Myyty Qotom mini-PC Q355G4 (Intel Core i5, 4 x 1GB LAN) (uusi)

Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
80
Myytävä tuote: Qotom mini-PC Q355G4
Hinta: 240€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Huhtikuu Aliexpress.com
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On, 12kk
Muuta huomioitavaa:

Tässä loistava laite esimerkiksi palomuuriksi,

Tekniset tiedot:
Mitat: 187*115*52mm(L*H*W)
CPU: Intel Core i5-5250U,dual core ,3M Cache ,1.6 GHz,up to 2.7 GHz,Intel HD Graphics 6000 (AES-NI-tuki)
RAM: DDR3L 1333/1600 MHz,1.35V, 1 x DDR3 DIMM Memory Slot ,Max. 8GB (EI MUKANA)
Hard disk: only support SSD ( MSATA / SATA) and 2.5" HDD (EI MUKANA)
LAN: 4 x Intel I211-AT- 10/100/1000 Controller
Audio: Realtek ALC662 6-Channel HD Audio
Front-Panel Connectors: power on/off button
HDD LED, Power LEDs
2 *USB 2.0 Ports
2 * USB 3.0 ports
COM port
HDMI Video port
Rear-Panel Connectors: 12V DC input
4 * Intel RJ-45 Ports
1 x Speak Out Connector

Minulla on käytössä tästä vastaava, edellisen sukupolven Intel i5-prossulla ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Kyseessä siis pelkkä runko. Tarvitset tämän lisäksi siis vain yhden kamman DDR3-muistia ja kiintolevyn/SSD:n.

Etuja:
-monta verkkokorttia, Intelin verkkkortit ovat erittäin hyviksi havaittu esimerkiksi palomuuriin
-äänetön, passiivinen jäähdytys
-pieni koko
-"teho" ei kotikäytössä lopu kesken vaikka sinulla olisi 1GB kaista Internetiin ja ajaisit sitä VPN:n läpi
-kustomoitavissa tarpeen mukaan, muistin ja levyn koko valittavissa
-Ääni- ja videoliitännät, soveltuu vaikka äänettömäksi työasemaksi Intel NUCin tapaan

Minulla esimerkiksi itse laitteelle on asennettu VMware ESXi ja pfSense pyörii virtuaalikoneessa. Tällä hetkellä sillä on 2 vCPU ja 2 GB muistia ja kotiverkossani se pyörii valtaosan lähes täysin idlenä. Tehoa jää siis reserviin ihan kohtuullisesti.

HUOM:
Laitteen BIOSsissa on kätevä LEDin vilkutusohjelma porttien tunnistamiseksi, eivät mene järjestyksessä 1, 2, 3, 4.
Valmistajan ohjeissa:
"The 4 ports are labeled WAN, LAN, OPT1 and OPT2. when you are using pfsense, Actually the ports should be 1, 3, 4, 2. If you need only WAN and LAN, pls the first port for WAN and the last port for LAN."
Itselläni ne menivät kylläkin 1,4, 2 ja 3. Kannattaa siis katsoa ja tarkistaa itse.

Lisätiedot valmistajan sivuilta Thin Client|Mini PC|PC Station|Net Computer|PC Share|NComputing - Qotom tai Googlesta.

Sijainti: Joensuu
Toimitustapa: Nouto, posti (5,90€)
Maksutapa: Tilisiirto


Kuva:

HTB1xwTlQFXXXXXeXFXXq6xXFXXXg (1).jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
80
Tämä edelleen myynnissä, tiputin hintaa mutta tarjouksiakin kuunnellaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 134
Viestejä
4 196 737
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom