• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Qwertee t-paidat alkaen 4e/kpl (+ ilmanen posti jos ostaa 6 kpl)

Tuote: Qwertee t-paidat https://www.qwertee.com/
Tarjoushinta: Alkaen 4e
Normaalihinta: Enemmän, lähes ympärivuoden siellä tuntuu olevan meneillään joku kampania/alennus, mutta parhaillaan on paras alennus mitä oon ikinä nähnyt, koska 6 paitaa = ilmanen posti
Voimassa: Ehkä enää 24h? En nyt ota tosta selkoa, mainos-sähköpostissa jonka sain niin lukee että 24h

Kommentti tarjouksesta:
Kuten sanoinkin tossa yllä, niin paras tarjous mitä oon heiltä tähän mennessä nähnyt jos ostaa ilmaseen postiin asti. Ite ostin just 6 paitaa 29e (-1e saa aina tilauksesta pois laittamalla minkä vaan tuhannesta eri Googlesta löytyvistä alennuskoodeista, esim
CONTINUOUSDELIVERY). Jos 4e hintaset paidat on kivan näkösiä omaan silmään niin sit voit saada 6 paitaa jopa 23e.

Onko jollakin kokemusta näiden laadusta, kestääkö printti ja tikkaukset pesusta toiseen?

Entä osaako joku verrata näiden paitojen mitoituksia esim. Makian t-paitojen vastaaviin samassa koossa?

Miten nää on koonsa puolesta?
Hieman naftimpia. Minulla on kaikki t-paidat S kokoa ja vuosia sitten tilaamani Qwerteen paidat on myös ollut S kokoa. Vanhat paidat sopivat yhä päälle, mutta viime vuonna tilatut s-koon paidat eivät.

Ostin BF-alessa 6 paitaa, oli muistaakseni silloin 3e/kpl. Sanoisin että ihan ok 10-15e kivijalkakaupan paidan tasoa. Koko ehkä inan naftimpi kuin suomalaisissa kaupoissa, mutta ei mitään radikaalia. Jos on rajatapaus, ni valkkaa sen isomman koon kahden väliltä.

Onko jollakin kokemusta näiden laadusta, kestääkö printti ja tikkaukset pesusta toiseen?

Entä osaako joku verrata näiden paitojen mitoituksia esim. Makian t-paitojen vastaaviin samassa koossa?
Aiemmista ketjuista löytyy paljon keskustelua, mutta hyvin kestää, hinta-laatu on kohdillaan kyllä. Osasta 2022 ostetuista alkaa pikkuhiljaa printti irtoamaan, mutta muuten todella hyvin pitänyt.

Hieman pienentyy ensimmäisessä pesussa mutta ei mitään XL => L tyylisesti mutta hieman. Sanoisin että aika voittamaton hinta-laatu näissä perus arkikäytössä.

Tuntuuvat kutistuvan aikalailla pesussa. Vuodenvaihteessa tilatut olivat itselle 183cm pitkälle sopivia L-koossa, mutta nyt pesujen jälkeen saisivat olla vähän pidempiä. Varsinkin jos salilla käyttää ja ei halua että maha tai persaus paistaa heti kun vähän johonkin suuntaan kyyristyy. Tiedä sitten kasvaako tuo pituus yhtään jos ottaa isomman koon ja aikayleinen ongelma tuntuu olevan vaatteissa että meinaa lyhyenpuoleisia olla ja isommassa koossa kasvaa ainoastaan leveys ja hihojen mitta.

Kiitokset. Kyllä piti taas kuusi paitaa laittaa tilaukseen. Laatu on ollut ihan hyvää, näin 10 tilauksen kokemuksella. Hieman koot vaihtelee värien välillä.

Tilasin kanssa tuossa loppuvuodesta pari paitaa ja L-koon paidan otin, mutta oli mielestäni pienempi (tyyliin L Slim fit kokoluokkaa) kuin mitä täällä Suomessa on tavanomaisesti L-koko, eli varmaan parempi varautua ottamaan 1 koko isompi kuin normaali koko. Toisaalta jos haluaa oman kokoisen tyköistuvana slim fittinä, niin sitten ottaa sen oman koon mukaan.

Mun muistaakseni ei ollu näi halpoi ja tuli posti päälle, mut jos muistan väärin nii pahottelut että ylimyin tän tarjouksen. Mutta noh, hyvä tarjous tääkin parhaillaan.
Se ei ollu täysin vertailukelpoinen tarjous, kun sillä hinnalla ei saanu valita paitoja. Sai vaan valita kuinka monta random paitaa ottaa. Eli kyl tää on ihan hyvä tarjous tämäkin.

Koodi: CONTINUOUSDELIVERY
ja sai vielä alennusta -1€.

Kiitos, lähti taas 6 käyttöpaitaa tilaukseen. Halvempaa kuin '25 BF:ssä.

Tilasin tuolta joskus neljän paidan setin ja puolet niistä hajosi aika nopeasti, ompeleet purkautui hartioista tai kauluksesta.

kiitos. pari vuotta sitten taisi viimeksi tuolta tulla tilattua kun tänne oli linkattu vastaava tarjous.
hyvin on paidat kestäneet

Ainakaan minulle ei näy kuin 5 eri paitaa 4e:llä. Eipä tuollaisia printtejä mitä tarjolla itse tule käytettyä vaikka mietin että autotallipaidaksi voisi ostella. Pitäähän sen printin hauska olla niin voi kaljapäissään naureskella.

Joulukuussa 24 on näemmä ollut 2e kpl ja 2e ale koodilla 8kpl olen tilannut ilmasilla posteilla yhteesä 14e. Nämä paidat tuntuu olevan ikuisia. Ei mitää haalistumia tai vikoja. Käyttäny urheilu- ja työpaitoina sekä pessyy viikottain.

Joulukuussa 24 on näemmä ollut 2e kpl ja 2e ale koodilla 8kpl olen tilannut ilmasilla posteilla yhteesä 14e. Nämä paidat tuntuu olevan ikuisia. Ei mitää haalistumia tai vikoja. Käyttäny urheilu- ja työpaitoina sekä pessyy viikottain.
Itsellä käytössä vielä 2020 tilattuja paitoja. Joissakin on alkanut printti haalistumaan, mutta menee vielä käytössä ja kohta varmaan jäävät kaapin perälle pyörimään kunnes jossain muuton kohdalla tulee lähtö roskiin.

Kampanja loppui (ja final countdown -henkinen laskuri katosi) vuorokaudenvaihteessa, mutta hinnat pysyivät samoina. :lol: Tulee vahvasti fiilis, että paidat hinnoitellaan dynaamisesti (valmistusajankohdan perusteella) ja että jatkuvat megasuperduperale-kampanjat eivät vaikuta tuotteiden hintoihin, ts. vahvat black friday -fibat.

Kampanja loppui (ja final countdown -henkinen laskuri katosi) vuorokaudenvaihteessa, mutta hinnat pysyivät samoina. :lol: Tulee vahvasti fiilis, että paidat hinnoitellaan dynaamisesti (valmistusajankohdan perusteella) ja että jatkuvat megasuperduperale-kampanjat eivät vaikuta tuotteiden hintoihin, ts. vahvat black friday -fibat.

Sen verran voin sanoa, että ainakin itselle tulee 3kk välein noilta viestejä "FOR 48HRS, GET TEES -50%". Eli jos kampanjan missasi - ja on aiemmin tilannut - niin voi ostaa vähän kalliimmalla parempia kuoseja.

Koko, istuvuus, laatu ja pesukestävyys riippuvat paidan valmistajasta, eli Qwertee lyö kuvansa sattumanvaraisen paitavalmistajan tuotokseen (tunnetuimpia meille varmaan Fruit Of The Loom) ja edellä mainitut ominaisuudet riippuvat tästä. Yleistäminen on täten hankalaa, minkä vuoksi itse lopetin edes läppäpaitojen tilauksen tuolta, vaikka olisi puoli-ilmaista. Liikaa tulee kaappeihin sellaisia vuosia paitapinon alimpana olevia antisuosikkeja.

Viimeksi muokattu:
Koko, istuvuus, laatu ja pesukestävyys riippuvat paidan valmistajasta, eli Qwertee lyö kuvansa sattumanvaraisen paitavalmistajan tuotokseen (tunnetuimpia meille varmaan Fruit Of The Loom) ja edellä mainitut ominaisuudet riippuvat tästä. Yleistäminen on täten hankalaa, minkä vuoksi itse lopetin edes läppäpaitojen tilauksen tuolta, vaikka olisi puoli-ilmaista. Liikaa tulee kaappeihin sellaisia vuosia paitapinon alimpana olevia antisuosikkeja.
Tämä selittääkin paljon. En ole asiaan kiinnittänyt huomiota paitsi sen, että laatu on heitellyt aika reippaasti eri vuosina tehtyjen tilauksien välillä.

Tuntuuvat kutistuvan aikalailla pesussa. Vuodenvaihteessa tilatut olivat itselle 183cm pitkälle sopivia L-koossa, mutta nyt pesujen jälkeen saisivat olla vähän pidempiä. Varsinkin jos salilla käyttää ja ei halua että maha tai persaus paistaa heti kun vähän johonkin suuntaan kyyristyy. Tiedä sitten kasvaako tuo pituus yhtään jos ottaa isomman koon ja aikayleinen ongelma tuntuu olevan vaatteissa että meinaa lyhyenpuoleisia olla ja isommassa koossa kasvaa ainoastaan leveys ja hihojen mitta.
Itellä pituutta 187 cm suunnilleen, mutta käytän 3XL kokoa näissä (painoakin noin 105 kg), koska pidän vähän rennommasta koosta. Pääosin tuossa koossa ei ole ongelmaa pituuden suhteen, vähän riippuu t-paidan valmistajasta. 9/10 on sopivan pituisia.

Itellä pituutta 187 cm suunnilleen, mutta käytän 3XL kokoa näissä (painoakin noin 105 kg), koska pidän vähän rennommasta koosta. Pääosin tuossa koossa ei ole ongelmaa pituuden suhteen, vähän riippuu t-paidan valmistajasta. 9/10 on sopivan pituisia.
Olen pikkasen vielä pidempi (195) ja läskimpikin toki myös mutta sama pituusongelma noissa tulee ajan myötä eli kutistuvat kyllä pituudesta ihan tuntuvasti. Vähän auttaa kun koittaa venytellä pesun jälkeen mutta mutta.

Olen pikkasen vielä pidempi (195) ja läskimpikin toki myös mutta sama pituusongelma noissa tulee ajan myötä eli kutistuvat kyllä pituudesta ihan tuntuvasti. Vähän auttaa kun koittaa venytellä pesun jälkeen mutta mutta.
Joo, ajan myötä tosiaa kutistuvat, mutta tähän ainakin itsellä tuonut hieman helpotusta että pesee 30 asteessa.

No pitipä 6 paitaa tilata taas. Normaalisti menee L-koko, mutta näitä kannattaa XL:ää tilata, kun pesussa kutistuvat sen verran että ovat just sopivia L-paitoja sen jälkeen. Monet L-koot mitä tilannut, ovat jääneet kaappiin napapaidoiksi muuttumisen takia.

En ymmärrä, laitoin ostoskoriin paidan joka on alennuksessa, mutta kun menee ostoskoriin, niin siellä se näkyy siinä normaalissa hinnassa? Ja tilauksen yhteenvedossa (en vielä tilannut) niin siinä näkyy se normaalihinta myös eli se tilaus olisi menossa siinä alkuperäisessä hinnnassa? Kusetusta?

En ymmärrä, laitoin ostoskoriin paidan joka on alennuksessa, mutta kun menee ostoskoriin, niin siellä se näkyy siinä normaalissa hinnassa? Ja tilauksen yhteenvedossa (en vielä tilannut) niin siinä näkyy se normaalihinta myös eli se tilaus olisi menossa siinä alkuperäisessä hinnnassa? Kusetusta?
Taisit myöhästyä. Tarjous näyttää olevan loppunut ja paidat on taas todella kalliilla perushinnalla myynnissä parhaillaan (mulla näkyy kaikki hinnat parhaillaan täysinä)
Varmaan sun selain näytti jotain vanhoja arvoja tai sitten heidän nettisivut oli vähän hitaita päivittämään kaiken.

Itse en tosite tilaa. Vähän reilu vuosi sitten 6 paitaa tilasin tarjouksesta.
Yhdestä lähti langat purkautumaan muutama kk satunnaisen käytön jälkeen, toisesta melkein vuoden päästä.
Yhdessä valkoisessa paidassa myös kainalot alkaneet jo kellertää.
Hyvänä säilyneet paidat tosin ihan hyviä edelleen, eikä printit ole yhdessäkään haalistuneet.

Tosin jos jatkossa kaipaan edullisia kotipaitoja niin ostan mielummin vaikka Jack and Jonesin vanhaa mallistoa alelaarista, suht samaa hintaa ja huomattavasti laadukkaampia.

Viimeksi muokattu:
Itsellä edelleen käytössä 2020 BF tilatut Cyberpunk 2077 paidat ja todella hyvässä kunnossa edelleen. 14 euroa maksoi 6 paitaa silloin...
Varmasti laatu on muuttunut vuosien varrella, vähän tuntuu olevan tuuristakin kiinni, minkä valmistajan paitaa tulee.

Ei varmaan, muttei muut alle vuoden vanhat paita ole itsellä vielä kellertänyt.
Tietty joissain yli 3v vanhoissa on samaa, mutta tuo kellastui yllättävän nopeasti
Enemmän on omasta mielestä kiinni mitä se paita päällä tapahtuu. Itse sain käytännössä uuden paidan lähes kokonaan keltaiseksi kun osui kerran Kreikan reissulla lähes 40 asteinen päivä joka vietettiin suureksi osaksi rannalla.

Voi sanoa että siinä kohtaa deodorantti petti, ja vähän muukin. :D

Enemmän on omasta mielestä kiinni mitä se paita päällä tapahtuu. Itse sain käytännössä uuden paidan lähes kokonaan keltaiseksi kun osui kerran Kreikan reissulla lähes 40 asteinen päivä joka vietettiin suureksi osaksi rannalla.

Voi sanoa että siinä kohtaa deodorantti petti, ja vähän muukin. :D
No ihan kotikäytössä, mutta alkaa olla vähän asian vierestä ja turhaa jauhaa tuosta yhdestä paidasta juurta jaksaen.
Samanlailla kaikkia valkoisia paitoja pidän ja pesen, tämä tosin vaan yksi esimerkki ja tuo paitapaino ostaa paitoja eri hikipajoista niin taso paitojen välillä vaihtelee suuresti.

Tuosta 6 kpl tilauksesta meni lahjaksi kolme ja käyttöön itselle kolme, omista yksi on selvinnyt hyvin.
Hyvä paita on GILDAN merkkinen, ehkä hieman kutistunut, mutta printti on kuin uusi eikä ole mitään käytön jälkiä.

Kun osa sanoo että hinta-laatusuhde on kohdillaan niin tarkoittaako se Temu-laatua kun hintakin on samaa tasoa? Tai eroaako Temu-laadusta oleellisesti? Herää pieni epäilys aina kun noita leffojen yms trademark-kuvia käytetään 4€:n printtipaidoissa...

Kun osa sanoo että hinta-laatusuhde on kohdillaan niin tarkoittaako se Temu-laatua kun hintakin on samaa tasoa? Tai eroaako Temu-laadusta oleellisesti? Herää pieni epäilys aina kun noita leffojen yms trademark-kuvia käytetään 4€:n printtipaidoissa...
Suurin osa näistä paidoista itellä on Gildanin valmistamia, printit kestäneet vuosia. Käytän mm salilla näitä. Temusta en osaa sanoa, kun en ole sieltä vaatteita ostanut.

Joo, paitoja olen itsekin ostanut varmaan 20+ vuosien saatossa ja osa melko kovassa käytössä. Kestoltaan ihan hyviä ja printit kestää sen mitä voi olettaa (välillä tulee vahingossa pestyä 60 asteessa muun mukana).

5-4 paidoiksi ihan hyviä. Varsinkin jos vertaa joihinkin 20 euron "merkkipaitoihin" jotka alkavat haalistumaan toisesta pesusta...

Suurin osa näistä paidoista itellä on Gildanin valmistamia, printit kestäneet vuosia. Käytän mm salilla näitä. Temusta en osaa sanoa, kun en ole sieltä vaatteita ostanut.
Itse joskus ostin nipun, silloin ainakin olivat Gildania eli ihan ok peruspaitoja.

"Printit" olivat paksuja siirtokuvia eli käytännössä etuosa muovia niin ei ole tullut tilattua lisää.

Itse joskus ostin nipun, silloin ainakin olivat Gildania eli ihan ok peruspaitoja.

"Printit" olivat paksuja siirtokuvia eli käytännössä etuosa muovia niin ei ole tullut tilattua lisää.
Printin tekee Qwertee itse. Paidat taas se tilaa bulkkina eri hikipajoista joten itse paidan laadut vaihtelee.

Kaikissa mun 2025 ostamissa paidoissa printit oli hyviä, eikä erityisemmin muovisia, tosin niissä oli kuvat joissa ei ole taustaa. Taustallisissa kuvissa varmaan suurempi täyttö joten voi olla eri. Muualta ostamissa paidoissa on ollut vähän tuota "muovisuutta" isoissa printeissä

Printin tekee Qwertee itse. Paidat taas se tilaa bulkkina eri hikipajoista joten itse paidan laadut vaihtelee.

Kaikissa mun 2025 ostamissa paidoissa printit oli hyviä, eikä erityisemmin muovisia, tosin niissä oli kuvat joissa ei ole taustaa. Taustallisissa kuvissa varmaan suurempi täyttö joten voi olla eri. Muualta ostamissa paidoissa on ollut vähän tuota "muovisuutta" isoissa printeissä

Itse ostin jonkin sika-säkissä -yllätyssetin, väittäisin että ne eivät ainakaan olleet perinteisetri painettuja vaan juurikin jotain siirtokuvatyyppisiä paksuja kuvioita. Varmasti eroa tulee tuntumaan kuviosta onko yhtenäinen iso alue vai pieni logo tms., mutta joka tapauksessa ainakin itseäni häiritsevä valmistustapa. En tiedä onko printtien välillä eroa vai aina samanlaista, mutta minulle ainakin tuli kaikki tuollaisia.

Verrattuna esim. Threadlessiin jossa kuviot ovat oikeasti painettuja eikö käytössä juuri huomaa eroa onko paidassa kuvio vai ei niin ero qwerteehen on aika valtava :btooth:

Statistiikka

Viestiketjuista
306 988
Jäsenet
83 000
Uusin jäsen
theveistos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom