruvennut noi kuitit menemään automaattisesti läpi, kun en ota koko kuitista kuvaa vaan lähinnä siitä erittelyosasta missä on itse ostokset. Tällöin siis saan otettua sen kuvan lähempää.
Itse otan rabblen tuotteet erilliselle kuitille. S-ryhmän / K-ryhmän sovelluksella sitten kuitit pdf-muotoon ja lataan ne rabblen sovellukseen. Toimii usein hyvin, joskus kyllä menee nekin tarkistukseen.

Kerran ei mennyt manuaalinen tarkistus kokonaan läpi, laitoin viestiä sähköpostitse ja muutamassa tunnissa ilmesty oikea määrä rahaa tilille.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Tyhmä kysymys, mutta voiko samalla kuitilla lunastaa useamman Rabble-tarjouksen?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 892
Tyhmä kysymys, mutta voiko samalla kuitilla lunastaa useamman Rabble-tarjouksen?
Jos tarkoitat että ostaisit nakkeja ja vaippoja samalle kuitille niin vastaus on kyllä. Sitä en tiedä osaako järjestelmä tarkastaa onko kuitti jo luettu. Eli jos ostit eilen nakkeja ja maitoa, lunastaen nakkitarjouksen, onnistuuko käyttää kuitti tämän päivän maitotarjoukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
607
Joissakin tuotteissa voi myös olla rajoituksena 1 lunastus/kuitti, vaikka tuotetta voisikin ottaa useamman. Esim. nyt nuo Popsin nakit.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
39
Taas hyvät nakkitarjoukset Rabblessa.
2kpl popsinakkipakkauksesta saa 2,50€ cashbackia. Prismoissa nakit on tarjouksessa 2kpl/3€. Eli 6 nakkipaketille tulee hinnaksi 1,5€ (5% Bonuksilla 1,2€) eli 2,5 senttiä per nakki.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Joo aika nopeasti meni nämä. Piti just lähteä hakemaan.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 017
Suklaalevy kannattaa hakea jos ehtii lähitunteina (100% palautus). Näitä ei taida riittää kovin pitkälle iltapäivään.


e: klo 12 mennessä loppui
Saa nähdä kuinka kävi itsellä. Sattumalta huomasin tuon kaupassa käydessä. Kassan jälkeen pistin kuitin tarkistukseen vaan ei löytynyt suoraan ja meni siis manuaaliseen tarkistukseen. Kiva jos tulee jotain "valitettavasti tarjous ei ole enää voimassa". Oli siis vielä voimassa kun tuon oman ostoksen laitoin tarkistukseen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Saa nähdä kuinka kävi itsellä. Sattumalta huomasin tuon kaupassa käydessä. Kassan jälkeen pistin kuitin tarkistukseen vaan ei löytynyt suoraan ja meni siis manuaaliseen tarkistukseen. Kiva jos tulee jotain "valitettavasti tarjous ei ole enää voimassa". Oli siis vielä voimassa kun tuon oman ostoksen laitoin tarkistukseen.
Kyllä se tulee jos kuitissa ei ole epäilyttävää. Itsellänikin meni tarkistukseen, ja tuo on ihan normitouhua.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Jos kuitin lähettää sinä aikana kun on tarjouksia jäljellä niin sen hyvityksen saa kyllä tarkistuksen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
369
Tänään 100% takaisin Santa Maria sipsi pusseista.
  • Santa Maria 100G Sweet Chili Potato Pops sipsi
  • Santa Maria 100G Potato Pops Jalapeño Cheese sipsi
  • Santa Maria 100G Sour Cream & Onion Lentil Pops
  • Santa Maria 100G Supreme Cheese sipsi
  • Santa Maria 100G Chips Sea Salt&Butter sipsi

Omassa lähi S-Marketin valikoimissa ei näyttänyt olevan, eli joutuu menemään Citymarkettiin tai Prismaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 892
Rabble hyvitti nuo Santa Maria -sipsit senttiä vaille, onkohan noilla tuotteilla maksimihinta jonka voi saada :hmm:
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
53
Itsellä Rabblesta kokemusta noin 50€ säästön edestä ja yhden porttikiellon, joka lopulta kumottiin.

Ei valitettavaa sovelluksesta siis, mutta tuo esto oli hieman ikävä. Ajattelivat, että väärennän kuitteja kun eivät itse vain osanneet Tokmannin kuittia lukea.

Aspan kanssa kumminkin saatiin lopulta asia ratkaistua ja rahatkin tilille vaikka kyseinen kamppis oli jo "myyty loppuun".
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 733
Onko muilla tämä itse sovellus toiminut hyvin viime aikoina? Itsellä jatkuvasti tämä kirjautuu ulos, ja se on hirveän vaivanloista sitten aina erikseen kaivaa sekä osoite että salasana erikseen, kun tuota ei ainakaan vakiona pysty kännykässä suoraan tallentamaan mihinkään, toisin kuin jos ne syötettäisiin nettisivulle. Edes tuota osoitetta ei automaattinen täydennys osaa arvata kuin vasta sen lähes kirjoitettua, samaten yleensä en ole laittanut mihinkään sellaisia salasanoja jotka ovat helppo kirjoittaa.

Tää on siis tyyliin monta kertaa kuukaudessa se heittää mut ulos, ja en todellakaan edes katso noita tarjouksia joka päivä. Miltei joka kuudes -- kymmenes kerta se on heittänyt mut ulos. Aiemmin tuota ei tapahtunut lainkaan. Nyt viimeksi olisko ollut eilen.

Muilta osin tuo ja noi jutut ovat toimineet. En noita joulukalenterin 100% tarjouksia onnistunut yhtään saamaan, ne eivät olleet koskaan varhain aamulla vielä, ja sitten kun myöhemmin pystyin katsomaan, jos sinne oli tullut tuollainen ilmainen juttu, olivat ne luonnollisesti jo loppuneet.

Mulla on tässä vajaan vuoden ajan tullut n. 50e cashbackkia, josta ehkä puolet on oikeaa säästöä. Se ei ehkä kuulostaa suurelta mutta mulle aika kivasti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
589
Samaa tehnyt myös täällä mutta mielestäni tapahtunut vain kun tullut päivitys.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 892
edit: luulin olevani Rabble-ketjussa; aika turha viesti siis tämä

Omalla kohdallani on tuntunut, että tuo tunnistaa automaattisesti K-kauppojen kuitit paljon luotettavammin (muistaakseni joka kerta onnistunut) kuin S-ryhmän kauppojen (perstuntumalta ehkä puolet onnistunut), ainakin näistä kaupoista joissa itse käyn. Molemmista lähettelen ne lähes aina PDF-kuitteina.

Mutta samapa sille, koska manuaalitarkistus ei ole muuta kuin pieni viivästys.
Olen huomannut saman, S-kaupoissa puuttuu tuotemerkki tai on muuten yleismuotoisempi nimi, mikä ilmeisesti vaikuttaa tunnistukseen. Viimeisin tapahtuma historiassa Prisman kuitilla Mr. Panini -leipä, kampanjassa ilmeisesti vain osa valikoimasta. Kuitille tulostettu vain Panini kana, joten eihän se tunnistanut.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
97
Nyt ois koko kuukauden Lindor suklaapatukka 100% cashbackilla. Ikinä kuullutkaan tuommosesta, mutta ihan hyvä oli.

"Automaattinen" kuitin tarkastus onnistui, mutta patukka maksoi 1,15e ja takasin tuli 1,14e, eli ei tainnut olla automaattinen ainakaan tuo tarkastus vaan joku siellä tuon kuitin nopeasti manuaalisesti tarkasti ja näppäili cashbackin väärin.
Ei PDF-kuitista kyllä kone mitenkään vahingossa tee tuommosta virhettä tai sit on jotain pielessä ja pahasti.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 017
Nyt ois koko kuukauden Lindor suklaapatukka 100% cashbackilla. Ikinä kuullutkaan tuommosesta, mutta ihan hyvä oli.

"Automaattinen" kuitin tarkastus onnistui, mutta patukka maksoi 1,15e ja takasin tuli 1,14e, eli ei tainnut olla automaattinen ainakaan tuo tarkastus vaan joku siellä tuon kuitin nopeasti manuaalisesti tarkasti ja näppäili cashbackin väärin.
Ei PDF-kuitista kyllä kone mitenkään vahingossa tee tuommosta virhettä tai sit on jotain pielessä ja pahasti.
Mulla meni kans automaattisesti läpi. Maksoi 1,09e ja Rabblelta hyvitys samalla summalla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Täälläkin 1,15 euron Lindorista palautui automaattitarkistuksella vain 1,14 €, K-Supermarketin PDF-kuitilla. Eli kyllä se on joku bugi tai ominaisuus, joka tuota aiheuttaa laajalti.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
53
Itsellä meni manuaaliseen tarkistukseen K-superin kuitti tuossa ja tuli 1,15€ kun hyväksyttiin, eli lienee automaatin bugi?
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
673
Toi on kyllä jännä. Itelläkin K-Supermarketin 1,15 € kuitista tuli 1,14 euroa takaisin, mutta sitten taas puoliso sai K-marketin kuitista sentilleen oiken takaisin (en muista tarkalleen mitä oli, mutta jotain 1,28 euroa). Molemmat automaattisesti tarkastettu.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 892
Odotitteko, senttiä vaille jääneet siis, laskurin pyörivän loppuun asti? Minulle sattui sama aiemmin Rabble - elintarvikkeiden cashback ja mietin jälkeenpäin että taisin poistua nopeasti siitä näytöstä. Jäisiköhän viimeinen i++ suorittamatta..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 007
Viestejä
4 210 010
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom